Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Djapor96 Creative Commons License 2013.12.17 0 0 39425

Rendőr ismerős?

Előzmény: Batman72 (39424)
Batman72 Creative Commons License 2013.12.17 0 0 39424

Sziasztok,

 

így karácsony környékén gondoltam besegítek a jézuskának és meglepek valakit egy jó kis ajándékkal.

Még 2006 decemberében  adtam el az 1 éves VW Polo 1.4 PDTDI-met.

Akkor még létezett az AAA auófelvásárló cég,ők vették be/meg az autómat,gyakorlatilag piaci áron.

Miután a bankban rendeztük a hitelét az autónak,a különbözetet kifizette a cég megbízott embere,aláírtuk az adásvételit és mindenki ment a maga útjára.

Nemrég a személyes lomjaim között megtaláltam a Polo gyári,teljesen új bicska kulcsát különböző kódokat tartalmazó cetlivel együtt. :)

Na,a tervem az,hogy a mostani tulaját meglepném vele karira.

Persze nem úgy,hogy elhozom az autót.

Bár az is meglepi lenne... :))

Szóval ebben kérném a segítségeteket.

Honnan tudnám meg,hogy most kinél van az ex autóm?

Előre is köszi a segítséget.

Üdv.

A Denevérember

 

Djapor96 Creative Commons License 2013.12.17 0 0 39423

Nem akkor menne a ventilátor állandóan, ha zárt állapotban akad be? Lassan fel is forrna a víz, nem?

 

Nem csináltam ilyet még, de a kipufógót sem cseréltem múlt hétig, akkor viszont aláfeküdtem az asszony Lanciajának a kisflexel és kicseréltem... :)

 

Egyszer mindent meg kell tanulni.... :)

 

Szóval hol az a termosztát ezen  a motron?

 

Előzmény: Törölt nick (39422)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.17 0 0 39422

Az nagy előny, a ventillátor nem megy folyamatosan ?

Elég hülye helyen van+vizet ki kell engedni, te döntésed, ha csináltál már hasonlót vágj bele, ha nem akkor szerelő.

Előzmény: Djapor96 (39420)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.17 0 0 39421

Szemre igen, de rá kell próbálni, nagyobb autosboltnál megállsz és megnézed amit lehet kapni

Előzmény: troberto (39419)
Djapor96 Creative Commons License 2013.12.17 0 0 39420

Ezek mind rendben vannak!

 

Hol van a termosztát? Házilag cserélhető vagy valahol el van rejtve?

Előzmény: Törölt nick (39418)
troberto Creative Commons License 2013.12.17 0 0 39419

Köszi!

 

Szerinted ez jó hátra is?

Előzmény: Törölt nick (39412)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.17 0 0 39418

hütőfolyadékot ellenőrizd a tartályban hogy tiszta e, vagy nem habzik, illetve a nívópálca tekerőjén nincs e kicsapódás, az olaj tejeskávé színűvé válik, ha összeér a víz és olaj

Előzmény: Djapor96 (39414)
mov Creative Commons License 2013.12.17 0 0 39417

Ekkora távon akármekkora hideg van, fel kell kúsznia 5 ledig.

Nekem most volt hasonló ősszel. 1.5 dCi, 4 led felé sehogy sem akart menni egyik napról a másikra. Termosztát csere lett a vége, utána rögtön meggyógyult. Érdekes, hogy nem volt nyitott állapotban, nem is eresztett át hidegen és semmi szemmel látható baja nem volt. Gyanítom korán nyitott. B verzió, hogy a hőmérséklet érzékelővel lett benne valami, de igazából elég macerás helyen van, nem volt kedvem szerelőhöz járkálni vele és tesztelgetni, aminek a vége lehet ugyanúgy a termosztát cseréje lett volna.

A motornak nem tesz jót mindenestre, a fűtés sem jó így, mihamarabbi cseréje javasolt. Nem egy ördöngős dolog, de 1.5 dCi-nél az akksit, akksitartó meg a környéke lebontandó hozzá, de ezzel együtt sem hosszú idő. A termosztát típusát viszont alvászám alapján kell levadászni, mert nem egyféle típussal szerelték őket.

Előzmény: Djapor96 (39414)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.17 0 0 39416

Az gáz, nekem simán megvan az 5 kocka

Termosztát hibát a csövek fogdosásával lehet tesztelni, keress rá, fűtésed milyen?

- nem akarlak megrémiszteni, de nemrég hasonló jelenség után hengerfejes lett az autó :( -

Azt is megnézheted, hogy nem leállítva a motort a táv közben és végen ha kiszállsz megy e folyamatosa a hűtőn a ventillátor.

 

Mi lett a multkori rumbatökkel?

Előzmény: Djapor96 (39414)
Djapor96 Creative Commons License 2013.12.17 0 0 39415

illetve a bal oldali garfikon, a jobb az üzemanyag.... :)

Előzmény: Djapor96 (39414)
Djapor96 Creative Commons License 2013.12.17 0 0 39414

1,9-es dízel Scanicesek, nektek a motorhőmérséklet meddig kúszik föl a jobb oldali kis grafikonon, egy 30-40km-es út alatt?

 

Nekem 2 kis négyzetnél magasabbra nem megy.... lehet nyitott állapotban megdöglött a termosztát? Mik lennének az ezt egyértelmű jelei?

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.17 0 0 39413

Hol laksz?

Szerelőt kellene cserélni :D

Könnyedén szétszedhető a doboz, pici affinitással.

Előzmény: tamás2.0 16v (39408)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.17 0 0 39412

Nem arra, valami ilyesmire

Előzmény: troberto (39410)
creative69 Creative Commons License 2013.12.17 0 0 39411

Szia!

 

A kartámasz nekem is rossz sajnos, amit tehetsz, hogy ha a gomb nyomkodásakor hallod, hogy egyszer egyszer megmozdul a motor akkor addig próbálsz rajta fogást találni amíg el nem tudod mozdítani a rekeszt.

Ahogy Zoltántól hallottam kétféle gondja van ezeknek az egyik a gomb (nekem ilyen van) a másik a motor.

Az előbbi onnan ismered fel, hogy jellemzően csak egy pillanatra zümmög a motor és akkor amikor még nem nyomtad le teljesen a gombot. 

Ezzel van értelme foglalkozni ki fogod tudni mozdítani szerelő nélkül is.

A másik annyival rosszabb, hogy minden gombnyomáskor rendesen kap villanyt a motor, de az vagy el van akadva, vagy el van fáradva és nem oldja a reteszt (hallod, hogy mozdul a motor és elakad).

Ennek oldásához szerelő fog kelleni. Ezek után keresd fel valamelyik szakit, hogy orvosolja az enyém is napirendre van már tűzve :D

 

üdv Creative

Előzmény: tamás2.0 16v (39408)
troberto Creative Commons License 2013.12.17 0 0 39410

Ilyen szépségre gondolsz?

 

http://osz-car.hu/template/nagykep.php?fn=MAGYAR_UNIVERZALIS_SARFOGO_NYUGATI__00.101506.003-HUN.jpg

 

Vagy mi az olcsóbb/ azért még normális kategória?

Előzmény: Törölt nick (39403)
troberto Creative Commons License 2013.12.17 0 0 39409

Gondolom neked is elektromos kapcsolóval mozdulna. Nem az tojt be?

Előzmény: tamás2.0 16v (39408)
tamás2.0 16v Creative Commons License 2013.12.17 0 0 39408

Sziasztok,

 

Lenne egy 2006-os 2,0 16v ScII-m.A rolós kartámaszom nem működik és a szerlőm nem tud csatlakozni az OBD-re.Hogy tudnám kiszabadítani a csatit?

Előre is köszi.

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.16 0 0 39407

Persze sok, mondtam is ha csak nem találsz használtat....igazából annyivan nem drágább.

Előzmény: hát ő (39406)
hát ő Creative Commons License 2013.12.16 0 0 39406

Huha az sokkk. Eddig 20 e a legkisebb ajánlat használtan.

Előzmény: Törölt nick (39405)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.16 0 0 39405

Ha nem találsz használt hűtőt vagy nagyon drágán, akkor tudok ujat 35-50e között természetesen drágább is van.

Előzmény: hát ő (39404)
hát ő Creative Commons License 2013.12.16 0 0 39404

Sziasztok!

Újra itt. Az EGR-hez tartó cső csere megvolt a gatyám ráment az újra. Most az intercooler durrant el. Diagnosztika során kiderült, hogy a turbó feltöltés gyorsításkor nem elégséges. 3000-es fordulaton sikerül a kért nyomást teljesítenie. ezt orvosoljuk Januárba. Ha valaki tudna nekem segíteni intercooler és 1db tolató radar szenzor beszerzésébe, Használtan!!!! annak nagyon örülnék.

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.16 0 0 39403

tudok, sajna nem olcsó 10 e körül párja.

Vegyél egyszerű univerzálisat próbáld rá oszt jónapot.

Előzmény: troberto (39401)
fvcc Creative Commons License 2013.12.16 0 0 39402

segít ő

nem keresked ő

Előzmény: troberto (39401)
troberto Creative Commons License 2013.12.16 0 0 39401

Köszi,

 

Árat is tudsz esetleg hozzá?

Előzmény: Törölt nick (39399)
fvcc Creative Commons License 2013.12.16 0 0 39400

inkább utángyártottat keressen. Az eredeti horror-összeg.

Előzmény: Törölt nick (39399)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.16 0 0 39399

7711225735 gyári sárfogó cikkszáma hátra

Előzmény: troberto (39392)
stevie-13 Creative Commons License 2013.12.16 0 0 39398

a dzsuvát a kerekeiddel (és az általa okozott légörvénnyel) vered fel. Ha az lenne, amit írsz, akkor az autó teteje is csupa dzsuva lenne.

 

 

Ebben tulajdénképpen igazad is lenne, csak nem akartam belemenni a részletekbe. A kerekek felverik a dzsuvát, ez eddig oké, de a tetővonal mögött "leeső" légáramlat az, ami olyan örvényt teker, mint a macis mosó forgó keféi, és az autó mögött felszálló dzsuvát valósággal rászívja a függőleges hátsó falra. Egy spoiler enyhíti, és arrébb teszi ezt a légörvényt.

 

A Seatomon nem volt sárfogó, volt viszont egy felső spoiler, és a hátsó ablak menet közben mindig csontszáraz volt.

 

Előzmény: fvcc (39397)
fvcc Creative Commons License 2013.12.16 0 0 39397

a dzsuvát a kerekeiddel (és az általa okozott légörvénnyel) vered fel. Ha az lenne, amit írsz, akkor az autó teteje is csupa dzsuva lenne.

   A sárfotó alakja - eléggé szerencsétlenül - a kaszni alakjához lett alakítva. A külső széle nem függöleges, hanem srég. Kis részben nem takarja a hátsó kereket, de így is sokkal kevesebb a dzsuva, mint azelőtt.  (A másik autómon meg, ahol olyan a sárfogó, amilyennek lenni kell, a dzsuva mennyisége szinte elhanyagolható.)

Előzmény: stevie-13 (39393)
stevie-13 Creative Commons License 2013.12.16 0 0 39396

És spoiler tapasztalat nincs esetleg? Ára, felszerelése?

 

 

A normális minőség 30-40 körül van + fényezés (10-15e) + szerelés (?).

 

 

Előzmény: troberto (39394)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!