Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Sziasztok! Nem rég vettem egy 2L benzines kappát. Tegnap behalt az index relé úgy hogy világított folyamatosan mind a két index lámpa. Még akkor is ha levettem a gyújtást. Kénytelen voltam levenni az aksit. Két órát volt így. Mikor visszaraktam az aksit rendbe jött a relé viszont most az az üzenet jön, hogy nyitva van az első ajtó meg a hátsó is meg még a csomagtartó is.
Bár a múltkor jártam úgy, hogy nem cortecot vettem mert sokallottam az árát. Talán erlinget kértem. Dobozon ezer felírat, tuti nem volt még kibontva, én kibontottam és cortco volt benne. Szóval olcsóbb áron kaptam gyárit.
Arra nem emlékszem, hogy melyik szimering volt ez, de tuti, hogy nem váltó felőli főtengely. Bár arra sem emlékszem, hogy kappa vagy alfa alkatrész volt.
mellesleg azthiszem talán pont itt mondta valaki korábban hogy a gyári corteco és az utángyártott között jelentős különbség van...szerintem gyárit fogok venni,az se érdekel ha 2x annyiba kerül mint az utángyártott.
mindenféleképp ki kell cserélni,mivel szépen engedte az olajat a kevesebb mint 1 éves kuplungszettre ami csúszott is rendesen. viszont gondoltam mielőtt veszek bele bármilyet is megkérdezlek titeket,hogy milyet is érdemes. nem lennék boldog ha 2 hónap múlva ismét szivárogna...a te autódon is corteco van?
A gyárija szerintem a Corteco.Kicsit több mint 9000Ft.
Ezt több minden miatt is ki kell cserélni, ha már annyira szét van szedve. Pl, soha többé nem kell. Ha egyszer meg van bolygatva akkor meg is adja magát. Egy tök vékony kis él az amin keresztül tömít, és az évek alatt eleve el tud fáradni. 6000Ft körül meg lehet szerezni.
Nem tartom kizártnak, hogy autópályán ilyen lassú és stabil tempónál jól fogyasszon. A 7.5 elég meseszerű, de elképzelhető. Nincs lassítás, gyorsítás, stabil a pálya, nincsenek nagy emelkedők. Lehet.
Én 12 körül fogyasztok pályán, de 180 alatt nem megyek, és vannak emiatt néha fékezések és gyorsítások is (mert mások nem ennyivel mennek).
A 3.0 a te általad írt tempónál szerintem 2000 alatt forog.
Én 200 körüli tempónál 4000-es fordulaton megyek.
Szóval lehet.
Tény, hogy ezt a motort nem a városi szaladgálásra találták ki - én meg pont arra használom.
Ez konkréten nálam úgy jelentkezett, nem akart indulni 0 foka alatti reggeleken, " fel kellett húzni ". Izzítás, porlasztó, minden át lett nézve, a ecum- nem tudtuk csatlakoztatni gépre. Sooty adott kölcsön egy szettet ( ecu+chip) amivel már ment a dolog + 2db ilyen szelepet. A hibát írta is rájuk, de leteszteltük őket az egyikkel nagyon füstölve ketyegett alapjáraton a másikkal hullámzott az alapjárat. Szóval ez éppen 3 féle jelenség ami a rossz szelepre utalhat.
Ismerős a helyzet. Az esetemben a jobb első ajtózár elektronikája meghibásodott. Hol működött hiba nélkül, hol meg nyitott és zárt. Ott érdemes keresgélni.
Ma összeraktam a JTD-t. Előtte megnéztem valóban van benne servotronik.
Természetesen nem indul, de ez nem újdonság. Van multiecuscan programom, van elm327 interface-em, Norbi segedelmével obd2-ről fiatra átalakítóm is.
Sajnos nem tudtam összehozni a rendszert. Nem csatlakozott, többnyire azt írta, hogy idő túllépés miatt, néha cifrábbat is, de bármit állítottam bárhova nem sikerült.
Pedig jó lenne ha megmondaná, hogy merre keresgéljek.......
A vezérmű szíj ami rajta van gyári Lancia felirattal és emblémával ellátott cucc.
Megtaláltam a kéder gumit. Nálam van, hétfőn délután megyek nagyfaluba. Délelőtt rád csörgök. (ha megtalálom a teló számod)
Nem tudom mi a makulátlan. Nyilván ez is nyomódott 15 évet a helyén. Szakadva nincs. Középen ahol a két fél össze ér, ott az alsó részen ami nem látszik, ott van rajta repedés.
Megnézed, ha kell és jó akkor a tiéd, ha nem akkor visszahozom.
3.0 szedán 7.5 literes átlaggal ..1300 kilométerre számolva, leginkább 130 - 140-es sebességgel, a német szakaszon rövid időre 200-ig eresztve, autópályán.
Ez annyit jelent, hogy 90-es sebességgel úgy valamivel 5 liter alatt lenne a 3 literes nehéz darab...
Ez annyira szép, hogy ezt az autót sosem szabad eladni :-)))
Az én 3 literes szedánom kb. 2,5-3 literrel többet ivott :-(
A 3.0 szedán 7.5 literes átlaggal jött haza svájcból 1300 kilométerre számolva, leginkább 130 - 140-es sebességgel, a német szakaszon rövid időre 200-ig eresztve, autópályán.
szerintem az nem sok, bár városi fogyasztást nem néztem, az valóban lehet horror.
a coupe ugyanazt 9,5-el tette meg, igaz, az tele volt pakolva. :-)