Információk és hírek a traffipaxok ellen bevethető eszközökről. A sebességmérés üldözöttjeinek topikja: károsultak és előrelátók, detektorhasználók és forgalmazók - de természetesen a Sasszembrigád tagjainak hozzászólásait is várjuk az utca 'másik' oldaláról!
"Másnak irracionális egy támogatással nem rendelkező blokkolót venni." Én 2010-ben vettem a blokkolóimat. Azóta talán 2 fejet vagy 3mat cseréltem összesen és a blokkolók tökéletesen működnek. Az AL tulajok hány komplett szettet kellet már kukába dobniuk 2010 óta? AL G8, AL G9, stb.. Az ALP fejek mennyire sűrűn hibásodnak meg?? (Hallottam ezt azt)
Oké hogy egy fejben 4 érzékelő dióda van de az mind egy parányi felületen. Azzal hogy két fejet teszek fel az autómra (az említett ) ott is 4 vevő dióda van csak széthúzva a front felületen. Semmilyen autóra nem raknék 4 fejet. Felesleges.
Hál istennek jelenleg nem opció hogy blokkolót keljen vennem. Mondjuk ezek már nagyon sokszor visszahozták már az árukat! :)
Neked lehet irracionálisan drága az ALP 4 fejjel 27% áfával, de azt a 2x4 fejes LI-hez hasonlítsd és tegyél arrra is áfát. Nem darabra kell venni a védelmet, hanem a teljesítmény a fontos. Ha a darabszám számít, akkor vegyél Kiyo-t 4 fej előre, 4 hátra, akkor az lesz a legjobb blokkoló, mert ott a legtöbb a szenzor!
Másnak irracionális egy támogatással nem rendelkező blokkolót venni. Mikor jött ki frissítés az LI-hez? Egyáltalán ki a gyártója? Hol gyártják, melyik cég? Ez mind homályos. Hol lehet kapni? Melyik cég árulja?
Nem a fizika törvényeit erőszakolja meg, csupán fejlettebb, így elég érzékeny egy fejjel is, és az számít, az érzékelés. A napfényi is kevésbé zavarja az ALP-t, ezért van benne 4 érzékelő dióda kettő helyett, mint az LI-ben, de a lemenő és felkelő nap csökkenti az érzékenységet, ahogy minden blokkolónál.
Nekem fekete X4-em van 4fejes (2/2)LI-vel és tökéletesen védi! Az asszony X2-jén (fehér) is 4fej (2/2) LI van az is ok. A motoromon van 2fejes külön árnyékolt LI. Kis hazánkba használt mérőműszerek ellen irracionálisan drága a 4fejes ALP. A 2fejes ALP pedig akármennyire szenzitív a fizika törvényeit nem tudja megerőszakolni. Én nem raknék a saját autómra semmiből sem 1/1 fejet előre és hátulra. Mi a helyzet a nap interferencia kérdéssel?
Hátsó mérés esetén (JFG) főleg egy jobban reflektáló szín (fehér/ezüst stb) esetében 2 fej kell egy autóra de azért előre is ildomos 2 fejet beépíteni. Számomra lehet akármilyen kitűnő és érzékeny egy blokkoló vannak olyan szituációk amik miatt a 2/2 fej biztonságosabb. 1 fejet elől könnyebb bárminek kitakarni amikor már mérhető a tükör, "A" oszlop stb. nem is beszélve arról hogy ha a 2/2 fejből valamelyik menet közben meghal akkor a mellette lévő fej még ad valami védelmet. Ha az 1/1 fejből valamelyik el füstöl akkor az autó eleje vagy hátulja védtelen marad és csak egy ALP fej 99.000ft nettó 127.000ft Br.
Nem ismerem de sokan dicsérik a speedomot. És azért egy 4fejes alp hifivel 700, a speedom 400… Ha most kellene venni, akkor valószínű nem alp-t vennék én sem.
Amúgy meg minden alkatrész ázsiai. Legnagyobb innováció nekem a stinger fiber.
Adott egy évek óta nem használt, kiszerelt Kiyo Professional V4.03EU eszköz (ezen még nincs USB port), és hozzá 4 db "model: D" szenzor (meg persze a "tápkábel-köteg", ill. rendszámkeret). Állapotát tekintve Kiyo D teszterrel és telefonkamerával 'vizsgálva' 4 fejből 1 nem érzékel, de jelet ad. A minden más hibátlan. Ha jól tudom amikor kiszerelték is ezt állapították meg.
Mit javasoltok, lehet ezzel a szettel még most 2023-ban bármit is kezdeni?
Eladni? Mennyiért? Vagy megérné felújítani? (Ha vennék egy Ultimate D AP 2 fejeset, és beköt(tet)ném hátra a 2 meglévő működő fejet? Így 2 db D-AP és 2 db D fej lenne... lehetne egyáltalán ilyet, kompatibilisek?)
Jelez a detektor, már nem gyorsítasz tovább a nyílt úton vagy nem kezdesz előzésbe. Máris hasznos volt. A blokkoló sokkal jobb és egyben drágább is, valamint beszerelést igényel. Van akinek a jelző is megteszi.
"Trafibox és lézeres sebességmérő jelző detektor, a legjobb választás a jelzőkészülékek között, ultraérzékeny lézeres traffipaxjelző, lézerdetektor, mely a műszerfalra helyezve jelzi a közelgő veszélyt, a lézeres sebességmérést az utakon! Plug and play kivitel, nem igényel beszerelést, csak bedugod és mész. Radardetektor mellé is ajánlott kiegészítő."
jelzi a közelgő veszélyt, a lézeres sebességmérést
"hogy az a buntetes elkeruleserol szol....". Ez érdekes és új megközelítés számomra hiszen úgy tudtam hogy a lézer blokkoló és radardetektor használata esetén a büntetés elkerülése a cél. A lézeres mérést blokkolni kell a radardetektor meg a mi országunkban teljesen felesleges. A véda kapukhoz mobil alkalmazás elegendő. A lézer detektor meg maximum ott rögtön szól (de nem minden esetben!) hogy beszoptad vagy nem. Az Árpád hídnál felett videó esetén ha gyorshajtás lett volna akkor sakk matt! Nincs hova lefordulni és végig mértek és ilyen esetben általában van elfogó autó. Ha fixen mérnek akkor meg közelre mér fotózási távolságra. Mire jó esetben megszólal a lézer detektor már kész is a mérés! 👍 Van hogy apósom autóját kell vezetnem amiben semmi nincs. Ilyenkor szépen lassan döcögök nagyon ügyelek a sebességre. Kész. Ha a saját kocsival megyek akkor a forgalom tempóját tartom ami pl 50helyett lehet 70is. Nem veszélyes csak büntethető. Ha mérnek akkor pár pillanatnyi idő alatt korrigálok és kikapcs. Régóta nem blokkolok már JTG. A lézer detektor hirdetéseiben még soha nem olvastam azt a reklám szöveget hogy csak arra jó hogy tudja rövidesen érkezik a csekk gyorshajtás esetén vagy legalább ne gyorsítson tovább hogy ne legyen még magasabb a bírság!
Az a baj, hogy valaki megemlit valamit egy detektorrol te rogton azt hiszen, hogy az a buntetes elkeruleserol szol es nem tudod elkepzelni se, hogy mas szempontok is vannak. Ezzel sajnos nehez mit kezdeni, mert lathatoan nagyon ragaszkodsz a rogeszmedhez.
A jó lézer blokkoló mindig drága volt. Tavasszal nézegettem véletlenül a jelenlegi árakat és igen csak felszaladt a szemöldököm! Ha most kellene venni 2db 4fejes és 1db 2fejes szettet igen kellemetlenül érzem magam 😂 A régi kapcsolataimat le kellene porolni. Annó az infraledes kiyo szar volt, sokan karácsonyfát csináltak az autóikból (4/6 fej előre) de vannak olyan ismerőseim akik a mostani lézer diódás kiyot használnak és elégedettek vele. Szóval ha most kellene venni nagyon komolyan utána kellene néznem hogy mit vegyek. (detektort biztosan nem). Al G8 is penge volt anno sőt használtam LT-400 is párban . Egy biztos hogy 1fej előre és hátra nálam nem opció.
Akkor jó volt, de már nincs is ilyen márka, a Speedom egy ázsiai cucc, nincs köze a horvát gyártmányhoz. Az árához meg számolj hozzá 27% áfát, ha az ALP árát is úgy nézed.
Értem hogy nem érted! Ez a videó egy extrém kirívó eseményt mutat be! Az emberek többsége nem így szerzi be a gyorshajtási bírságait! A lézer detektor talán ilyen jellegű szituációban lehet "hatékony" és itt is csak a pénzbírság mérséklésére 🤔.
Még egyszer olvasd el: "A lézer detektorokkal kurva nagy szerencse kell hogy ha éppen gyorsabban mentél akkor mégis megúszd a büntetést! Viszont az átlagos felhasználó hamis biztonsági érzetet kap tőle!"
Teljesen megfelelően működik mind. Van még lapos kábeles fejeim is. Mondjuk csak slim fejeket használok dupla diódás és normál fejeket nem . 4 központim van ebből egy tartalék. Mind külső hangszóróval dolgozik. A beépített hangszóró mindig gyorsan tönkrement. A motorba szerelt szettnél a fejek kábeleit koaxiális kábelből kibontott árnyékoló hálóba húztam be, a központihoz pedig fémhálóból csináltam faraday kalitkát és minden le van testelve. A zavarszűrős gyújtógyertya mellett szükséges volt. Próbamérés igazolta. Magyar hangfajlok, szoftver minden megvan hozzá. Bármikor tudom változtatni a beállításokat. Nem így az LI kielégítő. 👌👍
Nem kell itt átgondolni semmit sem! A lézer detektorokkal kurva nagy szerencse kell hogy ha éppen gyorsabban mentél akkor mégis megúszd a büntetést! Viszont az átlagos felhasználó hamis biztonsági érzetet kap tőle . Ha nem kap bírságot miután az jelzett valószínűleg egyébként sem kapott volna. Úgy nem lehet folyamatosan vezetni hogy egyfolytában az jár a fejedben hogy mi lenne ha pont most gyorsítanák picit feljebb de mi lesz ha beriaszt? Persze az is valami ha "csak" 30.000ft a csekk nem 130.00ft de aki életveszélyesen száguldozni azt büntessék is meg. 2008-óta használok 2 autón és egy motoron LI-t. KB 3db fejét cseréltem eddig. Eladás előtt mindig kiszerelem és be az ujj autóba. Soha nem jött csekk. Ami viszont feltünt az évek során hogy egyre inkább jellemző a sunyi aljas mérés ahol a detektorok kalap szart sem érnek! Most meg hogy bejött az 50km/h feletti büntetést szigorúan leállító személyzettel amik mifelénk szinte mindig elhaladó mérés keretében végeznek civil ilyen olyan autókból és kisteherautókból nem sok esélyte lenne a detektornak. Ha van sebesség limitálló tempomat az autóban vagy vazze stb. az többet ér. Én pénzt nem adnék egy detektorért!
Mivel az autoval folyamatosan lehet gyorsitani es nem csak 30ezres tetel van, ezert lehet itt az ideje egy kicsit atgondolni, hogy mire is jottetek ra :)
ALP-m van a saját kocsimban, de amibe nem építhetek, abba sokkal jobb, mint a semmi, pl. nem gyorsítok a megengedett sebesség fölé véletlenül sem, ha egy ilyen helyzetben mérnek. Máris visszajött az ára, egy alkalommal.