Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

aux1 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 36299

Az általad említett hely javítható?Vagy a csonk darab cserélhető?Csak hogy tudjam mire számítsak....

Thx!

Előzmény: terrano1 (36298)
terrano1 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 36298

Nem akarok beleszólni de alumíniumot lehet forrasztani,csak az említett esetben, valószínűleg rosszul csinálták.

A másik említett folyós helyen, a kis kanyar vízcső szokta feladni a harcot.

Előzmény: aux1 (36297)
aux1 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 36297

Szia!

Köszönet a tippért!

Közben megtaláltam a hiba okát!Amit te említettél(6-ik henger)az az utastér felől a közellebi?Ha igen akkor nekem meg a az első hengernél levő hengerfej vizcső csonk ment tropára...Kár hogy nem fényképeztem le!Kb 1 cm es lyuk tátongott a tövénél(a hengerfejhez közeli tövénél),valaki már monyizta forrasztással,de nem jött be(alumíniumot cinezni???na ne mááá!!!)De mitől lett az a lyuk az alu csonkon??Mintha kirohadt volna ott az anyag.

Letisztítottam,rongyal kitömtem a csonk belsejét,és még régebben vett kétkomponensű fémgyurmát illesztettem a lyukra.Úgy 20 perc mulva kő(fém)kemény lett,összeszerel,kipróbál,és láss csodát JÓÓÓÓÓ LETTT!

Már rosszul voltam hogy hengerfej tömítés vagy még rosszabb...

De ahogy ránéztem az általad említett csonkra ott is látni gyanús vízfolyás nyomait!Csőcsere a megoldás?

Előzmény: rangejani (36295)
Tézé81 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 36296

Hejhó,

 

D2 TD5 szervtranszplantáció után megmaradt egy darab légrugó "fellelt" állapotban (nem likas), ill. egy darab kompresszor (spirálrugót nem fújja fel, hiába próbáltam).

Légrugóért szeretnék 15e-t kapni, a kompresszorért 50e-t (?). Persze fingom sincs egyáltalán érnek-e valamit...

rangejani Creative Commons License 2013.09.17 0 0 36295

Helló! Van tapasztalatom sajnos . Ilyenkor meg kell nézni a szívó csonk alatt a 6. hengernél lévő víz csövet ehhez le kell emelni a szívó csonkot csak úgy férsz hozzá. Más vízcső azon a környéken nincs.

 

Előzmény: aux1 (36284)
aux1 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 36294

Köszönet!!!

Előzmény: terrano1 (36293)
terrano1 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 36293
Előzmény: aux1 (36285)
pinguru Creative Commons License 2013.09.16 0 0 36292
Előzmény: Boery (36287)
hol a kavem Creative Commons License 2013.09.16 0 0 36291

Köszönöm, délután jelentkezem.

Előzmény: 964carrera (36273)
schmidtb Creative Commons License 2013.09.16 0 0 36290

Nem olyan macerás az, 1 db bilincs fogja azt a csövet :)

 

Előzmény: Boery (36289)
Boery Creative Commons License 2013.09.16 0 0 36289

Régebben a zsigulikon a kartergáz csövet nézegettük.

AMit az "okos" nepperek szépen le is dugóztak.......

Ennél meg elég macerás lebontogatni.

Előzmény: pinguru (36288)
pinguru Creative Commons License 2013.09.16 0 0 36288

Nehéz kérdés a 300 TDI-nél, sok olyan hiba lehet, amely arra utalhat, hogy nem jó a motor, pedig valami apró hiba van, például az adagoló mebránjánál van dzsuva, akkor alig akar menni a szerkezet. Ha füstöl, mint az atom, akkor az rossz jel. Hallottam már igen gatya állapotó 300TDI-ket, és mégis tolják vele több éve. Nincs tippem, mindenre van megoldás. A TD5 már cinkesebb, ott nagyon be kell nyúlni a zsebbe, ha valami nem OK.

Előzmény: Boery (36287)
Boery Creative Commons License 2013.09.15 0 0 36287

Köszi a választ !

Nagyon régóta keresek egy Defi-t munkás kocsinak terepre. Fúrómaistro "bukfencéről" csak egy órával maradtam le.

Amit leírtál én is úgy látom.

Cégbe kell és javarészben egyedül leszek.

A családban még van egy DI300TDi meg egy TD5 DII ( 7 személyes ) ha többen kell, hogymenjünk.

 

Mivel a mi 300TDi-nkel semmi baj ( kopp,kopp ). Mik a jelei annak, ha egy ilyen motort agyon vágtak ?

Előzmény: pinguru (36281)
pinguru Creative Commons License 2013.09.15 0 0 36286

SZiasztok

 

Kicseréltem a hibás ABS szenzort, utána mentem kb. 100 métert és eltünt az összes hibajelzés, ismét van ABS+TC. A légtömegmérő is bekerült, mostmár a motor is szebben jár, még pár apróság és vizsgaképes a jószág, csak még valakinek le kellene vennie a körözést a forgalmirol :(

aux1 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 36285

Szia!

Hol lehet üres kulcsházat beszerezni?

Köszönet!

Előzmény: terrano1 (36278)
aux1 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 36284

Sziasztok!

Most lettem új tulaja egy 2,5 BMW motoros Range Rover-nek.(1998 as) 

Semmi baja nem volt a gépnek-kb 2000km-t hajtottam bele,de a mai napon elkezdett csöpögni a hűtőviz-Kb az üzemanyag szűrő magasságában-a hengerfejnél...nem látok ott semmilyen vizcsövet,tehát nem tudom hogy honnan jőhet a víz.....Van valakinek ötlete vagy tapasztalata ezzel kapcsolatban??

Hálás lennék a segítségetekért!

fejes.i Creative Commons License 2013.09.15 0 0 36283

jaja, gondoltam, ez a "klasszikus" méret.

Előzmény: turbo2 (36277)
fejes.i Creative Commons License 2013.09.15 0 0 36282

Köszönöm, valami ilyen információra voltam kíváncsi!

Még egy kérdés: esetleg arra nem emlékszel, van a gumin M+S jelzés?

(ez azért kell, mert bizonyos országokban az számít "téli" guminak, amin ez ott van. persze ez elég vicces annak fényében, hogy az óriás kockás Kumho MT-men is ott van, az meg korcsolya télen...)

 

Előzmény: turbo2 (36276)
pinguru Creative Commons License 2013.09.14 0 0 36281

Két személyes, teherauto, minimális felszereltséggel, pont amennyire szükség lehet. A gyenge pont a kasztni lehet, de ilyen évjáratoknál ezen nem kell leakadni, csak be kell kalkulálni. A többi javíthaó, sok zsákbamacska van benne, de miben nincs. 

 

Lehet bepakolni hátra ülést, gyakorlatilag a a belső méretek azonosak az 5 ajtóssal, a 3 ajtósnak sokkal merevebb a kasztnija, például én beborultam egy árokba, szerencsére a tetőcsomagtartó fennt volt, de gyakorlatilag semennyit sem deformálódott a kasztni, egy fillért sem kellett költenem a javításra, és nem azért mert smucig vagyok. A neten is láttam egy csomó videót, ahol jól látható, hogy mennyivel jobban gyürődik az 5ajtós változat..

 

Az első üléseket előre lehet hajtani, nekünk a kölkök miatt jól jött, mert a gyeregsereg bekötése sokkal egyszerűbb, illetve pelenkázás is jóval lazább :)

 

Ha 90-es Defi és 3 ajtós Disco között kellene választanom, egyértelműen a Disco a nyerő, gyakorlatilag ugyanaz a hajtáslánc, mint a Defiben, viszont van normális fűtésed, kényelmesen utazhatsz illetve ennyi pénzért csak rom Defit kaphatsz.

Előzmény: Boery (36275)
terrano1 Creative Commons License 2013.09.14 0 0 36280

Ez a méret nem ér bele a dobba, ha a kocsi olyan helyzetben van,hogy a tömege nagyrésze egy kerékre nehezedik?

Előzmény: turbo2 (36277)
terrano1 Creative Commons License 2013.09.14 0 0 36279

Minden bizonnyal ezekhez az autkhoz,jó ha van otthon a tulajnak valamilyen diagnosztikája.

Talán ezen az oldalon találsz némi infót: http://www.rswsolutions.com/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=22&Itemid=86

Előzmény: korzo (36215)
terrano1 Creative Commons License 2013.09.14 0 0 36278

Kulcs alatt, mi a gyári egységet értjük:

 

Ebből van gyárilag kettő.Nem igazán lehet kapni hozzá másikat,csak drágán és kell hozzá a kulcs hátulján levő kód,ami egy fehér matricán van,ha megvan még.

Akad még egykét kétséges megoldás de macerás és bizonytalan.Talán itt tudnának segíteni:http://www.alarmremotes.co.uk/id70.html

Lehet,hozzá kapni kulcs házat,persze a belseje üres és mindent át kell bele pakolni.A rajta levő,gombokat takaró gumi pad és a hátulján levő elemeket takaró fedél cserélhető.

 

A visszaszerelés légrugósra elég zyákbamacska,ha nem lehet tudni a rendszer előéletét.Nem lehetetlen de ha nem magad szerelgeted a verdát akkor igencsak költséges mulatság lehet!Dehát nem lehetetlen,kérdés,hogy neked megéri-e?

 

A klíma vezérlőegysége szokta feladni a harcot,számtalan P38-ba külön kapcsolóra kötik a kompresszort!

Érdemes előtte megvizygálni a feszítő és a kompresszor csapágy állapotát!

Előzmény: blue96 (36212)
turbo2 Creative Commons License 2013.09.14 0 0 36277

235/85-r16

 

Előzmény: turbo2 (36276)
turbo2 Creative Commons License 2013.09.14 0 0 36276

Nekem ezek a Gumik vannak fenn 4. éve én elégedett vagyok vele. Igaz nem terepezek, nem kopik gyorsan 14mm-ről indul és télen se nagyon keményedik meg. Az árához képest nagyon meg vagyok vele elégedve.

 

Talán kicsit túl ballonosat választottam 235/80 r16  de működik.

Előzmény: fejes.i (36238)
Boery Creative Commons License 2013.09.14 0 0 36275

Kedves Ápolttársak !

 

Erről a gépről tud-e valaki többet mondani ?

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/land_rover/discovery/land_rover_discovery_2.5_tdi_magyar_papiros_tdi-7120510

tue-14 Creative Commons License 2013.09.13 0 0 36274

Nem mondtam, hogy télen, csak azt hogy letaposott havon. :-) Figyejjé oda!

 

Sónedves vagy száraz aszfalton (ahol a pikápos emberek járnak), esetleg szűz hóban kezelhető, de ha már ketten elmentek előtted a havon, akkor simán csúszik keresztben, mintha húznák oldalról. Ennek semmi köze a tengelytávhoz.

 

Előzmény: Tie (36260)
964carrera Creative Commons License 2013.09.13 0 0 36273

20/9282008

Előzmény: hol a kavem (36256)
964carrera Creative Commons License 2013.09.13 0 0 36272

2000-es évjárat.Teljesen gyári.

 

0620 9 282 008

Előzmény: rinyaboy1 (36254)
élijen Creative Commons License 2013.09.13 0 0 36271

Ígértem képeket az eladó-cserélendő vényócról, íme: 

 

      

 

 

 

élijen Creative Commons License 2013.09.13 0 0 36270

Csak nem megtörted a szekeret? 

Előzmény: Ivwi (36269)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!