Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

granturismo Creative Commons License 2014.11.09 0 0 68833

Ha kézzel nem sikerül lecsavarni akkor meg kell próbálni jó nagy csavarhúzóval és kalapáccsal, de ne egy ponton, mert sajnos könnyen reped el ez a karima, szépen körbe, legalább 4 átellenes ponton óvatosan megkocogtatni először, akár picit a zárás irányába is csak meginduljon valamerre valahogy, majd kézzel belekapaszkodni letekerni lehetőleg, kesztyűben mert mikor hirtelen megindul csúnyán felsértheti a kezedet a lemez éles pereme.

Előzmény: probody (68832)
probody Creative Commons License 2014.11.09 0 0 68832

Szia:-) A csomagtér alsó szőnyegét ki kell venni,alatta van ez a fekete fedél. Ennek levétele után látod a tank tetejét, a 2.képet. A fedél csavarjai 5,5mm méretűek ez a kötelező gikszer.

A jobb oldali az úszó. Úgy kell lecsavarni a fekete leszorító karimát mint egy befőttes üveg tetejét. Normál irányú menetes. Ütni kell valószínű csavarhúzóval-kalapáccsal a recéknél,hogy meglazuljon,aztán ki lehet emelni az úszót. Ez a része és a tank egyforma biztos a 3.0-al.

Előzmény: **ADAM** (68831)
**ADAM** Creative Commons License 2014.11.09 0 0 68831

Sziasztok!

Úgy tűnik elromlott a benzinszint jelzőm (az úszó kilyukadhatott, vagy ilyesmi).

Gyorsabban megy le a szint, mint kellene, full tanknál is csak 3/4-et mutat...


Probody tudnál segíteni?

 

Tanács is kellene meg szerintem úszó is a most bontás alatt levő autódból - de persze nem tudom, hogy azonos típus kell-e az enyémbe...

 

 

granturismo Creative Commons License 2014.11.06 0 0 68830

Szerintem a 2,5 és a 3,0 V6 6-os váltók egyformák.

Már úgy értve, hogy az egyidőben készült daraboké.

Előzmény: granturismo (68829)
granturismo Creative Commons License 2014.11.06 0 0 68829

35eft-ért vettem az AlfaAmore-n, annyiért átadom. Féltengelyem nincsen hozzá.

 

Roli.

Neked nem jó mert a V6 harangja más mint a modular blokké. Viszont a belét át lehet pakolni a Te váltóházadba.

 

Cserélni csak 166 JTD 6-os váltóra cserélem.

Előzmény: Tüzépös (68828)
Tüzépös Creative Commons License 2014.11.06 0 0 68828

menyibe kerül ? Féltengelyek megvannak hozzá? Nekem sajnos csak viszkos féltengelyeim vannak.

Előzmény: granturismo (68821)
sutto Creative Commons License 2014.11.06 0 0 68827

Metro kútnál tankolok jó egy éve benzint. a papíron 40 literes lancia Y10-es tankjába olyan mutató állásnál amikor jellemzően 36 l benzin megy bele, most 40,7 l ment bele:))

Előzmény: sooty (68826)
sooty Creative Commons License 2014.11.06 0 0 68826

Egy kis érdekesség üzemanyag ügyben.

 

Kb. fél éve vettem egy teljesen új 5literes műanyag üzemanyag kannát. Mindig ebbe tankolok és viszem a fűnyíróba, motorokba stb.

A kanna névlegesen 5 liter, ez jelölve is van. Kicsit felette van egy újabb jelölés max felirattal, ez kb. 5.5 liternél lehet.

Eddig a maximum amit bele tudtam tankolni az 6.27liter volt, de ekkor már a kannát az élére állítottam és a füléből is kiszorítottam a levegőt.

 

Most, hogy a benzin 390Ft alatt van egyből 6.57litert tudtam beletankolni, vagyis 3decivel többet. 

 

Mindig ugyan azon a magyar benzinkúton tankolok, és mindig ugyan annál a kútoszlopnál. Előfordulhat, de mégsem hiszem, hogy hirtelen megnőtt a kannám.

 

Azért ez egy 60 literes tankolásnál 2-3liter simán lehet.

sutto Creative Commons License 2014.11.06 0 0 68825

Az jó a 155 lovas 2.0 szívóbenzineshez?

Előzmény: granturismo (68821)
Tüzépös Creative Commons License 2014.11.06 0 0 68824

Tényleg csere + ráfizetés?

sooty Creative Commons License 2014.11.06 0 0 68823

Neki meg van egy 166 2.5 V6 váltója. Azt fogja megpróbálni, hogy esetleg jó-e? Lehet, hogy egyből a 3.0 váltójával kellene próbálkozni?

 

Üzleteljetek....

Előzmény: granturismo (68821)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.06 0 0 68822

Szia új nicket választottam. Köszönöm! HA nem lesz jó amit most nézek akkor kereslek.

granturismo Creative Commons License 2014.11.06 0 0 68821

Szia Van egy 6 sebességes 166 V6 váltóm átadó. (viszkó nélküli)

Előzmény: Törölt nick (68820)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.06 0 0 68820

Sziasztok!

Másodjára vagyok kénytelen Visco Drive-t cserélni ugyanis újra letörtek a "körmök"  és nem azért mert nehéz volt a lábam.. 

5000km-t bírt ki ezidáig.

Azon gondolkoztam hogy komplett váltót cserélek , mégpedig olyanra ami teljesen hagyományos.

Felhivták a figyelmem arra is hogy lehet hogy a bolygóművem rossz és az miatt megy tönkre ilyen hamar.

Mindenesetre megnézetem de nem örülnek a szerelők ha túl sokáig ott áll a kocsi, ezért keresek közben váltót is. Ha valakinek lenne 98 utáni V6 váltója akkor jelezzen.  Köszönöm!

 

Sooty tudja miről van szó.

 

 

BmS1 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 68819

Az első kép hátterében a bömös is egy baromi ütős darab.

Előzmény: kappa_tds (68817)
BmS1 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 68818

Ez is szép, de nem az:-)

 

Ami itt járt, még P rendszámos.

Előzmény: kappa_tds (68817)
kappa_tds Creative Commons License 2014.11.05 0 0 68817

Nemrégiben volt itt Szombathelyt érintve is egy verseny, ott fényképeztem egyet. Ez biztosan az! :)

 

Előzmény: BmS1 (68814)
Tokima Creative Commons License 2014.11.04 0 0 68816

Uraim !!!!!zsenik vagytok !!!!

Nagyon köszönöm a válaszokat!!!!

 

Jó érzés egy ilyen közösség tagja lenni!!!!

 

Egyébként tényleg egy univerzális katalizátorról van szó de viszont vadi új és garit is adnak rá egy évet!!! 

Ezen a számon érhető el :0630 520 7606 

Sajnos utazni kell egy kicsit mert veszprémben van!

 

Uraim mégegyszer Köszönöm!!!

vizes10 Creative Commons License 2014.11.04 0 0 68815

Szia harminc 693-harmincöt-94

Előzmény: Pepi 517 (68787)
BmS1 Creative Commons License 2014.11.04 0 0 68814

Persze, nyilván, de ez nem az a típus.

 

 

Előzmény: bojo (68813)
bojo Creative Commons License 2014.11.04 0 0 68813

Található az ország keleti felén is:

 

Előzmény: BmS1 (68810)
BmS1 Creative Commons License 2014.11.04 0 0 68812

308 GTSi

Előzmény: Lönci (68811)
Lönci Creative Commons License 2014.11.04 0 0 68811

208, vagy 308?

Előzmény: BmS1 (68810)
BmS1 Creative Commons License 2014.11.04 0 0 68810

Off, de legalább olasz.

 

 

Nem is olyan csúnya :-D

 

R0b333 Creative Commons License 2014.11.04 0 0 68809

értem,köszi! pontosan erre voltam kíváncsi hogy az a köztes rúd hogyan jön ki a váltóból. a féltengelyeket pedig már levettem de nem baj mert a belső porvédők úgyis cserések mert nagyon repedezettek már.

Előzmény: sooty (68808)
sooty Creative Commons License 2014.11.04 0 0 68808

A jobb oldalit nem kell kivenni. A váltóból jobb oldal irányába megy egy rúd, ami igazából csak egy köztes elem. Ez a motorra van felrögzítve. Ehhez csatlakozik a jobb oldali féltengely.n (alulról tökéletesen látszik.

Amikor a váltót húzod lefelé, akkor a köztes elem tengelyéről szépen le tudod húzni. Nincs ott semmi rögzítés. A szimeringre vigyázz, mert azt meg tudja sérteni a rúd amikor szétcsúszik. Érdemes újra cserélni, filléres dolog.

Előzmény: R0b333 (68807)
R0b333 Creative Commons License 2014.11.03 0 0 68807

Urak!

 

Váltó leszereléssel kapcsolatban pár dologra kíváncsi lennék.

ott tartok hogy féltengelyeket már kivettem,balos gólyaláb csonkállványostul kint,kuplung munkahenger kint,váltóolaj kint.

Nem tudom pontosan hogy a jobbos kihajtást a váltóból hogy lehetne kivenni egyszerűen?

Valami trükk vagy módszer amiről esetleg nem árt ha tudok kiszerelés előtt?

 

 

R0b333 Creative Commons License 2014.11.03 0 0 68806

érdekes... már majdnem kicseréltük szabadonfutósra :)

leállításkor hallani mindig ahogy nyikkan a szíj,arra gondoltam hogy a szabadonfutó hiánya okozza a hangot..

Előzmény: sooty (68805)
sooty Creative Commons License 2014.11.03 0 0 68805

Nem teljesen így van.

Az én TDS-emben egy 1.9jtd generátor van ami szabadonfutós. A JTD-mben a sajátja van, NEM szabadonfutós. Az osztrák TDS-ben szintén NEM szabadonfutós.

Előzmény: R0b333 (68793)
gyoer Creative Commons License 2014.11.03 0 0 68804

Így néz ki egy rozsdás JTD katalizátor. :-)

Elvileg a benzines nem jó hozzá,ahogy utána olvastam,a benzinesnek kb.kétszer "sűrűbb" a szűrő része.

Kíváncsi leszek,24-ért mit ajánlanak.

Kis esélyt látok rá,hogy Kappa JTD tipusspecifikus kat.legyen,szerintem inkább valamilyen univerzális dob lesz,amit aztán a csövek ráhegesztésével lehet "kappásítani.

Minden esetre,az elérhetőség érdekelne,sajnos nem halogathatom sokáig a cseréjét.

 

Előzmény: probody (68803)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!