Köszönjük, hogy felfedezted fórumunk reklámerejét. Kérjük, tevékenységed legalizálásáért az alábbi formon jelentkezz munkatársunknál forum.index.hu/reklamlink/
Kedves berku!
Az én esküvőm is kis létszámú volt(42)
Nálunk nem volt zenekar. Persze azért sem, mert őszintén utáljuk a "lakodalmas zenét". A rendezést pedig rábízuk egy étteremre, ahol panzió
is működött, így az esetleges elszállásolással sem volt gond.
Egy ötlet, amit Nekünk nem sikerült megvalósítani:
Szia Thor! Mitől volt strapa és "nem semmi"? Mi sem akarunk túl nagy felhajtást, kb. 30 vendég lesz a vacsorán. Érdemes ilyen létszámhoz zenélő emberkéket hívni? Mi az a bombonier?
Ajjaj, berku, hát először is kondizzál sokat, hogy majd jól bírd a strapát.
Nekem most volt szeptemberben, hát nem volt semmi! Pedig nem is volt igazi nagy felhajtás.
Összeszedni az eszem nem tudom, hogy szép kerek összefoglalót írjak, hogy mit igen és mit ne, de kérdezz és válaszolok. Persze, mondom, nem volt igazán nagy esküvő, úgyhogy bombonier és limuzin kérdéskörében én sem vagyok tájékozott.
Itt vagyok ám, figyelek.
A legjobb esküvő az elmaradt esküvő, vagy a legádázabb ellenségeink esküvője. A barátainknak ilyen rosszat nem is kívánnánk.
Még jelentkezem.
Ami hirtelen eszembe jut: a házasságkötő teremhez nem ajánlott túl korán érkezni, mert esetleg még ott tartózkodik az előző boldog - már összeadott - pár és a rokonság... Keveredtem hasonló helyzetbe, brrrr...
Ígérem összeszedem a gondolataimat és a "szervezést" illetően jelentkezem még!
Kockásfülűnyúl ötlete alapján (remélem, nem haragszol) új topicnévvel ismét feltenném a kérdést: Mi kell egy jól sikerült esküvő megszervezéséhez? Milyen apróságokra kell figyelni, milyen malőröket tanácsos elkerülni, milyen ötletekkel lehet még szebbé tenni ezt a napot?