Azt megtudnád mondani hogy a magasító tartói milyen anyagból vannak? Mert én úgy néztem az enyémen, hogy durván 30x15-ös a nyílás amibe belecsúszna, de ilyen anyagot nem találok.
Láttam olyat hogy nem robi 55-ös höz való lehajtással volt szerelve a motor és az érdekelne, hogy egyáltalán lehet e másik kapaadaptert tenni alá, ahol egyből a motor csatlakozik a kapahajtáshoz, nem pedig egy közdarab által van hajtva a kapa?
Szia!Végtelen egyszerű a kapcsolási rajz,(szakmámba vág! :) ) a szó szoros értelmében értsd.Adott egy akkumlátor ami nekem 12V 4,5Ah zselés,gondozásmentes.Van ugye két pólusa + illetve -.Mivel ledes a szofita izzó ezért a polaritására oda kell figyelni,de ha fordítva kötöd max nem világít tönkre nem. Az akksi pozitív pólusára teszed a kapcsolót utána az izzókat párhuzamosan kötöd.
Sziasztok! Új vagyok it és segítségre lenne szükségem!
Adott egy 3,5 Le briggs motoros kapagép. Az a gond vele hogy ha dolgozok vele akkor könnyen lefogja a kapát a föld és nem forog viszont a motor az jár szépen. Gyanítom hogy csúszik a "kuplung". Egy robi 55-ös lehajtásra van rárakva. Linkelek képekett, ami ugyan olyan megoldással van szerelve:
Miután melegszik egy kicsit akkor már jobb vele dolgozni de akkor is lefogja ha kicsit leengedem. Apósomé a gép, nekem egy Robi 55 van ami nem egy nagy szám de az övét simán alázza, sőt egész jó kis gép.
Tudnátok valamit tanácsolni, hogy mit tegyek, vagy esetleg egy másik lehajtást javasolni!
Elhiszem én is éppen hogy csak végeztem a kinti teendőmmel .. szar lett volna ha megázok miközben a cementett pakolom át XD És köszi a képeket nyálcsorgatva várom :))))
Két vagy négy ütemű motorral szerelt??Még annyit az előzőhöz,amikor megjelent az olaj,utánna megdöntöttem a gépet picit,és töltöttem rá egy keveset,majd csavar be.
Terra T20 váltóba kb-1,2L olaj kell,a betöltő nyílása a nívója.Én addig öntöm a lét míg függőleges állásban a váltószekrény betöltő nyílásán nem jelenik meg az olaj.És slussz!
Vettem egy Terra kapálógépet T 20 váltóval kb 3 éve!
Most valamilyen oknál fogva felhordja az olajat a kuplung csészéhez ezért csúszik és nem indul el a gép!
Szimeringeket kicseréltem!
Aki tudja mennyi olaj kell a hajtóműházba és a váltóba az írjon róla nekem!
(A váltóban tudom van egy csavar az a nívó azt hiszem)
Először azt hittem hogy a motor szimeringes és onnan folyik le a kuplungba az olaj, de olyan szépen megy alapjáraton percenként 50-60 pöffenés, szerintem nem az!
Amúgy olcsóbb mint egy új mert azok 70 nél kezdődnek .. ha lenne rá pénzem elhiheted már mondtam volna hogy megveszem de most ezzel kell beérnem és szépen apránként ki pofozni.. de amúgy is kezdönek nem limuzin való hanem egy trabi min gyakorolhat :)