Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

exrészletjankó Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145908

Első körben vedd ki a pollenszűrőt és úgy nézd meg, hogy nyomja-e a levegőt.

Előzmény: Törölt nick (145907)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145907

Sziasztok!!!!

Kérdésem a következő lenne felrakom a klímavezérlőn a ventilátor fordulatát maximumra aztán alig akarja nyomni a levegőt. úgy emlékszek régebben sokkal erősebben nyomta a levegőt, illetve kérdésem még az lenne ha bekapcsoljátok hogy lábra is fújjon levegőt akkor nektek is elveszi középről teljesen a levegőt, alig akarja nyomni?????

exrészletjankó Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145906

Nos Lancia Delta már nem rendelhető, a készletből lehet rendelni. Xenonos nincs.

Benzines "csak" 120Le-s van, valami "Forza" felszereltségben 4,89 milláért.

-carcass- Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145905

Má' megint az 1.2-es motor...egy akkora szekérbe...jáááj.

Na majd legközelebb beülök.

Nem ronda, csak minimalista. Néztem képeket a mostaniról. Nem egy Bravo, de azért nem is Trabant.

Előzmény: Törölt nick (145902)
bajan122 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145904

A duster szerintem olyannak való akinek célszerszám kell és kevésbé fogékony az autókra. Szerintem egyébként a külseje nem rossz. A bele viszont tényleg olyan mintha direkt akarták volna rondára rajzolni. 

magamnak nem venném meg, de pl az asszonynak vettem volna, ha tetszik neki.

Előzmény: Törölt nick (145902)
bajan122 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145903

Ezt mind adja egy egyterű is, csak jobb helykihasználással, kellemesebb utastérrel és könnyebb súllyal. Akkor nekem már inkább az.

 

Nekem pont a két autós megoldás van. Épp azért jó mert egy 6 millás autóval akkor se mennék be az ágas-bogas erdőbe ha nem érne le az alja. A plusz költsége a második autónak kb 15 ezer biztosítás, kb. 10 gépjárműadó (60 lóerős szívó dízel :-) és két évente 25 műszaki. Ez azért még elviselhető. Cserébe nem kell törődnöm a fényezéssel, azzal se ha megnyomom. Nem számít hogy milyen mocskos cuccot kell belerakni stb. Ráadásul van egy tartalék autó ha bármi történne a bmw-vel. illetve bármit lehet lehet vele szállítani.

Előzmény: Törölt nick (145900)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145902

Szerintem nem rossz a Duster, igaz be még nem ültem. A célnak tökéletes, csodákat ilyen áron ne várjunk tőle. Kicsit alul motorizált.

 

Szerintem nem az, van már 1.2 TCE - 1202kg / 125le / 205Nm  0-100 - 10.4s

 

Én beültem, szörnyű. De nem azért, mert igénytelen - azt el tudom fogadni ennyi pénzért, hanem valahogy szándékosan rondára van rajzolva benne minden. Kívülről se nagyon tetszik, legalábbis a hátulja. Horgász autónak viszönt tökéletes lenne, legalább nem sajnálnám. :)

Előzmény: -carcass- (145890)
-carcass- Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145901

inkabb nem is kommentálom.

 

Nem is kell mindent.

Amúgy volt már téma korábban is. Mewo-val beszélgettünk róla ha jól emlékszem...

Előzmény: zgi521 (145896)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145900

A magasságot folyamatosan kihasználod - hiszen magasan ülsz. Azt elég sokan megszeretik, jobban átlátható a forgalom, biztonságérzetet ad. Az a +4-5cm hasmagasság sem hülyeség sok esetben, mert a ballonosabb, nagyobb átmérőjű kerékkel kombinálva kevesebb fejfájással jár a rossz magyar utakon, enyhébb terepen, padkák mellé álláskor, stb. Az úthibákat sem kell pánikszerűen kerülgetni, könnyebb ki-be szállni. Nem csak tanyára járáshoz, de szabadidős programokhoz, pl. túrázás, horgászat is sokkal kényelmesebb egy ilyen. De hát ki mire használja az autót. Nekem pl. nagyon jó lenne néha, elég gáz bemenni vmi földúton a horgászhelyhez a féltős 17-es kereken, 225/45-ös gumikkal, betonkemény futóművel. Ezért sok helyre be se megyek, mert sajnálom. (Az ideális az nyilván két autó, de 2x fizetni mindent, plusz tárolni...) Jó, vannak hátrányai is. A légellenállás miatt nem érdemes egy ilyennel 160-al pályázni (kérdés, hogy egyáltalán akar -e az ember ma már), a fogyasztás is nő, bár azért nem olyan drasztikusan. Azért van esélye, hogy a köv. autóm valami ilyen lesz.

 

Előzmény: bajan122 (145892)
-carcass- Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145899

Bizony, talán a legnagyobb bukó a Maserati ebben a szegmensben.

Pár hete parkolt mellettem egy ilyen, szép a hangja az 1x biztos.

Előzmény: bajan122 (145898)
bajan122 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145898

Most nézem, hogy ezek újban 30-40 millióba kerülnek. Na ez ám az értékvesztés :-)

Előzmény: bajan122 (145897)
bajan122 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145897
zgi521 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145896

azert azt nem gondoltam volna , hogy a dusterig eljutunk, meg gondolat szintem sem.  :(((

inkabb nem is kommentálom.

Előzmény: -carcass- (145890)
-carcass- Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145895

Kb ilyen feature a 4x4 is. Nagyjából senkinek nincs rá szüksége ...

Előzmény: bajan122 (145892)
-carcass- Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145894

:-)

---

Most néztem a skoda honlapján, hogy a konfigurál (szín, felni, belső) autót rakja be a demo filmbe. Csak az érdekesség miatt.

Jó lesz az...

Előzmény: exrészletjankó (145883)
-carcass- Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145893

Ugye? Kizárt, hogy nem lehet itthon legyártatni..

Előzmény: bajan122 (145889)
bajan122 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145892

Nekem az a bajom az ilyen városi terepjárókkal, hogy minden picit drágább: többet fogyasztanak, nagyobb gumi és fék kell rájuk stb.. Közben meg az esetek 0,01 %-ban használod ki hogy magasabbak. Magyarán ha nem tanyán laksz feleslegesnek tartom őket.

Előzmény: exrészletjankó (145883)
-carcass- Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145891

XYZ-nek volt anno a Grandeval.

Hiába írták rá a programot, mindig gyengébb lett. Canonfan osztotta is rendesen...:-)

Előzmény: realist_ (145887)
-carcass- Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145890

Mondjuk olyan ratyi színben nem hiszem hogy megvenném. Az autó színe fekete. Pont.:-)

Ezek a vasak szerintem mind alkuképesek 5,4-5,5-ig.

Nekem tavaly akartak ajánlatot adni 5,0-ért. Igaz, az a gyengébb (talán 116 lovas) verzió volt. Beültem. Kényelmes, tényleg magas. Pár ergonómiai apróság van (fedélzetit állítgatni ha jól emlékszem a műszerfalon kell, talán pont a kormány mögött), de amúgy szerintem OK a vas. Az új sorozat szerintem még karakteresebb lesz (a szó jó értelmében).

---

Szerintem nem rossz a Duster, igaz be még nem ültem. A célnak tökéletes, csodákat ilyen áron ne várjunk tőle. Kicsit alul motorizált.

---

A Yeti dizájn nagyon fura, a két kerek lámpa nélküli új modell meg totál jellegtelen.

Előzmény: Törölt nick (145880)
bajan122 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145889

ixynek volt ugyan így elrepedve.

 

Amúgy az is egy baromság hogy nincs, mert simán le lehet gyártatni formára és méretre (apósom hajóhoz csináltatott vízcsövet itthon). Igaz az sem olcsó, de 70 ezerből az is kijönne.

Előzmény: realist_ (145887)
bajan122 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145888

Ma reggel javítottam a gt-t (index nem működött a fényezés óta). Na az tényleg extrém alacsony. Az öklöm pont befér alá aztán slussz. A fényező nem is tudta felemelni mert nem fért alá az emelője :-)

Előzmény: exrészletjankó (145883)
realist_ Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145887

Sajnos ez is csak tovább erősíti negatív véleményemet, a GM alkatrészekkel kapcsolatban; s persze az opel kapcsán is...

 

 

Bravo esetében egyébként volt bárkinek turbócső problémája?

Előzmény: -carcass- (145884)
-carcass- Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145886

Nekem akkor se kellene.

Már akkor is fura volt, mikor az Octavia anno kijött 1.2-es motorral.

Ilyesmi downsize motor van a Fordnak is...

Előzmény: Törölt nick (145879)
-carcass- Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145885

Nem tudom milyen az új Golf. Különösebben nem is érdekel.

Elvből nem. ;-D

Előzmény: Törölt nick (145878)
-carcass- Creative Commons License 2014.07.22 0 0 145884

Mai kis színes:

A dízel Opelek gyenge pontja

Az alkatrész, amire egész Európában várnak, és sehol nem kapható. Nyugi, utángyártott sincs. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

Fiat vonatkozása is van ám...

exrészletjankó Creative Commons License 2014.07.21 0 0 145883

Néztem én is, a lovardába járni pont jó lenne. :-) A bravoval voltak kellemetlen pillanataim. :-)

Számomra csak az 1.6 elérhető, de az harmat gyenge.

 

Most néztem a skoda honlapján, hogy a konfigurál (szín, felni, belső) autót rakja be a demo filmbe. Csak az érdekesség miatt.

 

Előzmény: -carcass- (145871)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.21 0 0 145882

De, az az. Bár megy a ködösítés, hogy a Nissan így meg úgy áthangolta.

 

Tapasztalatom szerint: csöndes, rezgés mentes és ha nem nyomják neki, akkor tényleg tud keveset is enni. Odalépve valahol 4500 körül kezd hanyatlani, de alatta egész erősnek érződik. A váltójától viszont kicsit jobbat vártam... 

Előzmény: mcI_2.0 (145881)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 145881
Az egyik kollégám épp most vesz egyet. Az 1.2-es motorral (mindenféle extrával, kijelzővel, még kérés nélkül is hívták, hogy van még 100 e Ft ajándék, extra formájában). De ha már itt tartunk, az nem a renault tce motorja? Ha nem, miért nem? :-)
Előzmény: Törölt nick (145869)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.21 0 0 145880

Amúgy tényleg nem rossz ez a Sportage, a választható narancs színért jár egy külön pont. :)

 

A QQ-nak is egyébként érdemes megnézni az (alapáras) LED-es nappali fényét, mostanság engem ezekkel az olcsó trükkökkel nagyon meg lehet venni. :)

 

Ha már szóba hoztam a crossovereket, elmentem Skoda Yetit is nézni (meg Dustert, de azt inkább hagyjuk). Formára nyilván fasorban sincs ezekhez, belül is inkább katonásan VW-s, semmilyen, de valahogy a végeredmény mégis szerethető és méretéhez képest (elég rövid) elég praktikus és használhatónak tűnik. Előnye még hogy vannak jó motorjai, (pl. 1.8 TSI-vel még elég jól is hasítana), meg sok választható extra, de természetesen mire "jó lenne", úgy már eszement drága, sőt eleve Octavia 3 fölötti az ára, ami tekintve hogy újabb és modernebb, valamint sokkal tágasabb, max. a (z enyhe) terep képességei miatt meg a magasabb ülés pozició miatt teszi érdekessé a Yetit..

Előzmény: -carcass- (145871)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.21 0 0 145879

Csak amennyire az összes többi ilyen. Ez van, az 1.4 már big blocknak számít manapság. :) Van egyébként belőle 130 lovas verzió is, Renaultban, meg 120-as a Dusterben, kár, hogy ebbe nem rakják. Ha újonnan veszi az ember és vigyáz rá, szerintem nem lesz vele se gond jópár évig és az 1.6 szívó egyszerűen kicsi egy ilyen autóba.

 

Persze most kicsit ellent is mondok magamnak, mert legutóbb én is részben azért vettem azt amit, mert az utolsó mohikán ebben a kategóriában aminek örök élet +1 nap szívó motorja van és nincs se közvetlen befecsi, se turbó se semmi, csak azért a már szívó, akkor szvsz legyen elégséges ahhoz a tömeghez, mérethez, nekem az 1.8-140le is határeset, de vannak jó pillanatai azért.

 

 

Előzmény: -carcass- (145876)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!