Igen, ez a dilemma. Ha még egy érv kellene, akkor a Deltánál azért ne feledd az osztottan és jelentősen tologatható hátsó üléseket, ami szerintem ritka és pazar dolog.
"A cég hivatalos válasza szerint, bár az Opel és a Fiat-konszern kétliteres turbódízelének alapjai valóban azonosak, számos műszaki eltérés van az olasz és német autókba szerelt motorok közt. Az autók karosszériájának eltérése is számít, ezért a Fiat csöve nem költözhet az Opel orrába és viszont. Ettől függetlenül a Fiat és Alfa szervizekben nem találkoztak sorozatos meghibásodással."
Ezt is most ugye megnéztem olyan mint amit te is mondasz teli van szőrrel, meg mindennel. A videót küldöm, kiszedett pollenszűrőnél csináltam, csak egy kicsit konvertálnom kell mert túl nagy.
Amikor először vettem észre a teljesítmény-csökkenést a befúvásnál, akkor csak kíváncsiságból néztem rá a pollenszűrőre, amit kevesebb, mint fél évvel előtte cseréltem. Vagy fél macskányi szőr volt a redők között. :-DDD
Csere után hajat lehetett szárítani a befúvással. :-)
Ha a lábtérre is megy a levegő, természetes, hogy középre gyengébben fog fújni... Több "ajtó" van nyitva, a szállított levegő mennyisége viszont konstans és eloszlik a több rés között.
Na, elolvastam a 4-500 hsz-nyi elmaradást és látom, hogy még vacillálsz. :-)
Van mit...
Ha visszaemlékszel, legalább fél éve mondtam, hogy jól felszerelt Mondeo -k vannak Érden, 1.6 ecoboosttal 6M alatt és ennyit szerintem megér..
Azonban én is Deltában gondolkodnék, mondjuk nekem nem gond a 120 ló, legfeljebb Szabi előcsalogatna belőle még egy keveset, illetve jobban használható nyomatékot. :-)
Amúgy nagyon ritkán használom manapság a kocsit, két hét után indítottam be most is, csak, hogy menjen egy keveset.
Szerencsére problémamentes, nincs rá okom panaszra.
Kérdésem a következő lenne felrakom a klímavezérlőn a ventilátor fordulatát maximumra aztán alig akarja nyomni a levegőt. úgy emlékszek régebben sokkal erősebben nyomta a levegőt, illetve kérdésem még az lenne ha bekapcsoljátok hogy lábra is fújjon levegőt akkor nektek is elveszi középről teljesen a levegőt, alig akarja nyomni?????
A duster szerintem olyannak való akinek célszerszám kell és kevésbé fogékony az autókra. Szerintem egyébként a külseje nem rossz. A bele viszont tényleg olyan mintha direkt akarták volna rondára rajzolni.
magamnak nem venném meg, de pl az asszonynak vettem volna, ha tetszik neki.
Ezt mind adja egy egyterű is, csak jobb helykihasználással, kellemesebb utastérrel és könnyebb súllyal. Akkor nekem már inkább az.
Nekem pont a két autós megoldás van. Épp azért jó mert egy 6 millás autóval akkor se mennék be az ágas-bogas erdőbe ha nem érne le az alja. A plusz költsége a második autónak kb 15 ezer biztosítás, kb. 10 gépjárműadó (60 lóerős szívó dízel :-) és két évente 25 műszaki. Ez azért még elviselhető. Cserébe nem kell törődnöm a fényezéssel, azzal se ha megnyomom. Nem számít hogy milyen mocskos cuccot kell belerakni stb. Ráadásul van egy tartalék autó ha bármi történne a bmw-vel. illetve bármit lehet lehet vele szállítani.
Szerintem nem rossz a Duster, igaz be még nem ültem. A célnak tökéletes, csodákat ilyen áron ne várjunk tőle. Kicsit alul motorizált.
Szerintem nem az, van már 1.2 TCE - 1202kg / 125le / 205Nm 0-100 - 10.4s
Én beültem, szörnyű. De nem azért, mert igénytelen - azt el tudom fogadni ennyi pénzért, hanem valahogy szándékosan rondára van rajzolva benne minden. Kívülről se nagyon tetszik, legalábbis a hátulja. Horgász autónak viszönt tökéletes lenne, legalább nem sajnálnám. :)
A magasságot folyamatosan kihasználod - hiszen magasan ülsz. Azt elég sokan megszeretik, jobban átlátható a forgalom, biztonságérzetet ad. Az a +4-5cm hasmagasság sem hülyeség sok esetben, mert a ballonosabb, nagyobb átmérőjű kerékkel kombinálva kevesebb fejfájással jár a rossz magyar utakon, enyhébb terepen, padkák mellé álláskor, stb. Az úthibákat sem kell pánikszerűen kerülgetni, könnyebb ki-be szállni. Nem csak tanyára járáshoz, de szabadidős programokhoz, pl. túrázás, horgászat is sokkal kényelmesebb egy ilyen. De hát ki mire használja az autót. Nekem pl. nagyon jó lenne néha, elég gáz bemenni vmi földúton a horgászhelyhez a féltős 17-es kereken, 225/45-ös gumikkal, betonkemény futóművel. Ezért sok helyre be se megyek, mert sajnálom. (Az ideális az nyilván két autó, de 2x fizetni mindent, plusz tárolni...) Jó, vannak hátrányai is. A légellenállás miatt nem érdemes egy ilyennel 160-al pályázni (kérdés, hogy egyáltalán akar -e az ember ma már), a fogyasztás is nő, bár azért nem olyan drasztikusan. Azért van esélye, hogy a köv. autóm valami ilyen lesz.