En sokat nem gondolkoznek..az a 159az valami huuu.szin...a maradek 2millabol akar haromhavonta mas foliat huznak ra...nero m5 kint a budaorsin all a szalonba egy thema..minden extraval ha jol emlekszem 8m.
Több szempontból is sántít ez az összehasonlítás. Ez Oro felszereltség, manuális váltóval, parkolássegéd nélkül, a leírás ellenére. Tény, hogy az ár jó. Nem is ez a lényeg, hanem az, hogy 2-3 éves exkluzív autót lehet kapni valós kevés kilométerrel az új árának feléért, fele alatt. Összehasonlítottam az eladott Hondámmal az értékvesztést. Az tucatautó létére hat év alatt veszített 45%-ot az értékéből, a Delta 2,5 év alatt 60-at. Tehát tisztán üzleti szempontból sokkal jobban megéri egy ilyet megvenni. Ugyanakkor a fenntartási költsége nem magasabb egy Hondáénál.
Az enyém két évesen került hozzám. A volt tulaj szintén érdekesen állította össze, Sport + egy rakás extra. Viszont két dolog nem volt, kerékőr és semmilyen lopásgátló. Már az első nap telepakoltam:D
Nekem valamelyik nap egy nepper kezdte fitymálva nézegetni, hogy "fiat", csupa kisbetűvel. Aztán kérdezte hány paci van benne. Megmondtam, de nem csak azt, hanem a nyomatékot is. Aztán kicsit meséltem a felszereltségről is. Itt aztán a beszélgetés félbeszakadt, mert sietnie kellett valahova a 10 éves Merga-coupeval...
Biztosan jó autó, de egy Julis Audi-hűtőmaszkkal. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy én nem esnék bele a "Joliot Curie téri, második emeleti, kétszoba, hallos lakást cserélnék Joliot Curie téri, második emeleti, kétszoba, hallos lakásra". Ha már váltassz, válts valami másra, ami egy kicsit a jövő.
Magánvéleményem az, hogy én - mint ahogy tettem is - megtartottam volna a bevált darabot és vettem volna egy játszósautót. Amcsi- V8-ig minden van a piacon, elérhető áron.