Keresés

Részletes keresés

NAR Creative Commons License 2017.04.10 0 0 35616

"M7 szezonális túlterhelését jobban megoldaná az M7 Kápolnásnyék- M6 felé átkötés."

 

Nekem úgy tűnt, hogy Balatonvilágos és Székesfehérvár között szokott Budapest felé lenni a dugó, azon ez pont nem segítene (a 8-as várpalotai elkerülője viszont igen).

Előzmény: dimelo (35614)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.10 -1 0 35615

Az M70-esen nincs beton elválasztás. Az m0-ra is csak útólag került, a hülye sofőrök miatt,

akik megfordultak az úton, mert a kettős záró vonal nem zavarta őket.

 

 

Előzmény: dimelo (35614)
dimelo Creative Commons License 2017.04.10 0 0 35614

Te is tudod, én is tudom, remélem más is tudja, hogy nem kell ötletet adni a kormánynak.

A saját "útján" halad.

 

A vázolt halálutakból nem lehet annyi extraprofitot kitermelni....

 

Szóval ne a morbiditást elemezgessük tovább, hanem a valóságot. Az M70 elég meggyőzően gáz...

Lesznek 2x2 sávos utak annyiból, amennyiből 2x3 sávokat is lehetne építeni (azokat fölösleges)

Kivétel M1 bővítés.

 

Az M7 szezonális túlterhelését jobban megoldaná az M7 Kápolnásnyék- M6 felé átkötés.

 

 

Előzmény: mash.69 (35613)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.10 -1 0 35613

itt is téma volt: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=143177944&t=9013571   35415

 

NAR kollega írta:

A 2x1 sávoshoz képest lett több a baleset? Svédországban láttam olyat, hogy a 2+1 sávos útnál volt fizikai elválasztó a két irány között (kerítés: https://goo.gl/maps/KUxS42K8vor), persze így már nem annyira olcsó...

 

 

én drót háló helyett beton elválasztást csinálnék, mint a régi nulláson volt, jelenleg M51

3km-enként változna, hogy kinek van 2 sáv.

Nagyobb települések előtt, útán 2*2 lenne.

pl. az M8-ast a Duna-Tisza között

 

Előzmény: magosl (35610)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.04.09 0 0 35612

Régen, az 50-, 60-as években sok ilyet építettek (nem Magyarországon). Aztán sorra felszámolták őket, mert amint kicsit elkezdett nőni a forgalom, mindennapossá váltak a halálos balesetek. Talán már nem is nagyon maradt ilyen sehol Európában. 

Manapság a háromsávos útból ez a kivitel az, ami vállalható:

https://youtu.be/tKIGHBV-CpI

Bár nem tudom, a kelet-európai közlekedési morál mellett ez hogy működne, ld. pl. 3:50-től, amikor utoléri a coesfeldi Audit. 

Előzmény: magosl (35610)
toto92 Creative Commons License 2017.04.09 0 0 35611

Vagy itt, vagy a Városi és elővárosi közlekedésben előkerült ez nem rég. A végeredmény azt hiszem az volt, hogy próbálkoztak régebben ilyenekkel, de csak instant halálutakat hoztak létre vele.

Előzmény: magosl (35610)
magosl Creative Commons License 2017.04.09 -1 0 35610

üdv, lehet -e építeni háromsávos autóutat? A két széle ellenkező irányba menne, a középsőt pedig előzésre lehetne használni mindkét irányból. Van ilyen? Én még nem láttam ilyet. Miért nincs? Olcsóbb lenne, mint a 4 sávos autóút.

tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.07 0 0 35609

jav. 251 = 2501

 

 

Előzmény: tocsikolnak (35606)
eMPet Creative Commons License 2017.04.07 0 1 35608

Egytől kilencig számozva van itt több tervlap is (átírtam a fájl nevében a "terv" utáni számot), áttekintővel kezdődik az egész.

Dél felé folytatási elképzelést nem látok rajta.

 

http://egrisztorik.hu/wp-content/gallery/az-m25-tervei/m25_terv_01.jpg

Előzmény: mash.69 (35592)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.07 0 0 35607

Előzmény: tocsikolnak (35606)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.07 0 1 35606

Hat ilyen rovidtavuak a hosszutavu tervek. A Kecskemet-Eger vonal F.abony szakasza is volt mar minden; maklari 251-esbol faragott R25, ami majd R251 lesz a legkozelebbi hosszutavu terkepen talan, ki tudja. :D.  Ha az ez az utolso M25 is mar most korforgalomba szalad a terven Egerben, akkor ez is lesz meg R25 is ... plane akkor, ha majd egri elkerulot akarnak belole folytatni.

 

Amekkora forgalom van; szerintem jobban jartak volna, ha hozzavagnak 2 savot F.abonytol az 3-ashoz meg 1-et a Kerecsendtol 25-oshoz, plusz egy masfel km-es kerecsendi elkerulo (hivhatjak RM2511-ek :D); ami ravisz a 25-osre a 3-asrol, es le lenne tudva. Mert ez olyan lesz mint az egri uszoda; de talan en emlekszem rosszul arra a mizeriara is.

 

K.met-SZolnok(Abony)-Eger szakaszt meg en inkabb latnam K.met-Szolnok-Nagyfuged/Karacsond  -kent. Tobbet erne. De ugysem lesz abbol sem semmi. Se '30-ig, se '40-ig :DD. 

 

A mostani  R11-es is volt mar M100 is korabban, es Ercsin-Dabason-405oson at Hatvanig tartott. 

 

Előzmény: bp01 (35604)
RadiX Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35605

majd átépíti a Duna Aszfalt, ha odaér az M8, ki tudja hány év lesz még az. a költséghatékonyság nem szempont nekik.

Előzmény: mash.69 (35603)
bp01 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35604

Ez nem friss térkép, nem is kell annak lennie, mivel hosszútávú fejlesztési elképzelést ábrázol. A kérdéses Kecskemét-Eger vonal rajta van. Az általad említett utak friss gondolatok szüleményei.

 

Egyébként jó lenne ha idejemúlt lenne, de amint látod még nagyon sok gyorsforgalmi út hiányzik. Viszont még van 13 évünk a céldátumig :)

 

Előzmény: tocsikolnak (35599)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.06 -1 0 35603

hát az kicsit se trombita, hanem lóhere

tehát ha akarok valaha M8-at, akkor az M3 felett át kell vinni az m25, ami az M8 egyik vége

tehát úgy építeni meg, hogy X év múlva ne kelljen megint barmolással kezdeni

Előzmény: radio100jozsi (35601)
radio100jozsi Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35602

M3-M0 ma már.

Előzmény: radio100jozsi (35601)
radio100jozsi Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35601

Pedig egyszerű a folytatása, elég csak emlékezni az M3-2A csomópontra, ma ugyan ilyen volt, és mára meg már M0-M0 csomópont lett.

Előzmény: mash.69 (35592)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35600

vagyis R67. De R11 se.

Előzmény: tocsikolnak (35599)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35599

Ez nem  kicsit idejemult terkep 2030-ra ? Nincs rajta se R76, se R83, se R23 ...

Előzmény: bp01 (35598)
bp01 Creative Commons License 2017.04.06 0 1 35598

Pedig régóta szerepel a "hosszú távú" fejlesztési terveken a Kecskemét-Eger vonal.

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: mash.69 (35596)
klimakiraly Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35597

Jól mondja, az M9-re az 55-ős miatt várok nagyon ... De jó is lenne a Keszthelyre menni Szegedről. :-)

Előzmény: mash.69 (35596)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.06 -1 0 35596

Nem tudom milyen M9-re gondolsz, nem inkább M8?

Mondjuk én még olyan tervet nem láttam, hogy az M8 elmenne az m3-ig

pedig csak úgy lenne értelme, ahogy írják is M25 után tovább M8

és akkor Pest, M0 kimaradhat...

Előzmény: klimakiraly (35595)
klimakiraly Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35595

Duplán is tetszeni fog hogy akik alulról mennek azoknak továbbira is el kell majd küzdeni magunkat a 3-as útig. :-)

 

 

Na de majd ha M9 ... ami nekem nagyon-nagyon ködbe vész ... ha ekkora marad a forgalom.

Előzmény: mash.69 (35591)
klimakiraly Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35594

Meg talán a tengeri kikötő(k?).

 

Itt mi meg álmodunk a Belgrád - Budapest sínes megoldáson. :-)

Előzmény: bp01 (35593)
bp01 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 35593

Azért ezt a térképes grafikonos táblázatos közlést itthon is megcsinálhatnák. Sokkal jobban átlátható mint a hazai számhalmaz. 

 

A holland számok valóban durvák. Kis terület, magas népsűrűség és motorizáció, gazdag, mobilis népesség. Ennyi és máris tele vannak a 6-8 sávos autópályák :)

Előzmény: Fradista Utazó (35587)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.05 -1 0 35592

http://www.heol.hu/heves/kozelet/hamarosan-epul-az-m25-os-ut-705511/

 

Második ütem

A második ütem, az M25 négy kilométer hosszú északi szakasza, ennek egy csomópontja lesz, Andornaktálya Nagytálya felőli végén, az Olajosok útját átvezetik alatta. A közbeszerzést december végén írták ki. Az utat 2018 első negyedévében át szeretnék adni.

A déli ütem a leghosszabb, az M3-hoz külön szintű csomóponttal csatlakozik a Rekettyés pihenőhelytől két kilométerre Miskolc felé (itt természetvédelmi és költségszempontokat is figyelembe vettek), s bővíthető is lesz, ha megépül majd idáig az M8-as. A szakaszon sok műtárgy lesz, a csatlakozás után keresztezi a vasútvonalat, ezután lesz egy vad felüljáró, majd a Laskó-híd következik, illetve a 3-as főút csomópontja, a 3-as kis korrekciójával. Aztán Maklárnál aluljáró mezőgazdasági gépek számára, illetve egy vad aluljáró.

 

 

jó olvasni, hogy gondolnak a folytatásra is, de nekem ebből a képből nem jön le, hogy hogyan....

nagyítható kép:

http://egrisztorik.hu/wp-content/gallery/az-m25-tervei/m25_terv_07.jpg

 

 

Előzmény: trizs77 (35586)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.05 -1 0 35591

http://egrisztorik.hu/ket-evet-csuszik-es-fizetos-lesz-az-m25-os-ime-tervrajzok/

 

klima királynak tetszeni fog. Eger északi részén az M25-ösön turbó körforgaom lesz

vagy jobban megnézve ez a vége az M25-nek

http://egrisztorik.hu/wp-content/gallery/az-m25-tervei/m25_terv_08.jpg

Előzmény: trizs77 (35586)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.04.05 0 1 35590

A magyarorazági forgalomszámlálási eredményeket évente kiadják. Évekre visszamenőleg le lehet menteni innen:

http://internet.kozut.hu/Lapok/forgalomszamlalas.aspx

Előzmény: klimakiraly (35588)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.05 -1 1 35589

ahogy kiderült, hogy nem lesz olimpia, hirtelen minden megdrágult...

 

 

http://hvg.hu/cegauto/20170404_Menetkozben_hirtelen_negyszeresere_dragult_az_M25os_egri_autopalya_epitese

Előzmény: trizs77 (35586)
klimakiraly Creative Commons License 2017.04.05 0 0 35588

Ilyen errefelé sose lesz, nehogy kiderüljön hogy szellem utakat építünk. Meg ha jól látom akkor nincsenek is mi számlálóink bekötve sehova. Gondolom floppy discre rögzít némelyikünk még.

Előzmény: Fradista Utazó (35587)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.04.05 0 0 35587

Holland autópályák forgalma.

 

A színezés kicsit csalóka, mert útpályánként mutatja, és ahol 4 útpálya van, ott lehet, hogy mind a négy egyenként "csak" 50 ezer jármű naponta, de ez mégis 200 ezer összesen. Pl. az A4 Hágában, a 4 útpálya külön-külön 52 + 67 + 68 + 53 ezer jármű napi átlagban. (4×4 sáv, úgyhogy elbírja). 

Bele lehet nagyítani, és bármelyik szakaszt egyenként lekérdezni (rá kell kattintani egy adott pontra, és pár másodpercet várni).

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!