képen teccetős és jó akciónak látszik. Nem volt még automatám, tetvéremnek van, de nem igazán szereti a pontatlanság miatt. Ezért tartok én is tőle. ebben a topicban persze ilyet mondani gondolom elég rosszul hangzik...
Üdv. Korábban is kaptam választ, köszönöm. Tudom, sok minden szubjektív, de mégis. Nem automata órát szeretnék, max ezer euro magasságáig. Amit nézegettem:
megbízhatóbb, értékállób órát keresek. A típusokhoz mi a véleményetek. Vagy ebben az árban melyik az, ami a leginkább megéri? Tudom, sokváltozós a kérdés, de kíváncsi vagyok a tapasztalatotokra.
nem akartam a szerelovel elbeszelgetni, mivel oda hordom akocsit ha valami van vizsgaztatason kivul.
raadasul egy ora tobbet er, mint egy mai auto, uj 5 millas suzuki vagy akarmilyen mas auto 2 ev utan er 1,8-at. addig egy ora ertekalobb otszor.
leszarom en is az autokat, nem mondom nincsenek alom darabok, de annyi penzbe kerul a vasarlast kovetoen. :D
oras katalogust nem tudtok ajanlani? ebook lenne a legjobb, de jo a normal is.
mivel jarnek jobban egy breitling superocean-el vagy egy tag heuer monaco-val?
Most itt a kocsival volt a problemaja? Hogy nem a legujabb bmw-je volt? Ha normalisan megy a regi es szereti minek vegyen ujat.Mitol lenne madar? Tudok olyat akinek tobb draga oraja van de meg jogsija sincs... Nem egeszen ertem ezt mire mondta.
Szerviz : szerintem oratol fuggoen 20-70 (a 70 lehet kicsit sok ,majd legfeljebb kijavitanak)
Először is köszönöm a válaszokat, valóban használtan többnyire óvott példányok vannak a bolti ár "töredékért" .
Sajnos nem kalkuláltam a 27%-os szopatóval, így Eu-n belül gondolkodok, bár még lehet ígyis jól jár az ember.
Chrono24 megbízható? Más biztos forrású külföldi órás oldalt tudtok? Nem esne jól, ha átcsesznék a fejem.
Tisztítás mennyibe kerül?
Gondoltam megírom már a héten, milyen okos emberkével volt dolgom. Megyek autót vizsgáztatni, tiszta véletlen egy órás pali volt előttem, ha jól rémlik Tag Heuer Monaco-ja volt. Megjegyzi a dolgozó milyen szép óra, hol vette, hogy így hasonlít az eredetire. Mondja az ember, nem akar kérkedni vele, de eredeti, jól látta. :D
Elmegy az ember, mintha beszámolót tartott volna nekem az ember, láttam ezt a madarat aki itt etetett? Tag Heuer óra és mellé egy e36-os BMW?
Nem tudom, miért ilyen lenézőek az emberek? Milyen órátok s kocsitok van? Legközelebb ha megyek, tudjak mondani valamit ennek a nyamvatnak :DD
Külföldi (EU-n kívüli) rendelés esetén a kedves balkáni vámot+áfát se felejtsd ki a számításból... vám ha jól rémlik 10% (javítsatok ki, ha tévedek), aztán a vámmal növelt értékre jön a világbajnok 27% áfa.
Szerintem hasznaltan jobban megeri, joval olcsobban hozzajuthatsz (ha nem zavar,hogy nem vadiuj) csak annyit kalkulalj bele,hogy vetel utan egy rutin szervizre (tisztitas ilysnek)valoszinuleg szukseg lesz.
A tobbirol ,majd a nalam jobban hozzaertok nyilatkoznak.:)
Régóta hódolok a svájci órák iránt, azonban komolyabb darab vásárlása csak most szántam el magam, viszont a vétellel nemigazán vagyok tisztában. Használtan kedvezőbben juthatnék hozzá a kiszemelt darabhoz, de nem tudom külföldön mekkora árrések jellemzőek, illetve honnan lenne érdemes venni.
Honlapok terén a Chrono24-et nézegettem, valakinek tapasztalata van ezzel kapcsolatosan? Replikák, csalások mekkora számban vannak jelen?
Első ránézésre nekem elég korrekt oldalnak tűnik, bár nem tudom ekkora távolság keretén belül, mennyire vehető komolyan mindenez? (USA-HUN)
Ezzel kapcsolatosan szeretném az Önök segítségét kérni, melyet előre is köszönök szépen!
Szerintem baromi jó ötlet és igazi újdonság értékű.
Viszont az anyagfáradási problémák miatt jelenleg még a veddmeg-használd-dobdel jellegű fogyasztói társadalmat lehetne csak ezzel szolgálni. Úgyhogy feltalálták a fából-vaskarikát: eldobható óra, vagyonokért.
Kb. annyi értelme lenne, minta Pateknél, ahol az utófiniselés, csapillesztés, beállítás adja a minőségérzetet. Ez az, amit a Mido-nál biztos nem csinálnak meg :-))
Erre nem lehet egyértelmű választ adni. A szerkezeteket biztos, hogy készen és kompletten veszi. Nem tudom, ki és hol készíti a tokokat... Mondjuk igazán nem private-label cég, de "szimpla tokozónál" nem több. De nem több ennél 10 svájci márkából 9.
Tulajdonképpen ezzel nem lenne semmi baj - ha a dolog arról szólna, amiről... De nem szól ez ma már másról igazán, mint a marketingről, ugyanannak a más formában tálalásáról.
Nem is lenne semmi értelme szétszedni. A minőségen javítani ezzel már amúgy sem lehet - az olyan, amilyenre elkészült... A csavarokat meg olyan hőkezeléssel, olyan színben szállítja az ETA, ahogy a kedves megrendelő óhajtja. Ahogy a felületkezelést, a rotor, a csapágylemezek esetleges feliratait is... A klasszikus Private-Label modell, csak most több körülötte a tömjénfüst, mint valaha...
A korábbi Mido forgalmazótól tudom (aki szintén itt fórumozik), hogy azt állítják, a Midó-nál szétszedik a szerkezetet, mielőtt belerakják az órába, de ez valszeg nem igaz, csak marketing duma. Nem szednek szét semmit. Úgy ahogy kapják az ETÁ-tól, belerakják, és kész. Picit magasabbra próbálják pozícionálni, mint a Certina/Tissot/Hamilton hármast, de minőségben ugyanott van. Picit szebbek az elegáns modellek (Baroncelli), de pl. a zafír még nem domború, mint a mintaként vett IWC Portofino-n. A Mido Dél-Amerókában ugyanaz volt, mint nálunk a Doxa.
A Longinest viszont külön kezelik. Külön szerkezete(ke)t fejleszt neki az ETA. A Díszítés is igényes. A Longines a kvarc válság előtt komolyabb cég volt, mint az Omega, de legalábbis komolyabbnak számított. Még nincs ott, mint a válság előtt volt, de most, hogy Hayek árnyéka kicsit odébbmászott róla, talán megpróbálnak a Swatch-nál egy kicsit visszahozni a régi dicsőségéből, és híréből...