A motor 2 ütemű, 5,5 LE. A váltó T20 (2 sebesség előre, egy hátra). A gép pótkocsival, kerék és orrsúlyokkal eladó. A pótkocsi alatt Trabant kerekek vannak, Trabant fékkel. A pótkocsi mikor megvettem ki volt rhadva, újra van lemezelve és alapozóval festve. A gép hibátlan állapotú!!!! (festés kellene rá esetleg). Mikor megvettem, a motorjához nem lett nyúlva, mert hibátlan, viszont a váltóban minden csapágy, szimmering, tömítés ki lett cserélve. (minőségi, SKF C3 csapágyak lettek belerakva) Egyszóval hibátlan! Az eladás oka: külföldre költöztem, nincs kihasználva! Aki megveszi, nem jár rosszul. Kipróbálható előre egyeztetett időpontban. (3 hónapig állt és 1. rántásra indult).
Mivel külföldön vagyok, lehetőleg e-mailen keresztül érdeklődj!!!
Hát hogy meennyi azt csak a mérleg mondaná meg,papiron 400 kg,de szerintem a képeimet ha nézed van az erdőben egy kép amit látod lapos a villástargonca gumija.Szerintem bíjja a 600 kg-ot is.
Chezulu Szerintem ez attól függ hogy milyen a kapa maga gyártóra értem,robi,kf,rk stb.
De szerintem cserélhetó csak ugye kompletten kell szerintem mert nem tudom hogyy a kuplung csészék mérete egyeznek-e.
Köszi!Igen 30x15-ből csináltam,de maga a "lyuk" 30x20-as de a többi kell egyébként a rápászításhoz,a tetején 15x15-ösből tettem egy keretet,mondjuk 4 sarkán árfúrtam 7-es fúróval,6x45-ös kapupánt csavarral,szárnyas anyával megfogattam.
Ma ragasztottam matrisát a magassítóra majd lefotózom és felteszem.
Azt megtudnád mondani hogy a magasító tartói milyen anyagból vannak? Mert én úgy néztem az enyémen, hogy durván 30x15-ös a nyílás amibe belecsúszna, de ilyen anyagot nem találok.
Láttam olyat hogy nem robi 55-ös höz való lehajtással volt szerelve a motor és az érdekelne, hogy egyáltalán lehet e másik kapaadaptert tenni alá, ahol egyből a motor csatlakozik a kapahajtáshoz, nem pedig egy közdarab által van hajtva a kapa?
Szia!Végtelen egyszerű a kapcsolási rajz,(szakmámba vág! :) ) a szó szoros értelmében értsd.Adott egy akkumlátor ami nekem 12V 4,5Ah zselés,gondozásmentes.Van ugye két pólusa + illetve -.Mivel ledes a szofita izzó ezért a polaritására oda kell figyelni,de ha fordítva kötöd max nem világít tönkre nem. Az akksi pozitív pólusára teszed a kapcsolót utána az izzókat párhuzamosan kötöd.
Sziasztok! Új vagyok it és segítségre lenne szükségem!
Adott egy 3,5 Le briggs motoros kapagép. Az a gond vele hogy ha dolgozok vele akkor könnyen lefogja a kapát a föld és nem forog viszont a motor az jár szépen. Gyanítom hogy csúszik a "kuplung". Egy robi 55-ös lehajtásra van rárakva. Linkelek képekett, ami ugyan olyan megoldással van szerelve:
Miután melegszik egy kicsit akkor már jobb vele dolgozni de akkor is lefogja ha kicsit leengedem. Apósomé a gép, nekem egy Robi 55 van ami nem egy nagy szám de az övét simán alázza, sőt egész jó kis gép.
Tudnátok valamit tanácsolni, hogy mit tegyek, vagy esetleg egy másik lehajtást javasolni!
Elhiszem én is éppen hogy csak végeztem a kinti teendőmmel .. szar lett volna ha megázok miközben a cementett pakolom át XD És köszi a képeket nyálcsorgatva várom :))))
Két vagy négy ütemű motorral szerelt??Még annyit az előzőhöz,amikor megjelent az olaj,utánna megdöntöttem a gépet picit,és töltöttem rá egy keveset,majd csavar be.
Terra T20 váltóba kb-1,2L olaj kell,a betöltő nyílása a nívója.Én addig öntöm a lét míg függőleges állásban a váltószekrény betöltő nyílásán nem jelenik meg az olaj.És slussz!
Vettem egy Terra kapálógépet T 20 váltóval kb 3 éve!
Most valamilyen oknál fogva felhordja az olajat a kuplung csészéhez ezért csúszik és nem indul el a gép!
Szimeringeket kicseréltem!
Aki tudja mennyi olaj kell a hajtóműházba és a váltóba az írjon róla nekem!
(A váltóban tudom van egy csavar az a nívó azt hiszem)
Először azt hittem hogy a motor szimeringes és onnan folyik le a kuplungba az olaj, de olyan szépen megy alapjáraton percenként 50-60 pöffenés, szerintem nem az!