Keresés

Részletes keresés

Alpári Gnác Creative Commons License 2016.05.19 0 0 172401

Én oda járok és mint futóhelyszín, teljesen meg vagyok vele elégedve.

 

Majdnem végig lehet aszfaltmentesen futni.

Én csak a nagy kört nyomom, de sok kisebb kört is be lehet iktatni, ha valaki kevésbé szereti a monotóniát.

 

A közbiztonsággal szerintem nincsen baj, több százszor voltam ott, soha nem volt gondom.

Korábban előfordultak szipusok, meg különböző nemű kéjmunkások, de ezek mostanában eltűntek, meg amúgy is békés népség mindegyik.

Eléggé rendszeres a rendőri jelenlét különben is.

Azért sötétedés után mégse nagyon mennék oda, de nappal rendben van.

 

A neveletlen kutyák is valahogy kevesebben vannak mostanában, bár azt sosem értettem, hogy minek visz valaki sétálni kutyát úgy, hogy szarik rá, mert egyfolytában telefonál. De tényleg: minden kutyásnak rá van nőve a fülére a telefon. Kivel bírnak ezek állandóan beszélni? Egymással?

 

Viszont öltöző-zuhany téren nincsen tapasztalatom, én itthon intézem ezeket.

 

Gondolom, a Fradi edzőpályán, vagy az Építőknél van mód ilyesmire, az Építőktől szoktam is látni futókat ki-be jönni, de hogy milyen, mennyibe kerül, ingyenes-e, azt sajnos nem tudom.

Előzmény: DumaloSrac (172400)
DumaloSrac Creative Commons License 2016.05.18 0 0 172400

Sziasztok! Van valakinek tapasztalata a Népligettel? Egyes fórumokon olvastam fura dolgokat, máshol viszont dícsérték a helyet. Van bárkinek tapasztalata a ligettel kapcsolatban? Milyen az öltöző és a zuhanyzó állapota? Köszi az infot!

Ubul02 Creative Commons License 2016.05.13 0 1 172399

Köszi! Akkor marad a víz...:-)

 

Előzmény: barefootBushman (172398)
barefootBushman Creative Commons License 2016.05.13 0 0 172398

Riel: így-így :- )

Ubul: Esőruházat (visszatérő kérdés sajnos futóknál) nincs. Azaz van vízhatlan, kis-, mégkisebb és pehelysúlyú széljakó, de azokat  csak a magasabb hegytetőkön szoktuk felvenni szél, ill. kihülés ellen.

Előzmény: Ubul02 (172394)
Tompus999 Creative Commons License 2016.05.13 0 0 172397

Az attól is függ hgoy milyen jellegű de nekem az excentrikus nyújtás sokat segített

Előzmény: G. Lorant (172391)
riel Creative Commons License 2016.05.13 0 1 172396

Köszi!

Jelenleg a heti 2-3 alkalom azért van, mert addigra érzem úgy, hogy mehetnékem van, vagyis addigra regenerálódok.

Lehetne sűríteni, de akkor kisebb terhelés (táv és/vagy emelkedés) kellene, hogy másnap is energikusnak érezzem magamat.

Így gondoltad? 

Előzmény: barefootBushman (172393)
riel Creative Commons License 2016.05.13 0 0 172395

Szia József,

 

Igazad van, a lényeg lemaradt.

Kor: 42

Nem: férfi

Magasság: 186cm

Súly: 75kg

 Alapok: nem tudom mi számít ide, 1984-2009-ig rengeteget bicikliztem, fénykoromban volt, hogy heti 300km is összejött, aztán hosszú szünet (tanulás munka mellett, házasság, gyerekek születtek, nem volt fókuszban a sport); 2014 őszén falmászással kezdtem újra a mozgást, aztán 2015 januártól - majusig heti 2 spinracing, nyártól szünet egészen 2016 februárig, akkor kerestem valamit, ami nincs időhöz kötve és a futást választottam)

Versenyeredmény:

2016 április 9. Szarvasűzők 6,2km 32perc (50m fel és ugyannyi le)

2016 április 30. Runner's World Run Balatonfüred 10,55km 58:xx (lényeges szintemelkedés nem volt), az idő tudott volna jobb is lenni, ha lehetett volna haladni, de nagyon keskeny volt ennyi indulóhoz a pálya (55:xx-re saccolom, ha a saját tempómat sikerült volna futni)

2016 május 7. Avalon park családi futás 5k (család nélkül) 28:xx (160m fel és 160m le) 

Pulzusmérőm még nincs.

Célok:

július Jabil 1/3 maraton

augusztus Panoramafutás Zebegény 17km

október Barátság maratonon félmaraton

 

Úgy gondolom nem lehetetlen célok ezek, csak jó lenne tempósan teljesíteni őket.

Köszi!

 

Gábor

 

Előzmény: Jozsef (172388)
Ubul02 Creative Commons License 2016.05.12 0 0 172394

Sziasztok!

Esőben futáshoz keresek ruházatot. Általánosságban tudom, hogy vízhatlan felső kéne, de igazából az ilyen dzsekijeim nem szellőznek. Tudnátok ajánlani valami elérhető áru darabot, akár Decathlonban beszerezhetőt?

Köszönöm előre is!

barefootBushman Creative Commons License 2016.05.12 0 0 172393

Hello, kb. úgy csinálnám, hogy minden nap mennék a héten, egy pihenőnappal (amikor esik, v. nincs kedved menni -mert olyankor a sérülésveszély is fokozódik, főleg terepre merészkedve). A távot tizenkettőnként emelném. Amikor jólesik a tempót is emelném, de ez csak a tizedik-12. napon lenne. A kört csak 1-2 km-rel emelném, de cserélgetném az irányt és útvonalat, de azokat sűrűn. Fő, hogy élvezd!

Előzmény: riel (172387)
barefootBushman Creative Commons License 2016.05.12 0 0 172392

Szia, min. 2 hét szigorú pihi, esetleg gyenge gyorsúszással fűszerezve.

Előzmény: G. Lorant (172391)
G. Lorant Creative Commons License 2016.05.12 0 0 172391

Lassan két hete fáj az Achilles-szem? Mi segíthet leginkább a gyógyulásában?

Tompus999 Creative Commons License 2016.05.12 0 1 172390

facebookon vannak ilyen csoportok:

Csere-bere, használt sporteszközök és ruhák eladása/vétele

Futófelszerelések adás-vétele,cseréje

Előzmény: ST_Butcher (172389)
ST_Butcher Creative Commons License 2016.05.12 0 0 172389

Sziasztok!

 

Segítségeteket kérem, van egy ajándékba kapott Garmin Forerunner 210, eladnám mert nem használom, gyakorlatilag használatlan, 55eFt-re gondoltam ir. árnak, hol hirdessem meg szerintetek?

 

Köszi!

Jozsef Creative Commons License 2016.05.12 0 0 172388

Írhatnál pár dolgot magadról (pl. életkor, nem, testmagasság/-súly), hogy hol állsz (pl. versenyeredmények) , milyen alapokkal rendelkezel, milyen célokat tűztél ki magadnak, esetleg milyen eszközökkel rendelkezel (pl. pulzusmérő stb.), akkor jobban tudnánk tanácsot adni.

 

Előzmény: riel (172387)
riel Creative Commons License 2016.05.12 0 0 172387

Sziasztok,

 

Láma kérdésem lenne.

Februárban kezdtem futni (előtte utoljára Cooper teszt volt középsuliban 25 éve :-) és hogy legyen némi motiváció, járok futó rendezvényekre (versenyekre, amik részemről a táv teljesítéséről szólnak, mert nyerni nem én fogok :-)

A kérdésem arra vonatkozna, hogy edzéstervet hogyan/kitől lehetne kapni a továbbfejlődéshez? 

Futó app-ból van 100, de a zöme főleg monitorozós, a felkészítős appok pedig amennyire látom nulláról készítenek fel valamire. 5k, 10k stb.)

Kisebb szintemelkedéssel (75m fel és 75m le) 11km-t, vagy nagyobb emelkedéssel (140m fel és 140m le) 6.5km-t futok heti 2-3 alkalommal

 

Hogyan tovább? Mit növeljek? Távot, tempót, vagy emelkedést?

HR cuccom még nincs.

Előre is köszi?

 

Gábor

 

rrroka Creative Commons License 2016.05.11 0 0 172386

ja, mi meg pont nem vagyunk oda h még az öblítő is illatos legyen, szóval nem is a futócuccok miatt mosunk ecettel, hanem mindent azzal. :)

Előzmény: Alpári Gnác (172385)
Alpári Gnác Creative Commons License 2016.05.11 0 0 172385

Teljesen igazad van, tényleg nincs összehasonlítási alapom.

 

De az eredeti felvetés egyik része az volt, hogy büdösödik, hát az enyém nem, ez objektíve is megállapítható.

 

A szellőzésről el tudom képzelni, hogy rontja az öblítő, de nekem ez sem jelentett soha gondot, eleget szellőzik nekem öblítővel is.

 

És hát mit csináljak, szeretem az öblítő illatát:)

Előzmény: rrroka (172382)
ST_Butcher Creative Commons License 2016.05.10 0 0 172384

Sziasztok!

 

El szeretnék adni egy Garmin Forerunner 210-es alig használt, szerintetek hol próbáljam? Esetleg itt valakit érdekel?

Tompus999 Creative Commons License 2016.05.10 0 0 172383

Én sem mostam máshogy. De most kipróbálom ecettel, azt most kezdtük használni amúgy is öblítő helyett, környezettudatosság rulez!

Előzmény: Alpári Gnác (172381)
rrroka Creative Commons License 2016.05.10 0 0 172382

Hát ha soha nem mostad "rendesen", akkor ugye nincs összehasonlítási alapod. :) az öblítő eldugítja a technikai cuccokon a kis lukakat, amik elvezetik az izzadtságot, tényleg érezhető a különbség.

más kérdés, hogy nagy melegben nem feltétlenül jó, ha az izzadság elpárolgását a bőrről gyorsítjuk, hiszen így tudja annyira kifejteni a hűtő hatását, és tulajdonképpen gyorsabban kimelegszünk, nem csökken megfelelőena  test hőmérséklete. van pár gyártó, aki csilliárd forintért olyan cuccokat gyárt, amik nem simál elvezetik az izzadságot, hanem "keringetik", szóval kicsit több ideig a bőrön tartja és így jobban hűt.

Előzmény: Alpári Gnác (172381)
Alpári Gnác Creative Commons License 2016.05.10 0 0 172381

Én soha nem mostam máshogy a futó ruháimat, mint bármi mást.

Megy simán a többivel együtt a gépbe, öblítővel.

Nem vettem észre, hogy büdösödne, vagy ne szellőzne rendesen.

rrroka Creative Commons License 2016.05.09 0 0 172380

OK! :D még jobban büdösödik!

Előzmény: Bikk Pubi (172379)
Bikk Pubi Creative Commons License 2016.05.09 0 0 172379

Azér' már nehogy az öblítőre fogjuk a cucc büdösödését!:-P

Előzmény: rrroka (172378)
rrroka Creative Commons License 2016.05.09 0 0 172378

Jaja, ahogy Bozót mondja, betömíti a lyukakat és büdősödik veszettül a cucc. :)

Előzmény: lallaj (172375)
Bozótkutya Creative Commons License 2016.05.08 0 0 172377

Eltömíti az anyag "pórusait", épp azt teszi benne tönkre, amiért amúgy technikai cuccot hordunk, a szellőzést, izzadtságelvezetést, gyors száradást

Előzmény: lallaj (172375)
lallaj Creative Commons License 2016.05.08 0 0 172376

Utána olvastam. Már tudok mindent a sport ruházat mosásáról. Majdnem mindent.

Előzmény: lallaj (172375)
lallaj Creative Commons License 2016.05.08 0 0 172375

Ezer helyen olvastam, hogy nem kellene öblítőt használni, azért is írtam, hogy én szoktam. Igaz nem mindig és nem is sokat. Az öblítő miért nem jó? Jobban roncsolja az anyagot? Nagyobb kárt csinál a pulzusmerő öv a ruháimban. 

Előzmény: rrroka (172374)
rrroka Creative Commons License 2016.05.08 0 0 172374

nem szükséges semmilyen speckó mosószer a lényeg, hogy nem szabad öblítőt használni! Öblítő helyett kb fél deci ecetet érdemes rakni a helyére. Évek óta így mossuk a futó és nordicwalking technikai cuccainkat.

Előzmény: Ogf_Soron (172371)
lallaj Creative Commons License 2016.05.08 0 0 172373

Kb 2 hónapja én is speckos mosószert használok. Előtte simát használtam. Nincs sok futos cuccom, egy adag teli és egy adag nyári (van 3 pólóm, egyet használok). A hosszu ujjú felsőmet gyakorlatilag 1.5 éve használom rendszeresen, kivétel, ha 10 Fok felett van és nincs erős szél, minden edzés után mosok (Heti 4-6 alkalom). Nem vettem észre nagy változást.

Szerintem a ruha anyagától függ. Bár a dechatlonos polom is jól bírja. 

Kevés öblítőt is használok.

Előzmény: Ogf_Soron (172371)
Ogf_Soron Creative Commons License 2016.05.07 0 0 172371

Az volna a kérdésem, hogy a futócuccaitokat ti hogyan szoktátok mosni? Én már jó ideje speckó mosószert használok, de az az igazság, hogy már meglehetősen unom, mivel elég drága mulatság, és a kis ördög ott motoszkál a fejemben, hogy csak az a lényeg, hogy elsózzák ezeket a termékeket is. Kíváncsi lennék, hogy tényleg igaz-e az, hogy rontana a minőségén, a nedvesség elvezetésén, ha mondjuk sima mosógélt használnék öblítő nélkül. Tapasztalat?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!