Hát ezt így könnyű rávágni, de nem kell átesni a ló túloldalára sem, hogy akkor most már az egész egy kalap sz*rt sem ér. Eleve a botrány sem kifejezetten a tesztek hitelessége körül robbant ki úgy tudom, hanem szavazás miatt, meg a főnökség némileg visszaélt a pénzekkel.Na mind1, szerintem nem fognak minden zaj meg fékút mérést a gyártók Nokiás dobozba rejtett pénzei alapján összevissza hamisítgatni, bár azt sem hiszem hogy soha nem történt még ilyen sehol. Egyébként a Bravóról elég jókat írtak anno, de akkor lehet hogy ott is a Fiat pénze volt a dologban. :)
- Zajkomfort (100/130-nál mérve) Passz bár szerintem sok különbség nincs
- Menet komfort, lengéscsillapítás Partiban vannak
- Önsúly O (katalógus szerint) bár mint tudjuk, csak amérleg tudná eldönteni
- Váltási érzet Passz
- Rugalmasság O
- Csomagtér méret, Hátsó lábtér O
- Kiláthatóság Partiban vannak
- Értéktartás, újra eladhatóság Gondolom O,
- Konfigurálhatóság, választható okos extrák Ez nem fair, mert a Deltából csak készletről lehet választani
- Motorválaszték Mivel nálam a benzines előnyt élvez O,
Na ezzel megint visszaállt a mérleg. :-D
Szerintem ezekben kb. mindben veri vagy legalább megegyező az O3 a Deltával szemben.
Igen.
Persze ha nem tetszik akkor tök mind1, az sokszor mindent felülír. :)
Ha nem tetszene, nem is gondolkodnék rajta. Én ilyen vagyok, nekem tetszett a stilo is és a bravo is, holott a két táborban sokan vannak, akiknek a másik nem tetszik.
jóóó, de Te lassan haladsz, mint tudjuk az átlagfogyiból.. :P és meg-meg állsz, mikor önkéntes rendőrnek szólít a sors :P a rendőrök meg amúgy is szerették/tik az octaviákat :D
Amúgy ezek 3 körül még szoktak állni és 20 evmulva is érnek annyit legalább. Én bazi keveset megyek így ha lenne 6 egy kocsira nagyon esélyes lenne most h látom ennyiért már válogatni is lehet.
Ha már összehasonlítgat az ember, van még pár érdekes szempont:
- Fogyasztás (spritmonitor-t nézted már?)
- Zajkomfort (100/130-nál mérve)
- Menet komfort, lengéscsillapítás
- Önsúly
- Váltási érzet
- Rugalmasság
- Csomagtér méret, Hátsó lábtér
- Kiláthatóság
- Értéktartás, újra eladhatóság
- Konfigurálhatóság, választható okos extrák
- Motorválaszték
- stb
Szerintem ezekben kb. mindben veri vagy legalább megegyező az O3 a Deltával szemben. Persze ha nem tetszik akkor tök mind1, az sokszor mindent felülír. :)
Tipp: Érdemes az ADAC teszteket letöltögetni az adac.de-ről, PDF-ben, fent van kismillió autó iszonyúan részletekbe menően mérve, tesztelve. Meglehet német bérencek, de ilyen alapossággal szemben egy átlag Totalcaros teszt gyakorlatilag nulla információval bír. Elég sokat átnéztem és a valósággal összehasonlítva, azt kell mondjam, annyira azért nem beszélnek mellé.
Én sokat utaztam octavia-ban (II-ben), gyakorlatilag az volt a melóskocsink, amíg csináltam a másik melót és nem voltam elragadtatva tőle. Volt szervizben bőven, a lambda szonda miatt kétszer is, az ablakemelő gombok egy év után fehérre koptak benne, az akkor még aranyáron mért "longlájf" olaj, különben nincs gari... megannyi momentum, ami számomra felejtőssé teszi.
A csomagtartó mérete az egyetlen, ami mellette szólhat. Ja, és az alap 1.6 MPI többe került, mint a T-jetem...