Köszi! Azt tudom középen ki jelzi csak gondoltam ha már ilyen a kijelző akkor ezt ott írhatná és akkor középen bármi más látható. De szerintem túlélem:) Ez a kijelző akkor így elég gáz ha évente kell cserélni. Na majd lesz valahogy Köszi Szia
Én egy napja kerültem ide! bocsi de amit írtál ahhoz nem tudok hozzá szólni esetleg annyit hogy köszi, ha majd ilyen gondom lesz akkor biztos jól jön sorry :) Szia
Szia userik! Sajnálom, ha így érzel, a magam részéról igyekezni szoktam válaszolni, ha tudok. Amit írtál, nyilván hasznos és jogosan várod a köszönetet érte, én azonban arra gondolatm, hogy kevés topiktárs használ otthon ilyesmit. Lehet, hogy tévedek. Márkatársi üdvözlettel: birobandi
Szia,a műszerfalon a trip-es adatokat mindig csak pár másodpercig fogod látni,ugyanis a navis verzióknál ott is megjeleníti a fontosabb adatokat(merre fordulj,stb).Különben nem is értem miért lenne ott is kijelezve mikor középen láthatod,bár a nem navis verzióknál a kijelzőt évente cserélhetet,hacsak nem mindig szobahőmérsékleten tartod!
Nem értem senkinek sincs hozzászolni valója ahoz amit írok??? Vagy talán én vagyok bunkó??? Bemutatkoztam amikor regisztráltam de senki le se szarta. segítsen nektek a hóhér.
Nekem az öt műszeres műszerfal van és az lenne a kérdésem, hogy ahol a km és a napi km mutatja alatta pedig a trip adatokat ha megnyomom az ablaktörlő végén lévő gombot de viszont ez csak rövid ideig látható. A kérdés ezt valahol be tudom állítani hogy ott mindig írjon trip adatot ? Erről nem találtam infót hátrébb. A másik dolog olvastam valakinél ha meleg volt a kijelző nem látható, és írtátok ezen csak a csere segít :( az enyém még működik de azért már látható,hogy nem az igazi, tehát lassan csere érett , kérdés ez otthon kb mennyi? Köszi bocsi Sziasztok Szemölcs
Szia Szemolcs ! Egy jó tanács, 180 000-nél érdemes kicseréltetned a vezérmű szijat. Nagyobb bajt előzhetsz meg vele, a gyár ugyan 240 000-et ad meg, de vagy kibírja vagy nem. Örömteli autózást kíván egy másik 2005-ös 1,6 HDI tulajdonos: birobandi
Én egy új Peugeot tulajdonos vagyok :) Sokat olvasgattam a bejegyzéseket mielőtt meg vettem az autót, sokat tanultam belőle. Köszönöm :) Sokat még nem tudtam menni az autóval mert még a papírjaim nincsenek rendbe. Itt elég lassan haladnak :( ( én Ír országba élek) meg a jövő kedden viszem szerelőhöz és ki cserél rajta mindent amit ilyenkor szokta , bízom benne hogy utána sokáig bírom használni. Bocsi hogy ezzel fárasztalak titeket, de tetszik ez az oldal gondoltam csatlakozom. Ja amúgy az autó 2005-ös 1.6 hdi 180000 km van benne.
A következő leírásal szeretnék segíteni, az olyan gondokon mint amilyen Viktornál is előfordult. A Peugeotoknál ha szakszerűtlenül szerelnek be valamilyen elektronikus berendezést, az előidézheti a BSI modul meghibásodását, megzavarodását.
A BSI modul, ami a kesztyűtartóban található, felel az utastér minden elektronikus dolog vezérléséért. NEM AZ ECU.
A BSI modul reseteléséhez nem elég az akku sarut levenni!!!
A következő csak saját felelősségre ajánlom.
Put the driver's window down, lift the bonnet and ensure all equipment is switched off.
Ensure all doors are closed and remove key from the ignition.
Wait for 3 minutes, disconnect the vehicle battery and wait 15 seconds.
Reconnect the vehicle battery, wait a further 10 seconds (do not open doors.).
Switch on the side lights through the driver's window.
Switch on the ignition and check system's functionality.
Hold lock button on key down for 10 seconds.
Remove key open & close door test central locking system.
Start the engine and complete the system's check.
Failure to follow this procedure could result in incorrect operation of many BSI related items.
Szia Viktor! Csak azért érdeklődöm ennyire, mert mint írtam nekem sincs kódkártyám és most vakarom a fejem, hogy ha velem történik valami hasonló, mi a fenéhez kezdek. Habár ezt a linket most találtam, csak nekem egy kicsit messze vannak. De ha arra járok, egész biztos felkeresem őket. http://kulcsmasolas.com/ Üdv! Jancsi
Igen.... hívtak aznap 8 után nem sokkal, hogy a kódkártyát és a tartalék kulcsot is vigyem magammal. Természetesen akkor már úton voltam mindezekkel együtt. Előző este nem sokat aludtam a történtek miatt.... Sejtem hogy használták a kártyát, le volt "vakarva" mint egy sorsjegy :) 5 karakter 4 betű és egy számból áll.
Sziasztok hátsó futómű érdekel valakit,tárcsával aggyal abs szenzorrallengéscsillapítókkal?Továbbá sw hátsó lökös,és sedan csomagtérajtó,bagóért eladó!
Nem akarom bántani azt szervizt, de a kommunikáció nem az erőssége. Az égvilágon semmit nem mondtak, csak azt vettem észre kint áll az autó a parkolóban. Mire kérdeztem hogy kész van?....nem tudom válasz után, csak a számlát nyomták a kezembe. A munkafelvevő is csak azt tudta ami a munkalapon rajta volt: Diagnosztika, hibakeresés, kulcsok feltanítása, és amin ki voltam akadva "segédanyag átalány". Mivel utóbbi százforintos tétel volt így nem kötözködtem, hogy miért kellett a feltanításhoz segédanyag :( Mivel nem a "kedvenc" szervizem csinálta, nem fitogtattam semmit, azon kívül máshol ez nem ennyibe került volna :))
Szerintem aki nem képes elfogadni hogy a kocsi az csak egy gép, és mint gép előbb utóbb el is romlik!!!! A kérdés az hogy mikor. Nekem 1 éve van meg a 407 sw 1.6 hdi, azóta 1x beragadt a bal hátsó fékmunkahenger, de most megint ugyhogy hétvégén megint szedhetem szét. Bedöglött a BSM modul amiben 1000 forintos relé ment tönkre, de nem lehet külön cserélni mert a buzi franciák beöntötték gyantával. kétszer cseréltem szélvédőt a köcsög letakaratlan kavicsszállítók miatt. 4 x defekt autopályán és a xenon előtt 2 hetente tompított izzó csere ezért is szereltem be a xenont. Szerintem Viktor ha be akarsz ruházni diagnosztikai eszközre akkor egyet értek az előttem szólóval csak akkor ha értessz is hozzá. Itt olcsoban megveheted ha akarod: http://cgi.ebay.co.uk/PP2000-LEXIA-3-CITROEN-PEUGEOT-DIAGNOSTIC-SYSTEM-SET_W0QQitemZ250596808198QQcmdZViewItemQQptZUK_Diagnostic_Tools_Equipment?hash=item3a58bbd606#ht_2651wt_754
Amúgy meg két hete kérdezte a szomszéd mi a véleményem a Pugokról! Dehát a válasz nem is lehetett más mint: Én elfogult vagyok és ezért is rossz embert kérdezett mert én SZERELMES vagyok a Peugeot-ba akármi lehet vele.
Ja nekem könnyű mert én magamnak szerelem a járgányt.
De hidjétek el minden márkának megvannak a hibái a reanult-okrol ne is beszéljünk., mert azok aztán a szar kocsik elektromosságilag. Üdv Szűcs Erik
Szia Bandi! A kivétel erősíti a szabályt!... és a hitemet ebben a márkában. De a kiégett izzóról éppen megint egy apró bosszúság jut eszembe. Legutóbb Szilveszterkor égett ki az egyik tompítottam, éppen mikor indultunk a szórakozó helyre. Gondoltam, sebaj 5 perc és kicserélem. Nem egyszer cseréltem már égőt. Csak hogy akkor jött a hidegzuhany. Ugyanis a stekker annyira rá volt égve az izzó érintkezőjére, hogy nem lehetett lehúzni. Másnap elcsíptem a vezetékeket és nagy nehezen le tudtam fejteni a csatlakozót az érintkezőről ami annyira össze volt olvadva, hogy rendelnem kellet újat. 2000 Ft, de legalább lehet kapni. Rátenni már gyerekjáték, ha van egy saruzó fogód, vagy legalább egy forrasztópákád. Szóval tényleg nem panaszkodni akarok, csak arra szeretnék utalni, hogy vagy az alkatrészek minősége romlik folyamatosan, vagy mi vagyunk egyre „pechesebbek”. De mondom, ezeket inkább már fel sem veszem, csak komolyabb gond ne legyen. Ja, az égő Hella és az előírt H1 55W Üdvözlettel: Jancsi
Szia Jancsi66! Nem dicsekvésből írom, csak a tényszerűség kedvéért. 2008 Augusztusában csináltak utóljára átvizsgálást az autón. Ekkor az olaj és szűrő cseréken kivűl a két tügörgös gömbfejet kellett cserélni, ennyi. 2009 Márciusában vizsgázott az autó, ekkor a kiadásom a vizsga díj volt -a vonóhorog szerelésen kívűl, de az enyéni perverzió-, még egy kiégett égőt sem sikerűlt produkálni. Majd most megyek újból átvizsgálásra, de semmi panaszom azóta sincs. Hiba üzi, csak kiégett izzó volt (jogosan) és szép nyugodtan autózgatunk. Jelenleg a computer szerint 5,3-as fogyasztással. Üdvözlet: birobandi
Szia Viktor! Csak, hogy rátegyek egy lapáttal én is az autód iránti bizalmadra. Ha annakidején végignézted ezt a fórumot, akkor olvashattad, az én autóm akkori gazdájának, Zsoltnak a kálváriáját. Pedig akkor ez még új és garanciális autó volt, mégis több bosszantó probléma adódott vele. Már cserében is gondolkodott, ha az jogilag megalapozott lett volna. Aztán mégis elgurult vele jó 80e km-t, én pedig hozzáraktam tavaly februártól még 30e-t (ismételten lekopogom) komolyabb gond nélkül. Amúgy valami szoftveres problémája az enyémnek is van időnként, bár ez most hónapok óta nem jött elő, mégpedig az, hogy amikor kinyitom a bal első ajtót, magától lezár a központi zár (hozzá teszem, nyitott ajtónál még szándékosan sem lehetne lezárni), ami még nem lett volna olyan nagy baj, ha történetesen nincs a slusszkulcs a kézifék-bokszában, vagy észreveszem s nem csapom be az ajtót. Ráadásul mindez 300 km-re az otthontól. Hiába hívtam a közeli szervizeket, egy megoldás volt csak, a pótkulcs lekocsikáztatása Miskolcról Szentesre. Ha a kulcs a zsebemben lett volna, 8 órával hamarabb otthon lehettem volna. A technika bosszúja. Akkor én is nagyon mérges voltam rá, de azóta már jó párszor kiengesztelt. Bocsi a megint hosszúra nyúlt hozzászólásért, de gondoltam megosztom a többiekkel is, hogy ilyen is előfordulhat. Talán nem árt, ha a kulcsot sosem hagyjuk a kocsiban még őrzött helyen sem. "Bajtársi" üdvözlettel: Jancsi66
Teljesen igazad van. Csak kicsit besokalltam. Lassan 9 hónapja van nálam a paripa, és visszagondolva nem volt olyan hónap mikor valamiért ne vittem volna valamiért szervizbe. Ekkor még azt gondoltam valamit valamiért áldozatokkal jár... szépségnek ára van. Az utóbbi két hétben meg láthatjátok.... sorban jöttek a gondok. Szeretném magam újra úgy érezni az autómban ahogy azelőtt, nem félve attól mikor áll meg mikor csippan be valami. Remélem vége a pech periódusnak és most már minden lehető szoftveres dolgon túl vagyunk. Közben tudom, hogy az asztali számítógéppel is vannak néha gondok, újra kell telepíteni a Windowst, stb. :-/
Mikor vettem a 407-est a hasonló kategóriás autók közül ez volt amire azt mondtam kényelembe, komfortban, kinézetre, érzésre, teljesítmény - fogyasztás arányában a legmegfelelőbb.
Egyenlőre marad :) adok még esélyt a bizonyításra.
Szia gasparv! Szeretném kicsit növelni az önbizalmad. :) Én a cápámban lévő 80 000 Km-ének nem kis részét külföldön autóztam. Nem szeretném elkiabálni -mert nyárra megint tervezek 10-20 Km-t, soha semmi komolyabb gondom nem volt vele. Egyetlen egyszer, már Ausztriában adott egy motor diagn. hiba jelzést, mint utólag kiderűlt, "esemény nélkűli", törölhető üzenet volt.
Még egy dolgot ajánlanák becses figyelmedbe. Amennyiben megtekinted az autóba belszórt villany kütyüket, azok Bosch, Siemens műalkotások. Gondolod, hogy ugyan ezek csodák egy másik márkában jobban muzsikálnak? Én nem hinném. Márkatársi üdvözlettel: birobandi
Szerintem ilyesmit csak akkor érdemes venni, ha pénzt tudsz vele keresni (és szakértelem is társul hozzá). "Műkedvelőként" drága mulatságnak tartom, főleg, hogy megfelelő szakértelem nem lévén akár kárt is okozhat az ember a kocsiban.
De ha gondolod, ennél az árnál kedvezőbben is megveheted, csak keress rá. Pl. 86eFt körül (persze a VÁM kérdéses): http://www.dhgate.com/lexia-3-c-p-diagnostic/p-ff8080812640a2f601266ec6fb9b0c23.html
Köszönöm az együttérzést. Nyárra már lefoglaltunk Görögországba egyéni utazással szállást. Nagyon elgondolkoztat a dolog, hogy mi lesz ott velünk :( Bár assistance szolgáltatást kötni akartam. Kötök valami "alkut" az oroszlánommal, mert még nem múlt el teljesen a "szerelem" :)
Mi a véleményetek erről? Szerintetek érdemes beruházni?