Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

birobandi Creative Commons License 2010.02.26 0 0 1342
Szia Jancsi66!
Valóban jobb lenne könnyűfémbe alu, acélba pedig acél testet csavarni, de én sem tudok róla, hogy két féle lenne. Gyárilag valóban szinnel jelölik a helyét, persze mivel felcserélem a kerekeket, nálam sem biztos, hogy éppen jó helyen jelezne. A két oldal viszont nem cserélődik fel. Aki télen könnyűfém felnit használ, csak azt tudom ajánlani, rendszeresen a sót lemosni róla!
Amit gasparv irt a kijelzővel kapcsolatban, teljesen korrekt, tehát ez  még a nyáron pusztúlt meg, minden valószínűség szerint.
Üdvözlet mindien topiktársnak: birobandi
Előzmény: Jancsi66 (1341)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.02.26 0 0 1341
Szia csabakiss53!
A jeladókat nekem csak a szelepcsavar rögzítette semmi más.
Sajnos ezek a szelepek valami spec. aluöntvények, a rögzítő csavarral együtt, úgy hogy nagyon körültekintően kell bánni velük. A téli időjárás, a sós latyak ennek többet árt, mint magának az alufelninek. Egyszerűen megeszi a só. Először gumiszervizben érdeklődtem szelep után, ott mondták, hogy ez már velük is előfordult. Volt, hogy a sapka lejött, csak amikor a szeleptűt akarták kicsavarni, akkor tört le a szelep vége. Szóval télre jobb a lemezfelni hagyományos szeleppel, vagy ha mégse, akkor időnként megnézni, megpucolgatni, esetleg szilikonzsírral bekenni a felniből kiálló szeleprészt.
Arról nem tudok, hogy acélfelnibe más jeladó kellene, esetleg, hogy alufelnibe aluszelepes, acélfelnibe acél szelepes. De hátha valaki konkrétabbat tud mondai ezzel kapcsolatban.
A színjelölésekről csak annyit, hogy nekem mind a négy jeladón ugyan azok a színjelölések vannak, így nemigen van köze az elhelyezkedésüknek. Erről annyit olvastam, hogy ha másképp nem sikerül, hogy a megfelelő helyre kerüljenek, akkor a szervizben újra tudják programozni.
Üdv! Jancsi66
Előzmény: csabakiss53 (1336)
gasparv Creative Commons License 2010.02.26 0 0 1340
Szia!

Nem akarlak elkeseríteni, de ez csak cserével tudod megoldani.
Nyáron megsütötték a napon, a "kristályok nem reagálnak", ezért nem látod rendesen.
Én nyáron cseréltem. 50-55 ezer volt.
Javaslom vidd vissza mert lehet garanciát nem vállaltak az autóra, de én megpróbálnám az eladóval kicseréltetni, ha nem jelezte a hibát eladáskor.

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Lux Kapitány (1339)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.02.26 0 0 1339
Sziasztok!

Újra én vagyok, mint újdonsült 407-es tulaj. ;-)

Ez a kijelző jelenség ismerős valakinek??? Mi lehet a baj?
Hibás kijelző?
Hogy/hol orvosoljam?

Köszi, szép 7végét,
Balázs
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.02.26 0 0 1338
Köszi a gratulációt!
Akkor csak a filtert fogom megvenni/cserélni.
Balázs
Előzmény: Mr.Dimitrij (1334)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.02.26 0 0 1337
Szia!

Talán pont a te korábbi tanácsaid alapján megnézettem a FAP szűrőt és az Eolys szintet is még vásárlás előtt. (Köszi a tippet újra).

A FAP 10% tömődöttséget jelez, így ez OK.

Az Eolys szintet meg a computer nem jelzi (csak ha kevés van már benne), a szerelő pedig csak akkor tudná megmondani az aktuális szintet, ha feltöltené. :o) Legalább is ezt mondta az egyébként nagyon segítőkész(!) mester. De valamiből azt saccolta, hogy félig lehet.

Balázs
Előzmény: molnarnorbert (1335)
csabakiss53 Creative Commons License 2010.02.26 0 0 1336
Jancsi66
Szia! Olvastam a sajnálatos eseményt a jeladóddal.
Azt szeretném megtudni , hogy a jeladókat mi rögzíti a szelepcsavaron kívül?

Valamint hallottam egy olyan hírt, hogy a lemezfelnibe másfajta jeladót kell rakni? Ez igaz lehet? Ha igen akkor mi a különbség a 2 között?

A jeladókon láttam különböző színjelöléseket, ennek van valami fontossága a elhelyezkedéssel kapcsolatban?

Köszönöm a segítséget előre is nektek!
Előzmény: Jancsi66 (1328)
molnarnorbert Creative Commons License 2010.02.26 0 0 1335
Ha már HDI, ugye elvitted márkaszervizbe állapotfelmérésre?
Ott azt is meg tudják nézni, mennyi Eolys van még benne (ha kevesebb mint 1 liter, akkor kérd, hogy töltsék fel, 8-12e közt van 1l, 5l fér bele), és meg tudják nézni a FAP szűrő állapotát is, és meg tudják saccolni, mikor kell majd cserélni. Az elvi csereciklus az újabbaknál 180e km, de ha túl sokat használták városban, akkor ez rövidülhet (ill. ha csak pályán használták,akkor meg hosszabbodhat). A FAP cserénél szervizfüggő, hogy milyen járulékos dolgokat ajánlanak még cserére, szóval 90 és 250e közt állhat meg.
Előzmény: Lux Kapitány (1333)
Mr.Dimitrij Creative Commons License 2010.02.25 0 0 1334
Gratula hozzá!

A 2.0HDI-ben lehet csak üzemanyagszűrőt is cserélni, nem kell a szűrőházzal együtt. Figyelj, ha kérsz rá ajánlatot, mert soktízezer a különbség...
Előzmény: Lux Kapitány (1333)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.02.25 0 0 1333
Jujj de izgalmas: most irjak a nevemre az hasznalt-uj SW-nket. Hamarosan teljes erteku rajongo leszek a csaladdal egyutt.
(Bocsanat, hogy ilyennel traktalom a topic tagokat).

Kell egy uj aksit vegyek (5 eves van benne), 2.0HDi. Le kell csereljem az olajat, szuroket, meg a gazolaj szurot. (abban csak a filtert kell cserelni, vagy az egesz szerkentut? 122ekm)

kell meg egy utolagos tolatoradar meg egy motor also mu.a hangszigeteles.

Mar alig varom, hogy beulhessek!

Balazs
molnarnorbert Creative Commons License 2010.02.25 0 0 1332
Valeo-tól lehet direktben is kérni, én egy 807-hez kerestem, akkor kértem ajánlatot (korábban a gyárira 32-t mondtak), ez volt az eredmény:

Gyári alkatrész száma: 543093
VDO száma: S180014805Z avagy S180014561A

info@bfwauto.hu válasza:
A jeladó 19030Ft. bruttó a beépítő készlet 2580Ft. szintén bruttó.
Előzmény: Jancsi66 (1328)
hahóó Creative Commons License 2010.02.25 0 0 1331
nekem ilyen felnim van eladó 4 db:

http://autoshatterkepek.hu/images/stories/autok/PEUGEOT/407/peugeot_407_2004_10.jpg

nyomás jeladóval. jó állapotban. nekem van másik felnim nyárra ezért eladó. ha érdekel valakit irjon. :)

irányár: 85000 ft

Jancsi66 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 1330
Köszi Viktor.
Én is gondolkodtam bontókban, csak nem igazán tudtam komolyabbakat. De ezt majd holnap megpróbálom felhívni.
Üdv! Jancsi
Előzmény: gasparv (1329)
gasparv Creative Commons License 2010.02.24 0 0 1329
Szia Jancsi!

Próbáld megkérdezni a nyíregyházi bontót. Nagyon korrektek szerintem, és kiszállítás is van.

http://franciaautobonto.hu/joomla/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=2&Itemid=31

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Jancsi66 (1328)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 1328
Sziasztok!
Egy „apró” de annál bosszantóbb problémával fordulnék hozzátok. A minap mikor megpróbáltam a jeladós szelepről a sapkát levenni, a szelep vége menetestől-mindenestől a sapkában maradt. Vagyis beletört. Ha bár a jeladóból ezt a szelepet könnyű kivenni, s így egyszerű lenne cserélni, épphogy csak kapni nem kapok ilyet külön. Jeladóval együtt meg potom 22 rongy. Kérdezném tisztelettel tőletek, hogy volt-e már valakinek hasonló problémája és van-e valami kedvezőbb árú megoldás erre.
Üdvözlettel: Jancsi66
molnarnorbert Creative Commons License 2010.02.24 0 0 1327
Ilyenkor nagyon sajnálom, hogy nem írták meg, melyik "kiváló" szerviz adott ilyen barom tanácsot. Csak hogy tudjuk, melyiket kell elkerülni nagyívben...
Előzmény: Lux Kapitány (1326)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.02.24 0 0 1326
Köszi, közben az Olajdoki korábbi válaszát is megtaláltam, itt:
http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/080222e/
Előzmény: molnarnorbert (1325)
molnarnorbert Creative Commons License 2010.02.24 0 0 1325
A FAPos motorokhoz kimondottan az Ineo javasolt, tehát jól választottál.
Előzmény: Lux Kapitány (1323)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.02.24 0 0 1324
kérést=kérdést
Előzmény: Lux Kapitány (1323)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.02.24 0 0 1323
Egy gyors kérést engedjetek meg:
2.0 HDi-be (FAP) milyen olaj javasolt?
Én Total Quartz Ineo ECS 5/30-ra gondoltam.
(Ezt használtam 1.6HDi-be is).

Köszi,
Balázs
userik Creative Commons License 2010.02.22 0 0 1322

Hello Woookie!

Pontosan ilyenem van és tokéletesen megy a 407 sw-mel, de amúgy megnéztem és az enyém is azt csinálja mint a tiéd, lámpa ell. világít a kis olajos kanna, de aztán el is alszik, és semmi. de megnéztem az olajnyomást az enyémen ami normális. szerintem ne aggodj de a legbiztosabb ha megnézeted az a bizti, :)

Előzmény: woookie (1321)
woookie Creative Commons License 2010.02.21 0 0 1321
A linket valamiért nem sikerült beszúrnom.



http://www.autodiagnosztika.eu/pc-alapu-diagnosztika/elm327-multiprotokoll-obd2-eobd-autodiagnosztikai-keszulek.html
Előzmény: userik (1319)
woookie Creative Commons License 2010.02.21 0 0 1320
erre gondolsz ? Az OBD csati merre van az autóban?
Előzmény: userik (1319)
userik Creative Commons License 2010.02.21 0 0 1319

Szia Woookie!

 

 Egy diagnosztikai progi obdII-es interface-el tudja mutatni a valos idejű adatokat még az olajnyomást is, az aktuálisat. nekem egy elm327 interface-em van a laptopomra kötve és easyobd progit vagy scantool, vagy dyno-scan használok ezek mindent mutatna a hibakodokat is.

Előzmény: woookie (1318)
woookie Creative Commons License 2010.02.21 0 0 1318
Szia userik !

Én is az olajnyomás kapcsolóra gondoltam, az nem adhat be jelet a vezérlésnek. Lehúztam az olajnyomás kapcsoló csatlakozóját és semmi változás. Ha jól tudom NC kontakt-ot ad alaphelyzetben, ezért nem is láthatok változást a hibajelenség alapján. Még nem volt időm rámérni de remélem csak ez a rossz. Úgy tudom olajnyomást külön nem mér a vezérlés azt csak a nyomáskapcsoló helyére betekert nyomásmérővel lehet megnézni.

Zoli
Előzmény: userik (1317)
userik Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1317

Szia woookie! Érdemes lenne minnél hamarabb rárakni számítógépre, megnézni milyen olajnyomást mutat, mert jobbik esetben csak az olajnyomás gomba rossz, rosszabbik esetben az olajpumpa és akkor nel lessz hosszú életű a járgány.

De szerintem ehy diagnosztika megmondja.

woookie Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1316
Még 1 kérdésem lenne hozzátok. 1.8 -as motornál gyújtás ráadása után a diagnosztika lefutását követően az olajnyomás piktogramnak ugye pirosan kell világítania és beindítás után ki kell aludnia? Az enyém azt csinálja, hogy gyújtás ráadása után piros piktogrammal megjelenik az akku,kézifék, és sárgán világít a motordiagnosztika (a kis piros kanna nem jelenik meg csak a lámpa tesztnél). Beindítás után eltűnik minden és látszólag nincs semmi problémája. Üdv.
woookie Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1315
Szia Jancsi66 !

Köszönöm, sikerült kiszedni. Mindenfelé próbáltam nyomogatni azt a fülecskét csak kifelé húzni nem :)

Üdv: Zoli
Előzmény: Jancsi66 (1314)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.02.17 0 0 1314
Szia woookie!
Nekem az egyik műanyag gyűrűben van egy fülecske amit meg kell húzni felfelé és simán kijön a támla.
Üdv Jancsi66
Előzmény: woookie (1312)
BomI69 Creative Commons License 2010.02.17 0 0 1313

Szia! Nekem ugyan ez a proplémám!!!!

Beszéljünk!

70-3751899

Előzmény: Real_77 (1270)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!