Kérdésem a következő lenne felrakom a klímavezérlőn a ventilátor fordulatát maximumra aztán alig akarja nyomni a levegőt. úgy emlékszek régebben sokkal erősebben nyomta a levegőt, illetve kérdésem még az lenne ha bekapcsoljátok hogy lábra is fújjon levegőt akkor nektek is elveszi középről teljesen a levegőt, alig akarja nyomni?????
A duster szerintem olyannak való akinek célszerszám kell és kevésbé fogékony az autókra. Szerintem egyébként a külseje nem rossz. A bele viszont tényleg olyan mintha direkt akarták volna rondára rajzolni.
magamnak nem venném meg, de pl az asszonynak vettem volna, ha tetszik neki.
Ezt mind adja egy egyterű is, csak jobb helykihasználással, kellemesebb utastérrel és könnyebb súllyal. Akkor nekem már inkább az.
Nekem pont a két autós megoldás van. Épp azért jó mert egy 6 millás autóval akkor se mennék be az ágas-bogas erdőbe ha nem érne le az alja. A plusz költsége a második autónak kb 15 ezer biztosítás, kb. 10 gépjárműadó (60 lóerős szívó dízel :-) és két évente 25 műszaki. Ez azért még elviselhető. Cserébe nem kell törődnöm a fényezéssel, azzal se ha megnyomom. Nem számít hogy milyen mocskos cuccot kell belerakni stb. Ráadásul van egy tartalék autó ha bármi történne a bmw-vel. illetve bármit lehet lehet vele szállítani.
Szerintem nem rossz a Duster, igaz be még nem ültem. A célnak tökéletes, csodákat ilyen áron ne várjunk tőle. Kicsit alul motorizált.
Szerintem nem az, van már 1.2 TCE - 1202kg / 125le / 205Nm 0-100 - 10.4s
Én beültem, szörnyű. De nem azért, mert igénytelen - azt el tudom fogadni ennyi pénzért, hanem valahogy szándékosan rondára van rajzolva benne minden. Kívülről se nagyon tetszik, legalábbis a hátulja. Horgász autónak viszönt tökéletes lenne, legalább nem sajnálnám. :)
A magasságot folyamatosan kihasználod - hiszen magasan ülsz. Azt elég sokan megszeretik, jobban átlátható a forgalom, biztonságérzetet ad. Az a +4-5cm hasmagasság sem hülyeség sok esetben, mert a ballonosabb, nagyobb átmérőjű kerékkel kombinálva kevesebb fejfájással jár a rossz magyar utakon, enyhébb terepen, padkák mellé álláskor, stb. Az úthibákat sem kell pánikszerűen kerülgetni, könnyebb ki-be szállni. Nem csak tanyára járáshoz, de szabadidős programokhoz, pl. túrázás, horgászat is sokkal kényelmesebb egy ilyen. De hát ki mire használja az autót. Nekem pl. nagyon jó lenne néha, elég gáz bemenni vmi földúton a horgászhelyhez a féltős 17-es kereken, 225/45-ös gumikkal, betonkemény futóművel. Ezért sok helyre be se megyek, mert sajnálom. (Az ideális az nyilván két autó, de 2x fizetni mindent, plusz tárolni...) Jó, vannak hátrányai is. A légellenállás miatt nem érdemes egy ilyennel 160-al pályázni (kérdés, hogy egyáltalán akar -e az ember ma már), a fogyasztás is nő, bár azért nem olyan drasztikusan. Azért van esélye, hogy a köv. autóm valami ilyen lesz.
Nekem az a bajom az ilyen városi terepjárókkal, hogy minden picit drágább: többet fogyasztanak, nagyobb gumi és fék kell rájuk stb.. Közben meg az esetek 0,01 %-ban használod ki hogy magasabbak. Magyarán ha nem tanyán laksz feleslegesnek tartom őket.
Mondjuk olyan ratyi színben nem hiszem hogy megvenném. Az autó színe fekete. Pont.:-)
Ezek a vasak szerintem mind alkuképesek 5,4-5,5-ig.
Nekem tavaly akartak ajánlatot adni 5,0-ért. Igaz, az a gyengébb (talán 116 lovas) verzió volt. Beültem. Kényelmes, tényleg magas. Pár ergonómiai apróság van (fedélzetit állítgatni ha jól emlékszem a műszerfalon kell, talán pont a kormány mögött), de amúgy szerintem OK a vas. Az új sorozat szerintem még karakteresebb lesz (a szó jó értelmében).
---
Szerintem nem rossz a Duster, igaz be még nem ültem. A célnak tökéletes, csodákat ilyen áron ne várjunk tőle. Kicsit alul motorizált.
---
A Yeti dizájn nagyon fura, a két kerek lámpa nélküli új modell meg totál jellegtelen.
Amúgy az is egy baromság hogy nincs, mert simán le lehet gyártatni formára és méretre (apósom hajóhoz csináltatott vízcsövet itthon). Igaz az sem olcsó, de 70 ezerből az is kijönne.
Ma reggel javítottam a gt-t (index nem működött a fényezés óta). Na az tényleg extrém alacsony. Az öklöm pont befér alá aztán slussz. A fényező nem is tudta felemelni mert nem fért alá az emelője :-)
De, az az. Bár megy a ködösítés, hogy a Nissan így meg úgy áthangolta.
Tapasztalatom szerint: csöndes, rezgés mentes és ha nem nyomják neki, akkor tényleg tud keveset is enni. Odalépve valahol 4500 körül kezd hanyatlani, de alatta egész erősnek érződik. A váltójától viszont kicsit jobbat vártam...
Az egyik kollégám épp most vesz egyet. Az 1.2-es motorral (mindenféle extrával, kijelzővel, még kérés nélkül is hívták, hogy van még 100 e Ft ajándék, extra formájában). De ha már itt tartunk, az nem a renault tce motorja? Ha nem, miért nem? :-)
Amúgy tényleg nem rossz ez a Sportage, a választható narancs színért jár egy külön pont. :)
A QQ-nak is egyébként érdemes megnézni az (alapáras) LED-es nappali fényét, mostanság engem ezekkel az olcsó trükkökkel nagyon meg lehet venni. :)
Ha már szóba hoztam a crossovereket, elmentem Skoda Yetit is nézni (meg Dustert, de azt inkább hagyjuk). Formára nyilván fasorban sincs ezekhez, belül is inkább katonásan VW-s, semmilyen, de valahogy a végeredmény mégis szerethető és méretéhez képest (elég rövid) elég praktikus és használhatónak tűnik. Előnye még hogy vannak jó motorjai, (pl. 1.8 TSI-vel még elég jól is hasítana), meg sok választható extra, de természetesen mire "jó lenne", úgy már eszement drága, sőt eleve Octavia 3 fölötti az ára, ami tekintve hogy újabb és modernebb, valamint sokkal tágasabb, max. a (z enyhe) terep képességei miatt meg a magasabb ülés pozició miatt teszi érdekessé a Yetit..
Csak amennyire az összes többi ilyen. Ez van, az 1.4 már big blocknak számít manapság. :) Van egyébként belőle 130 lovas verzió is, Renaultban, meg 120-as a Dusterben, kár, hogy ebbe nem rakják. Ha újonnan veszi az ember és vigyáz rá, szerintem nem lesz vele se gond jópár évig és az 1.6 szívó egyszerűen kicsi egy ilyen autóba.
Persze most kicsit ellent is mondok magamnak, mert legutóbb én is részben azért vettem azt amit, mert az utolsó mohikán ebben a kategóriában aminek örök élet +1 nap szívó motorja van és nincs se közvetlen befecsi, se turbó se semmi, csak azért a már szívó, akkor szvsz legyen elégséges ahhoz a tömeghez, mérethez, nekem az 1.8-140le is határeset, de vannak jó pillanatai azért.