Nagyon jó kis oldalt linkeltél be a BSI kapcsán!!! Fel is merült bennem, hogy nem lehet, hogy egyszerűen csak a BSI-nek meg kellene mondani, hogy most már Xenon lámpa van az autóban? Nem lehet, hogy csak egy ilyen kis "hülyeség" hiányzik ahhoz, hogy az utólagos szett nem csináljon galibákat?
Márt hát ugyan a gyári sem lehet sokkal okosabb, mint egy jó minőségű utólagos. Sőt, talán lehet, hogy a gyári Xenon vész esetén halogénra is alakítható az autópálya szélén. :-) (Bár ez lehet hülye és naiv gondolat).
Én még nem adom fel, futok két kört. Ma felhívom újra a Xenonosok által javasolt villamossági "szakit".
Szia gasparv! Teljesen veled értek egyet. Volt valaha, az én fiatal koromban a Trabant 601 Special. Annak a motorján teljes generált csináltam a konyha asztalon. (Feleségem boldog volt) A legkomolyabb elektronika az ablaktörlő 4 fokozatú intervallum kapcsolója volt benne. A 407-esnél két dolog kell -de az nagyon!, a bütyköléshez: 1, diagnosztikai ezközök, 2 szakmai ismerertek. E kettő nélkűl, csak tapogatni lehet, mint vak a ...-t, és jól hazavágni az autót. Én ezért nem vagyok híve, sem az utólagos bele bütyköléseknek, sem a házi barkácsolásnak. Sajnos, még egyik-másik szakszervízben sem állnak a helyzet magaslatán, de ott legalább az esély meg van. Ezzel nem azt állítom, hogy egy fékbetét cserét vagy egy gömbfej cserét nem tud egy "mezei" szerelő megcsinálni -természetesen meg tud, de a motor vezérlés, ABS, ESP, komfort szabályzás már nem ebbe a kategoriába tartozik. Én csak természetesen a saját véleményemet írtam le a kérdésben. Üdvözöl: birobandi
Javaslom te is fontold meg hogy neked mit ér az utólagos xenon... nehogy véglegesen tönkre vágjon az amúgy is érzékeny elektronikában valamit.
Mégis ha úgy döntesz próbálkozol (mester szakival) és rájöttök mivel lehet kiküszöbölni a hibáját írd meg légyszíves.
Amúgy meg engem a 3. emberhez küldtek aki majd megoldja a problémámat, de én már nem bízom az ezermesterben, hisz nem egy 1500 Zsigulival vannak problémák. Ha itt valamit benéz és tönkre vágja a komputert több 100 e Ft-os kárt okozhat vele, amit gondolom nem fog vállalni.
Szia Viktor! Most, hogy ezt olvastam,/ Mi is az a BSI? / hát elég huncut dolgokra képes. Nem tudom, hogy resetelik, vagy program frissítést csinálnak de szerintem egy próbát megér. Üdv Jancsi
Gondolkoztam, A BSI rendszerrel kapcsolatban.... Miután újratanították a kulcsaimat a xenonos kattogás (írtam lejjebb) megszünt. De tegnap este újra előjött. Mikor tankolás után felkapcsoltam a világítást a műszerfal jobb oldalról jövő kattanása le is zárta az autót. Kikötöttem a xenont és visszatettem a sima halogént. Árulom a vaterán, itt senkinek nem javaslom de bármilyen más H1-es autóban igen mivel super can bus-os szerintem gond nélkül elmegy.
Most várom a fejleményeket hogy viselkedik az elektronika, mert lehet összefüggésbe van a sorozatos hibáimhoz. Hétfőn elviszem szervizbe, hogy reseteljék le a BSI központot. (Felejtsen el minden rosszat...) Szerintetek van értelme resetelni??
Sajnálom, de ha ez kell az autó gond nélküli működéséhez akkor inkább bukok rajta 50 e Ft-ot mint állandóan problémákkal küzdök. Ha eladtam akkor nézek valami másikat... http://www.martincaraudio.hu/galeria/peugeot_sw_hdi_dupla_hid_xenon_lampa_keszlet_szereles_bixenon_kelvin_vizkek_xenon_szinu_xeonizzo.html?view=true
Itt a gazdának is ilyen autója van, már bánom nem ezt vettem meg...
Köszi majd ha aktuális lesz akkor írok és hátha tudsz valami jó címet :) Majd utána nézek itt is ,hogy mibe kerül de a tapasztalatok szerint azért otthon olcsóbbak az alkatrészek xD
A hátulról jövö zörgés,ha az ajtóból jön lehet a napellenző roló amennyiben van a tiedben!Viszont ha nem vagy biztos,hogy az ajtóból ered a zörgés lehet a padló felől,akkor nézesd át az alját(nekem is volt ilyen).
Szia userik! Csak hogy ne érezd kirekesztve magad „a kocsi is csak egy gép” hozzászólásodra annyit jegyeznék meg, hogy nekem 1993-tól csak Peugeot-im vannak. Három 405, két 406 és most a 407 sedan. Szóval nem csak te vagy „szerelmes” ebbe a márkába. Az első két autóm még 1,6-os benzines volt, a többi már diesel. 300e km volt az első 405-be mikor eladtam, de a fékbetéteken, az olajon, a szíjakon, az égőkön, meg a természetes kopásból eredő dolgokon kívül nem kellet cserélni rajta semmit. Nyugodt szívvel indultam el vele bárhova. A másik két 405 is hasonlóan muzsikált, de az egyiknél már hozzájött a hátsóhíd torziós csapágy probléma, rögzítő fék stb. De ezeket még mindig házilag tudtam orvosolni és utána sokáig megint semmi nem jött elő. Aztán az egyik 406-tal pl. másfél hét alatt mentem több mint 6000km-t minden gond nélkül. De a másiknál már előfordult több, kisebb- nagyobb probléma. Klíma (többször is), főtengely ékszíjtárcsa, generátor szabadon futó stb. Pedig ezekben az autókban még 150e km se volt. A mostani 407-nél is sokkal hamarabb el kell kezdeni ezt azt cserélni. Önindító javítás, kettőstömegű lendkerék stb., a szoftveres problémákról nem is beszélve. Félre ne érts, ennek ellenére én ugyan olyan Peugeot fun vagyok, mint eddig. De be kell ismerni, hogy a most gyártott autókkal /amikben már legalább 80-100e km van/ ha hosszabb utat tervezel, (és most nem csak a Peugeot-okra gondolok) nem árt, ha van nálad egy komolyabb összeg a biztonság kedvéért. Bár vannak kivételek lásd „birobandi” hozzászólásait, de úgy látom, ma már ők vannak kevesebben. Ennek ellenére, amíg nekem kocsim lesz az biztos, hogy csak Peugeot lesz. Végül a segítségeidet is köszönöm az összes topiktárs nevében s remélem itt maradsz közöttünk. Üdvözlettel Jancsi66
És akkor végül én is előjönnék egy saját nyűggel...
Kedves SW Tulajok!
Jellemzően mi szokott zörögni a hátsó ajtóban? Ma utaztam először a hátsó üléseken és ekkor tűnt fel. De hiába nyomogattam / feszegettem menet közben mindent, semmi nem akarta megszüntetni.
Gondoltam a nyitható üveg van rosszul lecsukva (laza), de úgy láttam, hogy nem. Gyanakodtam a kalaptartóra megy a kiegészítő féklámpa házára, de egyik sem "nyert".
Hasonlót gondolok a te "elszomorodásodról", mint amit alább p407-nek írtam.
Speciel a BSI resetelés engem érdekel, csak azt nem tudom, hogy mire jó. Mert írod, hogy néha a belső fedélzeti fogyasztók megzavarodnak, de annak azért igen sok oka lehet és a te írásod nem hoz fel példákat. Ha azok lennének, akkor könnyebben össze tudnánk kapcsolni saját autóink hülyeségeivel és így "jobban örülnénk" egy ilyen lehetséges megoldásnak.
De így kb. csak annyit olvashattunk, hogy "saját felelősségre".
Egyszer ha lesz kedvem és időm, akkor kipróbálom amit írtál (el is raktam magamnak), de lehet nálam nem fog semmit eredményezni (mert vagy nincs mit eredményezzen, vagy nem ez javítja meg a hibát). :o)
Én spec. most az utólagos xenonnal és a bal hátsó ESP érzékelővel "kínlódok".
Az, hogy lökhárítóra, hátsó futóműre vagy csomagtér belsőre nem ugrik itt úgy senki, hogy azt írja, hogy "nekem nem kell", az még nem azt jelenti, hogy felesleges, értelmetlen az, hogy itt közzéteszed.
Egész egyszerűen arról lehet szó, hogy most (?) nem kellenek ilyen alkatrészek senkinek. (Véleményem szerint ezek elég speciális helyzetben vagy ritkán kellhetnek; emiatt ne legyél "türelmetlen"vagy kedveszegett).
Privát véleményem, hogy az nem tesz jót egy fórumnak (áttekinthetőség, szakmaiság), ha egy feldobott kérdésre NEM válaszokat is elvárunk.
Nálam olvashattad a kijelző problémát. Két napja ki is cseréltettem egy újra. nem volt olcsó, nagyságrendileg 50eFt-ért lehet új kijelzőt szerezni (bár "hivatalosan" kb. 65eFt a bruttó ára, de vagy alkudni kell, vagy nem a pözsónál megvenni).
Kérdeztem 9 bontót is, csak egynek volt éppen, ő 28eFt-ért adta volna (nem akartam bele vágni). Viszont a Vaterán láttam C4 kijelzőt 10eFt-ért (ami az eladó szerint nem jó PUG407-be, de érzésem szerint ugyan az lehet - nyilván alaposabban utána kell járni). Végül az új, garanciális mellett döntöttem.
Sajnos a szélvédő annyira magasan végződik, hogy a napsütés sokszor közvetlenül éri a kijelzőt (erre simán ráfognám a "konstrukciós hiba" jelzőt).
Jó és balesetmentes autókázást sz új szerzeménnyel!
Köszi! Azt tudom középen ki jelzi csak gondoltam ha már ilyen a kijelző akkor ezt ott írhatná és akkor középen bármi más látható. De szerintem túlélem:) Ez a kijelző akkor így elég gáz ha évente kell cserélni. Na majd lesz valahogy Köszi Szia
Én egy napja kerültem ide! bocsi de amit írtál ahhoz nem tudok hozzá szólni esetleg annyit hogy köszi, ha majd ilyen gondom lesz akkor biztos jól jön sorry :) Szia
Szia userik! Sajnálom, ha így érzel, a magam részéról igyekezni szoktam válaszolni, ha tudok. Amit írtál, nyilván hasznos és jogosan várod a köszönetet érte, én azonban arra gondolatm, hogy kevés topiktárs használ otthon ilyesmit. Lehet, hogy tévedek. Márkatársi üdvözlettel: birobandi
Szia,a műszerfalon a trip-es adatokat mindig csak pár másodpercig fogod látni,ugyanis a navis verzióknál ott is megjeleníti a fontosabb adatokat(merre fordulj,stb).Különben nem is értem miért lenne ott is kijelezve mikor középen láthatod,bár a nem navis verzióknál a kijelzőt évente cserélhetet,hacsak nem mindig szobahőmérsékleten tartod!
Nem értem senkinek sincs hozzászolni valója ahoz amit írok??? Vagy talán én vagyok bunkó??? Bemutatkoztam amikor regisztráltam de senki le se szarta. segítsen nektek a hóhér.
Nekem az öt műszeres műszerfal van és az lenne a kérdésem, hogy ahol a km és a napi km mutatja alatta pedig a trip adatokat ha megnyomom az ablaktörlő végén lévő gombot de viszont ez csak rövid ideig látható. A kérdés ezt valahol be tudom állítani hogy ott mindig írjon trip adatot ? Erről nem találtam infót hátrébb. A másik dolog olvastam valakinél ha meleg volt a kijelző nem látható, és írtátok ezen csak a csere segít :( az enyém még működik de azért már látható,hogy nem az igazi, tehát lassan csere érett , kérdés ez otthon kb mennyi? Köszi bocsi Sziasztok Szemölcs
Szia Szemolcs ! Egy jó tanács, 180 000-nél érdemes kicseréltetned a vezérmű szijat. Nagyobb bajt előzhetsz meg vele, a gyár ugyan 240 000-et ad meg, de vagy kibírja vagy nem. Örömteli autózást kíván egy másik 2005-ös 1,6 HDI tulajdonos: birobandi
Én egy új Peugeot tulajdonos vagyok :) Sokat olvasgattam a bejegyzéseket mielőtt meg vettem az autót, sokat tanultam belőle. Köszönöm :) Sokat még nem tudtam menni az autóval mert még a papírjaim nincsenek rendbe. Itt elég lassan haladnak :( ( én Ír országba élek) meg a jövő kedden viszem szerelőhöz és ki cserél rajta mindent amit ilyenkor szokta , bízom benne hogy utána sokáig bírom használni. Bocsi hogy ezzel fárasztalak titeket, de tetszik ez az oldal gondoltam csatlakozom. Ja amúgy az autó 2005-ös 1.6 hdi 180000 km van benne.
A következő leírásal szeretnék segíteni, az olyan gondokon mint amilyen Viktornál is előfordult. A Peugeotoknál ha szakszerűtlenül szerelnek be valamilyen elektronikus berendezést, az előidézheti a BSI modul meghibásodását, megzavarodását.
A BSI modul, ami a kesztyűtartóban található, felel az utastér minden elektronikus dolog vezérléséért. NEM AZ ECU.
A BSI modul reseteléséhez nem elég az akku sarut levenni!!!
A következő csak saját felelősségre ajánlom.
Put the driver's window down, lift the bonnet and ensure all equipment is switched off.
Ensure all doors are closed and remove key from the ignition.
Wait for 3 minutes, disconnect the vehicle battery and wait 15 seconds.
Reconnect the vehicle battery, wait a further 10 seconds (do not open doors.).
Switch on the side lights through the driver's window.
Switch on the ignition and check system's functionality.
Hold lock button on key down for 10 seconds.
Remove key open & close door test central locking system.
Start the engine and complete the system's check.
Failure to follow this procedure could result in incorrect operation of many BSI related items.
Szia Viktor! Csak azért érdeklődöm ennyire, mert mint írtam nekem sincs kódkártyám és most vakarom a fejem, hogy ha velem történik valami hasonló, mi a fenéhez kezdek. Habár ezt a linket most találtam, csak nekem egy kicsit messze vannak. De ha arra járok, egész biztos felkeresem őket. http://kulcsmasolas.com/ Üdv! Jancsi