Keresés

Részletes keresés

f.antal77 Creative Commons License 2007.10.20 0 0 324
A Füsti földszintjén 3 mozdony van, egy Kandó, egy Szili és egy Leó. Hogy a Leó melyik. azt igy fejből nem tudom.

A 424-esnek még évekkel ezelőt nyoma veszett a Keletiben.
Előzmény: hkv (323)
hkv Creative Commons License 2007.10.20 0 0 323
Egyedül a V41-est vagy 42-est tudom hol van ,de az a Keleti páléyaudvar állomásfönöki irodájában van, páré ve ott láttam. A 424-es vajon merre lehet?
Előzmény: f.antal77 (322)
f.antal77 Creative Commons License 2007.10.20 0 0 322
a Füsti főépület földszintjén vannak - a V40, V43 és a V41.
Előzmény: hkv (321)
hkv Creative Commons License 2007.10.20 0 0 321
Nem tudod, hogy a modellek azóta hová tünhettek a Keletiből, egy időben a Kerepesi út 3. portáján voltak láthatóak utána onnét is eltüntek.
Előzmény: tom sawyer (320)
tom sawyer Creative Commons License 2007.10.20 0 0 320
Nagyon:-). Talán a 90-es évek eleje de az is lehet hogy a 80-as vége. Volt ott egy öreg szaki és 5ft ellenében meglehetett tekinteni a gépet. Az egyik oldalsó csarnokban volt akkoriban néhány modell is (424, v43, v42, v40). Azokat is mindig útba kellett ejteni ha utaztunk:-).
Előzmény: f.antal77 (319)
f.antal77 Creative Commons License 2007.10.18 0 0 319
az télleg anno rég lehetett........
Előzmény: tom sawyer (318)
tom sawyer Creative Commons License 2007.10.18 0 0 318
Cserébe viszont halandó többet a lábát be nem teszi. A V40-est annó rég egy pár forint ellenében meglehetett nézni belülről.
Előzmény: f.antal77 (305)
-Z-ő-d- 3.1 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 317
2042-vel mentem haza Egomba, úgyhogy amúgyis lemaradtam volna róla. (Nyugatiban nem értem el, metróval Újpesten pont sikerült.)
Előzmény: V43 1227 (316)
V43 1227 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 316
Fél 10 után indultak.
Elment 2015, aztán 2042, és utánuk.
Előzmény: -Z-ő-d- 3.1 (313)
mvjeno Creative Commons License 2007.10.17 0 0 315
Értem!Elnézést!
Előzmény: f.antal77 (312)
f.antal77 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 314
Most is ez a "biankó" tábla van rajta, csak lepucolva.
Előzmény: mvjeno (310)
-Z-ő-d- 3.1 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 313
Újpesten felszálltam az esztergomi vonatra (akkor még nem tudtam, hogy mozgás van Angyalföldön, azt hittem már rég elvitték). Aztán a vonaton tudtam meg, bosszankodtam is. >:-(
Előzmény: 242-001 (311)
f.antal77 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 312

Én a Kandó V.60,003 pályaszámtáblájára gondoltam....

 

Ez, amit betettél, a V43,1110 gyári táblája.

Előzmény: mvjeno (310)
242-001 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 311

Én nem tudtam elkeveredni Angyalföldre, ugyanis a Nyugatiban is és Újpesten is lekéstem a vonatot. :((((

 

14-es villamos... pont a pu alatt megy át Úp-ről AF-re :-))

Előzmény: -Z-ő-d- 3.1 (308)
mvjeno Creative Commons License 2007.10.17 0 0 310

,,Utóirat: a lelopott pályaszámtáblát kéretik a mozdony után küldeni... ,,

 

Miből gondolod,hogy lelopták?

Még működő képes állapotában is biankó volt rajta!!!

 

Előzmény: f.antal77 (305)
Intersziti Creative Commons License 2007.10.17 0 0 309
Villamos is megy arra.
Előzmény: -Z-ő-d- 3.1 (308)
-Z-ő-d- 3.1 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 308
Én nem tudtam elkeveredni Angyalföldre, ugyanis a Nyugatiban is és Újpesten is lekéstem a vonatot. :((((
Előzmény: V43 1227 (307)
V43 1227 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 307
Köszi! Mázlim volt, Istvántelekre indultam délelőtt, és a boszon eszembe jutott, hogy esetleg szerencsém lehet Angyalföldön, így aztán lepattantam a 120-asról, és siker...:)
Előzmény: -Z-ő-d- 3.1 (306)
-Z-ő-d- 3.1 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 306
Grat! Én sajna lecsúsztam róla :(
Előzmény: V43 1227 (303)
f.antal77 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 305

:"Én megértem, hogy a Kandónak mennie kellett, hisz nem a mienk volt, illetve megérteném, ha olyan fedett helyre kerülne, ahol gondoskodó, hozzáértő kezek közé kerülne, lefestenék és vigyáznának rá, de így..."

 

muhaha

 

 

:-)))

 

- eddig sem fedett helyen volt

- eddig gondoskodó kezek libaf*s festékkel kenték át, aztán meg hagyták szép csendben rohadni - persze szigorúan gondskodó, hozzáértő módon.

 

A Parkban centiméterekről láthatja mindenki, ami a Bécsi út felől, több méterről nem látszott: rozsdás a gép felülete, de nagyon.

 

Nem két fillér lesz a felújítása, de fel lesz újíva, mint a V40 - és a V40 is kitűnő módon állja a kinntartást immár 7 éve.

 

 

 

Utóirat: a lelopott pályaszámtáblát kéretik a mozdony után küldeni...

Előzmény: levaija84 (304)
levaija84 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 304
Ma egyik csoporttársammal megnéztük a V60 utódját. Közben jópár tanár is nézegette. Hát nem népszerű darab, ők sem engedték volna, hogy ide hozzák.
Egyiküktől idézek:"Én megértem, hogy a Kandónak mennie kellett, hisz nem a mienk volt, illetve megérteném, ha olyan fedett helyre kerülne, ahol gondoskodó, hozzáértő kezek közé kerülne, lefestenék és vigyáznának rá, de így..." Hétfőn éppen labor órája volt az egyik csoportnak, és tőlük tudta meg a tanár, hogy éjjel viszik a gépet. A tanár félbehagyta az órát, a többit otthon tanulják meg, és levitte a társaságot és utoljára még körbevitte őket a belsejében.
V43 1227 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 303








Előzmény: -Z-ő-d- 3.1 (302)
-Z-ő-d- 3.1 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 302
M32-2055 ment ma ki érte, fotózta valaki?
242-001 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 301
..... a fagerendák mellett elroppant ott az egyik ilyen tartósín is...

még épen, órákkal azt "eksön" előtt
Előzmény: v60 (298)
v60 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 300
A járműjavítós csapat sötétben, akna nélkül, a "susnyásban" - felkészítette a vontathatóságra. Mindenütt megsimogatták (némi kenő anyaggal). A V60 "utolsó mozdonyvezetője" szerint ennélkül pár méter után nézhettek volna ( a saját kenése annyira folyt már a végén hogy hiába töltik utánna nem sokáig marad benne).
A csapat tisztes dolgozott, rossz körülmények között és a több órás késés ellenére megvárták és elvégezték a munkájukat - igaz a vontatást már nem várták meg.

Menetkészre szerelés

Mivel a V43 emelése, szállítása, vakvágányra helyezése folyt
(de ez már egy másik forum témája)
a járműjavítóba menő V60-at én sem várhattam meg (akartam, de a daruszerelvény összerakása miatt ment az idő és a M40 201 nem sietett a másik vágányon álló szerelvényért.
Előzmény: v60 (299)
v60 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 299
Eközben Matiz biztos álmában a parki autószállításról álmodott....de szerencsére itt a lemez benyomódás pont a felújítandó helyen érte csak (reméljük csak ennyire viselte meg a légibemutató) a V60-at, aki ekkor ért ismét rendes vágányra (útóbbi majd 24 évben vakvágányon az oktatás szolgálatában)

Ismét rendes vágnyon
Előzmény: v60 (298)
v60 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 298
Az elroppanó fagerendák haghatásaira a tréler sebesen távozott.

menekülő tréler
Előzmény: v60 (297)
v60 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 297
.. és bár ezen a forumon off, de ne feledkezzünk meg a szolnoki különítmény (teljes elhárító szerelvény itt volt) kicsi a bors de erős (150t és önjáró) főszereplőjéről (KIROW, Lipcséből), aki a legkevésbé sem tehetett az események ilyetén alakulásáért.

A 150t-ás KIROW a főszereplő.
Előzmény: v60 (296)
v60 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 296
Légibemutató, V60 a levegőben.


Légibemutató, V60 a levegőben
Előzmény: v60 (295)
v60 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 295
3 órás előkészítés után, az első sikeres szárnypróbálgatás...

Első szárnypróbálkozások
Előzmény: v60 (285)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!