Nem tudom, mi világ életünkbe így jártunk velük és egyszer kellett ferodoroztatni aztis azért , mert a 250 es váltó gáz kiengedőszelepje eldugult és a nyomás a kuplung alatti szimeringet felnyomta és felverte az olajat a kuplungra... Pedig elég cudar dolgokat húztam már vele köztük volt üres 5 tonnás Ifa pót is... De ugye kinek a pap, kinek a papné. Valakinek van a 250eshez alternáló kaszája a jelenlévők között?
A másodikat mit linkeltél néztem is csak ép azt számolom megveszem 18500-ért és ott a postaköltség mi darabonként 1200Ft akkor ott vagyok mint ha be megyek csabára és 20ért megveszem személyesen a boltban :S most néztem fentneten hogy van aki a sátorfutóbol csinált magának utánfutót a gépéhez.... a plató mérete jó nagy csak engem az zavar hogy oldotta meg a teknő alakú ajzatott?? nert gondolom nem hagyta úgy hhanem ki egyenesítette valahogy , vagy nem??
Lett egy kérdésfélém. Valaki röpsúlyos 250 T-t szerelt már át kúpos kuplungosra?? Hál istennek van lehetőségem mindkét féle paripával dolgozni és leírhatatlan a különbség a kető között. Ha valaki csinált már ilyet leírhatná mire kell figyelni meg kb mennyibe fáj a művelet. Az előttem szólókhoz. Szerintem a fiksz kerék jobb, mert pontosan ha közelítesz egy kereszteződéshez leveszed a gázt, és kuplungal szépen megfogod a gépet, csak tudni kell bánni a kuplunggal.
Annak 25-ös a keresztmetszete?? am nem rosz ötlett.. A heggesztéssel az a baj nincs ithon heggetszutő és kölcsön kellene kérni máskülömben gondolkodtam már mit találtam itt Csabán sátor utánfutót.. annak a váza biztos lenne csak a vonórészt kellene meg a platót kellene megcsinálni rá... csak a gond hogy ahoz hogy eltudjuk hozni ahoz utvonalengedély kellene kérni mivel nincs rajta már rendszám :(
igen én is ilyen régebbi futókat néztem de találtam ezt a sátor futót itt Békéscsabán is igaz papirok nélkül bár szerintem úgy is darabokra szedném hogy ujra építsem :) A kerék kérdésre vissza térve nekem fix a tengely hiábba húztam be vagy volt ki engedve a kuplunk meg se mozdult :(
Igaaz..:) szomszéd gyári terra futoja több éven át volt használva kandisznó szállitásra, éjjel nappal ment, és semmi baja nem volt.. 113 kg-mos ketrec+ 200-250 kg-mos kandisznó. + sokszor volt hogy 6-7 mázsa takarmány volt vele szállitva, meg még több, és semmi :)
A járókerék a hajtóművedtől függ. Ha hajlamos a blokkolásra, mikor behúzod a kuplungot, akkor szabadonfutós kell.
Ezek egyik irányban mindig szabadon futnak, a pöcök elfordításával állíthatod, melyik irányba. Ha kihúzod és csak egy negyedet fordítasz rajta, a pöcök kint marad ás mindkét irányba szabadon fut. Bár ez is attól függ, milyen gyártmány.
Ha fixet veszel, lehet, hogy fejre fogsz vele állni, mikor meg akarsz állni és behúzod a kuplungot. :)
most utána néztem csabán is van sátor futó csak 25-ért ..mit tudtok az ilyen futókról milyen anyagból van?? fém vagy csak a váza az a többi meg fa vagy faroslemezhez hasonló?? Más témájú kérdés a géphez fikx járókereket érdemes venni vagy olyat ami szabadon futó is lehet ha a szeget ki húzom belőle?? tapasztalataitok nagyon fontosak lennének ..
Sajna válság van most nálam is és azért gondolkodok ebbe a 20-25 ezres áron belűl .. de lehet a vége az lesz hogy veszek egy lepukkantatt és építek belőle egy szép tágasat :S csak drága sógorom visszaírhatna már hogy az övé mekkora volt kb :/
Jujj de túl agyaltam a billentési mechanikáját XD azt hittem hogy jobban meg van variálva .. de megfeledkeztem arról hogy itt nem tonnák vannak a platón :) köszi a videót ..remélem hogy hó végére nekem is lesz már valami hasonló fogatom :)