Ha megfigyeled a hátsókerekeket a lökös alsó íve miatt kicsit kilógnak a kaszniból, mióta olyan sárfogó gumikat szereltettem fel ami eltakarja a kerekek ominózus részeit sokkal kevesebb a kosz a csomagtérajtón, és az ablakon is.
Tervezek előre is tenni, legalább nem veri fel az elsőajtóket sem.
Van valakinek tapasztalata, hogy GS2-re hátsó sárfogó gumi felszerelése után javult a csomagtartó ajtóra felverődő dzsuva mennyisége? Pokoli, hogy nézett ki egy hosszabb hétvégi túra után a hátulja...
A dzsuva nem alulról jön, hanem felülről. A sárfogó miatt hálásak lesznek a mögötted autózók, de a dzsuva ellen egy spoiler kellene (de az meg má' hogy nézne ki).
Van valakinek tapasztalata, hogy GS2-re hátsó sárfogó gumi felszerelése után javult a csomagtartó ajtóra felverődő dzsuva mennyisége? Pokoli, hogy nézett ki egy hosszabb hétvégi túra után a hátulja...
Esteleg hogy hol érdemes venni és milyen kivitelűt, ha működik?
Tényleg,jól fűt, de a rövid távok miatt gondolkodom rajta.
Mondjuk a 300-400 eFt kicsit sok. 200 e talán reális lenne. Az elkerülhető motor javítás és a komfort kb ennyit megérhet. És akkor még nem beszéltünk az érték növelő beruházásról, illetve a az eladhatósági esély növeléséről.
Véleményem szerint az autónk értékének közel 1/4-része, szerintem nem éri meg. Ráadásul a dieseleinkben van elektromos fűtésrásegítés az enyémben tökéletesen működik, nem lényeges milyen hideg van kint állóhelyben és hideg indítás után is röviddel jó idő ven.
A nemrég vett Grand Scenic-ünkben két problémávla találkoztunk, hátha tudja valaki a megoldást:
1. A kijelző nyelvát hol lehet átállítani (angolra)?
2. A CD lejátszó/tár (Cabaresse Tronic; közös kijelzőn a GPS-sel) nem veszi be a CD-ket, ha betoljuk "erőszakkal" akkor sem érzékeli csak kilöki eject-re, de azt írja "0 disc" van benne.
Ok de most eselyem se volt nekiesni. Igy meg nem akartam autozgatni. Verda nelkul meg meg vagyunk love. Az arak itt ilyenek a helyieknek is sok de ez van. Nem varhatok postara plane karacsony kornyeken plane ha megvamoljak. Ha meg valami nem koser megnagyobb a szopo. Igy meg legalabb garis.
Lengécsillapító, fék csere persze párban. Szerintem a rugó - ha ugyanaz mint a másik oldali - nem kellene párban cserélni. Az autó terhelése sem szimmetrikus, meg az útviszonyos sem tökegyformák a két oldalon, így ha van egy pár százalék eltérés a két rugó között, nagy kaland nem lehet belőle. Szerintem.
Meg a szervízben sem volt róla szó, hogy párban kell cserélni.
Egyébként én ennyiből arra gondolok, hogy kopott a fékbetét és lemegy a fékfolyadékszint... Kuplung benyomáskor az osztott kamra visszaduzzad és kioltja a szintjelzőt...