Ha már HDI, ugye elvitted márkaszervizbe állapotfelmérésre? Ott azt is meg tudják nézni, mennyi Eolys van még benne (ha kevesebb mint 1 liter, akkor kérd, hogy töltsék fel, 8-12e közt van 1l, 5l fér bele), és meg tudják nézni a FAP szűrő állapotát is, és meg tudják saccolni, mikor kell majd cserélni. Az elvi csereciklus az újabbaknál 180e km, de ha túl sokat használták városban, akkor ez rövidülhet (ill. ha csak pályán használták,akkor meg hosszabbodhat). A FAP cserénél szervizfüggő, hogy milyen járulékos dolgokat ajánlanak még cserére, szóval 90 és 250e közt állhat meg.
Jujj de izgalmas: most irjak a nevemre az hasznalt-uj SW-nket. Hamarosan teljes erteku rajongo leszek a csaladdal egyutt. (Bocsanat, hogy ilyennel traktalom a topic tagokat).
Kell egy uj aksit vegyek (5 eves van benne), 2.0HDi. Le kell csereljem az olajat, szuroket, meg a gazolaj szurot. (abban csak a filtert kell cserelni, vagy az egesz szerkentut? 122ekm)
kell meg egy utolagos tolatoradar meg egy motor also mu.a hangszigeteles.
Sziasztok! Egy „apró” de annál bosszantóbb problémával fordulnék hozzátok. A minap mikor megpróbáltam a jeladós szelepről a sapkát levenni, a szelep vége menetestől-mindenestől a sapkában maradt. Vagyis beletört. Ha bár a jeladóból ezt a szelepet könnyű kivenni, s így egyszerű lenne cserélni, épphogy csak kapni nem kapok ilyet külön. Jeladóval együtt meg potom 22 rongy. Kérdezném tisztelettel tőletek, hogy volt-e már valakinek hasonló problémája és van-e valami kedvezőbb árú megoldás erre. Üdvözlettel: Jancsi66
Ilyenkor nagyon sajnálom, hogy nem írták meg, melyik "kiváló" szerviz adott ilyen barom tanácsot. Csak hogy tudjuk, melyiket kell elkerülni nagyívben...
Pontosan ilyenem van és tokéletesen megy a 407 sw-mel, de amúgy megnéztem és az enyém is azt csinálja mint a tiéd, lámpa ell. világít a kis olajos kanna, de aztán el is alszik, és semmi. de megnéztem az olajnyomást az enyémen ami normális. szerintem ne aggodj de a legbiztosabb ha megnézeted az a bizti, :)
Egy diagnosztikai progi obdII-es interface-el tudja mutatni a valos idejű adatokat még az olajnyomást is, az aktuálisat. nekem egy elm327 interface-em van a laptopomra kötve és easyobd progit vagy scantool, vagy dyno-scan használok ezek mindent mutatna a hibakodokat is.
Én is az olajnyomás kapcsolóra gondoltam, az nem adhat be jelet a vezérlésnek. Lehúztam az olajnyomás kapcsoló csatlakozóját és semmi változás. Ha jól tudom NC kontakt-ot ad alaphelyzetben, ezért nem is láthatok változást a hibajelenség alapján. Még nem volt időm rámérni de remélem csak ez a rossz. Úgy tudom olajnyomást külön nem mér a vezérlés azt csak a nyomáskapcsoló helyére betekert nyomásmérővel lehet megnézni.
Szia woookie! Érdemes lenne minnél hamarabb rárakni számítógépre, megnézni milyen olajnyomást mutat, mert jobbik esetben csak az olajnyomás gomba rossz, rosszabbik esetben az olajpumpa és akkor nel lessz hosszú életű a járgány.
Még 1 kérdésem lenne hozzátok. 1.8 -as motornál gyújtás ráadása után a diagnosztika lefutását követően az olajnyomás piktogramnak ugye pirosan kell világítania és beindítás után ki kell aludnia? Az enyém azt csinálja, hogy gyújtás ráadása után piros piktogrammal megjelenik az akku,kézifék, és sárgán világít a motordiagnosztika (a kis piros kanna nem jelenik meg csak a lámpa tesztnél). Beindítás után eltűnik minden és látszólag nincs semmi problémája. Üdv.
Szeretnék üléshuzatot rakni az ülésekre, az első fejtámlákat hogyan lehet kiszedni? A hátsót egyszerűen ki lehet húzni egy műanyag pöcök benyomása után, az elsőknél nem találok semmi hasonló megoldást. Előre is köszi.
Mi is Joe :-) A pólóról majd beszélnünk kell.... kicsit egyedi kellene, ha lehet. (asszem beszéltünk róla... talán) Videót is megnézném, mondjuk először nem a Youtube-n :)))