Köszi!!!! Tehét akkor érdemes lenne mindkettőt megvenni? Istenigazából az Alpok felett szeretek repkedni, de az alap Alpok siralmas, azok dombok, nem hegyek.
Az FS Global domborzatot generál, az alap domborzathoz képest sokkal jobb lesz pl. Magyarország is.A GEP pedig texturát javítja az FS alaptexturáját váltja le.
Nem tudom, nekem az Airbus sötét ló. Meg van a Wilco sorozat (nem tudom, Te melyikkel próbálsz repülni), de egyszerűen nem tudok vele megbarátkozni. Nyilván valakinek meg az Airbus jön be, ez egyéni preferencia kérdése.
Ott a gázkarnak több állása van, ennyit tudok róla :)
Az imitált légiforgalomra használt repgépek jelölése, általában panelt nem tartalmaznak, nem repülhetők. Csak a virtuális forgalmat adják, WoAi és egyéb csomagok tartalmazzák az egyes tipusokat, de egyéniek is letölthetők.
Kiderült (rájöttem) az FS indításkor milyen scenery-ket reklamál. Az Afrika és Ázsia scenery csak részben "telepítödött", így tkp nagyon hiányos ez a rész, csak arra nem jövök rá miért ha korábban ezzel nem volt problémám
Pld Japánban részben van reptér, navigációs pontom Marokkóban viszont egy árva darab nincs ezekből. Ez mitől lehetséges szerintetek? Lehet pótolni. Nem kardinális kérdés csak érdekel
Nekem volt ilyen. Nézd meg a system és application logokat a my computer-manage-event log (azt hiszem ebben a sorrendben) a logokat. Critical hibát keress, amiben fs9.exe szerepel. Nekem egyszer egy dll file-ra panaszkodott, kitöröltem, azóta nem volt ilyen.
Nekem is csinált már ilyet, de csak egy bizonyos repülőtéren felszállás után közvetlenül, mindig kb ugyanott ugyanakkor. Meg az oda történő megérkezéskor is. Az oldotta meg hogy másik reptérről szálltam fel és egyáltalán nem is használtam azt a repteret, azóta nem történt ilyen.
Az általad leírtakból úgy tűnik hogy ez esetleg segíthet a problémán. Nekem olyan reptérnél forult ez elő, aminek a Scenery-ét telepítettem utólag. Próbáld ki egy totál másik repülőtérrel valahol messzebb. Hátha...
Előző kérdésem? Flaps működése Gázkar-pultról? Hm? Senki?
Feltelepítettem az iFly 737 NG-t, nagyon szép, nagyon jó, de ebben sem működik a flaps. Éppúgy mint a PMDG-ben. A default gépeken rendesen működik, a Saitek Yoke gázpultjáról a piros működteti. Csukott helyzetben van a flaps amikor fölső végállásban áll a kar, és szép fokozatosan nyitom a flaps-et amikor húzom lefelé. Nincs valakinek ilyen tapasztalata, hogy ez mért nem működik ugyanígy a PMDG és az iFly esetében? Mit kellene ezzel csinálni?
Most már sikerült a dolog - úgy tűnik a scenery ügyben, úgyhogy köszi a tanácsot mindenkitől
De újabb kérdések merültek fel
1. Feltettem az MA B767-est, de a panel-t és a hangot nem tettem anno rá a lemezre így újból le kellett tölteni, de nem találtam meg ua-t sem a hangban sem a panelben.
Amit találtam (panel) azért sikitozott a FS9 (hiányolt vmi .gau fájlt vagy nem teccet neki) a hang (GE CF6) meg tkp nem is működött. Igy átmenetileg hozzárendeltem egy másik hang szettet és a "standard" B737 panelt - nem tudtam mást tenni hiába nem életszerű.
2. 737es modelhez (Kittyhawk, OpenSky) szintúgy nem találtam -amit korábban használtam- panelt és a hang se tökéletes (CFM 56 5B?) mert serceg.
A kérdés, hogy miként, hogyan érdemes "összeválogatni" -fligthsim.com-ról szedem le- a panelt és sound file-okat hogy azok tutira működjenek?
Ugyanez volt nekem is most az Eiresim - Dublin-nal, általában a telepítők felismerik a telelpítési utat, ez a kieg is probált improvizálni, de Program Files/Microsoft Games/Flight Simulator 9 mappába tette...nálam a játék pedig a Program Files (x86)/Microsoft Games/Flight Simulator 9 szoval emiatt a kis apróság miatt történt a dolog ami még nemis lenne probléma mondom én, hát majd abból mappából húzom be a scenery-t a már mások által leirt módon a
Scenery library-be. Aztán jött a gubanc az hogy felismerte de mégsem tette be.
Tanulság: Bármilyen kiegészítő scenery-nek a Flight Simulator 9 mappában kell lennie, ha máshol van a merevlemezeden nem teszi be legalább is az én tapasztalatom szerint.
PMDG 737 ügyben tud nekem segíteni valaki? FS 2004-et használok most éppen.
Az a gondom, hogy be van ugyan állítva minden a szarvkormányról és a gázkarról (Saitek), hogy mi mit működtessen, működik is szépen a default 737-en és a Wilco-n is szuperül, de a PMDG esetében egyes dolgok nem működnek. Nem megy az autobrake +/-, nem megy a flaps, nem megy a hdg bug +/-. És a pedál is még a legkisebb érzékenységre beállítva is igen érzékeny. Volt valakinek hasonló tapasztalata?
Csinálj egy "Debrecen" vagy "LHDC" mappát amibe a letöltött mappából bemásolod a "scenery" és "texture" mappákat.
Ezt a mappát ("Debrecen" vagy "LHDC") másold be az FS 9 ADDON SCENERY mappájába.
Indítsd el az FS-t és az előbbiekben leírtak szerint add hozzá, lépj ki és indítsd újra az FS-t.
Hogyan tudom a letöltött scenery-ket betenni a játékba?
Az első és legfontosabb dolog, hogy mindig olvasd el a Readme fájlt, amit mellékelnek a sceneryhez abban a fájlban, amiben be van tömörítve. Ez a leírás általában Readme.txt néven van és szinte mindig megtalálható angol nyelven is. Ebben mindig pontosan le van írva, hogyan kell telepíteni az adott sceneryt. A következő leírás egy általánosságot mond el a scenerykről, hogy hogyan működnek.
A FS a sceneryket két helyen tárolja. Az egyik a főmappában lévő SCENERY mappa, a másik a szintén a főmappában lévő ADDON SCENERY mappa. A sceneryk struktúrája mindig a következő: Van egy mappa amiben maga a scenery van, ez lehet bármilyen nevű pl: Budapest, és ezen belül van egy SCENERY és egy TEXTURE mappa. Értelemszerűen a SCENERY tárolja a 3D-s objektumokat és modelleket (*.bgl kiterjesztés), a TEXTURE pedig ezekhez a textúrát (ált: *.bmp kiterjesztés, de ez nem a szabványos Windows Bitmap, így nem tudod egy szimpla rajzprogrammal megnyitni). Ha letöltünk egy sceneryt akkor ezt kétféleképpen tehetjük be a játékba. Minden letöltött scenery tartalmazza az előbb említett SCENERY és TEXTURE mappát. Ha ezekből a fájlokat bemásoljuk az ADDON SCENERY mappában lévő SCENERY és TEXTURE mappába, akkor játék magától felismeri. Itt azonban a sok fájl összekeveredhet, ha később el akarjuk távolítani. Elegánsabb módszer, ha a játék mappáján belül (Flight Simulator 9 -alapértelmezésként-) bárhová létrehozunk egy tetszőleges mappát, és ebbe tömörítjük ki a letöltött scenery SCENERY és TEXTURE mappáját. Ezután elindítjuk a játékot majd a Scenery Library-ban hozzáadjuk az új mappánkat a listához. Ahhoz, hogy ezután működjön a scenery újra kell indítani az FS-t.
No ebben a scenery "elhelyezésben" nem vagyok expert mert fel szerettem volna tenni Debrecen scenery-t, be is tettem a könyvtárba de nem jelenik meg (terminálépület stb.)
Elég csak egy Debrecen nevű mappába betenni a cuccost a Scenery-nm belül?
A nyitóképernyőn => SETTINGS => SCENERY LIBRARY -ban nézd meg mi van a 038-as Priority mellett (scenery név) és töröld a sort, vagy, ha véletlenül törölted azt az ADDON SCENERY v. más scenery könyvtárból akkor add hozzá és nem fogja keresni.
Telepítéskor fel fog ajánlani egy könyvtárat (Aerosoft) az FS 9 gyökérben, fogadd el. A fentebben irtak szerint érvényesítsd és indítsd újra az fs-t.A legjobb, ha elolvasod a telepítési utasítást.