Nem akarok hülyeséget írni,de a régi kocsim (peugeot ) akkor csinálta ezt ha a trafó elromlott. Feldobják gépre a norautóba (3000ft ) és kiolvassák, utána el tudod dönteni hol csináltatod- vagy ezen lehet ki is tudod cserélni (a peugeotton a hátsó sorhoz sokat kellett bontani az elsőnél kb egy 5 perces művelet volt. )
..ez az a hiba aminek ezer oka lehet ... gyertyák , gyújtás , .... mennyi km van benne ... olaj mikor lett csrélve ...hol használod rövid vagy esetleg hosszabb utakon ... ?
Halli.
Ma sajnos beteg lett a gép.Leirom a problémát hátha valaki tud valamit mondani.Menet közben elkezdett rángatni majd motor ikon kigyulladt és kiirta h ANTIPOLLUTION FAULT majd valami katalizator hibát.Olyan mintha 3 henger menne...félreálltam ujrainditottam mintha nem történt volna semmi majd amikor kb fél ora állás után elindultam hazafele megint elkezdte a hibát...sajnos mos nem javult meg ...levettem az akkusarut hátha de sajnos semmi javulás...olyan mintha nem lenne benne erő és dadog...alapjárat ingadozik...valaki esetleg tud segiteni merre keressem a hiba forrását..
2004-es Xsara II 16v 1.6 motorral
Általában ahol hídfelújítással foglalkoznak, ott kiveszik a tiédből a hidat és betesznek egy felújítottat a helyére. Az ok valószínűleg gyakorlati: a hídcsere viszonylag gyorsan megvan, a vacak híddal meg majd ráérnek akkor szo**i, amikor éppen nincsen bent ügyfél.
Az alkatrészek tekintetében meg a nagy számok törvénye alapján, kb. ugyanannyi anyag kell mindegyik hídba. Amelyikbe meg több, azt kompenzálja az a pár, amelyikbe meg kevesebb. :-)
Szerelővel még nem bezéltem de 99% ,hogy a hátsó hídam szabira megy hamarosan... Kattog-zörög- nagyon hangosan nyöszörög.
Kérdésem lenne. Ezt szerelni is szokták --- azaz kiveszik felújítják és vissza teszik..... vagy csak csere. / itt is felújítottat tesznek bele, ezért nem értem a dolgot, miért nem egyszerübb és olcsobb ha csak megcsináltatom/
Elnézést a hülye kérdésért de nem vagyok nagy szaki
Idejét nem tudom mikor olvastam bele utoljára a fórumba.
Eltelt egy év, elkocsikáztam Sárikával több mint 20ezer km-t minden komolyabb gond nélkül.
Xsara II Break, 1,9D
Nem egy erőmű, de nagyon összeforrrrrtunk!
:-)
Még a nyáron kicsit megkoccantottam a jobb hátsó lámpa burkolatát, ami megrepedt. Azóta sem cseréltem ki. Ha valakinek lenne, várom a jelentkezését!
Érdekelne még egy szép bal első ülés is- az enyémbe az oldalsó műbőr rész kicsit megrepedt. Finkcióját tekintve tökéletes, csak esztétikailag dobna az ügyön!
És ezzel a módszerrel ahogy a szerelő mondta hogy az egyik kábel csatlakozóra ellenállást forasztunk a másikre pedig rádugjuk a légzsákot de akkor a számítógepet így át lehet verni és ha kell nyilik is a légzsák?
Xasra II-be bele lehet tenni az I-esnek a légzsákját? Ezt azért kérdezném mert itt egy szerelő azt mondta vegyek I-esnek a légzsákját és ő meg oldja de úgy tudom hogy az I-be egy kábel megy II-be viszont kettő de erre azt mondta a másikra forraszt valami ellen állást ez elképzelhető lehet?
sziasztokxsara2.0 hdim van pénteken ugy döntött nem indul.olajnyomás hibát ir.olajam rendben/szint/fél éve lett cserélve.szerintetek olajgomba lehet?megköszönöm ha tudtok segiteni
a ..csába.... Valami kevésbé drasztikus módszer nem létezik? :-) Ám mondjuk ez már nekem is megfordult a fejemben. S ha levágom, akkor komplett új antenna kéne..Talpastól, mindenestől...? a a kérdés az , hogy miért vágjam le, ha egyébként meg semmi baj??? No ezen gondolkodom....
segítsetek nekem is!!1-es Xsara...a tetőantennát nem tudom leszedni...Mármint a pálcát...próbáltam kombinált fogóval, rongyba tekerve, hogy a gumi burkolat ne sérüljön..de semmi. Illetve az történt hogy fordul a burkolat :-( Mi lehet tenni?????
Olyan kérdésem lenne, hogy xsara 1 ről van szó a szervíz intervallum 11000 körül áll ha elérem a 0-át hogyan lehet visszaállítani egy 20000-es értékre vagy arra amiről elkezdi visszafelé számolni?
Ha már szüksége lenne valami kenésre, mert már bedolgozott egy kis koszt, ami miatt szorul, lehet, hogy egy picit segíthet rajta mondjuk a WD40, vagy bármi olaj, zsír, de ez csak pillanatnyi siker lesz, mondjuk nem nyöszörög egy pár napig.
Az még semmit nem jelent, hogy felemelkedik a hátulja, vagyis de jó a kéziféked, mert a hátulja nem hiszem, hogy annyira beállna, hoogy nem bírja a fékerő legyőzni. Illetve gondolj bele abba, hogy akkor milyen lenne az úttartása, és mondjuk a komfortérzete egy ilyen autónak. Üzemanyagszintjelző 200e km után sz@r, ezt szebben leírni nem tudom, az első autó amit vezetek hosszabb ideig, és nem tudom megmondani csak napiszámláló és előzőekben számolt fogyasztás alapján, hogy kb mennnyi van benne. Figyelmeztető lámpa után már nem nagyon kell várni, mert a kisnyomású szivattyút a tankban a gázolaj hűti. Ennek ellenére én nem találtam kútat ismeretlen területen, és tankoltam bele valami 57 litert, így gondolom már csak gázolajgőz volt benne. Így lehet nálad van jeladó probléma is. Ha mindenáron meg akarod tudni, akkor be egy kanna 5 Liter olajjal, és menni a tankban lévő mennyiséggel míg meg nem áll. Nekem az előző autómon javítgatták a jeladót, kiszedve valami 5e Ft-ért vettem egyet bontva, mert a szintjelző alaplapja forraszgatva volt, és néha megakadt rajta az úszónak a szára. Nem ördöngősség kihúzni ránézni.
6. (Narancs) VilágításItt kikapcsolt világítás esetén testet, bekapcsolt világításnál +12V-ot kap a rádió és ettől függően kapcsolja ki és be a rádió a gombok világítását, vagy halványítja le a kijelzőt.
Kazincbarcikán vették ki ill. rakták vissza a hidat.A felújítást pedig Rudabányán csinálták.Passzolom,hogy mennyire kellett belemenni,de most nem billen befelé a kerék,és egy picit a hátulja is feljebb került.Ja és megkapta a zsírzószemeket is.
2003 xsara coupe
Kérdés váltógombot hogyan tudok cserélni!már próbáltam jobbra,balra csavarni,szoknyat lebontottam,kerestem csavart,stb,de semmi!
Egyéb ötlet?
Masik kerdes,cd lejatszot akarok belerakni!kell beepito keret vagy stimmel a meret az eredeti cd lejatszoval?
Koszonom