Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Nyitotta:Howard, de nem a kacsa, 2005.05.27 17:28 |
Hozzászólások: 45752 | Hozzászólók: 2058
Különféle légfegyverek javításáról, tunningolásáról, kipróbálásáról, ötletekről szóló topik. (Itt az erős puskákat, avagy a duplarugós stb. törvényellenes fegyvereket nem kedvelik !!)
Igaz,hogy 70Ft/db ,de a sorsdöntő versenyekhez nem sajnálom. 8 gr DINITROGÉN-OXID (N2O) van benne.A CO2 érzékeny a külső hőmérsékletre,változik a nyomása, nedves, stb.Ez megéri az árát,érdemes kipróbálni.Az ALDI-ban kapható.
Az én GPM-emet is meg akartam így csinálni, de én csak plussz 2db, -a gyárival megegyező furatban gondolkoztam, -120 fokra elosztva. Azért nem csináltam meg eddig, (pedig van műszerészesztergám...), mert továbbgondoltam, hogy ha a felömlő furat vonalába egy mély hornyot esztergálok, amibe prizmába belefúrok 2 furatot, akkor a gáz feljut a cső rögzítésére szolgáló hernyócsavarokhoz is, (mert egy vonalba esik a hátsóval...) -ahol ha nem ragasztom be őket plussz veszteség lehetséges. 70 bar könnyen megtalálja az útját... :(
Viszont ha csak belemarok/reszelek egy kis csatornát a gyári felömlőtől a két új felömlőig, akkor fölül nem lesznek összekötve az új furatok...
Viszont vannak gyári új GPM, és CLG alu tukjaim, amikbe nagyobb felömlők vannak fúrva, az ütőszeg melletti veszteségek megszüntetésére. Azzal még jobban muzsikálna szerintem a szerkezet...
De ezt már egyszer itt kitárgyaltuk. A Ponggi féle oldalon olyan verzió van boncolgatva.
CLG-csőcsonk kicsit másképpen!Két "o" gyűrű beszerkesztve,az átömlőnél holkeresre kettő mélyen körbeesztergálva-előtte sugárirányban 8 db 1,2mm-es furatokkal ellátva.
Abból indultam ki,hogy az egy furatos felömlő bejutó gáznyomás a lövedéket egy helyen odaszorítja a csőfalhoz és végig feszíti-nyomja a csövön azon a bizonyos ponton.Igy a skulesz most 9 irányból elosztva kapja az "áldást! "
Hát..ég és föld a különbség!A hangja 1/10-ére csökkent,a szóráskép pedig lyukba lyukat,pedig nam vagyok gyakorlott gyufaszálhasogató....
Hátha segítettem más lövésztársnak is az ötlettel.
Üdv az Uraknak! Szeretnék tanácsot kérni, lg 14-be melyik rugó a tuti illetve műanyag vagy bőr dugattyú tömítés a jobb hozzá? Jelenleg Norica sport rugó és Norica dugattyú tömités van benne, xxl rugóról mi a véleményetek?Előre is kösz a segítséget!
Sziasztok Tamás vagyok és a segítségeteket szeretném kérni nekem van egy Haenel Suhl 312 légfegyverem és eltört egy alkatrésze aki tudna nekem ebben segíteni írjon.Megpróbálom csatolni a fotót, hogy milyen alkatrész kellene. köszönöm a segítséget.
Egyenlőre még csak 8m-en tudtam kipróbálni, mert már sötétben értem haza, és csak a lakásban tudtam tesztelni.
Most csak a gyári csőhöz tudok viszonyítani, meg kellene még rá a gyári csőtámaszték helyett csinálni egy olyat, amibe belemegy a vastagabb cső, mert így azért nem stabil.
Le kellett szúrnom a végéből egy rövidke darabot, mert elég brutálisan szabadították meg a többi részétől és így egészen más megvilágításból láthato a huzagolás.
Nagyon szuper lett a szórásképe a puskának, pedig már majdnem beletörődtem, hogy tényleg menthetetlen gagyi!
-Szoktam olajozni, -már csak a réz menete miatt is, -mert csúnyán van esztergálva a belső menet a patronházban, -és nagyon bassza a szelepház külső menetét... :(
Most is, és a múltkor is kapott egy kis olajat az alu kis szelep, -mivel szárazon elvből nem szerelek ilyesmit...
Ja, -és a kiszúrótüskék is szoktak egy leheletnyi olajat kapni.
Tényleg, -el van tolva a közepe a kiszúrótüskéknek az alu házban.
A mélyebben fekvőnek, vagy a kijjebb lévőnek kell a szelep felé nézni?!
A mostanában ritkábban használt, -majdnem új GPM-em elkzdett "több gázt fogyasztani",-azaz kb 20 lövés,-és oda a két szódáspatron...
Valamint azt is észrevettem, hogy másnapra elengedi teljesen a gázt...
Gondoltam megnézem, hogy melyik tömítéssel lehet baj, -de furcsállottam, hogy tavasz óta mi mehetett tönkre, hiszen akkor volt szétszedve, és leápolva...
Nos, ezt találtam az alumínium szelepen: egy rakás alumínium-oxidot(?) ,.ami lerakódott a kis piros o-gyűrűre, -és a réz szelepház belsejébe is.
Eletrokémiai korrozió-jellege van, -ami talán működik is a réz-és alu között, -dehát ez másnak is ebből van...
Meptisztítottam, majd ugyanazzal az o-gyűrűvel összeraktam , és most jó lett, -kb 40 lövésnél járok, és még van gáz!