Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1462
ne zsörtölődj már annyit! :o) hihihi
Előzmény: userik (1461)
userik Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1461
Na hello újra!

Gáspár Viktornak csak annyit hogy nem véletlenül mondtam hogy resetelje a BSI mudult azért is tettem közzé a resetelés pontos leírását, mert ha utána olvasol akkor külföldi forumokban pontosan ugyan az a hibáról lehet olvasni mint neked volt a siofoki turán!!!

A xenon-ra is írtam nem míndig a DRÁGA a jó!!! Nekem 13.500 forintba került és tökéletesen megy semmi baja.

A tölatóradarról meg az a véleményem, hogy csak béna csajoknak meg vasárnapi soffőrnek kell.!!!
Amugy is ha béna vagy neki mész mindennek hihihi.
Csak pénz kidobás.

Na csá nem is várom hogy valaki reagáljon erre már meg is szoktam mintha magaban beszélgetnék.
birobandi Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1460
Szia krisztianqn!
Igen, én is úgy tudom, hogy minegyik 407-es, a 4 műszeres is tudja a gumi nyomás jeladó feismerését. Lehetséges, hogy fel kell ismertetni (inicializáéás) vele. Szervizben meg csinálják. Kipróbálni úgy tudod, hogy leengedsz legalább 05 bár nyomást valamelyik gurigából, azt már jeleznie kell.
Üdvözlet: birobandi
Előzmény: krisztianqn (1458)
krisztianqn Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1459

Valószínű, hogy a hátsó szélvédő.

Nekem is nagyon zörög, de már elől is lehet hallani és egy idő után marhára idegesítő.

 

Üdv:

 

Krisztianqn

 

Előzmény: Lux Kapitány (1437)
krisztianqn Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1458

Sziasztok!

 

A múlt héten vettem gyári alufelnit és a gumisnál derült ki, (mivel volt rajtuk kopott gumi) hogy mind a 4 jeladós.

A gumis azt mondta, hogy mindegyik 407-es tudja érzékelni.Ez igaz?

Mondjuk nekem eddig még semmit nem csinált.

 

krisztianqn

Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1457
nem tudom, hogy volna-e értelme firtatni, hogy esetleg a BSI modulban valamit engedélyezni kell(het)...

nagyon érdekelnek a fejlemények, jelezz kérlek majd vissza.
hova viszed?
Előzmény: gasparv (1456)
gasparv Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1456
Még valami :)

Holnap viszem a paripát "terheléses diagnosztikára" a xenon miatt.
Feltételezem azért működött kulcstanítás után hibátlanul mert akkor kitöröltek minden hibaüzenetet a memóriából, ami a hétvégén ismét megtelt.
Teszteljük azt hogy mit csinál xenonnal és xenon nélkül.
Eldöntöttem csak abban az esetben marad meg a szett ha megtalálják a hiba okát és azt orvosolni tudják. Ahogy lentebb írtam nekem fontosabb a megbízhatóság egy extránál, attól függetlenül, hogy mennyire látványos a halogénhez képest. Megjelenésben, biztonságban, össze sem lehet hasonlítani a kettőt.
/Legfeljebb veszek valami HI-TECH halogént :)) /

Üdv.
gasparv Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1455
Szia!

A szenzorosokat lehet tanítani egyesével.

Az enyém viszonylag jól működik, csak földúton használhatatlan, ezáltal érzékeli a p út padkát is ami szerintem nagyszerű pl. parkolóban :)

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Lux Kapitány (1453)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1454
Szia p407!

Neked hogy állapították meg, hogy cserélni kell a jeladót?
(Vagy a szokásos "a csere után biztos jó lesz" hibakereséssel intézték el?)

Itt olvastam egy nagyon hasonlót: a második fejezetet olvasd, a BMW-ről

Ami neked van az bontott? Cikkszámot esetleg tudsz?

Köszi,
Balázs
Előzmény: p407 (1440)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1453
Szia gasparv!

Még egy korábbi, tolatóradaros beszélgetésünk kapcsán reagálok:

Múlt szerdán nekem is elkészült az utólagos tolatóradar beépítés. Állítólag VALEO (legalábbis én azt kértem). A beépített szenzorok átmérője a gyáriéhoz képest valamivel kisebb. A lökhárító színére fújták, a kis hangszórót a jobb hátsó (pici, háromszög alakú) ablakra ragasztották, nem zavaró. (Egyébként érdekes, hogy gyárilag valami már van oda építve. Mi lehet az???) A központi egység nem tudom hova került, elfelejtettem megkérdezni.

A működése nem valami meggyőző. (Nekem korábban a C4-ben volt, gyári). nagyon messziről érzékel akadályokat és úgy tűnik, hogy a két szélső szenzor nincs kellően "lebutívta", mert a parkolóból való derékszögű kitolatás után a 1,5 méterrel az autó mellett lévő kocsik "bezavarják".

Remélem ezt lehet finomhangolni, mert így elég vacak, boldog-boldogtalanra jelezni fog.

Más bajom nincs vele. :o)

Üdv.:
Balázs
Előzmény: gasparv (1389)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1452
ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy a serviebox-ban meg kellene rendelni hozzáférést a műszaki dokumentációhoz, de piszok drága. :-/ az 1 órás verzió meg túl rövid ahhoz, hogy "mindent" átnézzek. (pedig nagyon jó hibakeresési leírások vannak / lehetnek benne. szerintem még a márkaszervizesek sem mind ismerik / használják).
Előzmény: birobandi (1451)
birobandi Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1451
Szia Lux Kapitány!
Logikus amit írsz, de nem tudom, mennyire integrált az egész rendszer. Azért gondolom, hogy integrált, mert egy német nyelvű fórumon is olvastam régebben, hogy csak a komplett gyári rendszert ajánlják. Az horror ár.
Üdvözlettel: birobandi
Előzmény: Lux Kapitány (1450)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1450
Szia!

Amit írsz azzal egyetértek. De a magasságszabályozás (meg egyéb járulékos "okosságok") az elektronikának más részért érinthetik. Arra gondolok, hogy a trafó ott is ugyan úgy lehet a világítás áramkörébe iktatva, mint az utólagos szettek esetében, csak ehhez még párosul újabb vezetékekkel a mosás, magasság-állítás, stb.

Szerinted így is eltérő lehet maga a világítás elektronikája?

Üdv.:
Balázs
Előzmény: birobandi (1449)
birobandi Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1449

Szia Lux Kapitány!

Azt gondolom, nem teljesen van így. A gyári Xenon automatikus magásság beállítással rendelkezik. Ezek az utólagosan beszereltek, általában nem, hiszen akkor sok mindent kellene cserélni. A lényeg, hogy ezek nem teljesen kompatibilisek.
Üdvözlettel: birobandi

Előzmény: Lux Kapitány (1447)
voroscs Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1448

Szeritem neked is az üvegajtó zörög,nekem is ez a "baj",de már hozzá szoktam nem tudtam vele csinálni semmit.Álltó helyzetében nem mozog nem mutat semmi rendelenességet.

Üdv

Előzmény: Lux Kapitány (1437)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1447
Szia Viktor!

Nagyon jó kis oldalt linkeltél be a BSI kapcsán!!!
Fel is merült bennem, hogy nem lehet, hogy egyszerűen csak a BSI-nek meg kellene mondani, hogy most már Xenon lámpa van az autóban? Nem lehet, hogy csak egy ilyen kis "hülyeség" hiányzik ahhoz, hogy az utólagos szett nem csináljon galibákat?

Márt hát ugyan a gyári sem lehet sokkal okosabb, mint egy jó minőségű utólagos. Sőt, talán lehet, hogy a gyári Xenon vész esetén halogénra is alakítható az autópálya szélén. :-) (Bár ez lehet hülye és naiv gondolat).

Én még nem adom fel, futok két kört. Ma felhívom újra a Xenonosok által javasolt villamossági "szakit".

Üdv.:
Balázs
Előzmény: gasparv (1445)
birobandi Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1446
Szia gasparv!
Teljesen veled értek egyet. Volt valaha, az én fiatal koromban a Trabant 601 Special. Annak a motorján teljes generált csináltam a konyha asztalon. (Feleségem boldog volt) A legkomolyabb elektronika az ablaktörlő 4 fokozatú intervallum kapcsolója volt benne. A 407-esnél két dolog kell -de az nagyon!, a bütyköléshez: 1, diagnosztikai ezközök, 2 szakmai ismerertek. E kettő nélkűl, csak tapogatni lehet, mint vak a ...-t, és jól hazavágni az autót. Én ezért nem vagyok híve, sem az utólagos bele bütyköléseknek, sem a házi barkácsolásnak. Sajnos, még egyik-másik szakszervízben sem állnak a helyzet magaslatán, de ott legalább az esély meg van. Ezzel nem azt állítom, hogy egy fékbetét cserét vagy egy gömbfej cserét nem tud egy "mezei" szerelő megcsinálni -természetesen meg tud, de a motor vezérlés, ABS, ESP, komfort szabályzás már nem ebbe a kategoriába tartozik. Én csak természetesen a saját véleményemet írtam le a kérdésben.
Üdvözöl: birobandi
Előzmény: gasparv (1445)
gasparv Creative Commons License 2010.03.21 0 0 1445
Hello Lux Kapitány!

Javaslom te is fontold meg hogy neked mit ér az utólagos xenon... nehogy véglegesen tönkre vágjon az amúgy is érzékeny elektronikában valamit.

Mégis ha úgy döntesz próbálkozol (mester szakival) és rájöttök mivel lehet kiküszöbölni a hibáját írd meg légyszíves.

Amúgy meg engem a 3. emberhez küldtek aki majd megoldja a problémámat, de én már nem bízom az ezermesterben, hisz nem egy 1500 Zsigulival vannak problémák.
Ha itt valamit benéz és tönkre vágja a komputert több 100 e Ft-os kárt okozhat vele, amit gondolom nem fog vállalni.

Üdv.: G.Viktor



Előzmény: Lux Kapitány (1436)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.03.21 0 0 1444
Szia Viktor!
Most, hogy ezt olvastam,/ Mi is az a BSI? / hát elég huncut dolgokra képes. Nem tudom, hogy resetelik, vagy program frissítést csinálnak de szerintem egy próbát megér.
Üdv Jancsi
Előzmény: gasparv (1443)
gasparv Creative Commons License 2010.03.21 0 0 1443
Sziasztok!

Rendesen beindult itt az élet :)))

Gondolkoztam, A BSI rendszerrel kapcsolatban....
Miután újratanították a kulcsaimat a xenonos kattogás (írtam lejjebb) megszünt.
De tegnap este újra előjött.
Mikor tankolás után felkapcsoltam a világítást a műszerfal jobb oldalról jövő kattanása le is zárta az autót.
Kikötöttem a xenont és visszatettem a sima halogént.
Árulom a vaterán, itt senkinek nem javaslom de bármilyen más H1-es autóban igen mivel super can bus-os szerintem gond nélkül elmegy.

Most várom a fejleményeket hogy viselkedik az elektronika, mert lehet összefüggésbe van a sorozatos hibáimhoz.
Hétfőn elviszem szervizbe, hogy reseteljék le a BSI központot. (Felejtsen el minden rosszat...) Szerintetek van értelme resetelni??

Sajnálom, de ha ez kell az autó gond nélküli működéséhez akkor inkább bukok rajta 50 e Ft-ot mint állandóan problémákkal küzdök.
Ha eladtam akkor nézek valami másikat...
http://www.martincaraudio.hu/galeria/peugeot_sw_hdi_dupla_hid_xenon_lampa_keszlet_szereles_bixenon_kelvin_vizkek_xenon_szinu_xeonizzo.html?view=true

Itt a gazdának is ilyen autója van, már bánom nem ezt vettem meg...


Üdv.: G.Viktor
Szemolcs Creative Commons License 2010.03.21 0 0 1442
Szia Lux Kapitány!

Köszi majd ha aktuális lesz akkor írok és hátha tudsz valami jó címet :)
Majd utána nézek itt is ,hogy mibe kerül de a tapasztalatok szerint azért otthon olcsóbbak az alkatrészek xD

Szia Szabolcs


Előzmény: Lux Kapitány (1434)
p407 Creative Commons License 2010.03.21 0 0 1441
A hátulról jövö zörgés,ha az ajtóból jön lehet a napellenző roló amennyiben van a tiedben!Viszont ha nem vagy biztos,hogy az ajtóból ered a zörgés lehet a padló felől,akkor nézesd át az alját(nekem is volt ilyen).
Előzmény: Lux Kapitány (1437)
p407 Creative Commons License 2010.03.21 0 0 1440
Szia Lux Kapitány!Esp érzékelő(ABS szenzor) nekem is volt probléma,17eFt_ért vesztegetik!De nekem van olcsóbban ha gondolod!
Előzmény: Lux Kapitány (1437)
M.Joe Creative Commons License 2010.03.21 0 0 1439
Köszönjük userik, hogy itt vagy közöttünk és megosztod velünk tudásodat, mely a 407 tulajok teljes megelégedésére szolgál. :)


Előzmény: userik (1424)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.03.20 0 0 1438
Szia userik!
Csak hogy ne érezd kirekesztve magad „a kocsi is csak egy gép” hozzászólásodra annyit jegyeznék meg, hogy nekem 1993-tól csak Peugeot-im vannak. Három 405, két 406 és most a 407 sedan. Szóval nem csak te vagy „szerelmes” ebbe a márkába. Az első két autóm még 1,6-os benzines volt, a többi már diesel. 300e km volt az első 405-be mikor eladtam, de a fékbetéteken, az olajon, a szíjakon, az égőkön, meg a természetes kopásból eredő dolgokon kívül nem kellet cserélni rajta semmit. Nyugodt szívvel indultam el vele bárhova. A másik két 405 is hasonlóan muzsikált, de az egyiknél már hozzájött a hátsóhíd torziós csapágy probléma, rögzítő fék stb. De ezeket még mindig házilag tudtam orvosolni és utána sokáig megint semmi nem jött elő. Aztán az egyik 406-tal pl. másfél hét alatt mentem több mint 6000km-t minden gond nélkül. De a másiknál már előfordult több, kisebb- nagyobb probléma. Klíma (többször is), főtengely ékszíjtárcsa, generátor szabadon futó stb. Pedig ezekben az autókban még 150e km se volt. A mostani 407-nél is sokkal hamarabb el kell kezdeni ezt azt cserélni. Önindító javítás, kettőstömegű lendkerék stb., a szoftveres problémákról nem is beszélve. Félre ne érts, ennek ellenére én ugyan olyan Peugeot fun vagyok, mint eddig. De be kell ismerni, hogy a most gyártott autókkal /amikben már legalább 80-100e km van/ ha hosszabb utat tervezel, (és most nem csak a Peugeot-okra gondolok) nem árt, ha van nálad egy komolyabb összeg a biztonság kedvéért. Bár vannak kivételek lásd „birobandi” hozzászólásait, de úgy látom, ma már ők vannak kevesebben. Ennek ellenére, amíg nekem kocsim lesz az biztos, hogy csak Peugeot lesz.
Végül a segítségeidet is köszönöm az összes topiktárs nevében s remélem itt maradsz közöttünk.
Üdvözlettel Jancsi66
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.20 0 0 1437
És akkor végül én is előjönnék egy saját nyűggel...

Kedves SW Tulajok!

Jellemzően mi szokott zörögni a hátsó ajtóban?
Ma utaztam először a hátsó üléseken és ekkor tűnt fel. De hiába nyomogattam / feszegettem menet közben mindent, semmi nem akarta megszüntetni.

Gondoltam a nyitható üveg van rosszul lecsukva (laza), de úgy láttam, hogy nem.
Gyanakodtam a kalaptartóra megy a kiegészítő féklámpa házára, de egyik sem "nyert".

Újabb ötlet, személyes "élmény" volna valakinek?

Köszönettel,
Balázs
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.20 0 0 1436
Szia userik!

Hasonlót gondolok a te "elszomorodásodról", mint amit alább p407-nek írtam.

Speciel a BSI resetelés engem érdekel, csak azt nem tudom, hogy mire jó. Mert írod, hogy néha a belső fedélzeti fogyasztók megzavarodnak, de annak azért igen sok oka lehet és a te írásod nem hoz fel példákat. Ha azok lennének, akkor könnyebben össze tudnánk kapcsolni saját autóink hülyeségeivel és így "jobban örülnénk" egy ilyen lehetséges megoldásnak.

De így kb. csak annyit olvashattunk, hogy "saját felelősségre".

Egyszer ha lesz kedvem és időm, akkor kipróbálom amit írtál (el is raktam magamnak), de lehet nálam nem fog semmit eredményezni (mert vagy nincs mit eredményezzen, vagy nem ez javítja meg a hibát). :o)

Én spec. most az utólagos xenonnal és a bal hátsó ESP érzékelővel "kínlódok".

Te is tarts ki köztünk! :-)

Üdv.:
Balázs
Előzmény: userik (1419)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.20 0 0 1435
Szia p407!

Az, hogy lökhárítóra, hátsó futóműre vagy csomagtér belsőre nem ugrik itt úgy senki, hogy azt írja, hogy "nekem nem kell", az még nem azt jelenti, hogy felesleges, értelmetlen az, hogy itt közzéteszed.

Egész egyszerűen arról lehet szó, hogy most (?) nem kellenek ilyen alkatrészek senkinek. (Véleményem szerint ezek elég speciális helyzetben vagy ritkán kellhetnek; emiatt ne legyél "türelmetlen"vagy kedveszegett).

Privát véleményem, hogy az nem tesz jót egy fórumnak (áttekinthetőség, szakmaiság), ha egy feldobott kérdésre NEM válaszokat is elvárunk.

Tarts ki köztünk! :-)

Üdv.:
Balázs
Előzmény: p407 (1426)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.20 0 0 1434
Szia Szemolcs!

Nálam olvashattad a kijelző problémát.
Két napja ki is cseréltettem egy újra. nem volt olcsó, nagyságrendileg 50eFt-ért lehet új kijelzőt szerezni (bár "hivatalosan" kb. 65eFt a bruttó ára, de vagy alkudni kell, vagy nem a pözsónál megvenni).

Kérdeztem 9 bontót is, csak egynek volt éppen, ő 28eFt-ért adta volna (nem akartam bele vágni). Viszont a Vaterán láttam C4 kijelzőt 10eFt-ért (ami az eladó szerint nem jó PUG407-be, de érzésem szerint ugyan az lehet - nyilván alaposabban utána kell járni). Végül az új, garanciális mellett döntöttem.

Sajnos a szélvédő annyira magasan végződik, hogy a napsütés sokszor közvetlenül éri a kijelzőt (erre simán ráfognám a "konstrukciós hiba" jelzőt).

Jó és balesetmentes autókázást sz új szerzeménnyel!

Üdv.:
Balázs
(407SW 2.0HDI)
Előzmény: Szemolcs (1423)
Szemolcs Creative Commons License 2010.03.20 0 0 1433
Hát itt Írországba ez nem lesz gond. de köszi a tippet
Szia
Előzmény: p407 (1431)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!