A nemrég vett Grand Scenic-ünkben két problémávla találkoztunk, hátha tudja valaki a megoldást:
1. A kijelző nyelvát hol lehet átállítani (angolra)?
2. A CD lejátszó/tár (Cabaresse Tronic; közös kijelzőn a GPS-sel) nem veszi be a CD-ket, ha betoljuk "erőszakkal" akkor sem érzékeli csak kilöki eject-re, de azt írja "0 disc" van benne.
Ok de most eselyem se volt nekiesni. Igy meg nem akartam autozgatni. Verda nelkul meg meg vagyunk love. Az arak itt ilyenek a helyieknek is sok de ez van. Nem varhatok postara plane karacsony kornyeken plane ha megvamoljak. Ha meg valami nem koser megnagyobb a szopo. Igy meg legalabb garis.
Lengécsillapító, fék csere persze párban. Szerintem a rugó - ha ugyanaz mint a másik oldali - nem kellene párban cserélni. Az autó terhelése sem szimmetrikus, meg az útviszonyos sem tökegyformák a két oldalon, így ha van egy pár százalék eltérés a két rugó között, nagy kaland nem lehet belőle. Szerintem.
Meg a szervízben sem volt róla szó, hogy párban kell cserélni.
Egyébként én ennyiből arra gondolok, hogy kopott a fékbetét és lemegy a fékfolyadékszint... Kuplung benyomáskor az osztott kamra visszaduzzad és kioltja a szintjelzőt...
Szeretnék segitséget kérni egy hibaüzenet miatt. Nem az a furcsa,hogy elöjőn hanem az, ha be nyomom a kuplungot eltünik és semmi gond,normálisan fog a fék és a kézifékkel sincs semmi buhuz. kiold. Kicsit idegesít a dolog, valakinek volt,vagy van tapasztalata ezzel kapcsolatba?
Én is szétszedtem mindkét oldalt csapágy miatt, az első olyan 2 óra volt, míg megtanultam, a 2. már 1,5 kényelmesen. Nem nagy kaland, de a rugóösszehúzó alapfeltétel. Még akna sem kell, csak akaraterő :-)
Ne már, hol laksz, biztosan tudunk reális áron szerelőt.
Neked és másnak is, vagyunk itt néhányan aki tud normális áron alkatrészt, én biztosan beszerzési áron továbbítom, max posta költség tevődik rá, de ha fómutagok, vagy klubtagok elviszik még az sincs.
koszi a valaszokat itt ket orat szamoltak fel es orankent 40000.- kb a munkadij. Igen annyi jol latod. Ezert erdeklodtem mert ilyenkor porog a szamlalo :)) masik auton en csinaltam de a renyot nem akartam es nem is volt alkalmam buheralni. szal ez a kolbasz kerites masik oldala :D amugy ket ev alatt ket rugom tort(!), valszeg Magyarorszagon ki csereltetem a maradekot hogy ne kelljen tobbe ezen parazni. A klima kompresszorra ami nekem nem muxik csak anyagra olyan osszeget mondtak h le sem merem irni. Aszontak abbol csak renyo letezik. meglassuk.
Kb. 20e km-n át figyelem (gyüjtöm az adtokat): 4,4 liter. Ide-oda zötykölődéstől 130 kmó-ig minden. Tél - nyár, téli - nyári gumi, klíma - fütés, meg egyik se.
Szervizben van az off (C-Max) és egy másik off (Fóka kombi) autóval jöttem haza. Az nyilvánvaló, hogy aerodinamikai szempontbó a kombi jobb egyterűnél, no meg poolcar lévén a vihar se tudja hol jártak vele korábban, de a computer szerint 4-essel kezdődő átlag szíven ütött. Azért az én 7,4-em egy pöttyet több, talán egyszer sikerült 5-össel kezdődő fogyasztást produkálni.
Szóval biztos velem van a baj. :) Mentségemre szóljon a Fluence 1.5 dCi 6 liter alatt eljárt, igaz kevésbé dugóztam vele, de sok rövid táv volt benne.
Pont ezért akarok 2.0T Megane cc-t, nekem annyira mindegy, nem tudok spórolni.