Tegnap hívtak a xenonnal kapcsolatban, hogy valakinek kicserélek a trafót és most úgy néz ki megjavult a dolog. Te vagy a valaki ? :) Milyen trafót raktak be?
Még a régebben kérdetem milyen sűrűn jelentkezett a problémád?
Szia Userik! Ezt a képet mellyik programból illesztetted be, mi ennek a neve, nagyon tetszik. Én egy 2004-es 406 SW tulajdonos vagyok az is szerepel benne?
Személyes "élmények": - (Erik!) nekem nem két szárnyas anya van, csak egy - (Erik!) cserébe van két negyed fordulatot elfordítható műanyag "patent", amiből az egyik nagyon gusztustalan helyen van - a kézikönyv azt ajánljam hogy használjuk a kerékkulcsot (!!!) a szárnyas anyához --> hülyék, még a kezem se fér be normálisan, nem hogy egy kerékkulcs - az egyik műanyag "patent" annyira el van dugva, hogy ki kellett szedjem a reléház fedelét is (tényleg: abban mihez vannak a relék? találtam egy szabad csatlakozót is) - a műtét közben szanaszét vágta a lemez a kezem - ami eltörhet az el is törik alapon a lámpatest oldalán ( a csomagtér ajtó felől) lévő fekete takaró műanyag rögzítése már törött volt (ragasztanom kellett) - cserébe lehet ez volt amit az ajtóba véltem zörögni (holnap kiderül)
Annak ellenére, hogy az izzócsere hátul egy viszonylag egyszerű művelet lenne, én eltöltöttem vele 20 percet.
A csomagtartó felől kell benyulni a kaszniba, 2 darab szárnyas anya letekerése után egy ovatos lökésre kipattan az egész lámpatest, készülj nagyon köcsög helyre rakták a szárnyas anyákat.
Hibát írt ki a számítógép,de viszont olyan hibát írt,aminek nincs hibakódja,tehát nem is lehet törölni.Sima hiba,mint például,ha kiég egy izzód.Csak a részecskeszűrő jelét rakja ki,és a középkonzolon valamit ki ír. Végignéztünk mindent,és letesztelünk mindent aminek köze lehet a részecskeszűrőhöz,de minden értékhatáron belül van.Folyadék is még félig stb. Ezután végig néztünk mindent a kocsin számítógéppel,és az EGR szelep folyamatosan 99%-on "dolgozik".Ezért gondolom,hogy egy tisztítás segítene talán. emlékeim szerint már írta valaki,hogy ő már tisztított EGR-t,de nem találom sehol azt a beírást. Szűrőt már vettem le a kocsiról,mert ketté volt repedve,de simán visszaraktam,és azóta is jól működik. Köszi a tippet délután bemászok a motortérbe hátha megtalálom a tartály környékén valahol.
Tudomásom szerint a FAP előtt van, de ahhoz azt is le kell venni. De ezt ugy kitalálták hogy a FAP szűrő körüli tömítés csak egyszer használatos, nem tudod visszatenni ismételten. Kb 10-15 e Ft az ára. Meg elég sokmindent le kell hozzá bontani. Én nem állnék neki házilag, nagyobb kárt lehet okozni mint a munkadíj.
Az új EGR szelep az 1.6 HDI-ben újonnan 100-120 e Ft. Ha ez a hiba, nézz bontottat 30e ft körül megkapod.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Korábban olvastam,hogy az EGR szelepet sokszor elég csak megtisztítani,és utána tökéletesen működik. A kérdésem az lenne,hogy pontosan hol találom a szelepet,mert úgynézki,hogy az enyém is megadta magát,és hátha egy tisztítás segít rajta. 1.6HDI motor van a kocsimban. Előre is nagyon köszönöm a segítséget!
1) betallózod a gépedről a kívánt fényképet 2) (opcionálisan) adsz hozzá valami feliratot 3) megnyomod a "feltölt" gombot 4) majd az ezen nyomógombok körül / előtt megjelent "beszúr" szöveggel beteszed ténylegesen a hozzászólásba 5) mielőtt "mehet" gombot nyomnál érdemes előtte "megnéz" gobbal ellenőrizned sikerült-e
Lehet neked unalmas mert nincsenek vele problémáid. Ez a Fórum tudomásom szerint a tapasztalatok megosztására szolgál és nem arra hogy az aktuális lelki világodat írd bele.
Lenne egy kérdésem. RD4es rádió van a kocsiban, azt hittem bluetooth-os, tévedtem. Szerintetek milyen kihangosítót szereltesek be, mert a gyáriért sokalom a 73ezret.
Remélem nem OFF-oljuk a fórumot, szerintem mindenki tanulhat ebből mert sok mindenről szó esett már ezzel kapcsolatban BSI, ECU Akkumulátor Led stb... Bár lassan megérne egy új témát is. "Peugeot 407 és a xenon" :))
Az elhelyezést én kizárnám, Erik hozzászólása is ezt támasztja alá, meg hogy nekem a lámpa alá lett felragasztva mind a kettő. Teljesen ilyen az én szettem is. Emiatt már tuti nem engedem hogy lebontsák a kasznit.
Az a fura hogy más szett működik a 407-ben.... Lehet prémium minőségű xenon szettet vásároltunk, de ennek nagyobb lehet az begyújtáshoz szükséges áram felvétele a többihez képest.
Most én az akkumulátor kérdését járom végig. De nézelődök olyan tesztek után melyik xenonnak mennyi az energiaigénye begyújtáskor.
Megpróbálok olyan szettet találni aminek kisebb.
Tegnap elhoztam a szervizből, visszatettem a xenont, és még nem produkált hibát. Ma akartam rátenni töltőre az akkumulátort, de ezek szerint nincs is baja ??? :-/
Ha lehetne kapni közvetlenül azt a szettet nálunk ami Erik is használ (R-Type Philips) Akkor már kicseréltem volna.
Én a XI. kerületben a Villányi úton vettem a szettet és most Kump Ferenc ötleteiben bízom. (Lehet lökhárító leszerelés lenne a vége és valahova messzire rejtené a trafókat).
Közben a korábban linkelt autotechnika.hu oldalon keresztül összetalálkoztam egy végtelenül segítőkész (és milyen véletlen: épp Peugeot szervizben dolgozó, ráadásul a szakmája után érdeklődő) szakemberrel. Elmondta, hogy egy ismerőse szerelt már 407-be egy teljesen egyszerű, nem CAN Bus-os (tizenezer forintos) szettet, ami hosszú ideje működik már, probléma mentesen).
Közösen a következő prioritást állítottuk fel:
1) Megpróbálok a "beszerelő műhelyben" egy újabb trafó cserét kérni, ezáltal valami teljesen egyszerű, nem CAN Bus-os verzióra. (Ezt alátámasztja a fórumtársak személyes tapasztalata is). Ha ez nem segít ...
2) Alufóliával megpróbálom árnyékolni a trafókat, hogy valami változik-e (elkerülve ezzel a lökhárító felesleges leszerelését). Ha ez valami pozitív változást hoz, akkor ...
3/a) Átszereltetem a trafókat máshová (akár lökhárítóba, stb). Vagy ...
3/b) Veszek egy olyan szettet, amit pl. userik ajánlott és amit ő is használ. Vagy ...
3/c) hagyom az egészet a francba és visszaszereltetem a halogénizzókat. :-/
Már túl sokat kellett ezzel kínlódni. (És már a fórumot is teljesen szétOFFoltam ezzel. Elnézést mindenkitől!!!!!)
Gáspár Viktor ha neked ledes helyzetjeződ van ved ki minnén előbb és használj eredetit vagy olyat aminek van saját trafója vagy valamilyen átalakitója. Senkinek nem ajánlom a ledes helyzetjelzőt mert az teljesen meghülyiti a BSI-t!!!
Tapasztalatból mondom, én is beraktam amikor vettem a xenont , és teljesen hülye hibaüzenetek jelentek meg véletlenszerűen mindaddig amíg ki nem vettem.
És 1 relé is beszart a BSM modulon ugyanakkor!!! gyanus egybeesés!!!
(BSM modul a motortérben található az ECU mellet, a BSI a kesztyűtartóban.)