Akkumulátor merüléssel küzdöm már jó ideje. Hiába alszik el az autó, van hogy mégis felébred, mintha az jelet kapna valahonnan. Nagyon sok minden lehet tudom, de segítséget szeretnék kérni a Terminál 15 és 30 (b,g,g_f) kiméréssel kapcsolatban, hogy hol érdemes elkezdeni egyáltalán.
Hibakódok a következők:
93CD - KGM: No LIN comm. with seat heating, driver
93CE - KGM: No LIN comm. with seat heating, passenger
9C54 - IHKA: AUC sensor
9C6B - IHKA: Auxiliary-water pump
E714 - Message(battery voltage, 0x3BE( faulty, receiver IHKA, transmitter DMM-DDE --> "Power supply" 11.5V <-- ezt írta be környezeti körülménynek
Az utolsó nem fennálló hiba, annál feszültség gondra tippelnék.
A LIN kommunikációnál lévő hiba jelentkezik is, hogy ki-be kapcsol az ülésfűtést visszajelző LED, egyébként fűt, de nem tudom folyamatosan vagy csak a ki-be kapcsolás miatt működik.
Amit láttam még, hogy új kábel lett behúzva az ülésekhez az SZM modultól és a kötegből a K-CAN kábelek (fekete-sárga).
KGM modulnál blankolva van a k-can, gondolom mértek rajta.
Hirtelen ennyi jutott eszembe, de remélem lesz kérdés esetleg válasz vele kapcsolatban és akkor tovább tudok menni és sikerül megoldani.
Állandó merülést sajnos nem tapasztaltam (sajnos, mert akkor tudnék haladni biztosíték ellenőrzéssel), amikor elalszik a kocsi a fogyasztás mindig 50mA alatt van.
Ha valaki személyesen tudna segíteni Fehérvár környékén nekem az is opció.
Hallottam olyat, hogy amikor manuális állásban a kis fülekkel váltunk, akkor minden váltáskor el kell venni a gázt, különben hamar tönkremegy a kuplung. Nem tudom elhinni, hogy ez tényleg így lenne! Van valakinek tapasztalata vagy információja erről? Köszönöm.
egy kis segítséget szeretnék kérni hogy merre menjek tovább a keresésben.
Az autó : '06 E61, 30d D3, 170kW EURO4
A jelenség: Increased emissions hibaüzenet. INPA-val nézve : a valós légtömeg folyamatosan magasabb a kért légtömegnél. Indítás után az egr szelep nyit-zár néhányszor - ez látszik a változó MAF értéken is - majd bedobja a hibaüzenetet.
Egr szelep és szolenoid cserélve, vákumcsövek cserélve illetve ellenőrizve. MAF szenzor próbaképpen cserélve. A jelenség ugyan az.
A kérdésem az lenne hogy az EGR szelepet illetve szolenoidot kell adaptálni? Nem igazán találok róla semmit.
Köszönöm ha tudtok valami tanácsot vagy konkrét tippet adni.
Ha 2005-ös, jó lenne tudni, hogy kulcsos, vagy gombos indítású, ugyanis ebben az évben volt a váltás. Első körben ibs-sel illetve mpm modul lehúzásával próbálkoznák. Ez utóbbi csak akkor van, ha kulcsos indítású. A gombos indításúban az mpm funkciót a kgm vette át.
Az, hogy a motortérben hangokat hallasz, ne foglalkozz vele, az a fojtószelep, teljesen természetes funkció.
Üdvözlök mindenkit. Egy kis segítsègre lenne szüksègem. Van egy Angliából behozott 2005ös E61 525i-m. Olyan bajom van, hogy valami leszívja az akksit. Leállítás után búgó hangot ad valami a motortèrből, ami óránkènt 5 percig tart majd lekapcsol. Úgy gondolom, hogy levegő mennyisègszabályzó lehet az. Legalábbis onnan jön a hang. Bízom benne, hogy valaki tud megoldást rá vagy segíteni. Előre is köszönöm !
Szia Steeef. Egy 525D M57 motorú autóm van, és menet közben néha elmegy az erő . Taposom a gázt de csak visszavált a váltó erő az nincs . Leállítom újraindítom egy darabig megint jó . Van valamit ötleted esetleg ?
Sosem értettem, mit jelent az, hogy 10-15 E km mellett nem éri meg dízelt venni. Miért? 8. éve hajtom nagy megelégedésemre az 525D E61-emet. Magamnak hoztam be Müncbenből, akkor meg úgy, hogy kb. 3 évig használom, aztán jöhet az F10. Eszem ágában nincs lecserélni F10-re, még most sem.
Igaz, sok baja volt a kocsinak, amit behoztam, nem véletlenül adták olcsón akkor, de sikerült minden hibáját megcsinálnom. Közelítek a 400 E-hez, de nem mondani meg róla, hogy ennyit futott.
Korábban 16-18 E-t mentem egy évben, most már csak 13-14 E-t. Városban nem igazán van használva, leginkább odakinn. Semmiféle hátrányát nem látom, hogy dízel autóm van.
Jó párat már csináltam az m47-m57 dízelekből, meglehetősen strapabíró motorok.
E60-ban ritka a benzines, a legtöbbel sok a gond, ingadozó alapjárat, olajevés stb. Ritka, amelyik nem eszi az olajat.
Természetesen ha rövid távra használnád, akkor persze benzines mindenképp, de számolj emelt költségekkel.
Sziasztok. Benzines autót keresek ami aránylag nagy és nem dög unalmas mint egy Octavia vagy Avensis. Így jutottam el először az E39-hez majd az E60-hoz. Évi 10-15e futás mellett az diesel nem indokolt. Melyik motor lenne ajanlott? M54 az biztos de 25i? 30i? Megbizható gépet keresek 2M-ig ha ennyiből nem jön ki akkor kutatok más felé. Vélemények?
Sziasztok! 95-110 km/h sebességnél rázza a kormányt.. Futómű felújítva, kerék kicentírozva (kétszer). Most vizsgázott.. Nektek ha volt ilyen, mi oldotta meg?
Facebook csoportban keresd Kiss Lászlót, a legjobb az E60 fényszórókban. Én nem állnák neki házilag, vagy rábíznám Lacira vagy keresnék egy bontott ugyanilyet.
Hátha tudna valaki segíteni. 2009-es E61, betörött a balelső lámpámon a búra sajnos. LCI, Halogén, nem kanyarkövetős volt. Honnan lenne célszerű beszerezni újat? Esetleg a búra csere is opció lehet, de nem biztos, hogy megéri, az egyik fényvezető karika is összetört és láttam, hogy nagy munka.
Bontottan pontosan ugyanilyet sajnos nem találok. :/
Az Abakusról mint márkáról tud valaki valamit? Illetve ha esetleg berendelnék a helyére egy ilyet, akkor összekavarodna valami várhatóan? Egyrészt az, hogy a műszerfalról állítható maradjon a lámpa magassága, illetve az is egy eről kérdőjel bennem, hogy ennél írja a kanyarkövető funkciót, ellenben az enyémben ugye nincsen, ez jelenthet-e problémát? :)