Közben megtaláltam a hiba okát!Amit te említettél(6-ik henger)az az utastér felől a közellebi?Ha igen akkor nekem meg a az első hengernél levő hengerfej vizcső csonk ment tropára...Kár hogy nem fényképeztem le!Kb 1 cm es lyuk tátongott a tövénél(a hengerfejhez közeli tövénél),valaki már monyizta forrasztással,de nem jött be(alumíniumot cinezni???na ne mááá!!!)De mitől lett az a lyuk az alu csonkon??Mintha kirohadt volna ott az anyag.
Letisztítottam,rongyal kitömtem a csonk belsejét,és még régebben vett kétkomponensű fémgyurmát illesztettem a lyukra.Úgy 20 perc mulva kő(fém)kemény lett,összeszerel,kipróbál,és láss csodát JÓÓÓÓÓ LETTT!
Már rosszul voltam hogy hengerfej tömítés vagy még rosszabb...
De ahogy ránéztem az általad említett csonkra ott is látni gyanús vízfolyás nyomait!Csőcsere a megoldás?
D2 TD5 szervtranszplantáció után megmaradt egy darab légrugó "fellelt" állapotban (nem likas), ill. egy darab kompresszor (spirálrugót nem fújja fel, hiába próbáltam).
Légrugóért szeretnék 15e-t kapni, a kompresszorért 50e-t (?). Persze fingom sincs egyáltalán érnek-e valamit...
Helló! Van tapasztalatom sajnos . Ilyenkor meg kell nézni a szívó csonk alatt a 6. hengernél lévő víz csövet ehhez le kell emelni a szívó csonkot csak úgy férsz hozzá. Más vízcső azon a környéken nincs.
Nehéz kérdés a 300 TDI-nél, sok olyan hiba lehet, amely arra utalhat, hogy nem jó a motor, pedig valami apró hiba van, például az adagoló mebránjánál van dzsuva, akkor alig akar menni a szerkezet. Ha füstöl, mint az atom, akkor az rossz jel. Hallottam már igen gatya állapotó 300TDI-ket, és mégis tolják vele több éve. Nincs tippem, mindenre van megoldás. A TD5 már cinkesebb, ott nagyon be kell nyúlni a zsebbe, ha valami nem OK.
Kicseréltem a hibás ABS szenzort, utána mentem kb. 100 métert és eltünt az összes hibajelzés, ismét van ABS+TC. A légtömegmérő is bekerült, mostmár a motor is szebben jár, még pár apróság és vizsgaképes a jószág, csak még valakinek le kellene vennie a körözést a forgalmirol :(
Most lettem új tulaja egy 2,5 BMW motoros Range Rover-nek.(1998 as)
Semmi baja nem volt a gépnek-kb 2000km-t hajtottam bele,de a mai napon elkezdett csöpögni a hűtőviz-Kb az üzemanyag szűrő magasságában-a hengerfejnél...nem látok ott semmilyen vizcsövet,tehát nem tudom hogy honnan jőhet a víz.....Van valakinek ötlete vagy tapasztalata ezzel kapcsolatban??
Köszönöm, valami ilyen információra voltam kíváncsi!
Még egy kérdés: esetleg arra nem emlékszel, van a gumin M+S jelzés?
(ez azért kell, mert bizonyos országokban az számít "téli" guminak, amin ez ott van. persze ez elég vicces annak fényében, hogy az óriás kockás Kumho MT-men is ott van, az meg korcsolya télen...)
Két személyes, teherauto, minimális felszereltséggel, pont amennyire szükség lehet. A gyenge pont a kasztni lehet, de ilyen évjáratoknál ezen nem kell leakadni, csak be kell kalkulálni. A többi javíthaó, sok zsákbamacska van benne, de miben nincs.
Lehet bepakolni hátra ülést, gyakorlatilag a a belső méretek azonosak az 5 ajtóssal, a 3 ajtósnak sokkal merevebb a kasztnija, például én beborultam egy árokba, szerencsére a tetőcsomagtartó fennt volt, de gyakorlatilag semennyit sem deformálódott a kasztni, egy fillért sem kellett költenem a javításra, és nem azért mert smucig vagyok. A neten is láttam egy csomó videót, ahol jól látható, hogy mennyivel jobban gyürődik az 5ajtós változat..
Az első üléseket előre lehet hajtani, nekünk a kölkök miatt jól jött, mert a gyeregsereg bekötése sokkal egyszerűbb, illetve pelenkázás is jóval lazább :)
Ha 90-es Defi és 3 ajtós Disco között kellene választanom, egyértelműen a Disco a nyerő, gyakorlatilag ugyanaz a hajtáslánc, mint a Defiben, viszont van normális fűtésed, kényelmesen utazhatsz illetve ennyi pénzért csak rom Defit kaphatsz.
Ebből van gyárilag kettő.Nem igazán lehet kapni hozzá másikat,csak drágán és kell hozzá a kulcs hátulján levő kód,ami egy fehér matricán van,ha megvan még.
Lehet,hozzá kapni kulcs házat,persze a belseje üres és mindent át kell bele pakolni.A rajta levő,gombokat takaró gumi pad és a hátulján levő elemeket takaró fedél cserélhető.
A visszaszerelés légrugósra elég zyákbamacska,ha nem lehet tudni a rendszer előéletét.Nem lehetetlen de ha nem magad szerelgeted a verdát akkor igencsak költséges mulatság lehet!Dehát nem lehetetlen,kérdés,hogy neked megéri-e?
A klíma vezérlőegysége szokta feladni a harcot,számtalan P38-ba külön kapcsolóra kötik a kompresszort!
Érdemes előtte megvizygálni a feszítő és a kompresszor csapágy állapotát!
Nekem ezek a Gumik vannak fenn 4. éve én elégedett vagyok vele. Igaz nem terepezek, nem kopik gyorsan 14mm-ről indul és télen se nagyon keményedik meg. Az árához képest nagyon meg vagyok vele elégedve.
Talán kicsit túl ballonosat választottam 235/80 r16 de működik.
Nem mondtam, hogy télen, csak azt hogy letaposott havon. :-) Figyejjé oda!
Sónedves vagy száraz aszfalton (ahol a pikápos emberek járnak), esetleg szűz hóban kezelhető, de ha már ketten elmentek előtted a havon, akkor simán csúszik keresztben, mintha húznák oldalról. Ennek semmi köze a tengelytávhoz.