Keresés

Részletes keresés

Normann Trancer Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3350
A Makkosi körfordába van 10-es, és a Tarjáni körfordába (357,358,762) pedig délután van 3db 90-90F-es szendvicse.
Előzmény: Csoki bácsi (3347)
Normann Trancer Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3349
"3., A buszok jelenleg is elővárosi kialakítással rendelkeznek. A váltó úgy van beállítva, illetve a 3 ajtós rendszer is ennek kedvez. A fogyasztás is jelenleg azért magasabb, mert elővárosi/helyközi üzemre vannak hangolva a műszaki berendezések, ezért jobban megéri őket kirakni. A futómű, a motor és minden más bírni fogja, ahogyan pl. a JOX-ok is bírják. Az ülések meg azért kényelmesebbek, mint egy Ikarus 280-on."


Igen a KFA-ak azokkal a perspektívákkal rendelkeznek amiket leírtál, de a KDJ-ék nem.
Egy 4 fokozatú hulladék Voith váltóval megnézem milyen szépséges lesz majd a főutakon dolgozni, tény, hogy a nyújtásról híres a Voith de még is csak a városban funkciónál.
ZF váltóval azért nem kicsit jobb dolgozni ez az új Conectorokon is megmutatkozik.
A KZR-282,283-al is sokkal jobb dolgozni mivel sokkal szebben pörögni fel a motor és természetesen jobban gyorsul.
Előzmény: verval (3341)
verval Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3348
Köszönjük az első forgalmi képeket, már vártam :))
Előzmény: Csoki bácsi (3338)
Csoki bácsi Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3347
DUD-957 KNR-988 helyett dolgozik most, az E94 ha jól tudom műhelyben van.

További megfigyeléseim a mai napról:

HCT-512 Makkosházon dolgozott, akárcsak BRN-962 (BOX-605 helyett), ELS-403, CMX-849, FKF-640 (délután már Mars tér), GMY-673 és ELR-401(!!!).
LIF-762 90/90F, KKT-251 pedig Tarján (valószínűleg egymás helyén vannak), KDJ-356 szintén Ptelep.
Előzmény: Tourismo (3342)
verval Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3346
Az első forgalmi kép, már vártam :))
Előzmény: Csoki bácsi (3338)
verval Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3345
Az első forgalmi kép, már vártam :))
Előzmény: Csoki bácsi (3338)
MBen Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3344
Azért az ottani 280-asok (legalábbis egy része) színvonala magasan verik akár a VB-s, akár a BKV-s 280-asokat.
DUD-271-el mentem a hétvégén, az egészen jól néz ki belülről.
Előzmény: verval (3341)
Normann Trancer Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3343
Az FJU-310 is kintalvós, ő is Algyői gép.
Előzmény: Tourismo (3342)
Tourismo Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3342
Ezt úgy mondod mintha Algyőre egy busz járna csak.
JOX, KNR(ők kint alvósak) ill. van még egy beugrós is FJU általában. De volt már hogy mostanába vissza raktak egy 280-ast! De így fogalmazás közben azért Csoki bácsi is kisegített egy képpel, amúgy ki helyett ugrik be a 280-as?

Volt olyan is hogy egy pár kör erejéig a HPD-as kocsit adtak ki (vasárnapi napokon)!

De nem kellene azt azért kiadni helyközibe
Előzmény: Mrija (3335)
verval Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3341
Kicsit sok hülyeség lett leírva:

1., Igen, átkerülnek, biztosan

2., Nyilván nem a Bük gyógyfürdő-Szeged járatra kerülnek.. Szeged-Algyő, Szeged-
Deszk, Szeged-Sándorfalva, Szeged-Mórahalom és hasonló súlyú járatokra kerülhetne, kvázi elővárosi jelleggel.

3., A buszok jelenleg is elővárosi kialakítással rendelkeznek. A váltó úgy van beállítva, illetve a 3 ajtós rendszer is ennek kedvez. A fogyasztás is jelenleg azért magasabb, mert elővárosi/helyközi üzemre vannak hangolva a műszaki berendezések, ezért jobban megéri őket kirakni. A futómű, a motor és minden más bírni fogja, ahogyan pl. a JOX-ok is bírják. Az ülések meg azért kényelmesebbek, mint egy Ikarus 280-on.

4., A tankolással se lesz probléma. Helyiben (déliváltásról beszélünk) nagyjából átlag 150 km-t futnak a buszok per nap. Ebben jópár oda-vissza helyközi út belefér. És akkor még lehet tankolni napközben is, elvégre a földgáz kút pár kilométerre van csak a Mars tértől.

5., Viszont ebben az esetben csak 7 gép lesz selejt helyköziben...

6., Martin.Kiss 18 kicsit változtass a fórumozásodon, nehogy kitiltás legyen belőle..
verval Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3340
Kicsit sok hülyeség lett leírva:

1., Igen, átkerülnek, biztosan

2., Nyilván nem a Bük gyógyfürdő-Szeged járatra kerülnek.. Szeged-Algyő, Szeged-
Deszk, Szeged-Sándorfalva, Szeged-Mórahalom és hasonló súlyú járatokra kerülhetne, kvázi elővárosi jelleggel.

3., A buszok jelenleg is elővárosi kialakítással rendelkeznek. A váltó úgy van beállítva, illetve a 3 ajtós rendszer is ennek kedvez. A fogyasztás is jelenleg azért magasabb, mert elővárosi/helyközi üzemre vannak hangolva a műszaki berendezések, ezért jobban megéri őket kirakni. A futómű, a motor és minden más bírni fogja, ahogyan pl. a JOX-ok is bírják. Az ülések meg azért kényelmesebbek, mint egy Ikarus 280-on.

4., A tankolással se lesz probléma. Helyiben (déliváltásról beszélünk) nagyjából átlag 150 km-t futnak a buszok per nap. Ebben jópár oda-vissza helyközi út belefér. És akkor még lehet tankolni napközben is, elvégre a földgáz kút pár kilométerre van csak a Mars tértől.

5., Viszont ebben az esetben csak 7 gép lesz selejt helyköziben...

6., Martin.Kiss 18 kicsit változtass a fórumozásodon, nehogy kitiltás legyen belőle..
Normann Trancer Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3339
Csattanósnak csattanós, de ez egy agyrém, ezekkel a gépekkel nem lehet helyközit teljesíteni.
Szép lesz majd a KDJ-355,356 mikor 40-50-el fog majd döcögni vmelyik főúton.
Remélem legalább ők ketten Algyőre kerülnek, mert ha kiteszik őket Üllés, Forráskút stb. távolságra megfognak halni, így is lomhák a KDJ-ék, és jobb nem is lesz a mostaninál, köszönhető a váltónak.
Ha minden jól megy akkor csatlakozik a két HHS is a helyközi flottához, aminek már épp ideje lenne.
Előzmény: verval (3315)
Csoki bácsi Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3338
Az előbb a Boldogasszony sugárút egyik patinás épületéből jelentkeztem be (nem a Szentháromság utca felé eső oldalról:-PP), így nem volt lehetőségem ezek bemutatására:
lpk532dud957
Ygor Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3337
(viszont milyen jó számot csíptem el) :))
Előzmény: Ygor (3333)
RMCR Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3336
Közben megtudtam, hogy 8 körül ment el Makóra, önerőből. A szerelést 5 percig láttam, a motor körül piszkáltak valamit.
Előzmény: Törölt nick (3317)
Mrija Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3335
Algyő esetleg. De sztem ez kamu. Agyrém. Az hogy gázos, azt jelenti, hogy nem lehet külső th-es, benti telepes helyközi(csuklós) meg sztem nincs is. És csak szegedi lehet, a gázkút miatt(vagy van máshol is kút?).Sztem a futóműve is alkalmatlan nagyobb sebességekre ezeken a xar utakon. Aztán nincs ugye klíma, a JOX-on legalább az van. Az ülések szintén nem helyközire lettek tervezve, ahogy az egész busz sem, hisz több az állóhely.
Én egyébként azt hallottam, osztottak lesznek..
Előzmény: Ygor (3333)
KZR-283 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3334
Újabb látványosságok Jöhetnének Sándorfalvára :) JOX-721-gyel szép lenne egy közöskép :)
Előzmény: verval (3315)
Ygor Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3333
Nem is kell vele Üllésre járni, én meglépnék egy Zsombó-Szeged-Deszk fordát, meg Algyőt. A 4-ből kettőbe bepakolni a mostani üléseket, a maradék kettőbe meg venni újat, ami lehet párnázottabb. De sztem ebből a székezésből nem lesz semmi.
Előzmény: Mrija (3327)
Csoki bácsi Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3332
Úgy legyen.
Előzmény: Ygor (3331)
Ygor Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3331
Én abban bízom, hogy helyköziben nem negyvennel mennek velük, hanem legalább hatvannal, így több menetszél lesz. A 266-osoknak is milyen mértékben volt nyitható az ablaka...
Előzmény: Csoki bácsi (3328)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3330
Érdekess én reggel állok a Csillag-téren, amerre nézek gázos Ikarus280-asok tünnek fel, merci semerre aztán felütötte magát a remény egy távólból látszódó Conecto, hát persze, hogy a LIF-764-vólt.

Megjegyezném, én nap, mint nap 84-84A-n járok.
Előzmény: Csoki bácsi (3325)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3329
Érdekess én reggel állok a Csillag-téren, amerre nézek gázos Ikarus280-asok tünnek fel, merci semerre aztán felütötte magát a remény egy távólból látszódó Conecto, hát persze, hogy a LIF-764-vólt.
Előzmény: Csoki bácsi (3325)
Csoki bácsi Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3328
És a szellőzéssel is kellene valamit kezdeni, május-június végén pl. egy délutáni domaszéki kanyarban "hőmérgezést" kapnak az utasok az ablakok korlátozott nyithatóságától.
Előzmény: Ygor (3326)
Mrija Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3327
Sztem meg üléscsere :) Ezeken Üllésig nem fogja kibírni a delikvens, max ha olyan testes, hogy nem kell párna a segge alá :))
Előzmény: Ygor (3326)
Ygor Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3326
Én is ezt tartom a gyenge pontjának. Azzal kéne kezdeni pl, hogy az elejét beszékezni 2+2-esre.
Előzmény: Mrija (3324)
Csoki bácsi Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3325
Pedig volt, LPK-532 :-))
Ha jól tudom, akkor LIF-763 helyén van ma.
Előzmény: Törölt nick (3318)
Mrija Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3324
Egyébként ebből lincselés lesz, mert azokon az üléseken egy városi menetet nehéz kibírni, nemhogy egy helyközit..
Előzmény: Ygor (3321)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3323
2010-ben valamikor a Mercedes-Benz Citaro O350G CNG-s Helyközi.

13:46perc
URH

"Gyerekek valaki jöjjön már kifogyott a gáz algyőről menet, valaki hozzon már egykis CNG-s gázt."

Díszpécser

"Nah nem megmondtam, hogy ne vigyétek ki Helyközibe a CNG-s Merciket?
nem volt tiszta aki kitalálta"

Kicsit érdekes nem?
Ezért nemérdemes vinni, CNG-t helyközire.
Előzmény: Mrija (3320)
Csoki bácsi Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3322
BHJ-829 lesz az :-))
Előzmény: Bányatörp (3316)
Ygor Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3321
Figy, mennyi osztott fordás helyközi csuklós forda van?
Előzmény: Mrija (3320)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!