Üdv Mindenkinek! Csabai Sanyihoz lenne egy szakmai kérdésem, mivel Ő ért hozzá. Lecserélném a 124-esemet, van kinézve több típus. Melyik megbízhatóbb: E270, vagy E280? Olyan 12-15 éves körüliben gondolkodom. Vagy ha van jobb típus, ötletnek az sem baj. Előre is köszönöm!
14,3 Voltal tölt ,járó motornál, felkapcsolt fényszoroval, létezik az , hogy akumulátor baja lehet, de eddig jó volt az aksi és most is indit rendesen , szinte egy fordulatra, mondja egy szerelö ismerösöm, lehet régi az aksi nagyon , és azért ilyen,méressem meg terhelö villával!!!!!!!!!!!!
w124 200D 120000 km van benne, és tényleg annyi, na mindegy felkapcsolom a tompitott lámpát vagy a helyzetjelzöt, és kigyullad az ABS vissza jelzöje a müszerfalon , lekapcsolom, és elalszik, pár napja csinálja , elötte hol csinálta hol nem , lámpa oké, ABS oké!!! Ilyenkor mim a helyzet??
Köszi, akkor azt egyelőre hagyom, annál is inkább, mert jobbra is kattog a relé. relé kimenő lábát kellene talán megpucolni. Volna egy láma kérdésem, hol kattog a relé? Hogy férek hozzá?
Lenne egy eladó 1987es w124-es 300d autó,amit meg szeretnénk vásárolni.
Az autót egy ausztráliából hazatelepült úriember vásárolta újonnam németországban,azóta magyarországon van.104196km van benne.teljesen javításmentes a fényezése,rozsdamentes.
Automataváltós,klímás.Mivel az eladó sem tudott mit mondani,kérdésem lenne mennyit érhet egy ilyen
A kicsi, kar körülit sikerült kipattintani. A kormányoszlop körüli hengeres, hogy jön szét? Az azt záró karika alsó két csavarját kivettem, de felül fogja műszercsoport, azt is ki kellene venni, nem tudom elhinni.
A való életben, a 2.3-as és a 2.0 m102-es motor között mekkora az erőbeli különbség? Érdemes a 2.3-ast keresgélni, vagy ha jó a kocsi, akkor a 2.0 is élhető? (5 gang kézi)
Segítségre volna szükségem. Az alany egy W124. 2.5D 1993. Automata 4 seb. A tünet: váltáskor nagyon pici rántás( vákuum ellenőrizve csövek cserélve) viszont fékezéskor nagy rántás. Cserélve kardánfelfügesztő csapágy,bölcső tartó szilentek, diffi szilentek. Váltótartóbak,hátsó futómű is rendben. Váltó szépen vált fel le,pici ütéssel de szépen. Diffi nem búg nem zörög,valakinek valami ötlet?
E 280 cdi om642920 motor turbó vezérlő elektronikája melegen szorul. Azt kérdezném hogy az elektromos motor miatt vagy a fogaskerekek miatt tud megszorulni?
Üdvözlet! Olyan kérdésem lenne 2.5 turbódízel kombinál mi lehet az oka hogy hátul a vezető oldalon kisebb a hézag a gumi teteje és a kerékjárati ív között kb 2-3 cm-el. Előre is köszönöm a segítséget és válaszokat!
W124-esre keresünk jobb első sárvédőt. Sajnos a kocsin egy gagyi utángyártott vacak van (tényleg pocsék)
Nektek mi a tapasztalatotok, melyik utángyártott illeszkedik jól a 124-esekre? Feleségem w202-esén pl a klokkerholm sárvédő kis munka után kiválóan mutat.