Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vizes10 Creative Commons License 2014.11.04 0 0 68815

Szia harminc 693-harmincöt-94

Előzmény: Pepi 517 (68787)
BmS1 Creative Commons License 2014.11.04 0 0 68814

Persze, nyilván, de ez nem az a típus.

 

 

Előzmény: bojo (68813)
bojo Creative Commons License 2014.11.04 0 0 68813

Található az ország keleti felén is:

 

Előzmény: BmS1 (68810)
BmS1 Creative Commons License 2014.11.04 0 0 68812

308 GTSi

Előzmény: Lönci (68811)
Lönci Creative Commons License 2014.11.04 0 0 68811

208, vagy 308?

Előzmény: BmS1 (68810)
BmS1 Creative Commons License 2014.11.04 0 0 68810

Off, de legalább olasz.

 

 

Nem is olyan csúnya :-D

 

R0b333 Creative Commons License 2014.11.04 0 0 68809

értem,köszi! pontosan erre voltam kíváncsi hogy az a köztes rúd hogyan jön ki a váltóból. a féltengelyeket pedig már levettem de nem baj mert a belső porvédők úgyis cserések mert nagyon repedezettek már.

Előzmény: sooty (68808)
sooty Creative Commons License 2014.11.04 0 0 68808

A jobb oldalit nem kell kivenni. A váltóból jobb oldal irányába megy egy rúd, ami igazából csak egy köztes elem. Ez a motorra van felrögzítve. Ehhez csatlakozik a jobb oldali féltengely.n (alulról tökéletesen látszik.

Amikor a váltót húzod lefelé, akkor a köztes elem tengelyéről szépen le tudod húzni. Nincs ott semmi rögzítés. A szimeringre vigyázz, mert azt meg tudja sérteni a rúd amikor szétcsúszik. Érdemes újra cserélni, filléres dolog.

Előzmény: R0b333 (68807)
R0b333 Creative Commons License 2014.11.03 0 0 68807

Urak!

 

Váltó leszereléssel kapcsolatban pár dologra kíváncsi lennék.

ott tartok hogy féltengelyeket már kivettem,balos gólyaláb csonkállványostul kint,kuplung munkahenger kint,váltóolaj kint.

Nem tudom pontosan hogy a jobbos kihajtást a váltóból hogy lehetne kivenni egyszerűen?

Valami trükk vagy módszer amiről esetleg nem árt ha tudok kiszerelés előtt?

 

 

R0b333 Creative Commons License 2014.11.03 0 0 68806

érdekes... már majdnem kicseréltük szabadonfutósra :)

leállításkor hallani mindig ahogy nyikkan a szíj,arra gondoltam hogy a szabadonfutó hiánya okozza a hangot..

Előzmény: sooty (68805)
sooty Creative Commons License 2014.11.03 0 0 68805

Nem teljesen így van.

Az én TDS-emben egy 1.9jtd generátor van ami szabadonfutós. A JTD-mben a sajátja van, NEM szabadonfutós. Az osztrák TDS-ben szintén NEM szabadonfutós.

Előzmény: R0b333 (68793)
gyoer Creative Commons License 2014.11.03 0 0 68804

Így néz ki egy rozsdás JTD katalizátor. :-)

Elvileg a benzines nem jó hozzá,ahogy utána olvastam,a benzinesnek kb.kétszer "sűrűbb" a szűrő része.

Kíváncsi leszek,24-ért mit ajánlanak.

Kis esélyt látok rá,hogy Kappa JTD tipusspecifikus kat.legyen,szerintem inkább valamilyen univerzális dob lesz,amit aztán a csövek ráhegesztésével lehet "kappásítani.

Minden esetre,az elérhetőség érdekelne,sajnos nem halogathatom sokáig a cseréjét.

 

Előzmény: probody (68803)
probody Creative Commons License 2014.11.03 0 0 68803

Piriszka csöveket nem raktak a Kappák alá:-)

gyoer Creative Commons License 2014.11.03 0 0 68802

A JTD is 60-as átmérőjű,megmértem.

Előzmény: gyoer (68801)
gyoer Creative Commons License 2014.11.03 0 0 68801

Este megmérem az enyémet - JTD - ,és megírom az átmérőt.

Előzmény: Tokima (68799)
probody Creative Commons License 2014.11.03 0 0 68800

A benzinesé 60-as.

 

Előzmény: Tokima (68799)
Tokima Creative Commons License 2014.11.03 0 0 68799

Találtam katalizátor!!!!!!!!!

 

Mostmár csak annyit kéne megtudom hogy milyen méretű kell alá!

Azt kérdezték hogy 55-ös vagy 60as ismét egy kis segítség kéne! Melyik??? 

Viszont ha valakit érdekel akkor meg tudom adni a számot 24000 Ft be kerül!

gyoer Creative Commons License 2014.11.03 0 0 68798

Nagyon köszönöm,ez jóval több infó, mint amit reméltem. :-)

Szerencsére,viszonylag kis kezem van,úgy látom,ez most sem lesz hátrány. :-D

 

Előzmény: probody (68797)
probody Creative Commons License 2014.11.03 0 0 68797

Féltől másfél óráig,sok mindentől függ. Kétszer már megtettem úgy csak fél óra volt.

-Ablaktörlő karok le, műanyag tálcát kivenni,egy csomó kis csavar fogja körben. Aztán meglátod a fűtőmotor

házát: Ezt a kis motort marokcsavarhúzóval le kell venni(külső-belső levegő állító)

Ez a rácsos dolog egy tető igazából,keresd meg az összes csavarját.

Itt a szélén össze van illesztve a légcsatornával elég nehéz szétszedni,hely nem sok van. A 10-es fejű csavarokat is ki kell a két cső között is van lent egy. Az első képen bal oldalt levő fém tartót a házról lecsavarni,hogy legyen hely később mozgatni.

Innentől nem lehet nagyon leírni majd meglátod.

A klímacsövet NEM kell szétkötni! Le kell csavarni bent a helyén a ventilátor mókuskerekét. Az egész műanyag házat (emlékeim szerint)egy hátra bukfenccel lehet kivenni. Sokszor olyan érzés,hogy lehetetlen nem fér ki,de kifér!

 

Előzmény: gyoer (68796)
gyoer Creative Commons License 2014.11.03 0 0 68796

A fűtőmotor kiszerelését valaki el tudná mondani pár mondatban?

Honnan lehet elérni,mennyi időt igényel kb.,ilyesmi.

JTD az áldozat.

A biztosíték táblában már megolvadt a biztosíték helye,hol megy-hol nem a fűtőmotor,lépnem kellene,mert aztán majd jön a vezetékolvadás,azt meg nem szeretném megvárni,meg amúgy is kellemetlen dolog párás szélvédővel autózni.

Az "új" fűtőmotor+biztosíték tábla beszerezve,csak neki kéne állni a cserének,de jó lenne,ha valaki esetleg el tudná mesélni a menetét.

Előre is köszönöm!

gyoer Creative Commons License 2014.11.03 0 0 68795
Előzmény: gyoer (68794)
gyoer Creative Commons License 2014.11.03 0 0 68794

A JTD kissé másképp fest.

Az enyémen is szét van rohadva,nézegettem az árakat,és eléggé mellbevágó dolgokkal találkoztam.

300 Zloty volt a legolcsóbb új,utángyártott,onnan a határ meg a csillagos ég.

Pedig,márciusban esedékes a műszaki vizsga,úgyhogy valamit nekem is tennem kell.

 

Előzmény: probody (68790)
R0b333 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 68793

enyémet valaki átalakította fix tárcsásra...nemtudom mennyire egészséges ez? gondolom semennyire 

kappa_tds Creative Commons License 2014.11.02 0 0 68792

Szabadonfutós, már a Tds Kappában is az.

Előzmény: R0b333 (68791)
R0b333 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 68791

Tiszteletem!

 

2.4 jtd kappába a generátor szabadonfutós avagy nem gyárilag? bocsi ha már kérdezték előttem.

probody Creative Commons License 2014.11.02 0 0 68790

Van nekem csak írja meg valaki,hogy a dízelbe is ilyen van? Vagy fotózz a kocsi alá.

Az a baj,hogy a katalizátor felvásárók a platina miatt is drágán veszik meg,tehát ezt olcsón ezt nem fogod tudni megúszni sajna:-(

Nekem ezt válaszolták amikor leírtam a pontos tipusát,és képet is csatoltam:

 

"Üdv!

Bp-en tudjuk átvenni a XV. kerületben.Ha a vastagabbik fele tele
van,akkor 25000ft.Előtte telefonon egyeztessünk.20/4941382
--
Dóri Sándor
www.katguru.hu"

Előzmény: Tokima (68789)
Tokima Creative Commons License 2014.11.02 0 0 68789

Sziasztok!!!

2,4 jtd kappámhoz kéne egy katalizátor. 

Ha tudtok segítsetek elég sürgős lenne!

Egy bontott lenne nekem a legjobb mert az újak elég drágák.

Köszi!!!!

Kappa20vT Creative Commons License 2014.11.02 0 0 68788

Elkészült az ülés kárpitozás. Lebontottam és gépben kimostam. Száradás után valóban kinyúltnak látszott, ahogy probody mondta. Ez azért volt mert a benne lévő szivacs elöregedett és szétcsúszott. Hátul alul kivágtam és az összes régi szivacs maradványt kipucoltam belőle, ezután kétrétegű polifoamból csíkokat vágtam és betoltam a régi szivacs helyére. Ez kicsit macerás, mert muszály passzosra vágni, hogy kifeszítse rendesen helyét. Olyan polifoamot használtam aminek az egyik oldala rücskös, ez van az utazó felé, így biztosítva van a  szellőzés. Szerintem még jobb mint az eredeti, mert feszesebb. Nincs légzsák hibajelzésem se. Majd teszek fel pár képet.

Pepi 517 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 68787

Szia! esetleg egy elérhetőséget adnál,Pepi

Előzmény: vizes10 (68783)
Mattiasrex83 Creative Commons License 2014.10.31 0 0 68786

Megjavult a kilóméteróra probléma, a jeladó volt rossz, 

de hála Probodynak sikerült megoldani. 

Nagy köszönet érte, hogy késő este is fogadott. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!