Sziasztok! Lenne egy problémám, remélem tudtok segíteni. Nemrég vettem egy 2004-es dízel premacyt, aminek hátul, a két szélén lévő biztonsági öve teljes kihúzás után már csak visszafelé mozog. Ha pl be vagyok kötve, oldalra hajolok valamiért és a biztonsági öv ütközésig kijön, akkor ha visszahajolok az ülő pozíciómba, az öv visszamegy a helyére ugyan, de le is blokkol, így tulajdonképpen már csak visszafelé mozog, kifelé már nem. Csak akkor, ha visszaengedjük teljesen a helyére, utána használható. Tapasztaltatok már ilyet? Van rá megoldás? Sajnos az autó előéletét nem tudom, kb két hónapja van meg, hajtom minden nap, nagyszervízt is kapott, apró problémák vannak csak, de erre viszont jó lenne megoldást találni. Válaszotokat előre is köszönöm.
2001-es Demióhoz keresek motorháztetőt, első lökhárítót, jobb oldali fényszórót és indexet, fényszórótartó keretet, klímahűtőt. sötétkék metál előnyben
Tudna segíteni valaki légzsák hiba ügyben? A visszajelző 6 villogás szünet kódot mutat. Abszolút alap modell (1995 323 BH C coupe 1,3 benzines motorral) még központi zár sincs benne. A kormány légzsák csatlakozót megnéztem, ülés foglaltságjelző nincs, viszont van utas oldali légzsák amit nem tudtam kiszedni. (Barmolni nem akarok) Gyengeáramú végzettségem van, úgyhogy (vélhetőleg) megértem a tanácsokat. Válaszokat előre is köszönöm.
Kukkantsd meg itt típus szerint. Németországból jön a csomag, elég jól ellátottak szerintem, bár igaz nekem kicsit újabb típusom van. 30e felett ingyen küldik, átlag 5-6 nap alatt ideér a csomag, elég jók az áraik is. (átlag 40-50%-al olcsóbb mint UNIX.
Gyors kérdés, hátha tudtok rá értelmes választ. Az autóm (mazda 6, 2009, 2.2mzr-cd, kombi 163 LE) intermittálóan elkezdett rezegni (nem volt megfigyelhető tipikus sebesség, vagy fordulatszám), kicsit olyan érzés volt, mintha akadna valamelyik kerék, mintha egyenetlen lenne a futása a kocsinak. Lassú sebességnél olyan volt, mintha tojás alakú keréken gördülnék, de a kerekeknek semmi baja nem volt (centír most nyárigumi felrakásnál megvolt, stb.). Sok szervízzel történt beszélgetés során arra gyanakodtak, hogy esetleg féltengely belső csukló para lehet, de sehova nem tudtam bekerülni időben, csak hetekkel előre tudtak volna időpontot adni. (Amit kicsit nehezen összeegyeztethető a munkámmal mostanában, mert eléggé sok a külföldi munka) Gondoltam addig elvégzem egy szombaton, amit lehet a kocsin betervezett feladatok közül (pl: fékbetét csere., stb.). Hátsó tengelyen jobb oldali fékbetétek sokkal jobban el voltak kopva, mint a baloldali, gondoltam csere akkor, ha már lebontottam. Érdekes módon az autó rezgése, ütemes rázkódása ezután megszűnt. Plusz ino, hogy a tárcsa egyik oldalon sincs egyenetlenre fékezve, nincs válla sem még.
Érdemes a féltengelyre ránézetni még, vagy így hogy relatív megszűnt a gond, hagyjam?
Egyáltalán mi lehetett a gond, ami a fékbetétcserével megoldódni látszik?
Milyen betétet javasoltok használni? Jurid, ATE, stb.?
sziasztok! 2003. 1.8 benzin mazda 6-om mostanában sajna át akar verni! sajnos sokkal többnek mutatja a benzin szintet mint amennyi szerintem benne van! tudja valaki esetleg, hogy ebben lehet e külön üzemanyag szint érzékelőt cserélni vagy csak AC pumával együtt van e?
Continental Contiecocontact 5, 215/55R17-es új nyári gumi szalonautóról leszedve, 4db 3 áráért eladó130.000Ft . Az ár irányár, alkudni lehet. sziki1@freemail.hu
Üdv mindenkinek! Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 1990-es Mazda 626-os 2.0 Benzines 12 szelepes autóm (FE motorkódos) A motor szépen jár de bármilyen terhelésre a szelepektől kopogó hangot hallatt. Alapjáraton is ez áll fenn vagyis ha tartja a fordulatot és nincs terhelve szépen jár de pl szervó terhelésére már kopog vagy hirtelen gázra is. Magasabb fordulaton ugyan azt produkálja. Mi lehet a hiba?? (Új hengerfejtömítés, szelepek becsiszolva, 12db új hidrotőke, és új szelepszárszimeringeket kapott.) Ez a hiba a felújítás előtt is fenn állt pont ezért kapott új hidrotókéket (A 12db régiből 3db volt jó) de a hiba megmaradt!! Már tényleg tanácstalan vagyok. Akinek volt hasonló problémája ilyen motorral kérem írja le hogy mi lehet a hiba. Előre is köszönöm! Hidegen, melegen egyaránt ez a hiba! Kicsit sem változik, halkul a hang a motor felmelegedésével!
A minap vásároltam egy Mazda Xedos 6-ot 1.6-os motorral, viszont az a problémám, hogy a szívótorok gumi meg van mókolva, szigszalaggal,mesteresen, érdekelne, hogy lehet-e hozzá kapni ilyen csövet...A lustaság, a drágaság, vagy épp az alkatrész hiány sarkalta-e arra az előző tulajt, hogy nem lett kicserélve? Gázadásnál kissé megtorpan, az első gondolatom az az, hogy fals levegőt szív, na de hát én, meg az autószerelés, igen távol állunk egymástól...Tud-e nekem ez ügyben valaki segíteni? Előre is köszönöm!
Sziasztok, nem keres senki a Mazdájába egy USB interface modult (Yatour YT-M06-MAZ1 )? Sajnos rosszat rendeltem, ez csak 2002-2008 közötti autókba jó. Nekem 2009-es van :(
Boltban 26,000 Ft, én odaadom újonnan 16,000 Ft-ért. 5 perc a beszerelése. Elérhetőségem: 0620 2537099
Valaki tud segíteni abban, hogy az első generációs Mazda3, 1.6 benzines motorhoz való kuplung hidraulika cső milyen más típushoz (MAzdán belül, vagy kívűl) való csővel helyettesíthető? Csak gyáriban lehet kapni ezt a csövet, és jóval drágább, mint amennyit ér...
Sziasztok! Teljesen új belépő lennék Mazda fronton. Eddig mindig német autóim voltak, de most váltani akarok. Csak benzinesben gondolkodok(semmi új-típusú turbó, TSI,FSI,stb. Ezért is gondoltam a Mazdára— >szívóbenzin. Szóval 2 opció lenne: Mazda 6 (2008-2009-es) vagy CX 7es.
A kérdésem: A CX-7 nél mennyire megbízható ez a DISI motor? Ez olyan turbós mint a német TSI mondjuk?