Keresés

Részletes keresés

TDI-DRAG Creative Commons License 2008.08.13 0 0 13033

Nem kételkedek ebben, hiszen neked egy kerékkel több van!:)

 

Én sem száguldozni szeretek, úgyhogy nem lesz vita köztünk:)

Előzmény: Daty (13031)
bgstrom Creative Commons License 2008.08.13 0 0 13032
Nem volt kivétel a Jawa-d. Haverom is bejárta vele észak Afrikát. Egyszer az Auto-Motor is cikkezett róla. Bontatlan blokkal jött haza. Egy másik haverom kis 50-es Suzukival ment el Rigába. Róla is cikkezet újság. Azt hiszem a MotorRevü volt. Ez a srác gyüjti az öreg motorokat és gépeket. Ö pl. nem tép őket és iszonyat kilómétereket teker beléjük. Ő csinálta a montembike robogót is.
Előzmény: Daty (13029)
Daty Creative Commons License 2008.08.13 0 0 13031
Állok elébe!:-D
A barcikai barátommal már gurultunk együtt (CBF 600), és mikor indultunk, kicsit kétkedve nézte a motort, annál is inkább, mert szerpentin is volt benne bőven, meg, hogy egyáltalán hogy fogok vele lépést tartani.
Aztán a végén láttam a szemében, hogy most már ott helyezte el magában a motoromat, ahová való!:-)
Ezt amúgy szóba is öntötte, és csak megerősített a döntésemben, jó választás volt, simán bírt vele lépést tartani 140-nél is - na jó, mondhatjátok, hogy egy CBF nem csak 140-et megy - de ő sem igen járkál ilyen sebességekkel, és a partot meg egyenesen imádta az MP3.:-DD


Széles utat!

Daty
Előzmény: TDI-DRAG (13027)
bgstrom Creative Commons License 2008.08.13 0 0 13030

Ez mondjuk jellemző volt a régi szoc motorokra. Az orosz ural és izs lassú volt, sokat evett, de nem esett szét szinte soha. Még a lánc is sokkal jobban túl volt méretezve mint amekkora terhelést kapott valaha is az életében.

Számtalan ülésátalakítást találhatunk a neten VStrom- ra. Nyilván nekik sem dl kompatibilis fenekük volt :)

De ez az egy kép szerintem viszi a prímet, kár hogy nem szeretem az alkoholt, de akkor is remek ötlet.  :D

Előzmény: sagipet (13028)
Daty Creative Commons License 2008.08.13 0 0 13029
Hát...nem tudom.
A Jawával 2 év alatt 28.000 km-t mentem.
Eladás előtt átnéztem, nem volt cápafogas, nem voltak széthullva a görgők.
Kétségtelen, hogy nem volt olyan teljesítményük, (az MZ-nek főleg nem) de szerintem az anyaguk sem, még is tovább bírták.
Ja, meg x görgős, meg o görgős meg stb...sem.

De lehet ez csak egy kivétel volt.

Széles utat.
Előzmény: sagipet (13028)
sagipet Creative Commons License 2008.08.13 0 0 13028

azért azt is nézzétek hogy szerintem nem mentetek annyit az Mz-vel mint ezekkel a gépekkel.nem biztos hogy km-ben sokkal többet futott az a lánc mint a mienk.ráadásul teljesítmény se volt,nem is kopott annyira talán.meg ráhagyta az ember ha nem látta,lehet cápafogas volt mint az állat a lánckerék de nem láttad és csak hajtottad tovább.nekem is volt etz-m kb12000 km-nél darabokra hultak a görgők a láncon,hiába volt tokozva.menet közben nem lehetett észrevenni azt sem csak ha toltam néha kattant egyet.a másik dolog pedig hogy egyrész szarul is néz ki szerintem ez a tok, meg az is igaz hogy az alkatrészekből élnek,kell nekik a lóvé..

na de kinek nem???

TDI-DRAG Creative Commons License 2008.08.13 0 0 13027

Örülök  neki!

 

Valamikor azért csak gurulhatnánk egyet..

Előzmény: Daty (13026)
Daty Creative Commons License 2008.08.13 0 0 13026
Szia!

Igazából újabb tapasztalat nincs, ha scak azt nem nézzük, hogy azóta ugye kipróbáltam a határokat.:-)
2 személylel, cuccokkal 135 km/h, szólóban, cuccokkal 145 km/h, legalábbis óra szerint.
Mindkét esetben csak max fél kilométer hosszan mentem ennyivel, tehát lehetséges, hogy még pörgött volna, de bevallom, annyira ezért nem akartam a végét, hogy kilométereken keresztül padlógázzal menjek.
Ezekre a segességekre pillanatok alatt felugrik, de ez nekem épp elég is.
És nekem is tetszik, még mindíg!:-)


Széles utat!

Daty

ui: a hónapban, vagy a jövő hónapban jelenik megy egy cikkem az eddigi tapasztalataimról a Képes Motor magazinban, képekkel illusztrálva.:-)
Előzmény: TDI-DRAG (13023)
vonSux Creative Commons License 2008.08.13 0 0 13025

Emlékszem, amikor megjelentek az első nagyszériás alu vázak qrva drágán, sokan (én is) odavoltunk, hogy milyen jó lesz, mert. Dehát a nagyszéria (vagyis tömegcikk), meg az a hülye piaci érdek, és kiderült, hogy ezek a szemét gyártók, kereskedők szeretnek szemtelenül keresni ezeken a nem olcsó cuccokon. Ki hinné? Barátaim, a fejlődés kb. annyi, hogy nincs röghözkötés, és nem kötelező a tized. Van helyette bankhitel és silány árú. Viszont ha szüken is, de van választási lehetőséged. És ezért a pénzért ezt kapod, ha nem tetszik, szük keretek között reklamálhatsz, vagy eladhatod. Vagy legyen pénzed és építs, építtess magadnak egyéni bringát (ue.:custom bike). Ha valaki a piacon keresgél igazságot, az jó kis keresztet vesz a nyakába, mert ott az ritka vendég, ellentétben az érdekkel. De én is had nyilatkoztassak ki egy kicsit;  még másfél év, tizenötezer kilóméter után is jó (nagyon jó) érzéssel kapaszkodok fel a DL nyergébe, igyekszem nem túlterheli, képességeihez mérten használni. Ha majd nem tetszik, csalódás ér, eladom. Örülök az innovatív, a fórumon "megismert" márka, és motorostársak ötleteinek, próbálkozásainak, mert annak legalább van valami iránya, értelme. Viszont nevetségesnek és értelmetlennek találom a céltalan fikázást.

 

egy mostanság éppen DL buzi

bgstrom Creative Commons License 2008.08.13 0 0 13024

Nekem is volt MZm és azon is volt gumihürnyő a teleszkópon, sosem kopott el.

Volt láncvédője, de sosem láttam a láncot, csak mikor barmulgattam a végefelé vele, mert akkor viszont eltört a bakelit láncvédő és megtaláltam a lánc egy darabját is benne.

Nekem egy fém pontozó jut eszembe mikor is fúrás elött akartam egy 1cm vastag lágyvas lemezt megpontozni. A pontozó hegye kilapult az ütés hatására. Erre a szaki akinél ez történt símán megköszörülte hegyesre, majd felhevítette izzásig gázlánban csak a hegyet majd vízben lehűtötte. Ezt 3x meismételte, majd vissza adta a pontozót. Csodák csodájára most az 1cm-es fémlemezen marad nyom a pontozás után és nem a pontozón. Simson vázat direkt görbítettük, hogy felfelé álljon az ülése, viszont hiába ültünk rajta 3-an néha 4en, sosem görbült el a gyári váz :)))

Szerintem a mai gyártást teljes mértékben a haszonszerzés vezérli. Amikor a híradások arról szólnak, hogy egy gyár, cég nyeresége milliárdokban számolható, akkor már kifizette az adót, alkalmazottakat, fejlesztéseket és egyébb költségeket is. Nem éri meg jó szerkezetet venni, hiszen akkor minek vennék újat.

Lásd Zsiguli esete !!! 

TDI-DRAG Creative Commons License 2008.08.13 0 0 13023

És mi van a Tiéddel? Újabb tapasztalatok?

 

Én beleszerettem a Z-be teljesen!! Baszki, lájtosan 5 litert fogyasztott, akkorát megy, hogy beszarok, és gyönyörű! :)

Előzmény: Daty (13022)
Daty Creative Commons License 2008.08.13 0 0 13022
A 350-es Jawán is ilyen volt, nem is dobta le soha, szakadásom sem volt, kenni sem kellett, cserélni sem kellett, max úgy évente, 2 évente utána húzni.

Szóval tömören az a véleményem, hogy régebben tartósabb cuccokat csináltak.

Tudnának most is, de akkor csődbe mennének, ha egy új vashoz 10 évig hozzá sem kéne nyúlni!:-))

Széles utat!

Daty
Előzmény: vanchu (13021)
vanchu Creative Commons License 2008.08.13 0 0 13021
A komplett bedobozolt lánc érdekes feature, mert annó az MZ Trophymon ilyen volt, és nem is értem, hogy manapság miért nem csinálnak ilyent, valami gépész esetleg mondhatna rá valamit...
Előzmény: bgstrom (13015)
vanchu Creative Commons License 2008.08.13 0 0 13020
Lánckerékileg az a véleményem, hogy hiszek a mérnökökben. Valszeg azért ennyire kemény, mert ha keményítem, akkor más, fontos tulajdonságai változnak meg.

Nyilván piac diktál, meg ár/teljesítmény, de hardcore fanoknak mindig lesz kurvafasza megoldás utángyártottban akármennyipénzért, szal nem hiszem hogy ez a házilagos keményítés használna.
Előzmény: bgstrom (13016)
TDI-DRAG Creative Commons License 2008.08.13 0 0 13019

Le ne merd írni mégegyszer, mert elátkoznak a DL buzik!:D

 

Velem az Espace topicban csinálták ugyanezt. Vettem egyet, aztán beírtam, hogy mekkora francia ótvar ez...na bazdmeg, amit kaptam..:)

Előzmény: bgstrom (13015)
Daty Creative Commons License 2008.08.13 0 0 13018
Tényleg jó 5letek, csak épp már a motorom nincs meg hozzá!:-)
Előzmény: bgstrom (13015)
Daty Creative Commons License 2008.08.13 0 0 13017
Köcce!
Előzmény: stibi76 (13014)
bgstrom Creative Commons License 2008.08.12 0 0 13016

Ahogy néztem a különféle beszámolókat azon az oldalon láttam, hogy sokan panaszkodtak lánszakadás, lánckerék kopásra. Ezért is találták ki az olajzást a srácok.

Viszont ha ennyire kopik a lánckerék, akkor lehet, hogy nem elég kemény.

Minden fémet lehet hőkezeléssel edzeni, keményíteni. Lágyítani is, de ez most nem érdekes.

Van egy egyszerű szerszám ami meghatározza a fém keménységét. Lehet érdemes lenne megmérni és felkeményíteni a fogaskerekeket. Nektek mi a véleményetek ?

Már csak azért is mert külföldön is elég rendesen bajlódnak ezzel a príma és szeretnivaló motorral :))))

Hengerfejtörés, váztörés, láncszakadás, blokkbetörés. Minden van amit csak szem látni tud :)))

bgstrom Creative Commons License 2008.08.12 0 0 13015

Én biztos megnézem valamelyik nap, mert nekem fájt a seggem és napokig éreztem a túra után :)

Találtam pár érdekes átalakítást a vstrominfon, érdekes ott is elgörbült egy túrás srácnak a váza, pont ott ahol az enyém. Viszont elég jópofa ötleteket láttam még.

 

 

Előzmény: stibi76 (13014)
stibi76 Creative Commons License 2008.08.12 0 0 13014
Egy Louis termékeket forgalmazó boltban rontom a levegőt a Duna Plaza alatt....
www.bembomotor.hu az oldalon található számokon lehet érdeklődni!
Nem olcsó, de egy barátomnak nagyon bevált, aki SV-vel nyomul!
A pontos árat nem tudom, de ha jól emlékszem 36, vagy 38ezres beruházás a vízágyszerű kényelem.
Keressétek a telefonban kengyelfutót:) hátha tudunk valami jó keresztény árat kitalálni:)
Előzmény: Daty (13013)
Daty Creative Commons License 2008.08.12 0 0 13013
Itt nincs OFF, ír6od!:-))

Széles utat!

Daty
Előzmény: stibi76 (13012)
stibi76 Creative Commons License 2008.08.12 0 0 13012
Van nálunk levegős ülésbetét, amelyet olyanra hangolsz amilyen a hátsód igénye!
Nem 100000 pénz, ha érdekel keress privát üzenetben, mert nem akarom a topicot reklámmal offolni!
Daty Creative Commons License 2008.08.12 0 0 13011
Úgy gondolom, mivel én is leültem a DL nyergében 19.000 km-t egy véleményt ír6ok az ülésről.:-)
Nekem is kényelmetlen volt, már 100 km után kívánkoztam megállni mindíg.
Viszont az aszony szerint hátul tökéletes.
De én ott félek!:-DD

Széles utat!

Daty
Előzmény: Toncsi64 (13010)
Toncsi64 Creative Commons License 2008.08.12 0 0 13010

Hááát, az ülés témát én is alátámaszthatom. Nekem is kész lett a popóm 500 km után. Aztán átalakíttattam és nem változott a helyzet. Ott tartok, hogy már motorcserére is gondoltam, de annak kicsit húzós ára lenne :-) ezért most azon agyalok, hogy kellene vennem egy Corbin ülést. Az "csak" 100.000 :-((( Persze mindkét megoldásnak az a hátránya, hogy csak fizetés után derül ki az igazság. Ha mellényúltam.... (erre inkább nem is gondolok)

Ami a dőléskárokat illeti, már kétszer sikerült lefektetnem a gépet (igaz állóhelyzetben) hála a bukócsőnek abszolut semmi baja nem lett. Na jó, a bukócsőről lejött a szinter.

 

bgstrom Creative Commons License 2008.08.12 0 0 13009

Igazad van. Tudom miket írnak a kényelméről.

Nekem ez volt az első hosszútávu egyben többszáz km-es utam a motorral.

Ezt az utat már Freewindel megtettem és az nem volt kényelmetlen. Ezt vártam most is. Mármint, hogy szuper és kényelmes lesz. Most azért éreztem a hátsómat. De ez a legkevesebb és a leglényegtelenebb dolog, hiszen ízlések és pofonok, meg fenekek különbözőek. De úgy nézem a dolgot ahogy mondod. Szerencse, hogy nem lett baleset. Hogy mikor és hogyan történt a vázgörbülés, hát nem tudom. Azóta kijavitottam és méreteket is egyeztettem egy szalonban-szervizben álló motor segédvázáról.

Mindegy.

Ejtem a témát mert kedélyeket borzolok vele.

 

Ma lőttem ez a markolatfűtést egy kis boltban 7990 Ftért. A papírja szerint hőfokszablyzós és termosztátos. A kapcsolóján 2 fűtési állás van, egy gyengébb és egy erősebb . :

 

 

Előzmény: sagipet (13008)
sagipet Creative Commons License 2008.08.12 0 0 13008

nem ismersz V-stromos bandát? vstromclub.hu

kényelmetlen az ülés? előfordul hogy valakinek az de alapjában véve szerintem és a többség szerint az egyik legkényelmesebb moci a világon.

javítási költségre meg csak annyit tudok mondani,ez minden mocinál így van,ha nem inkább rosszabb a helyzet!:(

nézd a jobbik oldalát a dolognak,rosszabbul is járhattál volna,örülj neki hogy nem lett belőle baleset.sok sikert a javításhoz!

Előzmény: Toncsi64 (13004)
bgstrom Creative Commons License 2008.08.12 0 0 13007

Nehéz egy kérdés. Mert  ahogy mondod a Long Way Round - Down ban is szétmentek a BMWk.

Az is érdekes kérdés, hogy mi a túlterhelés?

Számtalan túrafelszerelést lehet venni a gyári és az utángyártott piacon.

30-45 literes dobozok elég sokmindent elnyelnek.

Előzmény: sagipet (13006)
sagipet Creative Commons License 2008.08.12 0 0 13006
azért a bömös is eltört a longwayon,nem néztem végig de azt a részt pont láttam.egyszerüen nem bírják a mai gépek a többszörös túlterhelést,ennyi.amikor vettem a DL-t úgy emlékszem egyik tesztben írták hogy egyik legnagyobb terhelhetősége van a kategóriában,szóval a többi még ennyit se bír valószínűleg,sajnos.
bgstrom Creative Commons License 2008.08.12 0 0 13005

Nem tudom.

Gondoltam már rá többször is. Arra is gondoltam, hogy a csomagtartóm rögzitése rossz esetleg. Csomaggal csak aszfalt úton mentünk a kompig és onnan kempingig.

Mivel jelenleg más v-stromos bandát nem nagyon ismerek így kézenfekvő volt a gondolat, hogy itt számolok be a hibáról. A szervízben a cimborák is értetlenül állnak a dolog elött. Lehet hogy csak egyedi eset. De láttad a képeket. A súlyt is elmondtam. Nem egykerekeztünk, nem ugrattunk le sehonnan, dehát hirtelen nagy ütés nem érte a motort.  Ez nem sértődés kérdése egyébbként. Neked sem esne jól, ha lenne egy hibád ami bosszant, erre elküldenek a csodába. Ezek szerint nem is igaziak a képek, valami fotoshoppal gyártottam. Részemről nem is arra voltam kiváncsi ki mennyire elégedett a saját motorjával.

Annyit én eltudok mondani, hogy a DLnek kényelmetlen az ülése, gyenge a váza, és ha felborul nem ússza meg a javítási költséget az ember 3-500ezerFt alatt ha van bukócső, ha nincs.

Előzmény: Toncsi64 (13004)
Toncsi64 Creative Commons License 2008.08.12 0 0 13004
Nem szivesen szólok bele, de minthogy ezt a problémát eddig még csak Te tapasztaltad nem lehet, hogy egyedi a gond ? Esetleg (ne sértődj meg) tényleg túlterhelted ? És itt most nem feltétlen a kg-ra gondolok. Rossz úton a rázkódás megnövelheti a csomagok "erejét".
Előzmény: bgstrom (13003)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!