"M7 szezonális túlterhelését jobban megoldaná az M7 Kápolnásnyék- M6 felé átkötés."
Nekem úgy tűnt, hogy Balatonvilágos és Székesfehérvár között szokott Budapest felé lenni a dugó, azon ez pont nem segítene (a 8-as várpalotai elkerülője viszont igen).
A 2x1 sávoshoz képest lett több a baleset? Svédországban láttam olyat, hogy a 2+1 sávos útnál volt fizikai elválasztó a két irány között (kerítés: https://goo.gl/maps/KUxS42K8vor), persze így már nem annyira olcsó...
én drót háló helyett beton elválasztást csinálnék, mint a régi nulláson volt, jelenleg M51
Régen, az 50-, 60-as években sok ilyet építettek (nem Magyarországon). Aztán sorra felszámolták őket, mert amint kicsit elkezdett nőni a forgalom, mindennapossá váltak a halálos balesetek. Talán már nem is nagyon maradt ilyen sehol Európában.
Manapság a háromsávos útból ez a kivitel az, ami vállalható:
Vagy itt, vagy a Városi és elővárosi közlekedésben előkerült ez nem rég. A végeredmény azt hiszem az volt, hogy próbálkoztak régebben ilyenekkel, de csak instant halálutakat hoztak létre vele.
üdv, lehet -e építeni háromsávos autóutat? A két széle ellenkező irányba menne, a középsőt pedig előzésre lehetne használni mindkét irányból. Van ilyen? Én még nem láttam ilyet. Miért nincs? Olcsóbb lenne, mint a 4 sávos autóút.
Hat ilyen rovidtavuak a hosszutavu tervek. A Kecskemet-Eger vonal F.abony szakasza is volt mar minden; maklari 251-esbol faragott R25, ami majd R251 lesz a legkozelebbi hosszutavu terkepen talan, ki tudja. :D. Ha az ez az utolso M25 is mar most korforgalomba szalad a terven Egerben, akkor ez is lesz meg R25 is ... plane akkor, ha majd egri elkerulot akarnak belole folytatni.
Amekkora forgalom van; szerintem jobban jartak volna, ha hozzavagnak 2 savot F.abonytol az 3-ashoz meg 1-et a Kerecsendtol 25-oshoz, plusz egy masfel km-es kerecsendi elkerulo (hivhatjak RM2511-ek :D); ami ravisz a 25-osre a 3-asrol, es le lenne tudva. Mert ez olyan lesz mint az egri uszoda; de talan en emlekszem rosszul arra a mizeriara is.
K.met-SZolnok(Abony)-Eger szakaszt meg en inkabb latnam K.met-Szolnok-Nagyfuged/Karacsond -kent. Tobbet erne. De ugysem lesz abbol sem semmi. Se '30-ig, se '40-ig :DD.
A mostani R11-es is volt mar M100 is korabban, es Ercsin-Dabason-405oson at Hatvanig tartott.
Ez nem friss térkép, nem is kell annak lennie, mivel hosszútávú fejlesztési elképzelést ábrázol. A kérdéses Kecskemét-Eger vonal rajta van. Az általad említett utak friss gondolatok szüleményei.
Egyébként jó lenne ha idejemúlt lenne, de amint látod még nagyon sok gyorsforgalmi út hiányzik. Viszont még van 13 évünk a céldátumig :)
Azért ezt a térképes grafikonos táblázatos közlést itthon is megcsinálhatnák. Sokkal jobban átlátható mint a hazai számhalmaz.
A holland számok valóban durvák. Kis terület, magas népsűrűség és motorizáció, gazdag, mobilis népesség. Ennyi és máris tele vannak a 6-8 sávos autópályák :)
A második ütem, az M25 négy kilométer hosszú északi szakasza, ennek egy csomópontja lesz, Andornaktálya Nagytálya felőli végén, az Olajosok útját átvezetik alatta. A közbeszerzést december végén írták ki. Az utat 2018 első negyedévében át szeretnék adni.
A déli ütem a leghosszabb, az M3-hoz külön szintű csomóponttal csatlakozik a Rekettyés pihenőhelytől két kilométerre Miskolc felé (itt természetvédelmi és költségszempontokat is figyelembe vettek), s bővíthető is lesz, ha megépül majd idáig az M8-as. A szakaszon sok műtárgy lesz, a csatlakozás után keresztezi a vasútvonalat, ezután lesz egy vad felüljáró, majd a Laskó-híd következik, illetve a 3-as főút csomópontja, a 3-as kis korrekciójával. Aztán Maklárnál aluljáró mezőgazdasági gépek számára, illetve egy vad aluljáró.
jó olvasni, hogy gondolnak a folytatásra is, de nekem ebből a képből nem jön le, hogy hogyan....
Ilyen errefelé sose lesz, nehogy kiderüljön hogy szellem utakat építünk. Meg ha jól látom akkor nincsenek is mi számlálóink bekötve sehova. Gondolom floppy discre rögzít némelyikünk még.
A színezés kicsit csalóka, mert útpályánként mutatja, és ahol 4 útpálya van, ott lehet, hogy mind a négy egyenként "csak" 50 ezer jármű naponta, de ez mégis 200 ezer összesen. Pl. az A4 Hágában, a 4 útpálya külön-külön 52 + 67 + 68 + 53 ezer jármű napi átlagban. (4×4 sáv, úgyhogy elbírja).
Bele lehet nagyítani, és bármelyik szakaszt egyenként lekérdezni (rá kell kattintani egy adott pontra, és pár másodpercet várni).