Sziasztok, az én audi a4-esem pár hónapja feltörték. Rakattam bele egy GT prémium csomagot, ODB tiltással kódkulccsal, gyorsan beszerelték úgyhogy nézzetek szét! én már tuti nem szerelgetném magamnak. Ja a duett.hu-ról van
Üdvözlet sajnos van egy kis gond a riasztómmal az autót használtan vettem, Vémár komplex gépjárművédelmi rendszer van benne, 2004-es Renault Megane. Ma beélesítettem a riasztót próbaként( eddig nem használtam), kis idő múlva elkezdett riasztani, egyik távirányítóra sem reagál (elemeket cseréltem)folyamatosan szirénázik, a motorháztetőt nem tudom nyitni, indítózáskor az elektronika megbolondul, villog ,az ablaktörlő elindul. Ha benyomom a dudát,elhallgat, de akkor semmire sem reagál! SOS! Mit lehet tenni? Lehet nem ide kellene írni, de hátha valaki tud segíteni! Sürgős lenne, a riasztó papírjai is megvannak!
Nem működött a távirányítom lassacskán elfogyott mindkettőből az erő. ha riasztóközpont antennája mellé tettem akkor vitte , messzebbről nem. Szétszedtem a távirányít : a megoldás : a benne lévő potméter eloxidálódik (16 éves ). Jobbra -balra kell tekergetni és jó lessz, de vigyázz ! Pont oda állítsd vissza ahol volt ! szinte minden tipusra érvényes !
Egy Audi A2-be szeretnék egy megbízható védelmet. A gépben jelenleg csak egy gyári immo van. Riasztó nincs és távirányítós kulcs se.
1. Motortér zárat lehetséges ehhez a típushoz beszerelni? (A motorháztető ennél az autónál nem hagyományos módon működik. Tehát nem a szokásos két zsanér és egy zár megoldás, hanem a lökhárítónál a gyári embléma mögött két oldalon van egy-egy szürke gomb, amit 90 fokban eltekerve és a motorház tetőt előre meghúzva lehet egyben leszedni a kocsiról.)
2. Mivel csak kertvárosi családi ház garázsában vagy napközben belvárosban utcán parkol a gép, jóval hallótávolságon kívül, ezért egy indításgátló mellett tettem le a voksomat. Abból is egy rfid-set szeretnék.
Itt néhányan javasolták a rhino 3000 i t típust. Ebben az árkategóriában ez megfelelő tudású eszköznek tekinthető vagy valaki ajánlana mást?
3. Másik dolog, ami még érdekel egy obd blokkolás, vagy tűzfal. Ilyen eszközt kiskereskedelmi forgalomban nem nagyon találtam a neten. Tudok valakit, aki ilyen kiépítésével, beszerelésével foglalkozik?
Sziasztok. A Vw Golf IV-esemben egy laserline 989 típusú riasztó van. Sajnos az autó típushibája a rossz mikrokapcsoló az ajtókban. cseréltem már csak azt, komplett zárat, de mindig visszajött. Emiatt a riasztó működése bizonytalan volt és vakriasztásokat csinált. Éppen ezért kikapcsoltam, és az autó saját kulcsát használom az ajtók nyitására zárására. Valaki tudna abban segíteni, hogy a riasztót úgy beállítani/átalakítani/kábelt kiiktatni, hogy a távirányítójával a központizárat üzemeltesse(mint eddig), de a risztó ne aktiválódjon? Előre is köszönöm szépen a segítséget. Amit találtam a neten a riasztóhoz kép azt mutatom.
Can Bus os autómba szeretnék riasztót, még a régi időkben, mikor csak sima ugrókódos riasztók voltak elég sokat szereltem be, ezzel foglalkoztam. Aztán kimaradt pár év és a temetik a hóhért effektus van, Can bus-os a kocsim :)
Vissza olvastam, hogy ezek a riasztók csak max kényelmi funkcióra érdemes használni, mivel a gyári kulccsal kapcsolható, ez eddig ok. tehát akkor a gyári kulcs jele is lopható már valamivel? C vectra ról lenne szó. Mert annó ugye pont emiatt fejlesztették ki az ugrókódos riasztókat, hogy a nyitó és záró kód teljesen más.
Régi kollégám, aki ma is ezzel foglalkozik a Patrol Line t ajánlotta, de ahogy nézem a net tele van vele, szóval elég általános típus, nem okozhat gondot, ha nyitni akarják. Mi a vélemény egy can bus modulról, amire hagyományos, régebbi, ugrókódos riasztó is ráköthető, arra talán nem számítanak annyira, nem?
Indítás gátlás mindenképp lesz benne, de riasztót is szeretnék azért.
Vettem egy delight márkájú riasztó csodát. A gyújtáskapcsolóra való bekötéssel van gondom, a forgalmazó szerviznek fogalma sincs hogy kell bekötni, autó villamosságis meg csak hablatyolt. Mellékelem a képet ami a leírásban van. Beszámoztam hogy egyértelmű legyen melyik ágról beszélünk. Nekem F astrám van 92-es. Nálam van a gyújtás kapcsolón egy bejövő táp vezeték, egy gyújtás, egy indító és alap állásban lévő vezeték. Mit hová kössek?
Sziasztok! Tudna valaki egy Viper 5900-as riasztoval kapcsolatban pár infot adni? Igazábol annyi lenne,hogy mostanában nem müködik az a funkcioja,hogy ha ráadom a gyujtást akkor bezárja az ajtokat és ezidáig müködött,csak valamit elállitottam.Beriasztás után egyet csipog es pár masodperc mulva még egyet.
Vettem egy használt kocsit, amelyben Spal AP85 típusú riasztó van beszerelve, amely működik is, de olyan funkciók is aktívak, amelyeket deaktiválni szeretnék mert nagyon zavaróak.
Egy rövid használati útmutató volt hozzá a kocsiban, amely sajnos nem tartalmazza hogyan kell programozni az egyes funkciókat.
Guglizás után csak észt nyelvű manuált találtam, amelyben a programozás lépései is le vannak írva, próbáltam a google translate-val lefordítani, de eléggé érthetetlen fordítást ad ...nem merek kísérletezgetni hátha elrontok valamit.
Kérdésem, hogy van-e esetleg valakinek magyar (angol, német) manuálja ehhez a riasztóhoz, amely tartalmazza a programozási módokat is?
Segítséget szeretnék kérni. Valaki tudja, hogy a képeken látható kódpados rablásgátlós riasztónak mi a típusa? Esetleg bekötési leírást is megköszönném! Vagy bármi infó jól jönne róla. Köszi!
Hello vettem egy spy autoriasztó szettet. Bekötöttem a leírás szerint, vezérli a gyári központi zárat (b corsa), beriaszt, kiold, nyit zár, shock senzor müködik, viszont van két szál, az egyik eg kék amire az van irva door trigger (-) és egy zöld door trigger(+). a kék szálat rákötöttwm az ajto nyitás érzékelő kis pecekre ami testet zár. Nos ha nem kötöm rá az autó visszazár, ha rákötöm nem zár vissza viszont akárhányszor kinyitom az ajtót 30mp-ig villognak a lámpák, még ha csak félreálok akkor is. Ha zárva van és ajtot kinyitom beriaszt amikir letestel. Ez a villogás mitől van ls hogy lehet megszüntetni hog ugy müködjön ahogy kell? Sa11-15F a tipusa.
sziasztok nekem van egy LAserline910e tipusu riasztom de nem találtam hozzá seholsem bekötési rajzot így nem tudom hogy melyik illetve milyen színű kábel hová tartozik minden segítséget szívesen veszeek a legjobb az egy bekötési, kapcsolási rajz lenne
A fiam vett egy autót, amelyhez 1 db távirányítót adtak. Ez a távirányító riasztót kapcsol, illetve ajtót nyit. A riasztót "Radix 2TN" néven azonosítottam, melynek vezérlőjén a következő feliratok vannak: PS Radix No. 0014317, 37RA-011022.
A neten találtam név szerint, illetve külsőre hozzá való kapcsolót, amelyet megrendeltem.
Nem olyat küldtek. Helyette egy nagyon hasonló, azonos márkájú szerkezetet kaptam. (Fényképek). A meglévő ( kék LED-es) kétgombos kapcsoló csak egy gombbal dolgozik, vagyis egy gomb nyit-zár, és ugyanaz élesíti vagy kapcsolja ki a riasztót. A megrendelt (zöld LED-es) és megkapott kapcsoló viszont az egyik gombbal nyit és kikapcsolja a riasztót, a másikkal zár és élesít. Ezt a kapcsolót a mai napon visszaküldtem, mert a kereskedő szerint nem lesz jó az autóhoz, és nem is tudnak másikat küldeni. (Szerintük ez már kb. 7 éves típus). Azt mondták, hogy a külső formája, és a LED színe is számít.
Mivel én e téren (is) laikus vagyok, ezért kérem a segítségeteket.
Hol próbáljak szerezni megfelelő távirányítót?
Az első kép a meglévő kék LED-es a neve Radix 2TN, a második a megrendelt (visszaküldött) zöld LED-es kapcsoló, neve Radix 2TN-G.
Van egy Gepard autóriasztóm.Valaki tudja,hogy a távirányítóját,hogy kell felprogramozni?Négy gombos lapos fajta.A távirányító működik a jelet kiadja,de a riasztó nem kapcsol.A másik táv rendesen működik.
Hali lenne egy kérdésem valaki ismer olyan riasztót aminek avital a távirnyákja a központon meg kék mx4 felirat van valami programozási leírás kéne mert egyfolytában visszaélesedik.
Caesar 215u riasztóm van (11 éves) és nem reagál a távirányítókra, folyamatosan riaszt. Felhívtam egy beszerelő műhelyt, ahol azt javasolták, hogy újra kell tanítani a távirányítókat. Hiába zártam rövidre a tanító tüskét, nem változik semmi.
En is kerdezni szeretnek. Sajnos elveszett a kocsikulcs amin a Laserline 274 tipusu riaszto taviranyitoja volt. Van ugyan tartalek, de azon a gombot nyomva a led nem folyamatosan vilagit hanem gyorsan villog.
Jelenleg kivettem a riasztot. Lehet ezt valahogyan resetelni, hogy elfelejtse az elvesztett iranyitot es hozzatanitani egy uj illetve ezt a meglevo rosszat?
Koszonom elore is! (Bar az elszomoritott, hogy a kocsi kinyitasa utan kb 1 perc volt "kiiktatni" a riasztot..)
Üdv. Remélem tud nekem valaki segíteni. Merci Clk-m van 2008-as, gyári rissztóval, emelés és belsőtér érzékelővel. Az utóbbi napokban ( de nem minden alkalmmal) zárás-riasztás után pár másodpercel, percel, vagy akár fél órával elkezdenek villogni az indexek, hangos riasztás nincs. Az ajtókat motorháztetőt, csonagtartót többször ellenőriztem...be voltak csukva.
Záráskor csippanás nem hallatszik ( bár nem tudom hogy kéne-e)
ill. Azt sem tudom,hogy normális-e hogy zárás után az emelésérzékelő lassan villog.
A kűrt elvileg jó, amikor megpróbáltam levenni. ( riasztott állapotban )az akusarut vinnyogott rendesenn.
Ha tudja valaki mi lehet a probléma, írja meg. Köszönöm.
Nézelődtem az interneten autóvédelmi rendszerek összehasonlítását kerestem, de nem igazán találtam ilyen oldalt.
A forgalmazók meg persze, hogy a saját termékeiket dicsérik. Az lenne a kérdésem a hozzáértőktől, hogy véleményetek szerint melyik autóvédelmi rendszert lenne érdemes beszereltetni, ha most vennétek autót?
Gondolok itt a Pajzs, Cerberos vagy hasonló, számomra ismeretlen forgalmazók termékeire. Nagyjából 200E egy ilyen rendszer, ahogy elnézem az áraikat, de nem tudom melyik mivel tud többet a másiknál.