Keresés

Részletes keresés

zsolt4593 Creative Commons License 2012.10.29 0 1 14745

Sorrendben a külföldi oldal általam lefordítva remélhetőleg jól

C:Ábra

Lazítsuk fel a rögzítő csavart a szabályzó karnál,addig amíg a szabályzó kar szabadon eltud fordulni a regulátor szabályzó tengelyén

D:Ábra

Állítsuk a fojtószelepet nyitott állapotba ,a rugóerő teljesen tartsa nyitva a folytószelepet,mivel a folytószelep  összevan kötve egy rudazattal a gázszabályzó karral,így megadja a helyes pozíciót a karnak.

 

E: Ábra
•A folytószelep teljesen nyitva van(nyitva tartjuk) megadja a gázszabályzó kar helyes pozícióját,ekkor a regulátor tengelyét forgassuk ugyanabba az irányba amerre a szabályzó kar mozdult(karburátor fele)

 

 

 

 

 

 

 


zsolt4593 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 14744

Mellékesen lenne egy kérdésem egy Quantum mx 45-ös rotakapával szenvedtem idén a földműveléssel.A Gép jó tulajdonsága tudtomal az lenne hogy lenne jó rendes alapjárat és max gázon is rendes fordulat.Ehelyett folyamatosan alapjáratól kezdve Max gázálássnál is szabályozgatott elég erőteljesen(pillangószelep alapjárati helyzettől végálásig tudott csapkodni.)

 

Ha jól értelmeztem akkor ez a regulátor szabályzás úgy működne hogy adott fordulaton tartsa a motort pl 3000RPM.
Namármost nekem a quantumnál(Briggs motor 4,5Le tudtomal) a blokkból kijövő regulátor(röpsúlyos/olajszóró fogaskerekes) verzióm van.Ennek a tengelye kijön a blokkból rá egy karra,a kar egy rudazattal van összekötve a pillangószeleppel.A pillangszószelep pedig egy rugóval van összekötve a gázadagoló részel.

Alapjárat ennél a tipusnál a pillangószelep kitámasztásával történik egy állítócsavarral(mellékesen úszóházas karbi nem a tankos féle)
Van egy minőségcsavar és enyi.

A gázadagoló résznél pedig egy szabályzó csavar,amivel a rugó feszességét tudom állítani.
A problémám az lenne hogy a rugóerő megvan mégis rászabályoz a motor a gázra nem tartj a fordulatot.
Rájöttem véleményem szerint a Blokkból kijövő tengely és a rajta elhelyezkedő kar állásával lessz a baj(fellazult a csavar)Viszont nemtudom a kijövő tengely állását hova állítsam be a karhoz képest.

zsolt4593 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 14743

Üdvözletem a formuzóknak!
Régóta olvasom ezt és hasonló témájú itteni forumokat itt az index.hu-n.
Ha valakit érdekel nagyon jó állapotú Rk02-es hajtás kiválló állapotban lévő csigatengelyel,és brozkerékkel akkor van egy eladóm.A hajtásnak megvan még az orrkereke,és az kormányszerv csatlakozási része,de kormányszarva az nincs meg.
jelenleg szétbontottam mert elég régóta 1 helyben állt és úgy kaptam az olaj is olajsárrá alakult,de így legalább látni a belső alkatrészek állapotát és kívállóak!A csiga-bronzkerék nem kotyog!Fogak állapota ép!
Ehezvaló kuplungom(röpsúlyos is akad,de azt ferodózni kell)


Bontásból származó Briggs 3,5Hp-es motorblokk alkatrészeim is akadnak!

Gyújtás,motorblokk,szelepek,emelők,vez.tengelyek,lendkerekek..Karburátorok...stb

És akad még egy Terra Mj 5-ös rotakapám kompletten jelenleg restaurálásra szántam magam,mindene megvan hajtástól motorblokkig,de motorikus baja van.

Akad MOM furatmérő készletem 25-50mm-eres és MOM 0-25mm-eres mikrométerem is

Ezek a felsorolt dolgaim eladóak,érdeklődni emailben:zsoltrocky@freemail.hu

albertjani Creative Commons License 2012.10.29 0 0 14742

Megnéztem. Az RK02B-nél nincs közdarab.

 

Ha hajtóművet veszel, arra figyelj, hogy jó legyen a te motorodhoz. Felfogatás, főtengely hossz és átmérő.

Előzmény: albertjani (14741)
albertjani Creative Commons License 2012.10.29 0 0 14741

Amit eddig láttam, mindegyiken volt ez a közdarab. Kivéve talán a Szevafém RK02B gépet. (RK02B is van itthon, na majd mingyá' megnézem :) )

 

Túrjál a neten olcsó kapákat. Olyat keress, amin már az utolsókat rúgja a motor, azokat olcsón adják. A hajtómű meg egyszerűen javítható.

 

Előzmény: Chezulu (14725)
albertjani Creative Commons License 2012.10.29 0 0 14740

A karbit vedd le a tankról, szedd szét és takarítsd ki. Valószínű az lesz tele a benzinben úszkáló szutyokkal.

Nekünk pl. apró rozsdadarabokkal volt tele, ami a fém benzineskanna belső oldaláról vált le.

Előzmény: Mádi Kristóf (14730)
kicsikocs Creative Commons License 2012.10.29 0 0 14739

Mégegyszer javaslom a szivócső tömitésének tüzetes vizsgálatát!! Ugyanis a kipuff oldalra átnyúlik és ott túlzottan felmelegedhet (esetleg kiéghet)é Amennyiben a tömités már nem elég "képlékeny" akkor a melegedés hatására a deformáció nem kivánt rést hozhat létre!!!

Mielőtt bármit "batirgálnál" érdemesebb ennél kezdeni.

Előzmény: kicsikocs (14738)
kicsikocs Creative Commons License 2012.10.29 0 0 14738

Most néztem a sprint 375 ös motor képét, a karbi a tankon van. Tehát érdemes figyelni a tank és a karbi közötti membránt (1000 Ft alatti árú), ja netán leszedted, akkor a visszaszerelésnél a membrán előfeszitését javasolják a csavarok végleges meghúzása előtt!!! A karbiból a tankba két kis szivó csatlakozik be, azokon finom szűrő!! Ezek rendben? Meg egy golyó is van bennük. Na ennyit. Üdv.

Előzmény: Mádi Kristóf (14735)
kicsikocs Creative Commons License 2012.10.29 0 0 14737

Kérdezem, hogy a tank a karbival összeépitett-e, vagy külön van a karburátor?

 

Első esetben gyanus a karbi alatti membrán, második esetben vélem, hogy mégis karbi gond, valamelyik fúvóka. Nézted a karburátor rajzot? Mindent kipucoltál? Úszó beállitása?

 

Akárki akármit mond, ha az első percekben rendesen működik, akkor csakis üza ellátási gond!!! Most jut eszembe! A stivócső tömitettsége rendben van? Netán  melegedés után deformálódik, és itt falsot sziv, nem üzanyagot!!

 Várom a fejleményeket. Üdv

Előzmény: Mádi Kristóf (14736)
Mádi Kristóf Creative Commons License 2012.10.29 0 0 14736

NA VALAKI??

 

Mádi Kristóf Creative Commons License 2012.10.29 0 0 14735

valami javaslat??

 

Mádi Kristóf Creative Commons License 2012.10.29 0 0 14734

vagy túl melegedne??

Előzmény: czimbi (14732)
Mádi Kristóf Creative Commons License 2012.10.29 0 0 14733

a karbit már 3 szor kitisztítottam  igen eredeti a sapka de az nem lehet baj h lukas a TANK ???

Előzmény: czimbi (14732)
czimbi Creative Commons License 2012.10.29 0 0 14732

Eredeti a benzinsapka a tankon? Vagy nincs eltömődve a levegőzőfurata? Egyszerű hibaok lehet, hogy teljesen zár a tanksapka és a keletkező vákum miatt leáll a gép. Persze ez csak egy ok, az üa. ellátás útja hosszú (karburátor).

Előzmény: Mádi Kristóf (14730)
Mádi Kristóf Creative Commons License 2012.10.29 0 0 14731

na tudtok segíteni??

Mádi Kristóf Creative Commons License 2012.10.29 0 0 14730

Sziasztok tudtok segíteni?van 1 Briggs&Straton Sprit 375-ös rotám csak az a gond vele hogyha rotálok  kb 5 prcet leáll tudtok valami tanácsot adni h mit csináljak vele?

 

a8d2 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 14729

Sziasztok megint!

Olvasgattam a fórumon, hogy a 4-es járókerékkel kapar ha megpakoljuk a futót. Ezt tapasztaltam én is (homok). Lehetséges Szentkirályi KF-re 5-ös kereket rakni? Vagy inkább orrsúly?

Köszönöm előre is.

biji Creative Commons License 2012.10.29 0 0 14728

Szia! Gondolom kellett egy közdarab a gép meg az eke közé.Kérhetnék egy képet róla, ugyanis az enyém most készül.

Előzmény: robi250t (14720)
Rex maxi Creative Commons License 2012.10.28 0 0 14727

Sziasztok

Képek videó vagy valami? :D

Előzmény: robi250t (14720)
Chezulu Creative Commons License 2012.10.28 0 0 14726

Dettó ugyan az a lehajtása mint a 0009-es képeden szereplő járműnek. Esetleg így már könnyebb tanácsot adni, hogy mit tegyek.

Előzmény: Kertitox Karcsi (14710)
Chezulu Creative Commons License 2012.10.28 0 0 14725

Van maga a motor, ez rá van csavarozva a "közdarabra" amiben a kuplung is van, és ez megy rá a kapa hajtásházra. Sok helyen láttam, hogy más hajtásházra közvetlen csatlakozik a motor és arra lennék kíváncsi, hogy nálam ez megoldható-e. Mivel apósomé a gép és van egy kevéske távolság közöttünk még nem tudtam leelenőrízni a kuplungot, hogy egyáltalán van e még ferodol rajta mert lehet hogy csak annyi a baj. Másik lehajtás meg azért volna jó mert akkor én szereznék apósnak egy olyat és ő meg nekem adná az övét ami meg tökéletes lenne az enyémhez. Így nem kellene a kerekeket leszerelni, hanem csak átraknám a motort a kapákra.

Előzmény: albertjani (14713)
LipiG Creative Commons License 2012.10.28 0 0 14724

Kertitox Karcsiczimbi!

 

Ahol eddig néztem vasas boltba a környékünkön nem láttam ilyen méretüt! Viszont így megpróbálok rendeltetni velük!

Köszi szépen!

Üdv.:LG

Előzmény: czimbi (14709)
Crusnik Creative Commons License 2012.10.28 0 0 14723

bnem csak kapálást akarok hanem fuvarozgatni is

Előzmény: Lki1 (14722)
Lki1 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 14722

Úgy hallottam, hogy fűkaszával a vágást 15ft/nm áron szokták vállalni. Kapálás sem lehet kevesebb!

Előzmény: Crusnik (14716)
Crusnik Creative Commons License 2012.10.28 0 0 14721

Grat és milyen mélyre tusz meni vele??

Előzmény: robi250t (14720)
robi250t Creative Commons License 2012.10.28 0 0 14720

Üdv emberek nemrégiben szereztem egy terra ekét a 250-eshez nagyon szépen szánt már a saját kertemet is kiszántottam és hívnak többen is )

Crusnik Creative Commons License 2012.10.28 0 0 14719

Vááá jani ez fájt még a könyem is csorog a nevetéstől ..de viccet félre téve szerintetek mennyi a reális??

Előzmény: albertjani (14718)
albertjani Creative Commons License 2012.10.28 0 0 14718

Kihagytam a legjobbat: ELKÚRTUK-ADÓ !!!

albertjani Creative Commons License 2012.10.28 0 0 14717

Amennyit adnak érte :)

 

Számold ki:

 

-üzemanyag

-gépkopás

-kiszállás

-nyereség

-biztonsági ráhagyás

 

ha számlát is adsz: :)

 

-adó

-járulék

-az adó adója

-a járulék járuléka

-extra adó extra járulék

-füstadó

-kertigép-adó

-földművelési adó

-maszekolási adó

-gép berántási adó

 

stb

 

 

Előzmény: Crusnik (14716)
Crusnik Creative Commons License 2012.10.28 0 0 14716

ti szoktatok a gépeitekel maszekolgatni vagy csak a sajátott csináljátok?? ha maszekoltok vele akkor mennyit lehet max kérniu a munkáért??

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!