Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
értem,köszi! pontosan erre voltam kíváncsi hogy az a köztes rúd hogyan jön ki a váltóból. a féltengelyeket pedig már levettem de nem baj mert a belső porvédők úgyis cserések mert nagyon repedezettek már.
A jobb oldalit nem kell kivenni. A váltóból jobb oldal irányába megy egy rúd, ami igazából csak egy köztes elem. Ez a motorra van felrögzítve. Ehhez csatlakozik a jobb oldali féltengely.n (alulról tökéletesen látszik.
Amikor a váltót húzod lefelé, akkor a köztes elem tengelyéről szépen le tudod húzni. Nincs ott semmi rögzítés. A szimeringre vigyázz, mert azt meg tudja sérteni a rúd amikor szétcsúszik. Érdemes újra cserélni, filléres dolog.
Elvileg a benzines nem jó hozzá,ahogy utána olvastam,a benzinesnek kb.kétszer "sűrűbb" a szűrő része.
Kíváncsi leszek,24-ért mit ajánlanak.
Kis esélyt látok rá,hogy Kappa JTD tipusspecifikus kat.legyen,szerintem inkább valamilyen univerzális dob lesz,amit aztán a csövek ráhegesztésével lehet "kappásítani.
Minden esetre,az elérhetőség érdekelne,sajnos nem halogathatom sokáig a cseréjét.
Féltől másfél óráig,sok mindentől függ. Kétszer már megtettem úgy csak fél óra volt.
-Ablaktörlő karok le, műanyag tálcát kivenni,egy csomó kis csavar fogja körben. Aztán meglátod a fűtőmotor
házát: Ezt a kis motort marokcsavarhúzóval le kell venni(külső-belső levegő állító)
Ez a rácsos dolog egy tető igazából,keresd meg az összes csavarját.
Itt a szélén össze van illesztve a légcsatornával elég nehéz szétszedni,hely nem sok van. A 10-es fejű csavarokat is ki kell a két cső között is van lent egy. Az első képen bal oldalt levő fém tartót a házról lecsavarni,hogy legyen hely később mozgatni.
Innentől nem lehet nagyon leírni majd meglátod.
A klímacsövet NEM kell szétkötni! Le kell csavarni bent a helyén a ventilátor mókuskerekét. Az egész műanyag házat (emlékeim szerint)egy hátra bukfenccel lehet kivenni. Sokszor olyan érzés,hogy lehetetlen nem fér ki,de kifér!
A fűtőmotor kiszerelését valaki el tudná mondani pár mondatban?
Honnan lehet elérni,mennyi időt igényel kb.,ilyesmi.
JTD az áldozat.
A biztosíték táblában már megolvadt a biztosíték helye,hol megy-hol nem a fűtőmotor,lépnem kellene,mert aztán majd jön a vezetékolvadás,azt meg nem szeretném megvárni,meg amúgy is kellemetlen dolog párás szélvédővel autózni.
Az "új" fűtőmotor+biztosíték tábla beszerezve,csak neki kéne állni a cserének,de jó lenne,ha valaki esetleg el tudná mesélni a menetét.
Van nekem csak írja meg valaki,hogy a dízelbe is ilyen van? Vagy fotózz a kocsi alá.
Az a baj,hogy a katalizátor felvásárók a platina miatt is drágán veszik meg,tehát ezt olcsón ezt nem fogod tudni megúszni sajna:-(
Nekem ezt válaszolták amikor leírtam a pontos tipusát,és képet is csatoltam:
"Üdv!
Bp-en tudjuk átvenni a XV. kerületben.Ha a vastagabbik fele tele van,akkor 25000ft.Előtte telefonon egyeztessünk.20/4941382 -- Dóri Sándor www.katguru.hu"
Elkészült az ülés kárpitozás. Lebontottam és gépben kimostam. Száradás után valóban kinyúltnak látszott, ahogy probody mondta. Ez azért volt mert a benne lévő szivacs elöregedett és szétcsúszott. Hátul alul kivágtam és az összes régi szivacs maradványt kipucoltam belőle, ezután kétrétegű polifoamból csíkokat vágtam és betoltam a régi szivacs helyére. Ez kicsit macerás, mert muszály passzosra vágni, hogy kifeszítse rendesen helyét. Olyan polifoamot használtam aminek az egyik oldala rücskös, ez van az utazó felé, így biztosítva van a szellőzés. Szerintem még jobb mint az eredeti, mert feszesebb. Nincs légzsák hibajelzésem se. Majd teszek fel pár képet.