Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1400
servicebox szerint rendelhető, nettó 12.073,-
csak gondolom sok idő, míg az a kártyát újra legyártják.
Előzmény: p407 (1395)
birobandi Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1399

Szia gasparv!

Az a szerény véleményem, hogy az összes hasonló technikai szinvonalú autó hasonló vagy rosszabb üzemzavar arányt mutat, mint a 407-es. Nem állítom, de nem is zárom ki, hogy a radar beépítése okozta az "elmezavart". A gépkönyvben van egy leirás, amit ilyenkor meg lehet próbálni. (kulcs betanítás). Ettől függetlenűl, együtt érzek veled. Sajnálnám, ha itt hagynád kis csapatunkat.
Üdvözöl: birobandi

Előzmény: gasparv (1398)
gasparv Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1398
Sziasztok!

Túl vagyok a szervizen. Ahogy gondoltam kb 5 perc alatt feltanították a kódot.
De a Fábián kicsit drága. Amiért a Frédiéknél 3000 Ft volt az itt 8200 Ft.
A felcsapódást nem lehet kihorpasztani sajna mert 3-4 mm-en lejött a festés, az A oszlopot fújni kell.
Szerencsére nem rogyott meg semmi a motorháztetőn ezért "csak" 35 000 Ft-ba kerül majd.
De őszintén, kicsit kezdem unni az autó apró dolgait már, sok kicsi sokra megy, és mindig váratlanul jönnek elő az "élményelemek".
Lassan már nem tudok rá számítani?
Ennyire megbízhatatlanok?
Komolyan foglalkoztatnak ezek a dolgok.
Hiába gyönyörű, kényelmes, jó fogyasztás stb, ha ennyire megbízhatatlan.

Ha valaki adna érte egy jó árat szerintem megválnék tőle.... :-/

Üdv.: G.Viktor



p407 Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1397
Sziasztok, 2.0 hdi-hez nagynyomású szivattyú érdekel valakit?
Jancsi66 Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1396
Valahol olvastam, hogy a gyári kulcsról a márkaszervizekben le tudják olvasni a kódot. Nem tudom igaz-e, mindenesetre jó lenne, mert nekem sincs kódkártyám.
Előzmény: Lux Kapitány (1394)
p407 Creative Commons License 2010.03.15 0 0 1395
Húha,ha nincs kódkártyád,akkor vigyázz a kulcsaidra!
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.15 0 0 1394
Óóóóó.... :-/

Most gyorsan elmormolok két imát! ;-)
Egyet, hogy ne legyen komolyabb gond az autóddal és a horpadás is javítható legyen.
A másikat meg magam miatt. Én csütörtökön megyek Siófokra (csapatépítés) és nem szeretném ha azáltal épülne a csapat, hogy toljuk az SW-t. Ráadásul nekem nincs is kódkártyám. (Az pótolható???)

Szorítok!
(Ja, holnap viszem tolatóradar beszerelésre (is)).

Üdv.:
Balázs
Előzmény: gasparv (1391)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.03.15 0 0 1393
Szia Viktor!

Őszintén együtt érzek veled. Gondolom a tolatóradar beépítése nincs összefüggésben a mostani problémáddal. A távirányítóban levő elem nincs összefüggésben az autó beindításával, csak a riasztó meg a központi zár. Elem nélkül is be kell indítania. Bosszantó, hogy már ilyen problémákra is fel kell készülnünk, már ha egyáltalán fel lehet rá. Kíváncsi leszek, mit mondanak majd neked a szervizben. A motorház felcsapódása is dühítő, mert ha nem spórolják ki a teleszkópokat, mint ahogy a 406-osokban még van, akkor ez sem fordulhatna elő. A horpadást, ha a nem sérült a fényezés és ha csak nem valahol pont törésben (élben) keletkezett, ma már nyomtalanul el tudják tűntetni. Többen is foglalkoznak ilyesmivel, de én őket ajánlom ha esetleg úgy döntesz.
www.horpadas.hu

üdv! Jancsi
Előzmény: gasparv (1391)
p407 Creative Commons License 2010.03.15 0 0 1392
Sziasztok,lenne 1-2 alkatrészem 407-hez,pl sw lökhárító,ill sedan csomagtér.
gasparv Creative Commons License 2010.03.15 0 0 1391
Sziasztok!

Nagyon csalódott vagyok most...
Hazafele (siófoki wellness hétvége) jövet megálltam a lepsényi pihenőnél egy kv-ra.
Mire kijöttünk elfeleltette az indításhoz szükséges kódot. Piktogram kulcs áthúzva...
Nem indult. Távirányítóval nem lehet bezárni. Gondoltam The end....
Gondoltam leveszem az akkumulátor sarut.
Hatalmas szél volt (van is). Akkora hogy nem tudtam megfogni félkézzel a motorháztetőt és hátravágódott. Szerencsére a szélvédőn és a motorháztetőn nem keletkezett sérülés, de mindkét oldalon az A oszlopnál látható két apró benyomódás.
Ekkor már csak tetézte a dolgot hogy nem javult meg nem engedett tovább..
Kihívtam a sárga angyalt, kb egy órára rá megjelent, a távirányító elemállapotán kívül nem jutottunk előrébb. Rendelt egy trélert (Opel csereautóval) aki elvitte Székesfehérvárra.... szervizbe.
Holnap megyek a code kártyával, és remélem 5 perc alatt újratanítják.

Miért is ne Március 15-én csinálja... :-/
Előző komolyabb problémám is ünnepnapon volt (lendkerék) karácsonykor.

Azt hiszem nem tervezek semmit húsvétra. :((((

Üdv.: G.Viktor
Moó Creative Commons License 2010.03.13 0 0 1390
Szia! Nekem is megvan az árnyék. MInt 2 nyomvájú, valami betakar a vetítési képbe de nemjöttem rá 3 év alatt hogy mi.

Fontos hogy csak normális xenon szettel próbálkozzatok, mert a tompítottba ha gyagyit raktok akkor megtudja ölni az autómata lámpa autómata ablaktörlő vezérlést. Külföldi fórumon olvastam, és egy magyar xenon forgalmazó akinek mellesleg 407ese van mondta.

Javasolt szettek: HD Pro, és Martincaraudio Premium pro. Főleg a 2.at ajánlom.
Előzmény: Lux Kapitány (1384)
gasparv Creative Commons License 2010.03.12 0 0 1389
Hali!

Nah tegnap beépítették a radart...
Túl sokat nem tudok még a milyenségéről nyilatkozni, csak azt tudom működik :)
Nekem még nem volt radaros autóm ismerkedem vele, meg kell szokjam hogy van segítségem, és hogy mikor mire hogyan csipog az még rejtély.
Rá kell szánnom egy kis időt majd egy placcon és "gyakorolni" vele, nem élesben ráhagyatkozni a mélygarázsban :-))

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Lux Kapitány (1377)
csabakiss53 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 1388
Sziasztok!

Találkozott valaki azzal a hibával , hogy tökéletes minőségű úton normál 90-100as tempónál fokozatosan erősödő motorrezonancia, 2-3 mp után a kormányon is lehet erősen érezni,(mint egy defektes autó) gyors félreállás kuplung ki akkor is ugyan ez a helyzet, motor leáll újraindítás minden ok.
5km mentem vele szintén erősödő motorrezonancia félreállás, motor ki be minden ok, itt már kipróbáltam azt is hogy visszakapcsoltam kisebb sebességbe hátha az alacsony fordulat okozta de semmi változás!
Ezt megcsinálta még 3*!!!!
Mivel 300km-re voltam otthonról ezért 1. Peugeot szalonba (Veszprém Peugeot Rapid) tüzetes átvizsgálás, diagnosztika semmit nem találtak, és nem is találkoztak ilyen jellegű dologgal!
Hazajöttem (300km ) és azóta nem fordult elő!
[2.0Hdi 2007-es]
userik Creative Commons License 2010.03.11 0 0 1387
Hello Lux kapitány!

Én ebay-en vettem phillips HID xenon szettet, én magam szereltem be kb 20 perc volt az egész és tökéletesen működik. Nekem semmilyen folt, vagy sötétebb rész nincs.
Ja amúgy magyar gyártmány az enyém és 13500 forint volt mindenestűl.
Előzmény: Lux Kapitány (1386)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.11 0 0 1386
Szia Viktor!

Hát, a helyzet az, hogy most már nekem is ez a szett van az autómban.
Előtte ilyen volt: SiemensHID Advanced10 55W Xenon-szett

Miután reklamáltam átcserélték a trafót olyanra, ami a CAN-bus-os szettben van.

Miután ez sem jó még mindig, így egy specialistával kell felvegyem a kapcsolatot (aki persze most nagyon elfoglalt; cserébe riogatott sok mindennel, hogy mi mehet majd tönkre). :-/

Ha van nálam fejlemény, szólok azonnal. Addig meg reménykedjünk, hogy nem okoz galibát.

Balázs
Előzmény: gasparv (1385)
gasparv Creative Commons License 2010.03.11 0 0 1385
Szia Lux Kapitány!

Én ilyen szettet építettem be:

http://autolampafutar.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=816&category_id=40&option=com_virtuemart&Itemid=1

A sima can-bus rendszer nem jó a 407-be csak ez.

Nekem is jelentkezik a probléma pont ugyan úgy ahogy neked, de ez nem függ a melegedéstől.
Nekem automata fényszóró kapcsolásos a lámpám, és ha este megyek-megállok van amikor akkor is csinálja.

Már egyezettem a szervizzel ahol vettem. NEM normális dolog. És csere lesz belőle.

A másik dolgot nem teljesen értem :)

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Lux Kapitány (1384)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.11 0 0 1384
Még mindig én!
(Remélem nem megyek az agyatokra?)

Tehát:

Van én nekem egy utólagos (Siemens, CAN bus-os) Xenon szett beépítve a gépsárkányba. Ezzel kapcsolatban két furcsaság van:

1) A lámpa felkapcsolásakor (mondjuk leginkább a hosszú állás utáni / napi első kapcsoláskor) a műszerfal világítását, a műszerek mutatóit, klímát, rádiót (tehát egy halom elektromos fogyasztót) "nulláz", azaz egy pillanatra kikacsolja az elektronika, majd egy fél mp múlva vissza.

Ezt némi "melegedés" után már nem játssza el.
Tegnap voltam a beszerelőknél, trafót cseréltek (egy "okosabbra"), de ezzel is csinálja (persze ott a műhelyben éppen nem csinálta).
Jár(t) valaki hasonló cipőben?

2) A xenon fénycsóvája (a projektoros lámpatest miatt???) tartalmaz mind két "fényben" 1-1 keskeny sörét sávot. Olyan, mint ha valami lenne az izzón vagy a lencsén, vagy a lámpa búrán. Kb. olyan hatást kelt, mint amikor nyomvályús az út és azt a részt kicsit árnyékosabban/gyengébben világítja meg. Tehát nem egy egyenletes, homogén bevilágított terület van az autó előtt.

Korábbi autómban is utólagos szett volt, igaz, annak lámpateste nem projektoros volt és az nem produkált ilyen csíkokat.

Másnak is van az utólagosan szerelteknél ilyen "árnyék"? Vagy itt valami turpisság lehet a lámpámban? (Nincs a helyén az "izzó"?)

köszi,
Balázs

Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.11 0 0 1383
Balika123!

Én 1 hete cseréltem aksit (SW, 2.0 HDI). Vicces volt, hogy ahogy lehúztam az egyik sarut, beindult a gyári riasztó és nyomatta kegyetlenül addig, amíg ki nem kapcsoltam. :o)

Én nem vártam ki az 5 perc "türelmi időt", régit kivettem (nagyon egyszerű volt: a műanyag fedél levétele és egy gumi pánt kiakasztása után egy dugókulcs szárhosszabbítóval egy reteszt el kellett fordítani és már ki is lehet emelni a régi aksit), kicsit megtörölgettem (nem túl durva "smirglivel") a kábel érintkezőket, majd ment vissza az új aksi.

Én ezt vettem meg :-)

És van neki még! (Budapesti Eladó, megbízható és gyors).

De ha nem dízeled van, akkor kisebb (indítóáramú) is jó lesz bele.

Üdv.:
Balázs
Előzmény: Balika123 (1381)
birobandi Creative Commons License 2010.03.10 0 0 1382
Szia Balika123

 

Nem veszélyes. A régi aksit a motor leállítása és minden egyéb művelet (pl. ajtó, gépháztető nyitás) után legalább 5 perc türelmi ídő után kösd le. Az új aksit beteszed és várhatóan csak a dátumot és az időt kell újra beállítanod a komputeren. A napi számláló értékét lehet, hogy lenullázza, másra nem igazán kell számítanod.
Üdvözlet: birobandi

Előzmény: Balika123 (1381)
Balika123 Creative Commons License 2010.03.10 0 0 1381
Sziasztok!
Egy 407 SW-n Aksit szeretnék cserélni. Mire számithatok (rádiót ujra kell kódolni,riasztó,....)??
gasparv Creative Commons License 2010.03.10 0 0 1380
Hello!

A kijelzőn egyik típusnál sem fogod látni grafikusan a tolatást.
Amit ajánlanak mindkettő "fügetlen" a rendszertől külön csipogó van hozzá.
Ezért gondolom hogy ha te mindenképp szenzorost szeretnél akkor gondolkozz el megéri-e a Peugeot gyártmányt venni. (?)

A nem szenzoroson semmi nem látszik kívülről, a lökhárító alá ragasztanak egy "antennát". Én emiatt is választottam ezt a típust, egyszerű nem kell a szenzort fényezni, stb.

Már nagyon várom hogy gyakorlati tapasztalatokat is megoszthassam a termékkel kapcsolatban.

Ha esetleg "nem jön be" akkor átszereltetem előre, és hátra nézek szenzorosat.
Én azokból ezt a kettőt néztem:
[www.vezetesorome.com/hu_hu-products-parking-assistance.innovative-solution-2.html]
és
[http://www.setech.hu/termekek_tolatoradar-activepark-414-2006-4-szenzoros-furhato_11@1]

Üdv.: G.Viktor

remélem a linkeket sikerült beszúrnom :))
Előzmény: Lux Kapitány (1379)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.10 0 0 1379
Szia Gasparv!

Ez úgy jön ki neked kb. 65-re, hogy még kevesebb is a munkadíj, mint a fúrós-fényezősnél?
Nekem arra 50eFt-t mondtak. Akkor ez valami drága kütyü. (?)
Kérlek, majd tudósíts az eredményről.
Főleg, hogy a "szenzorok" (illetve ami ahelyett van) milyen távolságból kezdenek el folyamatos sípolást küldeni. (Nekem a korábbi autómban - C4 - nagyon szuper gyári rendszer volt. A központi kijelzőn ábrával mutatta az autót és a 4 szenzort, illetve az akadályt).
Ez a kütyü kívülről látható?

Köszi,
Balázs
(407SW)
Előzmény: gasparv (1378)
gasparv Creative Commons License 2010.03.09 0 0 1378
Szia Lux Kapitány!

A kompromisszumokat még nem tudom. Szerviz azt mondta hibátlanul működik, már jó néhányat telepítettek, és nem hoztak egyet sem vissza hogy gond lenne vele. Pénteken beszámolok a saját tapasztalatomról.

Amiatt döntöttem emellett, (árban kb anyagárban ugyan ennyi lett volna a szenzoros is) mert nem akartam hogy megfúrják a lökhárítót.
Beszerelésben ez kb 12 e lesz.
A szenzorosra festéssel 25 e mondtak.

Ha szenzoros-t választottam volna nem biztos hogy a "gyárit" venném, hisz sokkal olcsóbban lehet venni már jó minőségű tolatóradart (Pl.: Valeo) és komfortban semmiben nem különbözik a Peugeot-tól.

Így kicsit drágán (kb 65e) de remélem jól működő tejtett tolatóradarom lesz :)))

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Lux Kapitány (1377)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.09 0 0 1377
Ez a tolatóradar érdekel.
Én jövő hétre terveztem a beépíttetést, igaz, az fúrós-fényezős megoldás lenne.
Budapesten kb. mindegyik márkaszerviz ugyanannyiért vállalja, kb. 50eFt.

Ez a "ragasztós-nemfúrós" miből jön ki? És milyen kompromisszumot jelent a fúrós, 4 érzékelős rendszerhez képest? (Mert gondolom kompromisszum az lehet benne, hiszen egyébként mindenki ilyen megoldást használna).

Köszi,
Balázs

---

Elhoztam az autót, nem rángat.
Cserébe van ESP hibám (állítólag bal hátsó sebességérzékelő). :-/
Frissítették a motorvezérlés szoftverét is, még az eredeti, 2004-es verzió volt rajta állítólag.
Előzmény: gasparv (1376)
gasparv Creative Commons License 2010.03.09 0 0 1376
Sziasztok!

A Peugeot találkozó nyomán, megajándékoztam a paripát egy tolatóradarral.
Csütörtök délután telepítik bele.
Sajnos olyat utólag nem lehet beépíteni mint a Bandinak (és gyárilag) van.

Ettől függetlenül gyári Delphi cucc :
http://boutique.peugeot.hu/tolatoradar-texalarm.html,
és nem is kell megfúrni a lökhárítót és fényeztetni a szenzorokat.

Így nem a hangszóróból hallom majd a csipogást. :-(

Kíváncsi leszek a gyakorlatban...

Üdv.: G.Viktor
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.08 0 0 1375
Hívtak a szervizből: valami vákuumcső probléma okozta a rángatást. (Összefüggésben van az autó "regeneráló" üzemmódjával - nem értek hozzá, kb. azt sem tudom hogyan zajlik az).
Én vagyok ez első köztetek ilyennel?
gasparv Creative Commons License 2010.03.08 0 0 1374
Konkrétan nem csináltak semmit, azt mondták lehet csak egy pillanatra beragadt.
Remélem tényleg csak pillanatnyi hiba volt és az okozta a galibát.
És ezt a hibaüzenetet csak szerviz tudta törölni...
Számítógépről megmozgatták az összeset, lehetett hallani hogy rendesen működnek.
Előzmény: Jancsi66 (1373)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 1373
Szia Viktor!
Amit belinkeltem szöveget, abból én úgy vettem ki, hogy több alkatrész hibája is okozhat regenerálódási problémát . Nem feltétlenül csak a szűrő eltömődöttsége.
Esetleg így lehet összefüggés. Viszont nem írtad, hogy ezt a szelepet cserélni kellett, vagy csak javítottak valamit, vagy magától megszűnt a probléma?
Üdv: Jancsi66
Előzmény: gasparv (1372)
gasparv Creative Commons License 2010.03.08 0 0 1372
Sziasztok!

Nah... túl vagyok a problémán :-)
Voltam szervizben és rátették a számítógépre, ami azt mutatta hogy megnőtt a turbónyomás annak köszönhetően hogy egy szelep a turbó körül nem nyitott ki.

Mondjuk nem értem mi összefüggése van az "Anti pollutionhoz", meg a környezetvédelmi lámpához .... Ezek szerint ezt írja mindenre ?:)

3250 Ft- ba került a diagnosztika.

Üdv.: G.Viktor
Jancsi66 Creative Commons License 2010.03.07 0 0 1371
Szia Viktor!
Ha valóban ennyi km van a kocsiban, akkor kicsit korainak tűnik a csere, viszont a 2000 km a városban meg elég sok, hogy okozhasson regenerálódási problémát.
Ha a továbbiakban is gondod lesz vele, lehet érdemes lenne egy megbízható szervizben felülvizsgáltatni.
Üdv: Jancsi
Előzmény: gasparv (1370)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!