A CVT valtos kutyukon sokszor van egy kapcsolo (tipikusan a feken), annak erdekeben, hogy ne tudj vele inditozas kozben veletlenul elindulni. Ezert kell a feket huznod, a feklampa kapcsoloja zarja az aramkort. Sok esetben meg a valtos motorokon is van kapcsolo (pl. Suzukinal a kuplungot kell huzni inditaskor).
Feltetezve, hogy nalad csak a feklampa kapcsoloja zarja a kort azt neznem meg elso korben. Ezt jelzi az is, hogy a feklampat nem vilagit, valahol valoszinuleg kontakthibad van.
A károdhoz képest lehet, de én már csak magyarul tudok gondolkodni: az 125 ezer forint. Vagy 10 évi kgfb díjam, azt itthon aki ki tudja se fogja kifizetni.
Van erről konkrét infód? Nem ismerem az itteni biztosítási eljárást. Van egy biztosítási káresemény és egy jogtalan gépjárműhasználat. Itt össze kapcsolják a kettőt?
Azért érdekes, mert felhívtam a 350-es ajánlattal és sokallotta (pedig szerintem bagatell, de mindegy). Holnapig kért gondolkodási időt...