Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Sajna a kajálás nem jött össze ma Győrben, olyan korán voltam ott, hogy nem volt kedvem kivárni az ebédidőt, inkább hazajöttem hogy korán végezzek a péntekkel.
Mindenekelőtt köszönet Kopitekinek a katalógusért!
Szét lett szedve az autó.
Valahol a szelepfeldél alól jön az olaj. A termosztátház enyhén szivárog.
Ami mégis a lényeg: egyértelműen valakinél valamikor nagyon jó kezekben volt az autó. Gyári Volvo alkatrészek voltak benne. A fék zsír új. A vezérlés éppen tíz éves, de sokat állhatott a kocsi.
Ez javít az érzéseimen, hogy mégsem egy roncs.🙂
Baj viszont, hogy az eleje annyira ül, hogy a kerékjáratot fényesre koptatta a kerék. Elől valószínűleg nem belevaló rugó van. Az összes gátló kuka.
A váltó valószínűleg nem ússza meg mégsem a szeleptömb cserét. A dunakeszi váltójavítóba fogom vinni.
A 10 milliót látom új autóban lélektani határnak, pedig az átlagosnál tényleg kb. kétszer többet keresek. A 20 millió esetében inkább csak azt nézem hogy mihez képest olcsó vagy nem olcsó egy vas. Sosem a saját lehetőségeimhez mérek, hanem a piacon lévő többi termék beárazásához.
Nost láttam valami jutúb' videón, hogy szétkaptak egy huszon-harminc milliós mergát egy szervízben és pina volt a motorblokkon. Bazmeg. Ha Rönót' akarok akkor megveszem 10-12 pénzért.