Hát ez meg miféle lemezke, hogy magától széthullik? Amik ezeken a váltókon lenni szoktak, azokat alig bírod leszedni vízpumpa fogóval, vissza meg konkrétan kalapálni kell...nem értem!
Igen, elégedett vele. Igen GM platform ezért is 5*110 az osztókör (H Astra). A strongflex szilentekkel egy kicsit feszesebb lett, a 2 cm ültetés meg jobb kiállást adott neki.
Hogy valami ON is legyen: elégedettek vagytok a Giuliettával? Végül is, az is valami GM termék, legalább is elöl-alul. 1az1ben, talán ?K? Astra.... Az engine, nos az FPT.... qrva globalizmus....
béke ----> a GM-mel nincs rossz szándékom ....előtte az volt a srácodnak, amig el nem görbült a gépkocsi, ha jól emléXem ....és hidd el, eléggé hasonlít a guiliettttta az asztmára, alul-elöl, mechanikailag..... mármint a bódé és a motortér.... platformstratégia....brrrrr....
A kiflit is !!!! (nyami) ---->már felfaltam 1et....
bojo (is) :
Ha működik az itt megadott villanylevél címed, akkor perceken belül kapsz oda, egy mammutmail-os linket. Kb.fél perces videó, meg 1-2 kép..... egyszerűbb, mint hogy megpróbáljam el/meg- magyarázni....
Kérlek, a hangot kapcsold ki.... nem vagyok 1 kultúrember .... főleg, ha elromlik valami és szerelni kell... Plusz dühít (kissé???) , hogy a fiatalsággal 1üt, az egészség is tovaszállt.... ami régen 10 perc volt, az most 2 óra...ha egyáltalán sikerül....
Nagyon más volt 25 évesen a nagyszülők családi házánál szerelni....műhelyben a satupadtól a heggesztőtrafóig miden volt.... most meg a panelputri előtt térdelek, a Qtyasz@rban.....kis túlzással.
Ja, hogy ez nem széria, 1 db készült.. Haveromnak volt 1.8-as, amikor kipróbáltam először nagyon nem találtam benne semmi turvájt, átlagosak tűnt. Azt én egyszer elforgattam, s 4500-nál kezdett menni, egészen szabályzásig, ott volt sárkány. Úgyhogy minnyá megtetszett, s onnantól rugdostam neki.. :-)
Gyakori probléma volt, hogy letört a váltókarról a bovden felfogatás. Váltószoknya levétele után látható. Multiplafórumon elég sok kép megtalálható róla.
"Nem kóstolgatni akarlak, szóval no offense meg ijesmik , de az öreg (Giorgio Pianta & co.) .....szóval kísérleteztek szívó 2 literrel is ,de a kényszerlélegeztetett verzió egyszerűbb / életképesebb volt...."
Felőlem kóstolgathatsz is, de az állításod az volt hogy ez 2 liter szívó. Ami tényszerűleg téves mert ez turbo. Ennyi. Az hogy mivel kísérleteztek korábban az ebből a szempontból lényegtelen.
Nem kóstolgatni akarlak, szóval no offense meg ijesmik , de az öreg (Giorgio Pianta & co.) .....szóval kísérleteztek szívó 2 literrel is ,de a kényszerlélegeztetett verzió egyszerűbb / életképesebb volt....
az internet előtti idők, gyári, belső használatú, papír alapon ki(nem)adott dokumentumai között fellelhető ennek nyoma.... ha kijössz velem észak olaszba, kellő szervezés után, össze hozhatlak, az egyik ,volt Alfa Corse-s mérnökkel....idős ember, nem a mi TSirke korosztályunk, leginkább olaszul kommunikál, és igazi hangulatember, de ellllllllllképesztő ismeretek tárháza a zÚriember.... ittam minden szavát, ha volt szerencsém.....
Szerszámkészlet van, lámpa nem igazán de majd kerítek valamit. Volt régen valami Decathlonos fejlámpaszerűségem, most utyasátáltatáshoz használják a lányok, talán az jó lesz.
Rakná a szájába egy harapós lónak, ez a +!%"'=() ....f@szszopó fórummotor!!!! Írtam egy elég részletes hsz-t, nem vágólapra.... persze, hogy kiléptetett ez a kattintásvadász reklámfelület.
Anyjukért nem csinálják meg, ingyen, tökéletesre?!?!?! :-)))
Dühöngés OFF
Röviden: ez a két literes szuper-szívó.
OFF ismét
Nincs 1 ledes lámpád meg egy szerszámkészleted, rövid távú kölcsönbe? Széthullott a kölcsönMultipla váltórudazata (faudi fej szerűség) .... pontosabban , bent maradt kettes sebességfokozatban. Az oldalara rész műúködik, csak az előre - hátra irány , lett OFFline....
Hideg dízel motorral, korlátozottan vagyok járóképes: utazó sebesség 25 km/h. Picit vagyok csak úttorlasz :-(((( OFkorz rükverc sincs, így eléggé fejben előre útvonaltervezős a közlekedés. A másik eszköz 6km-re van, gyalog, több, mint egy óra, 8ésfélméter hosszú, 3,7 magas és üresen hatésfél tonna. Eléggé hatóságmágnes, mint azt az utolsó előtti húszezresem sorsa is bizonyíthatná.....
Hab a tortán, hogy tegnap dél körül bevettem egy felet az új szív/vérnyomás gyógyszerből.... ez a többi körülménnyel együtt (félig kihordott tüdőgyula, stressz hegyek plusz plusz plusz) okozott egy újabb epe/vese rohamot..... Élmény az élet,nem?
Sziasztok, pár komment-el lentebb téma volt a felső kuplung munkahenger (159) csere, na most túl vagyok rajt,hát nem volt túl egyszerű a kiszerelés de nem is lehetetlen a pedáloktól lehet hozzáférni jobban, illetve a kuplung pedált kell oldalra nyomni,hogy ki tudjon bukni a munkahenger.. az olajcsövet egyszerűen lelehet húzni a tartály aljáról illetve ledugózni,hogy ne follyon ki az olaj, ami nehézkes a fém csövet lekötni a munkahengerről egy biztosító fém "gyűrűt" kell oldalra elnyomni és oldható is..
Első kör. Ki kell deríteni a hang forrását. Mint írtam, én addig járnék, vissza, hogy valami hibás amíg nem veszik a fáradtságot a kiderítésére. És 3-4 munkalap azzal, hogy "valaminek zaja van" vs "semmi baja nyugodjon meg" már elegendő alap arra, hogy ha beüt a krach akkor egyértelmű legyen, hogy ki állja a cehhet.
Boztos, hogy az ér be? És ha eltörték a műanyagburkolat egyik rögzítődülét és belül valamelyik görgő vagy kerék? Vagy nem a vezérmű hanem valamelyik egyéb szíj? Esetleg az egyik csapágy amit kicseréltek hibás? :P
Magánvéleményem, hogy először meg kell hallgatni, ki kell deríteni mi surrog, mi ér bele mibe, és utána azt javítani. Ja, és ezt sem a tulajnak hanem annak aki az a cserét elvégezte.... Vissza kell hordani addig garanciába ( és mindig felvetetni munkalapot a hibára!) amíg ki nem javítják.