köszönöm a válaszokat!egyébként én is arra gondoltam, hogy tüske kellene, azzal központozni, majd lefogatni, a hengerfejet, kivenni a tüskét és megmunkálni a szelepfészket. csak, hátha van más módszer is...
Sziasztok!Szegnyereg magassági hézagolásához milyen anyagot ajánlatok? 0,15mm kellene.Jelenleg hézagmérő kiszerelt leveleiből van benne,de kicsinyellem a felfekvő felületet.Előre is köszi!
sziasztok! lelkes amatőrként, mivel van marógépem, szeretném a hengerfejem felújítni és belefutottam egy olyan problémába, hogy, nem tudom megnyugtatóan központozni a szelepszár fészket, hogy aztán kimarjam a szelepülékeket a géppel. ha már csinált ilyet valaki, közűletek,minden ötletet szivesen fogadnék!
ritkán , de szokott Lenni csak es Kizárolagos modon A Nemzeti Dohányboltokban , es Husvet es Karácsony elott elerheto ciposboltok hátso Raktáraban is !
. . nagyon Nagy szerencsevel elofordul WebShop -an is !
Viszont ez csak emu200 ami sokkal kisebb. Ráadásul ez még régi lakat szekrényes. Aminek nem csak ügyetlenebb az ütköző megoldása, de szerintem túl keskeny is az ágyazaton felfekvő része. Indítás az ágyazat jobb szélén levő kapcsolóval történik, (olyan kicsi a gép hogy eléred ) Viszont a eredeti karos kapcsoló helyett elég rossz az a kis kapcsoló amire kicserélték. ( Feltételezem hogy maga a kapcsoló is kisebb ezért nem fogja sokáig bírni a reverzálásokat. ) A pirossal bekarikázott kar a gépi előtolás indítója.
"A festés minőségéből lehet következtetni szerintem a "felújítás" minőségére. "
Egy doboznyi kalapácslakkal át lehet kenni a gépet ecsettel,(még festékszóró sem kell,és maszkolás sem) és újszerűnek tűnik. Még egy amatőr is fel tud kenni ecsetnyom nélkül kalapácslakkot.
Volt már szó a festésről korábban, a megfelelő bevonat elkészítése időigényes (eladásra szánt gépen lelkiismeretes) feladat.