Nagyon:-). Talán a 90-es évek eleje de az is lehet hogy a 80-as vége. Volt ott egy öreg szaki és 5ft ellenében meglehetett tekinteni a gépet. Az egyik oldalsó csarnokban volt akkoriban néhány modell is (424, v43, v42, v40). Azokat is mindig útba kellett ejteni ha utaztunk:-).
Újpesten felszálltam az esztergomi vonatra (akkor még nem tudtam, hogy mozgás van Angyalföldön, azt hittem már rég elvitték). Aztán a vonaton tudtam meg, bosszankodtam is. >:-(
Köszi! Mázlim volt, Istvántelekre indultam délelőtt, és a boszon eszembe jutott, hogy esetleg szerencsém lehet Angyalföldön, így aztán lepattantam a 120-asról, és siker...:)
:"Én megértem, hogy a Kandónak mennie kellett, hisz nem a mienk volt, illetve megérteném, ha olyan fedett helyre kerülne, ahol gondoskodó, hozzáértő kezek közé kerülne, lefestenék és vigyáznának rá, de így..."
muhaha
:-)))
- eddig sem fedett helyen volt
- eddig gondoskodó kezek libaf*s festékkel kenték át, aztán meg hagyták szép csendben rohadni - persze szigorúan gondskodó, hozzáértő módon.
A Parkban centiméterekről láthatja mindenki, ami a Bécsi út felől, több méterről nem látszott: rozsdás a gép felülete, de nagyon.
Nem két fillér lesz a felújítása, de fel lesz újíva, mint a V40 - és a V40 is kitűnő módon állja a kinntartást immár 7 éve.
Utóirat: a lelopott pályaszámtáblát kéretik a mozdony után küldeni...
Ma egyik csoporttársammal megnéztük a V60 utódját. Közben jópár tanár is nézegette. Hát nem népszerű darab, ők sem engedték volna, hogy ide hozzák. Egyiküktől idézek:"Én megértem, hogy a Kandónak mennie kellett, hisz nem a mienk volt, illetve megérteném, ha olyan fedett helyre kerülne, ahol gondoskodó, hozzáértő kezek közé kerülne, lefestenék és vigyáznának rá, de így..." Hétfőn éppen labor órája volt az egyik csoportnak, és tőlük tudta meg a tanár, hogy éjjel viszik a gépet. A tanár félbehagyta az órát, a többit otthon tanulják meg, és levitte a társaságot és utoljára még körbevitte őket a belsejében.
A járműjavítós csapat sötétben, akna nélkül, a "susnyásban" - felkészítette a vontathatóságra. Mindenütt megsimogatták (némi kenő anyaggal). A V60 "utolsó mozdonyvezetője" szerint ennélkül pár méter után nézhettek volna ( a saját kenése annyira folyt már a végén hogy hiába töltik utánna nem sokáig marad benne). A csapat tisztes dolgozott, rossz körülmények között és a több órás késés ellenére megvárták és elvégezték a munkájukat - igaz a vontatást már nem várták meg.
Mivel a V43 emelése, szállítása, vakvágányra helyezése folyt (de ez már egy másik forum témája) a járműjavítóba menő V60-at én sem várhattam meg (akartam, de a daruszerelvény összerakása miatt ment az idő és a M40 201 nem sietett a másik vágányon álló szerelvényért.
Eközben Matiz biztos álmában a parki autószállításról álmodott....de szerencsére itt a lemez benyomódás pont a felújítandó helyen érte csak (reméljük csak ennyire viselte meg a légibemutató) a V60-at, aki ekkor ért ismét rendes vágányra (útóbbi majd 24 évben vakvágányon az oktatás szolgálatában)
.. és bár ezen a forumon off, de ne feledkezzünk meg a szolnoki különítmény (teljes elhárító szerelvény itt volt) kicsi a bors de erős (150t és önjáró) főszereplőjéről (KIROW, Lipcséből), aki a legkevésbé sem tehetett az események ilyetén alakulásáért.