Jel 11.3-4
"Két tanúmnak meghagyom, hogy szőrzsákba öltözve ezerkétszázhatvan napig hirdessenek bűnbánatot.
Ők a két olajfa és a két gyertyatartó, amely a föld Urának színe előtt áll."
Zak 4.14
"Erre ő: Ez a két Fölkent, akik az Úr előtt állnak az egész földön."
Szűzanyánk, a Napba öltözött Asszony üzenetei.
Hogy elmondjak minden nap néhány imádságot, az hasonlatos a böjthöz, sőt összekapcsolódik vele
Hiszen a böjtre úgy tekintek, könnyen tehetném, de mégsem teszem
És ahogyan nem teszem, úgy múlnak a napok, évekké válva
Pedig a böjttel igen jót tennék magamnak, felállása az a testemnek a földről
És igen megsegíteném az egészségemet, mégsem az egészségemért tartva
Koplalni könnyen koplalok a testemért, egészen más Érted böjtöt vennem
Nem olyan egyszerű, mint amilyennek látszik
És a böjtre jellemző a rendszeresség
És megtartása akkor is, amikor alkalmatlan arra az időm
Igazából amikor böjtölök, avval teremtem meg magamnak a talajt az imádságra, a szívből jövő imámra
Nem a nyilvánosságnak mondva, sokkal inkább rejtve, Hozzád menve
És ha feláldozom az imának a hajnalt, a hajnalokat, ó, milyen sokat kapok
Hiszen amint megyek Hozzád, úgy jössz hozzám
Olyan lesz az imám, mint egy friss légáramlatot hozó fuvallat
És ha ebben teszem, ha a szív egyszerűségében teszem, akkor részemmé válik az imádság, olyanná válik, ahol szeretek, hiszen oda kerülök, ahol szeretsz
Igen, könnyen elgondolom, hogy könnyen tehetném, hogy az imát tehetném, ha pedig megteszem, olyat találok, ahonnét nem akarok eljönni, mert ott igen szeretek, Veled szeretek
És az természetes, ahhoz, hogy oázist találjak, ahhoz át kell kelnem a sivatagon
A Világosság kinyilatkoztatja önmagát, de a sötétség ellenáll, és nem akarja befogadni a világosságot
A Világosságot a világosság fogadja be, miközben a sötétség szenvedteti a sötétséget
A világosság felülemelkedve lép, a sötétség süllyed
Ugyan mért nem akarja befogadni a sötétség a Világosságot?
Nyilvánvalóan nem a világosságért, hanem a sötétségért
Pedig egyetlen gondolat sincs, ami ne lenne feljegyezve
Sokkal inkább mindennek az az útja, hogy kitudódjék
A világosságot meg egyenesen gyertyatartóba teszik
A világosság tükröt tart, a sötétség meg elbújik
Erőszakkal hadakozik a sötétség, miközben menekül
Amit cselekszik a sötétség, az máshogyan nem történhet meg, csak gyűlöletben
De ahogyan nem érti meg a világosság lényegét, úgy a sötétség lényege is rejtve marad a számára
A Világosság ha akarná, elé léphetne a sötétségnek, de az nem azt eredményezné, hogy fellélegezne a sötétség, és elhagyná a sötétséget, hanem még jobban elmerülne a félelmében, és a gyűlöletét ápolná
A sötétség hímes tojás, és aszerint kell vele bánni
Akiben van már egy csöpp világosság, ahhoz már lehet világossággal menni, akiben a sötétség az úr, ahhoz majd jár a sötétség
Világossággal járni az a könnyű, és rövid út, sötétségben járni, az kanyargós úton járni, és az hosszadalmas és fájdalmas
Ha el akarom utasítani a sötétséget, akkor már kaphatok egy fényszikrát
Könnyen jár a gondolat, a tiszta cselekvés eredménye tanúság
Amilyen mértékben megállok a sötétre, olyan mértékben láthatom meg a világosságot
Aki nem akar hallani, ne halljon, részesüljön az akaratában, hogy felsírhasson
Aki hallani akar, az cselekedje a tisztát, és részesülni fog
Ha rábólintok a világosságra, de nem jövök ki a sötétségből, a világosság tehetetlen velem szemben
Ha gondolatok nélkül maradok, magam akartam gondolatok nélkül
A bölcsességet a sötétség is szeretné, ezért állítja, hogy bírja
Ott van a bölcsesség, ahol szeret a Világosság
Amint van a nappal a naptól, úgy van a bölcsesség a Bölcsességtől
Ha pedig a Kegyelem megszentel engem, akkor a jelenlétéből mutat
Engem mutat magamnak
Nem úgy, hogy rám olvas, hanem mutat
És elég bajosan vagyok, mert a Kegyelem jelenlétében magabiztos lettem, holott azért jött hozzám a kegyelem, mert még üres a tarisznyám
Ha nálam járt a Kegyelem, nem akarok Tőle elszakadni, hanem inkább még jobban közeledni Felé
Tisztítva gondolataimat, beszédemet, és a lábam útjait
És nem a testemnek kell ehhez nekem erőt adnia, hanem éppen a lelkem erejével a Lelkedben, kell átszellemesíteni a testemet, ügyelve testem egészségére
Kiküzdve, és nem ajzószereket használva, hiszen abban a fordítottja történik, megfordított sorrend történik
A kávé nem embernek való, hanem állat táplálékának való
Pont azt veszi el, hogy győzzek
És minden más ajzószerek sem embernek való
Hanem a tiszta búzakenyér, különösen a hozzáadott élesztő nélkül, a kovászban jelenlévő tejsavbaktériumok, és természetes erjesztő törzsekkel kelesztett tésztából készült kenyér a csodálatos
És a vaj, a sajtok, a tej, és a tejből készült termékek, a méz az egészségesek, és a méltók
Hiszen jelenlétedben méltóvá kell válnom az étkezésemben ugyanúgy
És ha tehetem, böjtben erősödve
Legyőzve a testemet, és egyben kiemelve a testemet
Mikor valaki megbetegszik, és gyógyszert szed, hogy meggyógyuljon, ha hisz abban a gyógyszerben, amit beszed, mégha nem is annyira hatásos, akkor is jobban hat a gyógyulására az a gyógyszer, amiben hisz
És ha valaki egy igen hatásos, és jó gyógyszert szed is a betegségére, de nem hisz abban, hogy az meggyógyítja, lehet, hogy nem is fog meggyógyulni
Hogy az legyem a hitem, hogy Te mindenben kiszolgálsz engem, és ne kelljen semmit se tennem az üdvösségemért, az a hitem egyedül hagy engem, magányossá teszem magam abban a hitemben
Más akkor a hitem, mint amit a hitemnek gondolok
Hogy azt gondoljam, hogy betű szerint beszélsz, az nem teszi a Lélek mondanivalóját érthetővé
Ugyan majd akkor azt gondolom, értem, holott azt értem, amit érteni akarok
Ugyan az van, mást kérek, mint amit gondolok, hogy kérek
Hogy az egyiket felveszik, a másikat a sorsára hagyják, az azt jelenti, mindenkinek kiteljesedik az akarata
Ha pedig magához emel a Lélek, és ha abból visszatérek a test értéseihez, akkor kénytelen engem a sorsomra hagyni, az akaratomban hagyni, ami küzd a haláláért
Ha nem akarok érteni, nem is fogok érteni, többnyire azért nem akarok érteni, mert átérzem, hogy ahhoz tennem kell
Ha bárkit letámadok, azt is lássam, Jézust is támadom
Ha bárkit megvédek, Jézus védelmére keltem
Nagy dolgokban könnyen értenék, kis dolgokban nehezen értek
Szeretnék nagy dolgokban érteni, de amíg a kicsikben nem értek, a nagyokban is csak test szerint értek
Úgy szeretném, hogy egyszer hű vagyok, majd az a hűségem kitart
De az nem úgy van
Aki a kicsiben hű, az a nagyban is hű
Abból indulok, más az, amit szeretnék, és más az, amit Tanítasz
Ha azt teszem, amit Tanítasz, majd abból az lesz, hogy úgy szeretem, amint Tanítasz
Először testi akaratom ellenére teszem a tisztát
Mert nem az a tiszta, ami könnyen megy, hanem az, amit nehezen tudok magamtól megtenni
Mert tisztaságban tisztának lenni, nem nagy érdem
Ha elhatározom, törekszem a tisztaságra, majd azt akkor is meg kell tennem, amikor minden le akar arról engem beszélni
És az nem a mások feletti győzelmem, hanem éppen a magam felett aratott győzelmem
Ha a lelkem legyőzi a testi akaratomat a tisztáért, majd amikor részesülök, majd a testem is örvendezni fog, hogy megteszi a lelkem akaratát a tisztáért
Amíg magamat nem győzöm le, addig az akaratom sem kíván Téged
És ez a nagy elválasztó
Lélek vagy, ha lelket az akaratodban kérem, az meglesz
Lélek vagy, ha testet az akaratomban kérem, az a vakságom
Két akarat küzd bennem
Az egyik megtörténik, a másiknak is megtörténik a vonzása, de nem úgy, ahogyan gondolom Ha Lélekben állok, akkor látok
"Drága gyermekek! Ez a kegyelem és az imádság ideje, a várakozás és az ajándékozás ideje. Isten önmagát adja nektek, hogy mindenekfelett szeressük Őt.
Ezért, gyermekeim nyissátok meg szíveteket és családjaitokat, hogy ez a várakozás imádsággá és szeretetté, de különösen ajándékozássá válhasson. Gyermekeim, én veletek vagyok, és arra buzdítalak benneteket, hogy ne mondjatok le a jóságról, mert gyümölcsei messzire látszanak és hallatszanak. Ezért haragszik az ellenség, és mindent felhasznál azért, hogy elfordítson benneteket az imától. Köszönöm, hogy válaszoltatok hívásomra."
Mikor gonoszságot mondotok, mikor gonoszságot cselekszetek, mikor a kezetek és a lábatok gonoszságot művel, akkor elüldözitek magatok mellől a Szentlelket
Száműzitek magatokat, meg ne segíthessen titeket
És ugyanez történik, amikor gonoszságot gondoltok, mert a gondolatotok, az akaratotok
És nem úgy van, hogy akkor is magatokhoz hívhatjátok, hanem csakis bűnbánatban közelíthettek Hozzá
Minden bűvészmutatvány hatástalan, egyedül a szív tisztaságra törekvése a hatásos
Helyet készítve a Számára
Előttetek a felelősség
Hogy megtalálva, viselje a terheteket, a felelősség terhét
Levetve a súlyt, amit a felelősség adott
Aki meg nem törődik a felelősséggel, és száműzi magától a Lelket, az magát száműzi a hasonlóba
Hogy megtudja önmaga valóját, hogy felismerhesse önmagát
Egy pont vagyok a világban, mégis mint tér vagyok a Lélekben, mikor magához emel a Lélek
Ugyan mit tesz egy apa, amikor a lánya valamire kéri, amikor kér az apjától valamit
Az lehet, hogy körbejárja a kérést, akkor is, ha maga körül meg kell fordulnia
De megcselekszi, addig nem nyugszik, amíg meg nem cselekedheti
És a mi Atyánk sem tesz másként, sőt, amit hittel, és igazságban, elérve a Szellemedet a lányod kér, nem tesz más, sőt nem tehet másként, és megcselekszi
Egykor feltámasztottad a halottakat, amikor hittel kérték, ma pedig feltámasztod a szellemi halottakat, ha hittel kérjük
És senki sem az életből jött, hanem a halálból, csak az támadhat fel az életre, aki halott
És a halálból kell jönnünk, hogy kitudódjék az akaratunk
Aki pedig feltámadt, az egy az Atyában, egységbe kerül az Atyával a Fiúban
És az képes a feltámadásra, aki a testvérében is eggyé válik
És nem úgy van, hogy egyszer, hanem ha feltámadtam, akkor egységben maradok
Mert abból táplálkozom, Aki bennem egy, mert beléptem Hozzá, és befogadott az életbe
Aki pedig él, az egységet alkot
Igen, ahogyan figyelmeztetsz, ahogyan azokat figyelmeztetsz, akiket szeretsz
Legyetek egységben egymással, hogy így velem is egységben lehessetek
És akkor mondod, csak az én házam után sóvárogjatok, és én majd gondot viselek a házaitokra
Az egység a szívekben jön létre, és önmagában tanúsít, mert az tanúsít, Aki jelen van, és élő, és a kérése bevezet az életbe
Mindenben azon vagy, hogy megértesd velünk a szeretet lényegét
Sőt azzal kezdted, azzal kezdted a Tízparancsolatban
Egyszerű, és könnyen megérthető parancsolatokba foglalva
Hogy abból eljussunk, a törvény szívéhez, az új parancsolathoz, az egyszerűen betarthatóhoz
Könnyű azzal megértetni az útját, aki szánt szándékkal átgázol a Tízparancsolaton
És attól kezdve maga felel a sorsa felett, megkapva a vonzás ösztönzéseit a jóra
És könnyű a szentekkel, hiszen fél sorokból is értenek
És engedd meg, hogy panaszkodjak neked
Mert a sem melegekkel, sem hidegekkel nem könnyű, amikor már indulat ébred a szívemben, hogy indulatot ébresszek a szívében
Bálám szamarával könnyebb
Mert aki belefeledkezik a saját akaratába, avval a felkiáltással, igaz vagyok, kitoloncolva magából az Igazat, nehéz megrendíteni az önmagába temetkező hatalmas makacsságában
Pedig arra tanítasz, hogy legyünk szelídek, és elnézők
Hogy ne sértsünk meg senkit
Hogy ne alázzunk meg senkit
Hogy megbocsássunk akkor is, amikor az oly nehéz
Kiárasztottad az értelmet, hogyan lehetünk szentek, és az nem arról szól, hogy megállok két szénakazal között félúton
Sokkal inkább amellé, hogy mit ne tegyünk, megadtad, és megadod, mit tegyünk
Így egészen könnyen elboldogulhatok az Írások útvesztőiben, ami korábban arról szólt, mindenki értsen az akarata szerint, most pedig arról szól, mindenki értse meg a tartalmat
És akiknek mindent megadtál, azoknak megadtad, egyesítsétek Húsvét dátumát
Hogy kis kérés teljesítésére sokat adhass
Te fogod egyesíteni az Egyházakat, de módot az Egyházak választják
Ha egyesítik Húsvét dátumát, akkor a könnyűt választják, a szelídségedben
Hogy az akaratod befogadásában lehess irgalmas
És akik tehetik, hogy részt vállalnak a dátum egyesítésében, ezekben a gyülekezetekben, Jézusban keressétek, és találjátok meg az örömötöket, és sehol máshol
Ha nem engesztelek, attól még megláthatom az engesztelőket
Nem úgy, mint ahogy többnyire másokat nézve, hanem elgondolkozva
Egymás mellé téve az időmet, és az idejüket
Megdöbbenve azon
Mennyi erőt fejtenek ki, hogy szemléljék az arczodat
Nem magukat nézve, hanem Hozzád igyekezve másokért
És a másokban én is ott vagyok a félelmeimben
Amikor úgy akarok hatalmat, hogy félelmet keltek, hiszen abból indulok ki, ami vagyok, a félelem gyermeke vagyok
És a sértődés gyermeke vagyok, amikor megsértik a nagyságra törekvéseimet
Nem is tudom, mennyire makacson ragaszkodom az akaratomhoz, a vakhoz
Előttem a választás, vagy meglátom mások munkájában, mit és mért tesznek, és elgondolkozok, majd döntök, vagy a magam munkája után részesülök
Az akaratomban részesülök, amit kiadtam magamból
Ha félelmet keltettem, meglett az alapja, hogy jó okkal féljek
Mert vagy úgy van, vagy az Irgalomban, vagy magamban, abban, ami vagyok
Ha nem akarom meghajlítani magam a jóra, azaz nem fogadom be a lényedet a lényembe, akkor a lényemben
Ha pedig a lényemben, akkor megvalósul az írás bennem, ha nem akarok hallani, ne halljak
Ha nem akarom a rövid, és egyenes úton, a könnyűben, akkor marad a szenvedtetésem útja, amikor a kezemmel készítem, és faragom díszesre magamnak a szenvedést
Az engesztelők az egyenes és könnyű utat választották, hátukon az izzadtság
Hiszen a kaptatón mennek, a meredek ösvényt választották, ami egyenesen felvezet
Ha pedig megtudom az akaratomat, akkor megtudom, az engesztelők a könnyűt választották az akaratod követésében
És gondolnám meg akarnak engem ijeszteni
Én gondolnám ezt a félelem gyermeke, azokról, akikben nincs félelem
Ó, félelmemben mennyire ellene mondanak egymásnak a gondolataim
Ó reménykedem benne, gyorsan aláássa a nagyságom a nagyságomat
Kielégítve a Sátán értelmének a vágyait, a vezetésetekben
Kit gonoszság felé vezetve, kit a harmadik irányba
De a gonoszság az olyan, hogy úgy jár, mint a gyorsvizű patakba dobott, éles és sarkos szikladarab
És a harmadik irányba vezettek is ugyanúgy járnak, lassan lekerekednek az éleik
A megvezettek nem fárasztanak, a harmadik irányba vezettek fárasztanak, mint ahogyan fárasztom a szenteket magam is
Aki világ felé halad, azt kielégíti a világ, aki keres, az a harmadik irányban keveset, és gyenge érintéseket talál, aki imádkozik, az markánsan megtalálja az igazságot
Aki a világban keres, az azt gondolja talált, aki a harmadik irányba megy, kutat, és lassan rádöbben, nem talált, aki az Igazságban keres, az az imádságban boldog
Egyik más irány sem tudja azt a boldogságot, az imádság boldogságát, és nemigen tud avval mit kezdeni, mert nem ismeri
Ha azt gondolom, ismerem az igazságot, de nem az imádságban találom a boldogságot, jó céltábla voltam, és elérte a megtévesztés bennem a célját
Fárasztó kilépnem az imádságból, de imádsággá teszek minden egyebet
Éppen nem menekülve a fáradtságtól
Ami a világnak az öröme, jól elfáraszt, de imádsággá lesz a szemedben, ha felajánlom
Nem a célnál vagyok, hanem az úton vagyok, de mit ér az a futam, amikor a többiek a startnál tanakodnak, induljunk, vagy maradjunk?
Vannak, akik háttal vannak, és vannak, akik srégen
Aki imát kezd az ráfordul a jó irányba
Az első imám nehezebb, mint az összes többi
Ha kaviccsal szegélyezett patak kavicsába markolok, felbuzdul egy jóízű forrás
Ha megkóstolom, máskor is úgy iszom, félrehúzom a kavicsokat
Az égben annyi boldogságban lesz részem, amennyire a Földön megtettem az Isten akaratát bennem
És az én, te vagyok
Hogy felmérd a könnyűt az igazságban, és a kegyelmet a Kegyelemben
Hogy kinek milyen széles a válla a Szeretetben, a könnyűben aszerint hordozhassa mások keresztjét, abban a magáét hordva
Aki nem emel, a vélt szabadságáért nem emel
Aki emel, szabadságban emel
Szabadságban a bűnre, lekötözve, vagy szabadságban, megszabadulva a bűn rabságából
A Földön szabadságom van a bűnre, és lehetőségem, hogy megszabaduljak a bűn rabszolga kötelékeiből
Magam döntöm el a sorsomat, hogy a bűnt választom, vagy elutasítom
Hogy a bűnre azt mondom, nem bűn, attól az marad
Boldogságot keresek a bűnben, de minél jobban megismerem, annál jobban rádöbbenek, a bűnben nincs boldogság
És nehogy nincs benne boldogság, hanem tele van fájdalommal
Így minél jobban elsüllyedek a bűnben, annál több hála ébred bennem, amikor megszabadítasz a bűntől
Mert akkor ismerem fel a bűnt bűnnek, amikor elém teszed a felismerést
Mert magamtól arra sem lennék képes, hogy felismerjek
Mert magamtól csak azt akarom, ami vagyok
És amikor megismerem magamat, rádöbbenek, rest vagyok a jóra
És amikor megismerem a bűnt, akkor ellököm magamtól, mert amit hordoz, amit nekem ad, az fájdalmas
És amikor lassan, és vonakodva megteszem a tisztát, amikor másokért cselekszem, akkor sietve hozzám jössz, és adsz magadból
És amint a bűn fájdalmas, akkor is, ha még nem ismertem meg a fájdalmában, úgy ami tiszta, az boldogító a lényedben
A bűnben azt ismerem meg, ami magamtól vagyok, a tisztaságban azt is merem meg, amivé Benned válok
És amivé Benned válok, az az akaratod, hogy az valósuljon meg bennem, nem rám kényszerítve, hanem önként vállalva a tisztát
A bűn eredménye a törvények, hogy megvédjem magam a bűntől, a fájdalmától, ahol sok a törvény, ott kiáradt a bűn
Ahol nincs sok törvény, ott a szeretet egyszerű törvénye a cselekvő
Ha sok törvény között találom magamat, annak az okozói között magam is ott vagyok
Igen, ki akarom magam vonni a szeretet egyszerű törvénye alól, és ezért ezrével írom a törvényeket, akik tanúskodnak rólam, tanúskodnak, áldozata lettem a bűnnek
Kitettem az ablakba a törvényekkel, ki vagyok, hogy magam alkalmatlan vagyok a jóra
A törvényekkel, mint csalánnal verve a saját hátamat
Hogy azt mondod, hogy megbocsátom a bűneidet, vagy azt mondod, gyógyulj meg, az ugyanaz
Mert a betegség gyökere a bűn
Ha pedig egy nemzedék süllyed az elszakadás, és az abból fakadó bűn mocsarába, akkor az Egyházadnak adod, legyél száj, és kérj, és kapni fogsz
És nem hagyod tudatlanul, mert kiárasztod a Szavadat
És abban még nem ismerek fel, hogy vizsgálódok, mert az nem mélyed el, hanem abban ismerek fel, hogy az áldozatot kérő Szavadat teljesítem, és abban eggyé válok az akaratodban
Mert akkor jelen leszel nálam, és a jelenléted lesz az a Tanú, aki önmaga tanúsít
Kevesebb tanút nem fogadhatok el, nem én vagyok, aki felismerek, hanem a bennem életre kelő Tanú ismertet fel
Vizsgálódhatok, sőt bólogathatok, de az semmi, egészen addig, amíg magam nem teszem meg az akaratodat
Vizsgálódnom kell, az az első lépés ahhoz, hogy oda lépjek, ahol felismerek, az akaratodba lépjek
Hiszen legyetek szentek, mert szent vagyok
A szent felismeri a Szentet
És ha visszahőkölök a megszentelődéstől az én vagyok, de van szám, hogy kérjek, és van fülem, hogy felismerjem a válaszodat
És a döntésem az enyém, hogy megszilárdítsam az akaratodban az akaratomat
Igazából szeretnénk megtudni mi van az első két paranccsal, megérteni, és nem úgy elfogadni, hogy az mindenek felett kötelező
Hanem magunk eldönteni, tartjuk, vagy nem tartjuk
Ha az Isten oldaláról vizsgálom, ha úgy vizsgálom az Atya várja a gyermekét, akkor jogos
Ha úgy vizsgálom, a magam szemszögéből, akkor arra akar rábeszélni, éppen arról, és azokról mondjak le, ami nekem kellemes
Ha azt nézem, hogyan növünk, és hogyan változunk az évek alatt, akkor azt látom, a kamaszkor lázadó, hiszen elkezdi kibontani a saját akaratát, és kezdi azt megtartani
Elszakítva magát a szülői akarattól
És ha azt nézem, melyik család a boldogabb, akkor csak azt találom, az a boldogabb, ahol a kamasz visszatér a család békéjébe
Saját akaratát egyengetve a tisztaságban, nem lesz békétlen a kapcsolatuk
És nemhogy nem lesz kellemetlen, hanem olyan lesz a számára, mint egy sziget, ahol minden körülmények között meghúzódhat
A második törvénnyel úgy vagyunk, avval rendben vagyunk
Pedig az úgy van, ha rendben vagyunk a második törvénnyel, akkor rendben leszünk az elsővel
Igazából az elsőben tanuljuk meg a másodikat
Ha pedig az elsőből tanuljuk a másodikat, akkor csakis az első az, amit jobban körül kell járnunk, hiszen abból fakad minden
Igen minden abból fakad, beleértve az időt is
Mit teszünk a gyermekünkkel?
Próbáljuk az akaratunkban vezetni, és majd ez vezet el a kamaszkor lázadásához
És mit tesz az Isten, megpróbál minket az akaratunkban vezetni, úgy, hogy mindig meglássuk az akaratunk következményeit
És az első törvény megismerő lényege abban van, ismerd fel az akaratomat, és tedd az akaratomat az akaratoddal, azaz akard az akaratomat, ami egyszerű, tedd a tisztát a tisztaságért
És ha megteszed, megismersz engem
És a megismerésben a vágyad leszek, a tapasztalásokból születve
Egy úgy életre születve, amiben nincs halál, és nincs elmúlás
Eggyé válsz az első törvényben, és megtudod, könnyű az a törvény, hiszen vágyadat teljesíti
Ami megállít, hogy megismerjem az első törvényt, hogy szellemben, és igazságban ismerjem meg, azok a testem vágyai, amik ragaszkodnak az elmúláshoz
Értelmem akár követné is a tisztát
A testem a földé, és az akarata a földé
Isten akarata, hogy felismerjem, több vagyok, mint test, ami elenyészik
Úgy gondolom, győzhetek magam is, de mindig azt tapasztalom, elesek magamban, a földi énemben
Mondod, és rá kell döbbenjek így van, kérnem kell a segítségedet
Még visszatart az első törvény, mert benne van, és érzem, hogy lemondásban
De csak az van velem is, mint a kamasszal, vagy betérek a család békéjébe, vagy fővök a békétlenségemben
Persze egyszerűbb megoldás lenne a részemről számomra eltörölni az első törvényt, hogy ne kelljen magammal szembenéznem
És azzal csak úgy vagyok, mint a színekkel, hiába mondom a szivárványra, hogy egyszínű
A családom tagjai részvéttel néznek rám, amikor lázadok, látják szenvedek, önmagamért szenvedek
És Isten részvéttel néz rám, amikor látja, magányosan járok, magam miatt szenvedek
Aki nem akar, ne lásson
Aki a béke boldogságában akar, az töprengjen az első két törvényen
És fogadja el az igazságot, mert a szentek arra bólintanak, a második törvény az első törvényben teljesedik
És az első törvény egészen könnyen teljesedik, amikor megismerem az Istent, mert szabadon döntve, elkezdem követni az akaratát
És rácsodálkozom az aránytalanságra, milyen keveset adok, és mennyit kapok
Egykor betű szerint vették a hetedik napot, és abban megakadva, nem jutottak el a hetedik nap üdvösségére
Ma pedig egy órásnak veszik a hetedik napot, és avval úgy veszik, letudták, amit kért
Az első nem élet, és a második nagyon nem élet, amikor a hetedik nap céljának a szórakozást, és tobzódást veszik
Vagy munkásnak veszik a vagyonért
Az is annak veszi, aki abból gazdagszik, és az is annak veszi, aki a másiknak dolgozik, de mégis csak a maga boldogulásáért dolgozik
Majd meghajlítod a tölgyeket, és megtudják a hetedik napot, mi sokat vétkeztek a hetedik napon
A hetedik nap nem a vagyonnak szól, és nem a tobzódásnak szól, hanem hogy keressük a szellemit, és az a szellemi, amit tartogat a hetedik nap, az beragyogja az egész hetet
És a hat nap elég gazdagsággal szolgálja ki a hét napot, ha megáldod a hetedikben a hatot
És a hetedik nap szolgálatának elutasításában ott a követelés, nem akarom áldásban, ha pedig nem akarom áldásban, akkor a magam áldásában, ami szenvedés
Olyan az, mint az a házasság, amiben mind a ketten azon vannak, magukért
Ha nem akarták friss, és jóízű kenyérben, akkor marad nekik a száraz, és penészes
Igen tedd szabaddá a hetedik napot a haszonszerzés munkáitól, ami pedig szolgál, azt vedd fel a hetedik napon
Hogy örömöd és békéd legyen a hétben
Ha keresed a szellemit a hetedikben, örömben lesz részed, örömöket adsz, és örömöket kapsz, és kiárad rád a bőség
A hetedik nap huszonnégy óra, és az a jó kovásza a hétnek
Ha egy éppen Földet megjárt üdvözült lelket visszakényszerítenének a földi testébe, akkor lényegében alkalmatlanná válna a földi életre, hiszen belebetegedne a vágyakozásba, azért amit tapasztalt, és amit kénytelen volt otthagyni
Jézus nagyon vigyázott azokra, akiket feltámasztott a földi életében
Minden egyes feltámasztásában lelki üzenetet hagyott
Egyrészt a holtaknak, a lelki halottaknak, és egyrészt az élőknek, akik a Földön kezdték élni az örök életet
Aki él, aki lélekben él, az Jézusban él, és alkot
Aki él, az alkot, azaz vonzza a holtakat
Aki holtan jár a testében, az a lényegben koporsóban fekszik
És Jézus az Ő gyermekeiben vonzza őket az életbe
És akik felismerik Jézust az Ő gyermekeiben, azokat megszólította a felismerésükben
Mert a felismerésük a Lélektől jön, és nem maguktól
Ha a holtak, vagy a holtakat kísérőkből valaki megkéri Jézust, támaszd fel a fiamat, akkor Jézus feltámassza a holtat
Aki él, az kérhet, kérheti a holtak feltámadását az életre
Ha szellemben és igazságban kérek, azaz bizalomban kérek, akkor Jézus cselekvő
És a halálom nem tarthat a halálomban, ha bizalommal könyörgök Jézushoz az életemért
Ha bízok, akkor elnyerem a kérésemet
Onnét tudom meg, hogy élek, hogy elnyerem Jézus szeretetét, ami eláraszt, és onnét, hogy elmúlik belőlem minden félelem, mert a tűzben, elnyertem a bizalmat, és a követésben megtartottam
Aki mindenek felett Úr, Ő mindenek felett kegyelmes és irgalmas
Annak adja a kegyelmét, és az irgalmát, akinek az az akarata
Aki nem kér, aki nem vágyakozik, – aki kér, az kimond, aki vágyakozik, az szavak nélkül kér – az nem akarja
Ha belegondolok, a gőgös nem kér, aki gőgös, az nem vágyakozik
Ha megvizsgálom magamat, megtudom, mért nem kérek
Gondolnám kényelemből, de ha belegondolok, ráfogom a kényelmemre
Még rosszabb, még mélyebb az állapotom a sötétben, ha Téged hibáztatlak, amiért nem kérek
És még mélyebben is lehetek, ha egyszerűen azt gondolom, nem kell kérnem, hanem adj nekem
Eladtam az akaratomat fillérekért
Mintha valami szörnyűség lenne kérni, pedig nem szörnyűség, hanem a kiemelkedésem a nagyságomból
És tehetem, azaz az ígéreted, azaz a jogom, hogy elfordulva magamtól, a magam emelte tróntól, amibe magamat ültettem, élek a jogommal, és kérek, megkérlek
A szülő is arra tanítja a gyermekét, kérj, és kapni fogsz
És minden kapcsolatban az az egyenes, ha abból merítkezik, hogy kérve
Barátunk a kérés, és a társunk, a jó társunk a kérés, aki a mosollyal szeret, a tiszta mosolyt adja
Igen, mindenki előtt a lehetőség, hogy kérjen, és megkapjon Téged
Aki követel, annak önmaga az akarata, így a követelése nem jogos, mert mást mond, mint amit a valójában akar
Igen tehetem, és teheted, hogy Jézus Szívéhez közelítsünk, és a kérésünkre teszi, hogy bevon a Szívébe
Ha a Szívébe von, a barátságába von, akit pedig barátjának fogad, azt barátjaként kezeli
A mindenség Ura, Aki Úr minden felett, az borít be a barátságával, elárasztva a kegyelmeivel, ha rászánom magam, kérjek
Igen, ha kérek, lemondok magamról, mert az alázat egy a másikban
Igen, bizalmas viszonyba kerülhetek Jézusban az Atyával, Aki eláraszt a szeretetével
És ez a kiáradása ébreszt rá a szeretetre, - amit eddig gondoltam, rádöbbenek, nem ismertem
És ahogyan a barátommal szeretek, és keresem a társaságát, úgy amikor megismerem Jézust, Jézusnak is keresem a társaságát, mindenek felett a társaságát keresem