Egy 2018 as évjáratú 2.0 tfsi motorral rendelkező Audit vásárolnék. Olvasom a rengeteg cikket ennek a motornak hibáiról, azt kérdezném mert ez a cikkekből nem derül ki, hogy a 2018as motorokra is igaz amiket leírnak vagy csak a korábbi szériákra. Amiket olvastam cikkeket, hozzászólásokat, azokból az nem derült ki hogy meddig problémásak ezek a motorok
Van egy 2017-es Q5-ösöm. Szeretném benne életre lehelni az android auto-t. Végignéztem a kapcsolódó youtube videókat, de nem sikerült a tükrözést megvalósítanom.
Kértem a szervíztől ajánlatot, 200.000 Ft-ért megcsinálják.
Szerintetek létezik, hogy egy 2017-es, ráadásul Németországból behozott Audi-ban nincs benne alapból az android auto?
Ma már ahány tesztet olvasok, mindenhol első az, hogy a tesztelő tükröri a telefonját.
Audi 80 1.6 benzin (ADA) 1994-es évjáratú autóról lenne szó. Hengerfejezés után járunk, az autó teljesen összerakva, vezérlés rendben, üzemanyag ellátás rendben. Viszont a kocsi nem indul. Csak az elsó fordulatnál ad szikrát, utána semmi. Valaki találkozott már ezzel a hibával?
Öblítéses olajcsere van elöírva, nem véletlenül van az kitalálva. Állítólag a friss olaj feloldja a lerakódott szennyezödéseket. Az annyira nem lehet jó a váltónak.
Most cseréltettem két hete, számlásan 95000Ft volt. (Reirer Beni Veszprém.)
Olyan 12-13 liter, attól függ mennyit trutyit kell kimosni belöle. Ha most lesz az elsö oljcseréje csillió km után, akkor egy szeleptömb tisztítás is javasolt.
Bár nekem Q7-esem van, Aisin váltóval, több mint 10 liter olaj ment bele. Természetesen speciális géppel történő olajcsere esetén, mely átkeringeti az egész rendszert.
Audi A4 3.0 tdi quattroban (2005 szept. gyártás 150e km) mikor kell vezérműláncot cserélni, szervizelni, állítani és ez ha kell mekkora hitelt kell hozzá felvenni?
Audi Avant A4 B5 (1999) autóval kapcsolatban lenne kérdésem, hátha tud valaki segíteni. Az indexlámpa, mikor indexelek, csak világít, nem villog. Az elakadásjelző jól működik. Azt olvastam, hogy egy egység az elakadásjelző és az index, mármint mindkettő reléje abban az egységben van, a műszerfalon középen. Viszont azt is olvastam, hogy ha az elakadásjelző jó, csak az index nem, akkor a 267-es számú relét kell cserélni, a bal szélen lévő relék közül a kormány alatti részen. Viszont utánanéztem és az a relé a klímát vezérli elvileg a leírás szerint. Annyi még hozzátartozik a dologhoz, hogy nagy eső volt és az ajtó egy ideig nyitva maradt, beesett a vezetőoldalon az eső, lehet esetleg befolyt oda is, ahova nem kellett volna? Vagy csak a relé adta meg magát és cserélni kell? Illetve, ha cserélni kell, akkor melyiket? Van esetleg valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? Köszönöm, ha bárkinek bármi van!
Értem ,hogy nyűg nekik egy ilyen. De emiatt ugye lehet keresni olyan embereket akik nem normális helyen csinálják nem vállalnak garanciát és nem is tudod őket számonkérni ha valami gáz van. Tehát nem mehetek a márkaszervízekhez emiatt.
Mindezt amiatt mert a problémás dolgokat nem akarják. Pedig ez is a munkájukhoz tartozik/tartozna.
És azért az új alkatrész értelemszerűen nem opció mert igazán durva áron van. Feltéve ha van.