Koszonom a valaszokat. Meg lenne egy kerdesem: azt honnan lehet megtudni ha a turbobol ki volt szedve az a bizonyos szuro? ha jol gondolom csak ugy ha szet bontja az ember vagy tevedek???
Tudna valmelyikőtök Győrben vagy környékén egy HOZZÁÉRTŐ! szakit ajánlani? Van egy APF hibaüzenetem, ami csak több száz km-es autópályázás után hajlandó megszűnni, és annak rendje módja szerintr utána vissza is tér. Voltam szerelőnél, aki szerint mindkét lamda szonda hibás. Lehetséges, hogy mindkettő egyszerre menjen tönkre? Az első lamdaszondát keveseb mint 1 éve cseréltem. A két szonda 40-50 ezer lenne, a kérdés, hogy ez megoldja-e a problémámat, vagy oka van annak, hogy mindkettő egyszerre halt meg? Összeszorítom a fogam, és kifizetem, de csak akkor ha megoldja a gondot.
Nézd már meg,h a szervómotor csatijához menő vezetékeknél nincs-e szakadás.Mert hiába van járómotor infó ha szakadt pl. a piros vezetéked.De ehez bontani kell kissé a kerékjárati müa.dob elejét jobb oldalt.
Megtaláltam Hahun, szép. Pár kérdés: belsőről tudsz küldeni képet (emilre jöhet)? Ülésfűtés van (bőrösnél ált. szokott, azért kérdem)? Napfénytető gyári vagy utólag szerelt? Hátsó ülésnél van Isofix csati? A függönylégzsák elírás vagy tényleg van? Mivel kell foglalkozni rajta? Thx
Az olajhoz annyit, hogy elvileg olyat érdemes beletenni, amilyen eddig is volt bele, "vékonyabbat" nem. A Pug a Total-t ajánlja, velük fejlesztenek együtt. Szóval a kézikönyvben lévő Total olaj is jó megoldás lehet (asszem 5W40 szintetikus, vagy 10W40 félszintetikus való a tiédbe).
Ami az olajcserét illet, az enyém 2003as 1.6 benzin és én 10W40-es Castrol Magnatec olajat szoktam bele venni. (már másodjára mióta nálam van, szóval meg vagyok vele elégedve)
Nekem ugyanilyen problémám volt, érdemes lenni egy szerelővel megnézetni. Nálam cserélve lettek a kormányösszekötők, külső és belső gömbfejek, stabilizátorrudak, azóta nem csinálja és teljesen hangtalan.
2001-es 2.0 HDI 307-esem van. Elektromos szervóval van problémám. Az elektromotor kap áramot és megfelelőt viszont a kormányt nagyon nehéz tekerni mintha nem is lenne benne szervó. Olaj van benne lecseréltük. Van olyan érzésem hogy néha könnyebb lenne tekerni a kormányt, de akkor se eléggé csak kissé.
Az ESP/ASR kontrolllámpa kormány alászedésekor kigyullad, számítógép szerint tárolt hiba, nem törölhető. Az előző tulaj mindent kipróbált hogy ezt megszüntesse már csak a szögjeladó maradt a vizsgálat sorából.
A kérdésem ez befolyásolhatja a szervót vagy az elektromos szervó cseréjével megszűnhet a nehéz kormányzás???????
ELADÓ Peugeot 307 2.0 HDI megmaradt alkatrészek! RHY motorkód, Bosch rendszerű, 8 szelepes! -Hengerfej kompletten porlasztókkal, stb.: 35.000.- vagy külön- külön is eladók! -magasnyomású üzemanyag szivattyú: 15.000.- -bőrkormány+légzsák: 15.000 vagy külön.... -J.E. fényszóró: 5000 -bajuszkapcsoló: 8.000 -pár apróság maradt még! Csere érdekel esetleg. Egyben a fennt említett alkatrészek plusz pár cullanggal 50.000ért megvásárolható! Az alkatrészek egy működőképes autóból lettek kiszerelve, eladás oka: kicsi tárolóhely. Átvehető Nagykanizsa-Pécs közötti útvonalon, illetve posta is megoldható!