A tr 5-ös buszt 2013 szeptemberében találtam de a tulaj egyben akarta eladni a telekkel. Idén januárban változott a helyzet az új tulaj boldog boldogtalannak küldött emailt, hogy kit érdekelne. Mivel a BKV-n belül jelentős változás ment végbe, ezért visszahúzódtunk mert komoly szándék mutatkozik a helyreállítás terén. Ha valakit érdekel teszek fel képet róla.
Próbáltam már összehasonlítgatni őket, de nem sokra jutottam. Engem is érdekelne (elvileg ülés típus, -kiosztás, ládatér, befúvó, klíma... ilyesmik a meghatározóak)
Pár hete Drezdában megünnepelték a 100 éves buszközlekedést. Jó volt látni, hogy a buszok jó része Ikarus volt. Nem számoltam de legalább ötven busz volt megtekinthető és annak a fele Ikarus volt. A buszokkal utazni is lehetett. Azon merengtem, hogy ott a 200-as család már nosztalgia nálunk meg még a mindennapok része...
Nullás buszával végül mi lett, vagy "hol tart", vagy hogy áll, vagy...? Utolsó képek, amiket anno posztolt, egész biztató volt már. Tulajdonképpen (ha jól rémlik) a váz készen volt.
Most lehet, hogy beviszem magam az erdőbe, de egy próbát megér. Szóval a jobb oldali: a Vértes kocsija most piros (mert nekik így tetszik, ahogy a 30-as is), de azt a buszt eredetileg a Vasi Volán szerezte, és abban az állapotban szerepelt is a Hosszú alkony című filmben, Törőcsik Mari főszereplésével. Summa, summarum, tetőablak stimmel, de nem tudom, mintha a Vasi Volános barnás lett volna, és nem ilyen kékes... Szabad a gazda!
Hát arról ne is, mert az vandál pusztítás volt, akárki lelkén szárad... bár akinek az utasítására történt, szerintem magasról lesz@rja, mert nem is érdekelte, mi történik. Jó érzésű, buszokat, öreg járműveket szerető ember ilyet nem tesz. Ennyi.