ha száraz az idő,akkor -10 fokig szoktam bicajozni, sima cipő, két vastagabb zokni és kamásliban, mozgás közben nagyon még nem fáztam,csak pörög a láb és kering a vérünk
nem spilázom túl. ha kihűl az idő (-2 alá süllyed) előkerül egy őszi/téli túracipő (2017-es honvédségi surranó), -10 alatt kell mellé vastagabb zokni, de valszeg én halvérű vagyok.
de eredetileg zokni volt, csak megmakkant a zokni. viszont a távirányító, a töltő és az akkuk pontosan passzolnak a talpbetéthez, így most kombinálva használom. nagyon jó, három fokozat, nem kell nyúlkálni, mert a távirányítóval kapcsolható minden. 4-5 órát megy,
Jobb lett volna 1-2 számmal nagyobbat vennem, mert ebbe csak egy vastagabb zokni fér.
Valahol megvan még a kamáslim is, de az alulról beengedi a hideget, elfárad a talp felől a tépőzár és időnként még a cipő orráról is felkunkorodik. Nem tudtam megszeretni.
Hidegben akárhogy is vastag vagy dupla zoknit veszek fel, rövid időn belül lefagy a lábam (bokától lefelé). Ez így sokat ront a komfortérzeten, de nem szeretném tavaszig eltenni a bringát. Ti mit használtok téli tekerésre? Speckó zoknit vagy speckó téli bringás cipőt??
1000 köszönet, találtam is egy nagyon részletes videót! Így már menni fog szerintem simán. 😉👍
Esetleg van-e olyan alkatrész lista, amiben a szimmeringek méretei meg vannak adva? 🤔 Lehet akkor már érdemes beszerezni őket (gondolom filléres tétel lehet), hátha valamelyiket mindjárt cserélni kell... 🙂
Ha halogén izzós a mostani lámpa, azt cserélheted LED-esre. Azzal el lehet érni némi javulást. De mivel elemes a lámpa, nem dinamós választanod kell. Vagy marad a nem túl acélos fény, vagy hamar lemerül. Beépített akkus lámpák meg általában kormányra szerelhető konzollal készülnek. Van kivétel is, de az nem éppen olcsó: https://www.bumm.de/de/produkte/akku-scheinwerfer/parent/163/produkt/163.html? Ez a villára szerelhető, USB-n keresztül tölthető akkuval szerelt.
Érdeklődnék, van-e, aki jártas lenne ROCK SHOX DART 2 teló felújításban, szervizelésben? 2 hete vettem egy bringát, abban van a teló, de nem kielégítő a mozgása... Nem lóg, kopás, túlhasználtat sem látszik rajra, abszolut szép... Viszont sem előfeszítést, sem csillapítást nem lehet változtatni (érzésre legalábbis), pedig minden állító csavar működik... Lehet hogy csak olaj kell bele? (Lockolni sem tudom...)
Van esetleg jó videó egy ilyen modell szervizeléséről?
Bármilyen segítséget szívesen fogadok, viszont hülye kommentekre nem vagyok kíváncsi.
Gyári első lámpával van szerelve, amit remélem hamarosan lefogok cserélni.
A mai napon döntöttem el, hogy veszek rá egy komolyabb első lámpát, mert ez semmit sem ér. Sötétedéskor értem haza, elmentem boltba, semmit sem láttam, ráadásul ködszitálás volt+ nem volt közvilágítás. 😡
Olyan (erős / erősebb) fényű első lámpát szeretnék venni, ami a mostani helyére rögzíthető. (első sárvédőre)
Nem tudok olyat venni, amit a kormányra való, mert van elöl kosara, ami van, hogy meg van pakolva + szivacs borításos a kormány, amit nem szeretnék tovább vagdosni.
Tudtok olyat ajánlani, ami első sárvédőre való és nagy fénye van?
Esetleg lehet átalakító szettet kapni lámpához, amivel a kormány helyett a sárvédőre tudom szerelni?
Én fenn hagytam a gyári dinamót és a hozzá tartozó világítást, a trekkingemen, bár nem használom az általad említett okok miatt, de nem veszem le, mert dizájnos a bringámhoz.
USB-C (!) akkus lámpákat használok elől-hátul - állítható fényerő, villogás, akár. Egy hátránya, hogy lezárás után leveszem (egyiket az egyik zsebbe, a másikat a másikba, mehetek a boltba, stb.)