Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Ha kézzel nem sikerül lecsavarni akkor meg kell próbálni jó nagy csavarhúzóval és kalapáccsal, de ne egy ponton, mert sajnos könnyen reped el ez a karima, szépen körbe, legalább 4 átellenes ponton óvatosan megkocogtatni először, akár picit a zárás irányába is csak meginduljon valamerre valahogy, majd kézzel belekapaszkodni letekerni lehetőleg, kesztyűben mert mikor hirtelen megindul csúnyán felsértheti a kezedet a lemez éles pereme.
Szia:-) A csomagtér alsó szőnyegét ki kell venni,alatta van ez a fekete fedél. Ennek levétele után látod a tank tetejét, a 2.képet. A fedél csavarjai 5,5mm méretűek ez a kötelező gikszer.
A jobb oldali az úszó. Úgy kell lecsavarni a fekete leszorító karimát mint egy befőttes üveg tetejét. Normál irányú menetes. Ütni kell valószínű csavarhúzóval-kalapáccsal a recéknél,hogy meglazuljon,aztán ki lehet emelni az úszót. Ez a része és a tank egyforma biztos a 3.0-al.
Metro kútnál tankolok jó egy éve benzint. a papíron 40 literes lancia Y10-es tankjába olyan mutató állásnál amikor jellemzően 36 l benzin megy bele, most 40,7 l ment bele:))
Másodjára vagyok kénytelen Visco Drive-t cserélni ugyanis újra letörtek a "körmök" és nem azért mert nehéz volt a lábam..
5000km-t bírt ki ezidáig.
Azon gondolkoztam hogy komplett váltót cserélek , mégpedig olyanra ami teljesen hagyományos.
Felhivták a figyelmem arra is hogy lehet hogy a bolygóművem rossz és az miatt megy tönkre ilyen hamar.
Mindenesetre megnézetem de nem örülnek a szerelők ha túl sokáig ott áll a kocsi, ezért keresek közben váltót is. Ha valakinek lenne 98 utáni V6 váltója akkor jelezzen. Köszönöm!
értem,köszi! pontosan erre voltam kíváncsi hogy az a köztes rúd hogyan jön ki a váltóból. a féltengelyeket pedig már levettem de nem baj mert a belső porvédők úgyis cserések mert nagyon repedezettek már.
A jobb oldalit nem kell kivenni. A váltóból jobb oldal irányába megy egy rúd, ami igazából csak egy köztes elem. Ez a motorra van felrögzítve. Ehhez csatlakozik a jobb oldali féltengely.n (alulról tökéletesen látszik.
Amikor a váltót húzod lefelé, akkor a köztes elem tengelyéről szépen le tudod húzni. Nincs ott semmi rögzítés. A szimeringre vigyázz, mert azt meg tudja sérteni a rúd amikor szétcsúszik. Érdemes újra cserélni, filléres dolog.
Elvileg a benzines nem jó hozzá,ahogy utána olvastam,a benzinesnek kb.kétszer "sűrűbb" a szűrő része.
Kíváncsi leszek,24-ért mit ajánlanak.
Kis esélyt látok rá,hogy Kappa JTD tipusspecifikus kat.legyen,szerintem inkább valamilyen univerzális dob lesz,amit aztán a csövek ráhegesztésével lehet "kappásítani.
Minden esetre,az elérhetőség érdekelne,sajnos nem halogathatom sokáig a cseréjét.