Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gyufa81 Creative Commons License 2010.03.25 0 0 1506
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Korábban olvastam,hogy az EGR szelepet sokszor elég csak megtisztítani,és utána tökéletesen működik.
A kérdésem az lenne,hogy pontosan hol találom a szelepet,mert úgynézki,hogy az enyém is megadta magát,és hátha egy tisztítás segít rajta.
1.6HDI motor van a kocsimban.
Előre is nagyon köszönöm a segítséget!
userik Creative Commons License 2010.03.24 0 0 1505
na szoval az új verdamajd ezt is sufni tuningolhatjuk :)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.24 0 0 1504
1) betallózod a gépedről a kívánt fényképet
2) (opcionálisan) adsz hozzá valami feliratot
3) megnyomod a "feltölt" gombot
4) majd az ezen nyomógombok körül / előtt megjelent "beszúr" szöveggel beteszed ténylegesen a hozzászólásba
5) mielőtt "mehet" gombot nyomnál érdemes előtte "megnéz" gobbal ellenőrizned sikerült-e

kb. így csinálnám. :o)
Előzmény: userik (1503)
userik Creative Commons License 2010.03.24 0 0 1503
??
userik Creative Commons License 2010.03.24 0 0 1502
Nem tudok képet felraki a szöveg közé mint lux kapitány nem tudtok segíteni???
userik Creative Commons License 2010.03.24 0 0 1501
ez ni
userik Creative Commons License 2010.03.24 0 0 1500
Az új verdám király mi? :D
p407 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 1499

Szia Userik!

Kucigolni=házilag,hozzáértés nélkül barkácsolni,és várni a csodát!(ja és lehetőleg nagyon olcsó alkatrészekből).

A lamellák végén lévő görgők törtrek el a tetőn.

 

userik Creative Commons License 2010.03.24 0 0 1498
Hali p407!

Nem értem ezt a szót " kucigolni" elmagyaráznád?

Mi a baja a tető rolonak? beszorult? vagya motorja ? vagy te se tudod?

Janika1974 Kihangosító nekem a gyári ck-7w nokia van beszerelve, de annak lehet a kábeljét cserélni bármilyen telefonhoz, de bluetooth-os.
Előzmény: p407 (1497)
p407 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 1497
Nem mert nekem Gyári tudod!!Én nem szoktam kucigolni egy ilyen autót!!Utána meg csodálkoztok,ha szétbarmoltok valamit!!
gasparv Creative Commons License 2010.03.24 0 0 1496
Szia P407!

Lehet neked unalmas mert nincsenek vele problémáid.
Ez a Fórum tudomásom szerint a tapasztalatok megosztására szolgál és nem arra hogy az aktuális lelki világodat írd bele.

Üdv.: G. Viktor
Előzmény: p407 (1493)
janika1974 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 1495
Sziasztok:)

Tegnapi naptól én is a 407es csapatba tartozom.

Lenne egy kérdésem. RD4es rádió van a kocsiban, azt hittem bluetooth-os, tévedtem. Szerintetek milyen kihangosítót szereltesek be, mert a gyáriért sokalom a 73ezret.

Köszi.

Jani
p407 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 1494
Sziasztok!sw-re elhúzható rolót nem tud valaki?Elhúztam -13fokba sajna ottmaradt minden!!!:)
p407 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 1493
Kicsit unalmas ez a xenon téma!
userik Creative Commons License 2010.03.24 0 0 1492
Viktor ide írhatsz emailt a xenonos cégnek ahonnan én is vettem.

awax-eu@hotmail.com
gasparv Creative Commons License 2010.03.24 0 0 1491
Sziasztok!

Remélem nem OFF-oljuk a fórumot, szerintem mindenki tanulhat ebből mert sok mindenről szó esett már ezzel kapcsolatban BSI, ECU Akkumulátor Led stb...
Bár lassan megérne egy új témát is.
"Peugeot 407 és a xenon" :))

Az elhelyezést én kizárnám, Erik hozzászólása is ezt támasztja alá, meg hogy nekem a lámpa alá lett felragasztva mind a kettő.
Teljesen ilyen az én szettem is.
Emiatt már tuti nem engedem hogy lebontsák a kasznit.

Az a fura hogy más szett működik a 407-ben....
Lehet prémium minőségű xenon szettet vásároltunk, de ennek nagyobb lehet az begyújtáshoz szükséges áram felvétele a többihez képest.

Most én az akkumulátor kérdését járom végig. De nézelődök olyan tesztek után melyik xenonnak mennyi az energiaigénye begyújtáskor.

Megpróbálok olyan szettet találni aminek kisebb.

Tegnap elhoztam a szervizből, visszatettem a xenont, és még nem produkált hibát.
Ma akartam rátenni töltőre az akkumulátort, de ezek szerint nincs is baja ??? :-/

Ha lehetne kapni közvetlenül azt a szettet nálunk ami Erik is használ (R-Type Philips)
Akkor már kicseréltem volna.

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Lux Kapitány (1488)
userik Creative Commons License 2010.03.23 0 0 1490
Szinte ugyan igy raktam be az enyém is miliméteres eltéréssel, ugyhogy biztos hogy nem a hellyel van baj az tuti!!!!

Szerintem a hiba az szemmel is látható mert ha neked műanyag a trafó , nekem ugyanis fém borítású a trafó, vagyis szerintem az árnyékol is!!!!
Előzmény: Lux Kapitány (1488)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.23 0 0 1489
Jah, nekem nem ledes!
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.23 0 0 1488
Szia Viktor!

Én a XI. kerületben a Villányi úton vettem a szettet és most Kump Ferenc ötleteiben bízom. (Lehet lökhárító leszerelés lenne a vége és valahova messzire rejtené a trafókat).

Közben a korábban linkelt autotechnika.hu oldalon keresztül összetalálkoztam egy végtelenül segítőkész (és milyen véletlen: épp Peugeot szervizben dolgozó, ráadásul a szakmája után érdeklődő) szakemberrel. Elmondta, hogy egy ismerőse szerelt már 407-be egy teljesen egyszerű, nem CAN Bus-os (tizenezer forintos) szettet, ami hosszú ideje működik már, probléma mentesen).


Közösen a következő prioritást állítottuk fel:

1) Megpróbálok a "beszerelő műhelyben" egy újabb trafó cserét kérni, ezáltal valami teljesen egyszerű, nem CAN Bus-os verzióra. (Ezt alátámasztja a fórumtársak személyes tapasztalata is). Ha ez nem segít ...

2) Alufóliával megpróbálom árnyékolni a trafókat, hogy valami változik-e (elkerülve ezzel a lökhárító felesleges leszerelését). Ha ez valami pozitív változást hoz, akkor ...

3/a) Átszereltetem a trafókat máshová (akár lökhárítóba, stb). Vagy ...

3/b) Veszek egy olyan szettet, amit pl. userik ajánlott és amit ő is használ. Vagy ...

3/c) hagyom az egészet a francba és visszaszereltetem a halogénizzókat. :-/

Már túl sokat kellett ezzel kínlódni. (És már a fórumot is teljesen szétOFFoltam ezzel. Elnézést mindenkitől!!!!!)

A beszerelés nálam így néz ki most:

Vezető oldali (1)

Vezető oldali (2)

Anyós oldali (1)

Anyós oldali (2)











































Üdv.:
Balázs
Előzmény: gasparv (1485)
userik Creative Commons License 2010.03.23 0 0 1487
Még egy kis BSI leírás sajna angol.

http://www.autodiagnos.com/fileadmin/assets/en/downloads/pdf/technical_bulletins/psa/bsi_complete.pdf
userik Creative Commons License 2010.03.23 0 0 1486
Gáspár Viktor ha neked ledes helyzetjeződ van ved ki minnén előbb és használj eredetit vagy olyat aminek van saját trafója vagy valamilyen átalakitója.
Senkinek nem ajánlom a ledes helyzetjelzőt mert az teljesen meghülyiti a BSI-t!!!

Tapasztalatból mondom, én is beraktam amikor vettem a xenont , és teljesen hülye hibaüzenetek jelentek meg véletlenszerűen mindaddig amíg ki nem vettem.

És 1 relé is beszart a BSM modulon ugyanakkor!!! gyanus egybeesés!!!


(BSM modul a motortérben található az ECU mellet, a BSI a kesztyűtartóban.)

Üdv Erik

gasparv Creative Commons License 2010.03.23 0 0 1485
Hello Lux Kapitány!

Eriknek igaza van a BSI val kapcsolatban.
Én a lámpák alá raktam a két trafót.
Gyanítom egy helyről vettük és egy "mestert" keresünk, akitől várjuk a csodát.

Mindkettőnknek a SiemensHID super canbus szettje van.
Fura hogy csak ezzel a szettel vannak ilyen gondok, mindenki másnak más fajta szett működik.
Neked mikor sűrűn jelentkezik a hiba? Helyzetjelzőbe gyári vagy ledesre cserélted?

Próbálok összefüggéseket keresni, mi a "túl-áramfelvétel" oka.

Most mivel a szervizben komputeresen nem találtak semmi hibát, így visszatettem a szettet és fullra töltöm az akkumulátort. (bár most már sejtem, hogy nem ez a gond, mivel neked új akkumulátorod van)

Aztán ha nem lesz jó, és addig nem ötölünk ki valamit akkor nem kockáztatok.... kirakom belőle véglegesen ezt a "siemenset".

Köszi válaszod.

Üdv.: G.Viktor

Előzmény: Lux Kapitány (1482)
userik Creative Commons License 2010.03.23 0 0 1484
Szerbusztok!

Nekem a xenon trafok a lámpa mögött ball oldalon a légkondi hűtő mellé tettem a jobb oldalon pedig a szervo olaj tartály alá a kasznira.

Az én xenon szettem leírásában kifejezetten kérték hogy min 20A bizti legyen a lámpáknak berakva.

Az akku feszültsége kikapcsolt motornál és fogyasztókkal 12.4-12.7v közti szokott lenni, járó motornál 14.4.
Ha esik a teljesítménye akkor valószínü hogy az egyik cella zárlatos kezd lenni.
Ha más nem ki kell cserélni a savat róla. mert a régi már telítődőtt ólommal.

A xenon felkapcsolása nagyon is befolyásolhatja a BSI-t mivel milivoltnyi plusz vagy minusz teljesen más kapcsolatokat hoz létre a chipekben.
vagy nagyobb áram ugymond összeragaszthatja őket mint egy relénél.

A BSI felel minden fogyasztó működéséért, irányitásáért.

LUX Kapitánynak, a cég ahol vettem a xenont (AWAX) nem lehet személyesen megvenni , de egy probát megér.
birobandi Creative Commons License 2010.03.23 0 0 1483

Szia Lux Kapitány!

A 14,4 V az a töltési feszűltség! A terheletlen aksi 12,6V (2,1 V cellánként) Az áramlökésről, és egyéb jelenségekről amit írsz, az nem kizárt. Itt azt hiszem a tapasztalati útnak is van jelentősége. Tovább bonyolíthatja a dolgot, az elktronikák (gyíári) bus-os megoldása.
Üdvözlettel: birobandi

Előzmény: Lux Kapitány (1481)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.23 0 0 1482
(nem akarok a topic olvasók agyára menni a sok beírással, de ...)

... beszéltem a xenon beszerelő műhely által ajánlott "villamossági szakival", aki talán (?) meg tudja oldani a problémát (ami ugye az, hogy néha a xenon felkapcsolásakor minden elektromos fogyasztó elnémul egy pillanatra).

azt mondja, hogy lehet valami olyan elektromos "lökéshullám" keletkezik, ami nem a lámpa vezetékein, hanem közeli, szomszédos vezetékeken keresztül haladva jut el valamelyik számítógéphez, amit az megzavar.

ezen úgy lehet segíteni, ha a trafót máshová helyezi az ember (távolabb a bekavaró vezetékektől; ezzel gyakorlatilag árnyékolva a rendszert). a dolog elgondolkodtat, nem tartom totál hülyeségnek, főleg azt belekalkulálva, hogy vannak olyan szettek, amelyek kifogástalanul működnek. lehet, hogy azoknál csak annyi a különbség, hogy máshova van feltéve a trafó, vagy más vezetékek közelében megy a kábele.

(arra kell még választ találjak, hogy miért csak alkalmanként és miért nem állandóan csinálja ezt a hibát?)

ha lejutok az autómhoz meg fogom nézni, hogy hol vannak a trafók és megnézem, hogy tudnám-e máshova tenni őket.

(én kérek elnézést, ...)
balázs
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.23 0 0 1481
birobandi,
gasparv!

Terheletlenül az aksi kapocsfeszültsége nem 14,4V kell legyen??? 6 cella, cellánként 2,4V.

Az xenonos okfejtése a szerviznek nekem nem tetszik (amitől még természetesen igazuk is lehet). Én vadi új (77Ah-s, 760A-s) aksival használom az autót, a xenon lámpa kapcsolása még is "leveri a biztosítékot".

Ha jól gondolom, akkor az autóban lévő computerek közül egyiknek sem kell / lehet megmondani, hogy az autóban xenon világítás van. (?) (Mert talán egy ilyen beállítás opcióra lehetne a számítógép tudtára hozni, hogy xenon felkapcsoláskor számítson egy nagyobb áramfelvételre).

Mondjuk az állítást úgy lehetne ellenőrizni, hogy lámpa kapcsolás előtt (üresjáratban) fel kellene a pörgetni a motort (hogy legyen kellő generátor fordulat / teljesítmény).

Szevasztok,
Balázs
birobandi Creative Commons License 2010.03.23 0 0 1480
Szia gasparv

!
Nekem vannak fenntartásom ezzel a diagnozissal. Az autóba gyárilag 55 Ah-ás akku van és elég is. Nekem még a gyári muzsikál benne és egyelőre semmi gondot nem okoz, pedig már bizonyosan nem tudja a teljes kapacítását leadni.

Töltés: A gyári generátor kb. 2,5 KW teljesítménnyel rendelkezik, azzal egy fél falut el lehet árammal látni. :) Kűlső töltésre csak akkor lehet szükség, ha nagyon rövid utakon, gyakori önindítózással használod az autót. Én úgy szoktam az aksit leellenőrizni, hogy egy sima mérőműszerrel megmérem a terheletlen feszűltséget, annak 12,6 V körűl kell lennie, ezek útán ráadom a világítást és néhány perc múlva az újabb mérésnél, nem illik 11,8 alá esnie.
Természetesen, még az is lehetséges, hogy valóban igaz, amire ők gondolnak, de az oka az, hogy az önindító túl nagy áramot vesz fel esetleg.
Üdvözlettel: birobandi

Előzmény: gasparv (1479)
gasparv Creative Commons License 2010.03.23 0 0 1479
Sziasztok!

Most jöttem a szervizből.
Majd egy órát vizsgáltuk a szettet.
A beszerelés tökéletes.
Semmit hibaüzenetet nem láttunk a xenonnal kapcsolatban.

Ám a kulcsfelejtés, a xenon és többi szoftveres dolog összefügg a bsi rendszerrel.
Amit láttak hogy sok energiaellátási gond volt naplózva és emiatt felejthette el a kódot.
Valószínű ez lehet gond hogy indításkor az önindító leveszi a neki kellő feszültséget, a többi eszköz is és a bsa nem tud kommunikálni azokkal az egységekkel ami nem kap megfelelő áramot. A xenon begyújtáshoz is elég nagy energia kell.

Megnéztük az akkumulátort valami másik műszerrel.
A gyanu kezd beigazolódni, a 72 AH akku 52 mutatott. Tölteni kell.
Bár nem értem ha van generátor miért szorul plusz töltésre, de kipróbálom.

Remélem csak ennyi a gond, hogy max egy új akkumulátort kell vennem, ami magas indítóárammal rendelkezik, hogy elbírja a rengeteg elektronikai eszközt.

Néha nekem becsibbant az ESP erősebb fékezésnél. Ennek oka hogy a féklámpa kapcsolót cserélni kell (írta a komputer). A gyári 16e Ft. Nézek vmi után gyártottat hátha kedvezőbb árat mondanak.

A szerviz hozzáállása is példaértékű volt.

Üdv.: G.Viktor
krisztianqn Creative Commons License 2010.03.23 0 0 1478

Sziasztok!

 

Nekem előzőleg 206-om volt, amibe ezt a Teger típusú xenont raktam.

2,5 évet használtam és hibátlan volt.

 

üdv mindenkinek!

 

 

Előzmény: Lux Kapitány (1473)
gasparv Creative Commons License 2010.03.23 0 0 1477
Mindkettőt ismerem.
Az Üllő-i szimpatikusabb, de a Szentendrei úti esik közelebb a munkahelyemhez, és ott sem okoztak még csalódást.
Előzmény: Lux Kapitány (1475)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!