Foster' már van, Corona nincs, (illetve Coronita néven mégiscsak van itthon. És örülhetsz, mert hamarosan bekerül a magyar piacra a Coors is. Hogy milyen áron, az nagy kérdés még...
Olyan alacsony az import német sörök alkoholtartalma, hogy az legfeljebb esti italnak minősíthető - írja a Népszabadság. A napilap információi szerint a magyar gyártók is alacsonyabb alkoholtartalmú italokat készítenek az árverseny miatt.
INDEX
Én próbáltam. És próbáltam, és próbáltam, de a borostyán jobb. Attól tartok, megint a nyersanyag (víz) a kulcskérdés. Nekem nem jönnek be a kőbányai sörök, az utolsó, amit tudtam fogyasztani a Rocky Cellar volt.
A Téli sör néven forgalmazott félbarna sör szvsz nagyon jó, bár szine sötétebb, mint az átlag ebben a kategóriában. Nyugodtan lehetne - más néven - egész évben forgalmazni.
Most ért a nagy felfedezés, Veled szokott meggyanusítani a férjem, hogy naponta háromszor randizunk.
Legjobb a zöld Dreher Anti reggel, délben, és este.
Igen, én írtam... (hogy eladták augusztusig a tervezett éves mennyiséget)
Valóban, a doboz is különleges, szép, és a fogása is más, mint a többi aluminiumdobozé. (Valamivel be van vonva, ugye?) Szóval részemről csak gratulálni tudok.
Szvsz a Borsodi Borostyán azt bizonyítja, hogy érdemes ilyen sört egész évben kinálni. Látom, olvasom, hogy egyre többen kedvelik, szerintem még mindig felfutóban van, nekem is kellemes. Ha jól olvastam valahol, már hónapokkal ezelőtt eladták az erre az évre tervezett mennyiséget. Ez Jó!
Az Arany Ászok termékét még nem kostóltam, de kiváncsian várom...
Az Arany Ászok Téli Sör nem igazán borostyán-klón! 2001-ben, és 2002-ben is volt ilyen ünnepi sörkülönlegessége a Drehernek. Dreher Special volt a neve, szép kék dobozban pompázott. Félbarna sört nem igazán érdemes egész évben főzni, mert nincs akkora forgalma, hogy megérje. Így az ünnepi sörkülönlegességgel inkább alkalomra érdemes előrukkolni.
Mellesleg a finomsága mellett figyelemre méltó a doboza, ugyanis ilyen még nem volt Magyarországon. Ez az első matt festésű sörösdoboz hazánkban. És szerintem nagyon szépre sikerült.
Hipermarketekbe nem járó kedves nézőink kedvéért: megjelent az első Borostyán-klón. Arany Ászok Téli Kiadás névre hallgat, félbarna. Egész finom.
(Hogy miért mindent az Arany Ászok fedőnév alá sunnyasztanak Dreherék, nem értem... Fradi sör, Téli Kiadás...Itt azért nem a Boci csoki különböző ízvariációiról van szó, hanem karakterében gyökeresen eltérő sörökről... No, de hagyjuk a marketinget.)
A koccintással kapcsolatban: nem mondom száz százalékra, de úgy rémlik, nem lehet a reklámokban közvetlen sörfogyasztást ábrázolni. Gondolom, ezért nincs koccintás: a következő mozdulatsor után (korsó szájhoz emelése) jönne a vágóolló, az meg úgy hülyén mutatna.
Néha nem értem, hogy hogyan lehet leírni így a vöröscsillagos sörnek nevét: Heinekken...:-)))
Hasonló példa, amikor egy italnagyker cikktörzsében ezt a nevet találtam: Amstell. A másik verzió pedig az volt, hogy Amster.:-)))
Volt itt alant szó sör marketingról, ehhez írnék valamit. Nos Magyarországon úgy sört reklámozni, hogy a reklámban a sörrel koccintanak nem ildomos. Tapasztalataim szerint egyre kevesebb embert sért ez a gesztus, ám jónéhányan vagyunk akiket igen. Ráadásul "nagyfogyasztók". A konok sörivók piaci szegmensét képviselve így nem ihatok se borsodit se heinekkent(na azért néha megtántorodom, de csak "!végszükség!" esetén).
Azért hülyék ezek a reklámozók, mert azzal, hogy reklámjukban koccintanak a sörrel egy plusz fogyasztót sem nyerhetnek, annál inkább veszíthetnek. Ha csak 1 fogyasztót is elveszítenek (egy amúgy sok pénzbe kerülő reklámmal), akkor az a reklám ugye hibás.
Na ennyi így hirtelenében. A 150éves kioktatást köszönöm nem kérem.
Addig nem szabad kijönni, amíg egy hely fel nem szabadul. Oda azonnal le kell ülni és addig maradni amíg mindenkinek lesz helye. Meg fogsz lep?dni, ez nem is tart olyan soká. Ott ez a szokás.
Ne add fel, megéri.
Igen kiváló sajtos pirítóst (topinky) adnak. Jól csúszik rá a Kozel.