Amúgy ezek 3 körül még szoktak állni és 20 evmulva is érnek annyit legalább. Én bazi keveset megyek így ha lenne 6 egy kocsira nagyon esélyes lenne most h látom ennyiért már válogatni is lehet.
Ha már összehasonlítgat az ember, van még pár érdekes szempont:
- Fogyasztás (spritmonitor-t nézted már?)
- Zajkomfort (100/130-nál mérve)
- Menet komfort, lengéscsillapítás
- Önsúly
- Váltási érzet
- Rugalmasság
- Csomagtér méret, Hátsó lábtér
- Kiláthatóság
- Értéktartás, újra eladhatóság
- Konfigurálhatóság, választható okos extrák
- Motorválaszték
- stb
Szerintem ezekben kb. mindben veri vagy legalább megegyező az O3 a Deltával szemben. Persze ha nem tetszik akkor tök mind1, az sokszor mindent felülír. :)
Tipp: Érdemes az ADAC teszteket letöltögetni az adac.de-ről, PDF-ben, fent van kismillió autó iszonyúan részletekbe menően mérve, tesztelve. Meglehet német bérencek, de ilyen alapossággal szemben egy átlag Totalcaros teszt gyakorlatilag nulla információval bír. Elég sokat átnéztem és a valósággal összehasonlítva, azt kell mondjam, annyira azért nem beszélnek mellé.
Én sokat utaztam octavia-ban (II-ben), gyakorlatilag az volt a melóskocsink, amíg csináltam a másik melót és nem voltam elragadtatva tőle. Volt szervizben bőven, a lambda szonda miatt kétszer is, az ablakemelő gombok egy év után fehérre koptak benne, az akkor még aranyáron mért "longlájf" olaj, különben nincs gari... megannyi momentum, ami számomra felejtőssé teszi.
A csomagtartó mérete az egyetlen, ami mellette szólhat. Ja, és az alap 1.6 MPI többe került, mint a T-jetem...