Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

probody Creative Commons License 2014.11.20 0 0 68922

Van benne utólagos riasztó?

Előzmény: khru (68921)
khru Creative Commons License 2014.11.20 0 0 68921

Sziasztok! Nem rég vettem egy 2L benzines kappát. Tegnap behalt az index relé úgy hogy világított folyamatosan mind a két index lámpa. Még akkor is ha levettem a gyújtást. Kénytelen voltam levenni az aksit. Két órát volt így. Mikor visszaraktam az aksit rendbe jött a relé viszont most az az üzenet jön, hogy nyitva van az első ajtó meg a hátsó is meg még a csomagtartó is.

Van valami ötlete valakinek? Előre is köszönöm.

R0b333 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 68920

Na, pontosan ezért ragaszkodom én is a gyárihoz. Köszönöm,hogy írtál granturismo!

Előzmény: granturismo (68919)
granturismo Creative Commons License 2014.11.19 0 0 68919

Sajnos az, hogy Corteco még önmagában nem jelenti azt hogy az gyári is.

 

Én járam úgy, hogy a gyári Corteco 2 ajkas, porvédős volt a Bárdiban vett meg csak sima egyajkas Corteco.

3 hónapot bírt a sima. Utána jött a gyári.

 

Előzmény: R0b333 (68916)
warning!kamikaze Creative Commons License 2014.11.19 0 0 68918

igen, 210-nél forog 4000-et. :-)

140-nél emlékeim szerint kb. 2500-2800,

de holnap megnézem pontosan.

 

most este teletankoltam, muszáj is volt,

mert most azzal kell járnom, pénteken összetörték a dízel kombimat.

valamint kíváncsi is vagyok, fele város, fele országúttal mit mutat.

 

Svájcból hazafelé ráúsztam a fogyasztásra, csak Németországban

tapostam meg néhányszor rövid időre, pár száz méterre, mikor már

látszott, hogy jó értékeket tud finom gázpedál kezeléssel, szóval

a 7,5-ben az is benne van, hogy gurultam sokat lejtőkön üresben max

150-ig eresztve, meg azt a kis motorféket is beosztottam, ami volt.  :-)

 

A fogyasztás itthon mindig kardinális kérdés, mert ugyanazzal az autóval

az Asszonkám 0,5 - 1,5 literrel magasabb értékeket szokott produkálni

100 kilométeren, mint én, miközben én vagyok "az állat az úton".

Előzmény: **ADAM** (68913)
sooty Creative Commons License 2014.11.19 0 0 68917

Az enyémben is az van.

 

Bár a múltkor jártam úgy, hogy nem cortecot vettem mert sokallottam az árát. Talán erlinget kértem. Dobozon ezer felírat, tuti nem volt még kibontva, én kibontottam és cortco volt benne.  Szóval olcsóbb áron kaptam gyárit.

 

Arra nem emlékszem, hogy melyik szimering volt ez, de tuti, hogy nem váltó felőli főtengely. Bár arra sem emlékszem, hogy kappa vagy alfa alkatrész volt.

Előzmény: R0b333 (68915)
R0b333 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 68916

mellesleg azthiszem talán pont itt mondta valaki korábban hogy a gyári corteco és az utángyártott között jelentős különbség van...szerintem gyárit fogok venni,az se érdekel ha 2x annyiba kerül mint az utángyártott.

R0b333 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 68915

mindenféleképp ki kell cserélni,mivel szépen engedte az olajat a kevesebb mint 1 éves kuplungszettre ami csúszott is rendesen. viszont gondoltam mielőtt veszek bele bármilyet is megkérdezlek titeket,hogy milyet is érdemes. nem lennék boldog ha 2 hónap múlva ismét szivárogna...a te autódon is corteco van?

sooty Creative Commons License 2014.11.19 0 0 68914

A gyárija szerintem a Corteco.Kicsit több mint 9000Ft.

Ezt több minden miatt is ki kell cserélni, ha már annyira szét van szedve. Pl, soha többé nem kell. Ha egyszer meg van bolygatva akkor meg is adja magát. Egy tök vékony kis él az amin keresztül tömít, és az évek alatt eleve el tud fáradni. 6000Ft körül meg lehet szerezni.

Előzmény: R0b333 (68912)
**ADAM** Creative Commons License 2014.11.19 0 0 68913

Nem tartom kizártnak, hogy autópályán ilyen lassú és stabil tempónál jól fogyasszon. A 7.5 elég meseszerű, de elképzelhető. Nincs lassítás, gyorsítás, stabil a pálya, nincsenek nagy emelkedők. Lehet.

Én 12 körül fogyasztok pályán, de 180 alatt nem megyek, és vannak emiatt néha fékezések és gyorsítások is (mert mások nem ennyivel mennek). 

A 3.0 a te általad írt tempónál szerintem 2000 alatt forog.

Én 200 körüli tempónál 4000-es fordulaton megyek.

Szóval lehet.

 

Tény, hogy ezt a motort nem a városi szaladgálásra találták ki - én meg pont arra használom.

Előzmény: warning!kamikaze (68893)
R0b333 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 68912

Sziasztok!

 

Kérdésem ezúttal az lenne,hogy milyen váltó oldali főtengely szimeringet vegyek a 2.4jtd kappára? megéri gyárit venni?

 

Üdv.

Szeky JTD Creative Commons License 2014.11.19 0 0 68911

Ez konkréten nálam úgy jelentkezett, nem akart indulni 0 foka alatti reggeleken, " fel kellett húzni ".
Izzítás, porlasztó, minden át lett nézve, a ecum- nem tudtuk csatlakoztatni gépre.
Sooty adott kölcsön egy szettet ( ecu+chip) amivel már ment a dolog + 2db ilyen szelepet. A hibát írta is rájuk, de leteszteltük őket az egyikkel nagyon füstölve ketyegett alapjáraton a másikkal hullámzott az alapjárat. Szóval ez éppen 3 féle jelenség ami a rossz szelepre utalhat.

Előzmény: Giocatore79 (68908)
probody Creative Commons License 2014.11.18 0 0 68910

Az első ajtózárakban 3db.mikrokapcsoló van a hátsókban csak kettő.

1, a zárás-nyitásé 2, kilépő/lábtér fényé, 3, az infocenternek jelzi,ha nyitva marad az ajtó.

A rossz kapcsoló három lábát ki kell forrasztani a panelből (2.kép) és egy újjal pótolni (3.kép fekete)

Nekem épp a kilépő/lábtér fényem nem működött mikor ezeket a fotókat csináltam.

Pár száz forintos tétel a kapcsoló.

 

Zeno1976 Creative Commons License 2014.11.18 0 0 68909

Szia!

 

Ismerős a helyzet. Az esetemben a jobb első ajtózár elektronikája meghibásodott. Hol működött hiba nélkül, hol meg nyitott és  zárt. Ott érdemes keresgélni.

 

Előzmény: Pepi 517 (68890)
Giocatore79 Creative Commons License 2014.11.18 0 0 68908

Bocsi, de miből lehet sejteni, ha ez a nyomástartó szelep már döglődik? 

Tényleg érdekelne a dolog (szintén JTD). 

Előzmény: Szeky JTD (68907)
Szeky JTD Creative Commons License 2014.11.17 0 0 68907

 

 

Ja vettem, ha kell kerítek még... :)

Előzmény: sooty (68862)
Lönci Creative Commons License 2014.11.17 0 0 68906

Mindent megoldottam Olaszországból bontottan. A porlasztókat bemérettem, kaptak egy kis ultrahangot, azóta hibamentes, minden határértéken belül van.

Előzmény: sooty (68905)
sooty Creative Commons License 2014.11.17 0 0 68905

De szép kilátások.....

 

A felsorolt dolgokat ezek után újra kellett cserélni, vagy volt vmi alternatív megoldás?

Előzmény: Lönci (68904)
Lönci Creative Commons License 2014.11.17 0 0 68904

Az enyém cca. 2 évet állhatott, a teljes befecskendező rendszer belehalt. (kis nyomású sziv. nagy nyomású sziv. összes porlasztó)

Előzmény: sooty (68903)
sooty Creative Commons License 2014.11.16 0 0 68903

Ma összeraktam a JTD-t. Előtte megnéztem valóban van benne servotronik.

 

Természetesen nem indul, de ez nem újdonság. Van multiecuscan programom, van elm327 interface-em, Norbi segedelmével obd2-ről fiatra átalakítóm is.

Sajnos nem tudtam összehozni a rendszert. Nem csatlakozott, többnyire azt írta, hogy idő túllépés miatt, néha cifrábbat is, de bármit állítottam bárhova nem sikerült.

Pedig jó lenne ha megmondaná, hogy merre keresgéljek.......

 

A vezérmű szíj ami rajta van gyári Lancia felirattal és emblémával ellátott cucc.

sooty Creative Commons License 2014.11.16 0 0 68902

granturismo

 

Megtaláltam a kéder gumit. Nálam van, hétfőn délután megyek nagyfaluba. Délelőtt rád csörgök. (ha megtalálom a teló számod)

 

Nem tudom mi a makulátlan. Nyilván ez is nyomódott 15 évet a helyén. Szakadva nincs. Középen ahol a két fél össze ér, ott az alsó részen ami nem látszik, ott van rajta repedés.

Megnézed, ha kell és jó akkor a tiéd, ha nem akkor visszahozom.

 

Előzmény: granturismo (68864)
DVlad Creative Commons License 2014.11.16 0 0 68901

Szöveg vagy a kép? :D 4.16

Előzmény: Alfás Theo (68900)
Alfás Theo Creative Commons License 2014.11.16 0 0 68900
warning!kamikaze Creative Commons License 2014.11.16 0 0 68899

neeem, 90-nél már visszatermel a tankba... :-)))

Előzmény: BmS1 (68898)
BmS1 Creative Commons License 2014.11.16 0 0 68898

 3.0 szedán 7.5 literes átlaggal ..1300 kilométerre számolva, leginkább 130 - 140-es sebességgel, a német szakaszon rövid időre 200-ig eresztve, autópályán.

 

Ez annyit jelent, hogy 90-es sebességgel úgy valamivel 5 liter alatt lenne a 3 literes nehéz darab...

 

Ez annyira szép, hogy ezt az autót sosem szabad eladni :-)))

 

Az én 3 literes szedánom kb. 2,5-3 literrel többet ivott :-( 

El is adtam :-D

Előzmény: JAMIE222 (68897)
JAMIE222 Creative Commons License 2014.11.16 0 0 68897

Nem szívesen vitatkoznék, értelmetlen.Ha annyi, annyi.Épp csak ellentmond a hosszútávú tapasztalataimnak.

Előzmény: warning!kamikaze (68895)
warning!kamikaze Creative Commons License 2014.11.16 0 0 68896

 

Ehhez a felnihez volna szükségem kupakra, ha valakinek van elfekvő, kérlek, jelezzétek.

Múltkor kicsit elgurult a gyógyszer, megpróbáltam utolérni és közben elhagytam.

A rögzüléséről gondoskodó 4 körömből 1 le volt már törve, de még visszatettem, nem gondoltam, hogy távozni fog.

warning!kamikaze Creative Commons License 2014.11.16 0 0 68895

én is átszámoltam többször is, de a tankolt mennyiség/megtett út hányados nem változott...

Előzmény: JAMIE222 (68894)
JAMIE222 Creative Commons License 2014.11.16 0 0 68894

Hihetetlen a 7,5 liter.

Előzmény: warning!kamikaze (68893)
warning!kamikaze Creative Commons License 2014.11.16 0 0 68893

A 3.0 szedán 7.5 literes átlaggal jött haza svájcból 1300 kilométerre számolva, leginkább 130 - 140-es sebességgel, a német szakaszon rövid időre 200-ig eresztve, autópályán.

szerintem az nem sok, bár városi fogyasztást nem néztem, az valóban lehet horror.

 

a coupe ugyanazt 9,5-el tette meg, igaz, az tele volt pakolva. :-)

 

Előzmény: **ADAM** (68877)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!