Keresés

Részletes keresés

beccybaba Creative Commons License 2013.07.01 0 0 296

Köszönöm szépen :)

Előzmény: PETYUS (295)
PETYUS Creative Commons License 2013.06.30 0 0 295

Nem két tű, hanem egy duplatű kell bele.

Mindkét felső cérnát ugyanott kell elvezetni, csak a tűtartón lévő cérnakampón kell elágaztatni.

Előzmény: beccybaba (294)
beccybaba Creative Commons License 2013.06.30 0 0 294

Sziasztok!

 

A születésnapomra kaptam a páromtól egy Victoria 2016-os típusú varrógépet. Nagyon kezdő vagyok még. A legfőbb gondom az az, hogy nem találok hozzá semmilyen leírást és a géphez nem kaptam. Elvileg tudna 2 tűvel varrni, de nem jöttünk, rá, hogy vajon hova kell tenni a második tűt. És ha már rajta van akkor melyik talpat kell használni hozzá? Hova fűzöm be a második szálat? Ha esetleg valakinek van ilyen varrógépe, vagy ért hozzá tudna nekem segíteni?

 

Előre is köszönöm: Szakonyi Beatrix

Kiskata1959 Creative Commons License 2013.05.26 0 0 293

Szia Andi!

 

Élg keveset vagyok a gép előtt, általában hétvégén nézek be, Valószínűleg ezért késett a válaszom. Küldök egy linket ahonnan ingyenes szabásmintákat nyomtathatsz ki. Most azt hiszem 4 ruha mintája van fenn. Regisztrálni kell. Letölteni nem tudod, csak kinyomtatni, de a link tárolja és bármikor újra kinyomtathatod. A4 és A3 méretben nyomtatható és utána csak összeregasztod és használhatod. Már elég régen ez a néhány minta van fenn lassan frissítik.

Ugyan itt lehet rendelni szabásmintákat elég sok cégtől, és a fizetősők között is mindíg van akciós. Ha érdekel nézz körül közöttük.

 

http://www.sewingpatterns.com/

 

Üdv Kati 

Előzmény: 7andrea7 (292)
7andrea7 Creative Commons License 2013.05.25 0 0 292

Szia Kati